Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Gaan ze dat stuk str*nt binnenhalen ? Blijkbaar heeft onze technische staf dan toch een les EA geschiedenis nodig


03 Jan 2019, 12:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Ik heb opgevangen dat verschillende spelers het moeilijk hadden met de aanpak van de trainer en nu met zijn ontslag opgelucht zijn.


03 Jan 2019, 17:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3842
Leeftijd: 45
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
parol schreef:
Ik heb opgevangen dat verschillende spelers het moeilijk hadden met de aanpak van de trainer en nu met zijn ontslag opgelucht zijn.


Ik heb vernomen dat verschillende spelers, bestuurslui, supporters, medewerkers het moeilijk hebben met de aanpak van de voorzitter maar die zijn allemaal nog niet opgelucht.

Parol, jongen, diens brood men eet, diens woord men spreekt zeker?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


03 Jan 2019, 17:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
parol schreef:
Ik heb opgevangen dat verschillende spelers het moeilijk hadden met de aanpak van de trainer en nu met zijn ontslag opgelucht zijn.


Toen Tom trainer was hij te soft en gaf hij teveel vrijheid aan zijn spelers vond het bestuur,dan komt er iemand die het proffesioneler aanpakt en de heren zijn in hun gat gebeten dat ze een week minder verlof kregen met de winterstop,men heeft begod nog geen hartslag meter om deftig te trainen jongens,wij zullen opgelucht zijn als bepaalde bestuursleden er de brui aan geven.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Jan 2019, 17:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Neutralboy schreef:
Koen Persoons die ooit Fuck You toonde naar de EA supporters op dender toen aalst degradeerde paar weken later onder Garre ! Als die hier tekent zien ze mij niet meer want dan gebeuren er ongelukken die te duur zijn ! :stom: :fuck: :fuck:


Dender speelde dat seizoen kampioen mijn gedacht, wij kregen thuis een 0-3 pandoering en ginder geloof ik nog eens 5-2 wegens te plat zoals nu momenteel, als je gans de wedstrijd geviseerd wordt dan is dit toch een logische reactie hoe zou je zelf zijn besteken, wij zijn toch ook geen doetjes naar bepaalde spelers toe. :D
Hij kreeg zelfs al de volle laag toen hij als 17 of 18 jarige debuteerde omdat zijn vader geloof ik destijds hier manager was en de club op weg naar het failliet was.
Ik ken nog zo een geval De Petter laat hem maar komen zou ik zeggen, wat hier nu rondloopt daar erger ik mij veel meer aan, met een paar van die zogezegde slechte karakters kom je veel verder hoor.
Het heeft altijd bestaan zelfs al in de jaren zestig toen iendrachtsupporters de spot dreven met enkele speelrs en die reageerden met de bal richting het supportersvak te sjotten. :lol:
In eerste klasse lopen er verscheidene spelers op de velden rond die vroeger persona non grata waren en nu helden zijn zo gaat het nu eenmaal in het voetbal.
Is het wel zeker dat hij bij ons komt en dan is er nog de vraag hoe fit hij is, het belangrijkste is dat er een paar versterkingen bijkomen die onmiddellijk inzetbaar zijn en een hoger niveau aankunnen wie dat is kan mij niet schelen als ze maar uit het moeras geraken.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Jan 2019, 20:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2636
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
parol schreef:
Ik heb opgevangen dat verschillende spelers het moeilijk hadden met de aanpak van de trainer en nu met zijn ontslag opgelucht zijn.

De spelers moeten hun grote klep houden en bewijzen wat ze waard zijn OP HET VELD!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


03 Jan 2019, 21:04
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Voor mij mogen er 2 spelers never nooit nog een eendrachttruitje dragen: Alexander Lecomte, en Koen Persoons. :fuck:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Jan 2019, 21:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2515
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
parol schreef:
Ik heb opgevangen dat verschillende spelers het moeilijk hadden met de aanpak van de trainer en nu met zijn ontslag opgelucht zijn.


ik vang op dat er veel supporters (om niet te zeggen allemaal) moeite hebben met de huidige gang van zaken. De supporters kunnen niets verweten worden ivm de sportieve en financiële malaise. De supporters zijn de ziel van de club. Op de jongste supportersvergadering werd o.a. gezegd dat men voorbeeld wil nemen aan de werking van clubs zoals AA Gent en KV Mechelen. Wel, bij KV Mechelen houden ze écht rekening met de supporters. Ge kunt er dus nog veel van leren hoor. Bovendien mogen de vedetten van onze a-kern gerust eens voor de spiegel staan. Ze worden betaald doch de prestaties zijn er niet echt naar zou ik zeggen. Als de heren 'voetballers' bovendien niet akkoord zijn met de aanpak van de trainer, dat ze dit eens in het aangezicht van de supporters komen zeggen.

De degradatie wegens extra-sportieve redenen (licentieproblemen) van een paar jaar geleden liggen mij nog danig op de maag dat er niet teveel soep soert en cinema van het financiële en het sportieve bovenop kan. HET IS GENOEG GEWEEST MET HET GEKLOOT. DOE ER IETS AAN OF STAP OP AUB MAAR MAAK ONZE GELIEFDE CLUB NIET KAPOT.

_________________
Iendracht 4ever.


03 Jan 2019, 21:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
El Corredor (Light) schreef:
Voor mij mogen er 2 spelers never nooit nog een eendrachttruitje dragen: Alexander Lecomte, en Koen Persoons. :fuck:


Ik vind wel dat je het geval Persoons nog als een jeugdzonde kan zien. Mits excuses voor dat voorval, kan het wel vind ik. Louter sportief toch een ferme speler. Ik zou het moeilijker hebben met JP, die er zijn levenswerk van gemaakt heeft om de club zwart te maken in de regio.


04 Jan 2019, 10:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
nen trainer die na 2 wkn zijn schup afkuist, es da ook geen record ? Ook vandaag schrijft EA geschiedenis :D :crazy:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


05 Jan 2019, 10:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Neutralboy schreef:
Koen Persoons die ooit Fuck You toonde naar de EA supporters op dender toen aalst degradeerde paar weken later onder Garre ! Als die hier tekent zien ze mij niet meer want dan gebeuren er ongelukken die te duur zijn ! :stom: :fuck: :fuck:


Florian Urban vergeten?


06 Jan 2019, 9:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
't Was vandaag weer de moeite dit is werkelijk het slechtste dat ik hier ooit heb zien rondlopen echt waar, als je er wil inblijven moet je haast een halve ploeg kopen.
Een team van wijzen om nen hoop rommel binnen te halen echt schandalig, allez nog ne keer belachelijk gemaakt van een 3de amateurploeg proficiat.. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Jan 2019, 19:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Benny Lobijn ook weer aanwezig en volop in zijn boekje aan het schrijven. Weer kandidaat trainer?

En die Joegoslavische makelaar (vriend van Flippo) kwaad omdat zijn speler/tester niet mocht starten of vroeger invallen

Tweede keer dit seizoen belachelijk gemaakt door Lebbeke. Hopelijk was deze eerste match van het jaar meteen de slechtste, want anders ziet het er heel slecht uit.


06 Jan 2019, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Smetje schreef:
Benny Lobijn ook weer aanwezig en volop in zijn boekje aan het schrijven. Weer kandidaat trainer?

En die Joegoslavische makelaar (vriend van Flippo) kwaad omdat zijn speler/tester niet mocht starten of vroeger invallen

Tweede keer dit seizoen belachelijk gemaakt door Lebbeke. Hopelijk was deze eerste match van het jaar meteen de slechtste, want anders ziet het er heel slecht uit.


Weg met al die derde keus voetballers haal verdomme een meerwaarde binnen waar je volgend seizoen mee verder kan, zijn ze nu nog niet geleerd ne mens zou beginnen geloven dat ze express willen degraderen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Jan 2019, 19:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
En ondertussen is een jarenlange medewerker van EA geblokkeerd op de fb-pagina van den eendracht.....had zijn gedacht gezegd op het feit dat kritiek van supporters op het sportieve luik wordt gecensureerd op sociale media niet kan! :kots: :fuck:


19 Jan 2019, 14:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Xafir en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst