Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
hans007 schreef:
Ik bedoelde kreften in het algemeen hé. Dat dit bestuur niet voor de lange termijn is, begint stilaan iedereen te dagen. Zelfs het bestuur zelf...


In het huidige bestuur heb ik al een hele tijd geen vertrouwen meer, en dat is nog zacht uitgedrukt.
De spelers kunnen (op een paar uitzonderingen na ;) ) en willen wel voetballen, dat heb je in de 2 matchen onder Carl gezien.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Jan 2019, 10:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Winnen vandaag kan hen weer wat ademruimte geven, springen ze over Knokke en Seraing en komen ze opnieuw één punt van Luik en Dessel. Beide ploegen moeten nog naar Aalst. Om een positieve noot.

Maar nu verliezen, mja, dan weten het wel hé.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jan 2019, 12:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Als je dit nog niet kan winnen vraag ik me af welke match we wel nog gaan winnen.

Met knoeiers als Lievens en Dekuyper zal het niet lukken. Heeft BVR stront in zijn ogen ofzo dat hij Dekuyper een ganse match laat spelen. Of moet hij die van hogerhand een ganse match laten spelen. Een De Rock uit vorm is 1000x beter dan Dekuyper.


20 Jan 2019, 18:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Wie nu nog zegt dat Lievens een meerwaarde is :crazy:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Jan 2019, 18:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Ge kunt nog enkele minuten drukken en je neemt er mbaye af?sterk.


20 Jan 2019, 18:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Het was niet goed maar we mochten dit nooit meer uit handen geven, die walen dwingen geen kans af maar kunnen door ons zoveelste stommiteit hun gemakkelijkste goal van 't seizoen scoren. :stom:
Zelfs den trainer begint al te klungelen :stom: ja dan weet je het wel, moest ik De Rock geweest zen ik had mijn broek laten zakken voor BVR. :fuck:
Allez om iets te zeggen de kleinen was heel goe ,De Coninck en Mbaye ook van de minst slechte, de rest ne hoeip destjereirs.
Dit komt niet meer ok mijn gedacht, erg heel erg..... :(
We zijn weer op weg om geschiedenis te schrijven met ons 100 jarig bestaan. (n)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Jan 2019, 18:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
De zet van BVR om op dat ogenblik, in volle momentum volledig de boel te verkloten, klasse, grote klasse ! :stom:

_________________
If you never try, you'll never know


20 Jan 2019, 19:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
ik begin er meer en meer aan te twijfelen of we nog mogen winnen van het bestuur
Dekuyper gans de match onzichtbaar en je voelde aan dat we nog gingen scoren de laatste minuten en dan pak je er nog uwen gevaarlijkste spits af
En lievens ja moet spelen zeker heeft nog contract voor volgend seizoen
Als je deze match al niet kan winnen terwijl we geen enkele kans tegen krijgen vraag ik me af tegen welke ploeg het wel gaat lukken
En tegen 10 man opnieuw gelijk komen na de zoveelste flater en daarna wachten tot 89 min om te vervangen vind ik gewoon schandalig en dan pak je er nog uwen gevaarlijkste spits af,sterk van Bvr
Nu naar dender zonder Van Hoevelen wat ik nog altijd onze beste verdediger vind terug op ons kloten
Ons 100 jarig bestaan word er een in mineur zeker weten


20 Jan 2019, 19:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Zolang ze blijven voortknoeien met exemplarens als dekuyper en lievens laat ik de kelk aan mij passeren jong. Al teveel jaren gekend dat ze met onze kop aan t lachen zijn, neenee deze keer pas ik.

Duidelijk dat die twee moeten spelen. Bvr past perfect in het plaatje want hij doet gewoon verder met dat inferieur materiaal.

Een club als deze met zo weinig voetbaltalent zet zijn topschutter een hele match op de bank voor Dekuyper. Van misplaatste arrogantie gesproken.


20 Jan 2019, 20:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
We verdienden om te winnen maar alweer lukt het niet door een weggeefdoelpunt.
Tel de punten erbij die we laten liggen door gemiste strafschoppen en tegengoals die we in cadeauverpakking weggeven en we staan veilig in de middenmoot.
Nu zit je in het degradatiemoeras door uw eigen domme stoten op het veld. Dat kan eens pech zijn maar ook niet altijd en bij sommigen dus een gebrek aan kwaliteit.


21 Jan 2019, 9:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Lievens is echt ongelofelijk zwak, niet om aan te zien. Die kans die Dekuyper, de traagste voetballer ooit, krijgt in de eerste helft zit er bij Klaas altijd in. Waarom die gast 90 min mag blijven staan is me een totaal raadsel. Ik zou De Neve een rij achteruit schuiven en hopen dat Annys speelklaar geraakt om ervoor te zetten. Niet ideaal maar beter dan dat geknoei nu.


21 Jan 2019, 10:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
dat chatelet 4e stond zeg.....zo een zwakke ploeg.


21 Jan 2019, 11:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Beste match in een poos die ik gezien heb.

Hoe ge nog durft starten met Mitch ipv Klaas kan ik echt niet bij. Enige dat Mitch brengt is inzet, maar zelfs daarmee wint hij amper duels. Geen technisch vermogen, geen snelheid, geen torinstinct. Tja wat blijft er dan over.

Iemand vroeg hier wie in de fout ging bij de goal : Wel als Lievens de bal beter had geraakt (wat wss zijn bedoeling was) dan was het volledig owngoal. Nu is het cadeauke.

Welke match BVR gezien heeft weet ik niet maar het was in elk geval een andere:
1) Geen enkele wissel tot de 89ste minuut. Terwijl je De Rock en Ponnet kan inbrengen, die al paar keer goed waren ingevallen.
2)De vervanging: Er waren DRIE opties !!! Ne verdediger eraf, ne middenvelder eraf of da brokkelpak vooraan. Diene wissel mag hij mij gerust eens komen uitlleggen.

Voorts: Deftige leiding gezien (ook al efkes geleden). Veel gezaag laatste weken op Falco maar was volgens mij wel bij de betere.
Ook deftige opkomst. Had ik niet verwacht.


Kan PLJ aub op zijn blote knienen aan TDC vragen om terug te komen.


21 Jan 2019, 11:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
kheiremans schreef:
Beste match in een poos die ik gezien heb.

Hoe ge nog durft starten met Mitch ipv Klaas kan ik echt niet bij. Enige dat Mitch brengt is inzet, maar zelfs daarmee wint hij amper duels. Geen technisch vermogen, geen snelheid, geen torinstinct. Tja wat blijft er dan over.

Iemand vroeg hier wie in de fout ging bij de goal : Wel als Lievens de bal beter had geraakt (wat wss zijn bedoeling was) dan was het volledig owngoal. Nu is het cadeauke.

Welke match BVR gezien heeft weet ik niet maar het was in elk geval een andere:
1) Geen enkele wissel tot de 89ste minuut. Terwijl je De Rock en Ponnet kan inbrengen, die al paar keer goed waren ingevallen.
2)De vervanging: Er waren DRIE opties !!! Ne verdediger eraf, ne middenvelder eraf of da brokkelpak vooraan. Diene wissel mag hij mij gerust eens komen uitlleggen.

Voorts: Deftige leiding gezien (ook al efkes geleden). Veel gezaag laatste weken op Falco maar was volgens mij wel bij de betere.
Ook deftige opkomst. Had ik niet verwacht.


Kan PLJ aub op zijn blote knienen aan TDC vragen om terug te komen.


Inderdaad, dat gezaag op Falco is er al heel 't seizoen en 't mag stoppen, die gast geeft altijd alles

_________________
www.spionkoplede.com


21 Jan 2019, 12:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Eendracht verdiende de overwinning tegen Châtelet maar bleef door een communicatiefout steken op een 1-1 gelijkspel. Op basis van het gebrachte voetbal in de tweede helft ziet Bart Van Renterghem wel mogelijkheden om volgende zondag iets te doen op het veld van FCV Dender EH, al moet de deur dan beter op slot. Op de vraag of er versterking komt, gaf de coach nog mee dat er een paar dossiers in de pipeline zitten.


21 Jan 2019, 12:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst