Eendracht Aalst - Chatelet - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst - Chatelet 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
waly 2 schreef:
Eendracht verdiende de overwinning tegen Châtelet maar bleef door een communicatiefout steken op een 1-1 gelijkspel. Op basis van het gebrachte voetbal in de tweede helft ziet Bart Van Renterghem wel mogelijkheden om volgende zondag iets te doen op het veld van FCV Dender EH, al moet de deur dan beter op slot. Op de vraag of er versterking komt, gaf de coach nog mee dat er een paar dossiers in de pipeline zitten.


Nu zijn ze beter dat ze het zo laten denk ik. Tegen dat die deftig ingewerkt/wedstrijdfit zijn en matchritme hebben is't seizoen gedaan en dan wss nog met nen deel te dure contracten volgend jaar weer tzelfde lieken : Der is geen geld.


21 Jan 2019, 12:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
kheiremans schreef:
Beste match in een poos die ik gezien heb.

Hoe ge nog durft starten met Mitch ipv Klaas kan ik echt niet bij. Enige dat Mitch brengt is inzet, maar zelfs daarmee wint hij amper duels. Geen technisch vermogen, geen snelheid, geen torinstinct. Tja wat blijft er dan over.

Iemand vroeg hier wie in de fout ging bij de goal : Wel als Lievens de bal beter had geraakt (wat wss zijn bedoeling was) dan was het volledig owngoal. Nu is het cadeauke.

Welke match BVR gezien heeft weet ik niet maar het was in elk geval een andere:
1) Geen enkele wissel tot de 89ste minuut. Terwijl je De Rock en Ponnet kan inbrengen, die al paar keer goed waren ingevallen.
2)De vervanging: Er waren DRIE opties !!! Ne verdediger eraf, ne middenvelder eraf of da brokkelpak vooraan. Diene wissel mag hij mij gerust eens komen uitlleggen.

Voorts: Deftige leiding gezien (ook al efkes geleden). Veel gezaag laatste weken op Falco maar was volgens mij wel bij de betere.
Ook deftige opkomst. Had ik niet verwacht.


Kan PLJ aub op zijn blote knienen aan TDC vragen om terug te komen.


Eerlijk is eerlijk, gisteren was hij de beste verdediger, kreeg ook totaal onterecht geel.


21 Jan 2019, 15:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Eendracht verdiende de overwinning tegen Châtelet maar bleef door een communicatiefout steken op een 1-1 gelijkspel. Op basis van het gebrachte voetbal in de tweede helft ziet Bart Van Renterghem wel mogelijkheden om volgende zondag iets te doen op het veld van FCV Dender EH, al moet de deur dan beter op slot. Op de vraag of er versterking komt, gaf de coach nog mee dat er een paar dossiers in de pipeline zitten.


Nu zijn ze beter dat ze het zo laten denk ik. Tegen dat die deftig ingewerkt/wedstrijdfit zijn en matchritme hebben is't seizoen gedaan en dan wss nog met nen deel te dure contracten volgend jaar weer tzelfde lieken : Der is geen geld.


Ik vind het daarvoor ook al wat laat maar als het eens echte fitte versterkingen zouden zijn, wie weet....
Op zijn minst 4a5 man moeten erbij, dat pas je natuurlijk niet zo makkelijk in.
In de keeper begin ik ook ook sterk mijn twijfels te krijgen, goeie lijnkeeper maar als hij moet uitkomen gaat het ook dikwijls mis.


Dat is ook de druk die er intussen bijkomt hé: geen optimale communicatie achterin, foutjes die nagenoeg allemaal worden afgestraft, de ene die zijn vertrouwen verliest in de ander, en zo gaat de bal aan het rollen... Gelukkig heb je een derby om de kentering in te luiden: derby's zijn gevallen apart (allez, het hangt er ook vanaf of die match zal kunnen doorgaan als je de weersvoorspellingen wat volgt...)


21 Jan 2019, 16:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
Mariner schreef:
kheiremans schreef:
Beste match in een poos die ik gezien heb.

Hoe ge nog durft starten met Mitch ipv Klaas kan ik echt niet bij. Enige dat Mitch brengt is inzet, maar zelfs daarmee wint hij amper duels. Geen technisch vermogen, geen snelheid, geen torinstinct. Tja wat blijft er dan over.

Iemand vroeg hier wie in de fout ging bij de goal : Wel als Lievens de bal beter had geraakt (wat wss zijn bedoeling was) dan was het volledig owngoal. Nu is het cadeauke.

Welke match BVR gezien heeft weet ik niet maar het was in elk geval een andere:
1) Geen enkele wissel tot de 89ste minuut. Terwijl je De Rock en Ponnet kan inbrengen, die al paar keer goed waren ingevallen.
2)De vervanging: Er waren DRIE opties !!! Ne verdediger eraf, ne middenvelder eraf of da brokkelpak vooraan. Diene wissel mag hij mij gerust eens komen uitlleggen.

Voorts: Deftige leiding gezien (ook al efkes geleden). Veel gezaag laatste weken op Falco maar was volgens mij wel bij de betere.
Ook deftige opkomst. Had ik niet verwacht.


Kan PLJ aub op zijn blote knienen aan TDC vragen om terug te komen.


Inderdaad, dat gezaag op Falco is er al heel 't seizoen en 't mag stoppen, die gast geeft altijd alles
de backs waren gisteren zelfs algemeen van het beste niveau dit seizoen. Jilke speelt daar een match of 3 op die positie en toont gewoon wat je wel van een back mag verwachten.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jan 2019, 20:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Eendracht verdiende de overwinning tegen Châtelet maar bleef door een communicatiefout steken op een 1-1 gelijkspel. Op basis van het gebrachte voetbal in de tweede helft ziet Bart Van Renterghem wel mogelijkheden om volgende zondag iets te doen op het veld van FCV Dender EH, al moet de deur dan beter op slot. Op de vraag of er versterking komt, gaf de coach nog mee dat er een paar dossiers in de pipeline zitten.


Nu zijn ze beter dat ze het zo laten denk ik. Tegen dat die deftig ingewerkt/wedstrijdfit zijn en matchritme hebben is't seizoen gedaan en dan wss nog met nen deel te dure contracten volgend jaar weer tzelfde lieken : Der is geen geld.


Ik vind het daarvoor ook al wat laat maar als het eens echte fitte versterkingen zouden zijn, wie weet....
Op zijn minst 4a5 man moeten erbij, dat pas je natuurlijk niet zo makkelijk in.
In de keeper begin ik ook ook sterk mijn twijfels te krijgen, goeie lijnkeeper maar als hij moet uitkomen gaat het ook dikwijls mis.


Ze spelen nu al een tijdje samen. Als je weet dat het niet de beste is op uitkomen in zo'n situaties is dat reden te meer om den bal gewoon buiten te shotten. Ietskes later kwam Falko in een gelijkaardige situatie en die maakte wel de goede inschatting: "Er valt niks te winnen met hier proberen voetballend uit te komen. Ik trap den bal buiten en we zetten ons meteen in de organisatie"


23 Jan 2019, 14:53
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Chatelet
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:

Nu zijn ze beter dat ze het zo laten denk ik. Tegen dat die deftig ingewerkt/wedstrijdfit zijn en matchritme hebben is't seizoen gedaan en dan wss nog met nen deel te dure contracten volgend jaar weer tzelfde lieken : Der is geen geld.


Ik vind het daarvoor ook al wat laat maar als het eens echte fitte versterkingen zouden zijn, wie weet....
Op zijn minst 4a5 man moeten erbij, dat pas je natuurlijk niet zo makkelijk in.
In de keeper begin ik ook ook sterk mijn twijfels te krijgen, goeie lijnkeeper maar als hij moet uitkomen gaat het ook dikwijls mis.


Ze spelen nu al een tijdje samen. Als je weet dat het niet de beste is op uitkomen in zo'n situaties is dat reden te meer om den bal gewoon buiten te shotten. Ietskes later kwam Falko in een gelijkaardige situatie en die maakte wel de goede inschatting: "Er valt niks te winnen met hier proberen voetballend uit te komen. Ik trap den bal buiten en we zetten ons meteen in de organisatie"


Inderdaad, op het lievens-debacle-moment stonden we 1-0 voor dus de tijd speelde in ons voordeel, dus bal over de tribune keilen als ge iets of wat twijfelt was de enige correcte keuze.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


24 Jan 2019, 15:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst