Transfers volgend seizoen - Pagina 367 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 365 366 367 368 369 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
dit seizoen. :D


31 Jan 2019, 23:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Paniekvoetbal van de bovenste plank. We gaan een blad nodig hebben bij de eerstvolgende match om te weten wie wie is. Maar de kans dat er op de zeven drie tussenzitten die een meerwaarde zijn, daar moeten we ons aan optrekken zeker. Hopelijk komt het allemaal niet te laat.


01 Feb 2019, 8:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eigenlijk in de historie van onze club dergelijk transferbeleid nog nooit meegemaakt.

Terugdenkend aan die supportersvergadering waar er werd gezegd en ik citeer: "met 3 a 4 gerichte versterkingen is deze ploeg klaar om de top 5 te spelen", einde citaat.

Het werden er 20,21,22?? Ik ben de tel kwijtgeraakt. De kans dat er enen bij zit die kan voetballen gaat op deze manier natuurlijk groter worden.

Deze last minutes tonen aan dat men zeker niet wil zakken, maar toont des te meer hoe weinig visie, en oh ja, voetbalverstand er in deze club nog zit.

Als je ziet dat Ponnet en De Rock naar de uitgang worden begeleid, is het erg dat een Lievens en een De Neve er nog steeds zijn.

Maar er was ook nog goed nieuws, Dekuyper is out voor de rest van het jaar. (grapje)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Feb 2019, 9:00
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Aanvallende middenvelder Jo Gilis komt over van OHL.


01 Feb 2019, 9:15
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik denk dat er met BVR plots zeer veel voetbalverstand is gekomen.


01 Feb 2019, 9:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moses Chunga schreef:
Ik denk dat er met BVR plots zeer veel voetbalverstand is gekomen.


ik mag het hopen
sportief gezien dan maar hopen dat die nieuwe zak aanwinsten effectief ook versterkingen blijken
zeer jonge gasten die ons erdoor moeten sleuren


01 Feb 2019, 10:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Beau Ponnet wordt tot eind dit seizoen verhuurd aan Hamme. Het seizoen van Mitch Dekuyper is voorbij. De aanvaller moet geopereerd worden aan de heup. Spoedig herstel Mitch!


01 Feb 2019, 10:34
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Moses Chunga schreef:
Ik denk dat er met BVR plots zeer veel voetbalverstand is gekomen.


ik mag het hopen
sportief gezien dan maar hopen dat die nieuwe zak aanwinsten effectief ook versterkingen blijken
zeer jonge gasten die ons erdoor moeten sleuren


Ik denk dat BVR wel heel goed weet wie en wat hij wil. Alleen Ponnet blijf ik niet goed snappen.


Laatst gewijzigd door Moses Chunga op 01 Feb 2019, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Feb 2019, 12:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Arne Van Den Eynde is blijkbaar de kleinzoon van Eddy Van Den Eynde die in mijn eerste jaren als supporter van den Eendracht als centrale verdediger speelde.


01 Feb 2019, 12:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jules Bocandé schreef:
iendrachter schreef:
Op de deadline-avond van de transferperiode realiseerde Lierse zonet nog een uitgaande transfer. Doelman Bo Geens trekt naar Eendracht Aalst.

Beide clubs kwamen wel overeen dat de doelman zaterdag in het onderlinge treffen niet opgesteld mag worden. Lierse wenst Bo alvast veel succes bij de Ajuinen!


Morgen eens mijn collega uithoren over deze keeper. Hij is keepertrainer bij Lierse dus zal wel nuttige info kunnen geven zeker :)


Zoon van theo Custers, een goed seizoen gehad in Nederland bij MVV, bij Lierse uit de basis gezet voor een aantal flatertjes, in den tijd bij Lokeren als 3de keeper, maar direct doorgestuurd.. Hopelijk brengt hij zijn zus eens mee naar de voetbal ;-)


01 Feb 2019, 12:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Het is duidelijk dat er geen budget is om ervaren spelers binnen te halen, spijtig dat de kop van TDC moest rollen om dan met nieuwjaar nog 7 transfers te moeten doen, aan wie lag het dan?
Ik mag hopen dat BVR deze spelers allemaal goed kent, bij die keeper heb ik sterk mijn twijfels als je de reacties van de Lierse supporters leest.
En 1 uitgaande transfer, Ponnet en dat is het?

Als hij toch zo slecht is die keeper,waarom mag hij van Lierse morgenavond dan niet mee doen,zou hem dan laten spelen
Afwachten en dan oordelen vind ik,hopelijk morgen nog eens 3 punten en we kunnen vertrokken zijn.


01 Feb 2019, 17:47
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2014, 10:34
Berichten: 11
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik pleit voor wat meer geloof in de oprechtheid en goede bedoelingen van mensen die in onze club verantwoordelijkheid opnemen. Wat niet goed is mag en moet gezegd worden maar ik zou zeggen: hard voor het belang maar zacht voor de persoon.


02 Feb 2019, 15:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Man toch, qua geloof zijn de weinigen die nu nog hun ploeg thuis en/of uit blijven steunen echte fundamentalisten te noemen...Maar wij steunen onze club, niet de zeikerds en volslagen egotrippers die ze besturen.


02 Feb 2019, 17:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
tympanum2 schreef:
Man toch, qua geloof zijn de weinigen die nu nog hun ploeg thuis en/of uit blijven steunen echte fundamentalisten te noemen...Maar wij steunen onze club, niet de zeikerds en volslagen egotrippers die ze besturen.


Tja, het woord "fan" is niet voor niets afgeleid van "fanatic"! :)


02 Feb 2019, 17:56
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zeg niet dat hij slecht is, daarom moeten we hem eerst aan het werk zien, maar afgaande op de Lierse commentaren zijn ze daar wel blij dat hij weg is, is begonnen als 1ste keeper en nu 3de keeper.
Zeb is geen slechte keeper maar geen puntenpakker en Devriendt kan niet met druk om.
Had er de match op Knokke geen keeper in gestaan het had ook 4-1 geweest.
Morgen zijn 3 punten een must, je kan niet blijven zeggen dat het voor de volgende match zal zijn.
En wanneer gaan ze eens werk maken van de contractverlenging van onze beste transfer, Bounou?
Dat zijn van die spelers waar wij er tot voor nieuwjaar niet veel van lopen hadden, maar met Binst,Van Den Eynde en Gilis hebben we toch wat meer technisch vernuft in de ploeg denk ik.
Ook die Vekemans zou altijd beter moeten zijn als een Dekuyper.[/quote]

volgens mijn collega en keeperstrainer bij Lierse is het best een goede keeper en heeft een goed seizoen gehad bij MVV. maar zit de mentaliteit ni zo goed...vaak net te laat komen en morren. we mogen hem hebben was zijn eerste reactie. de keepertrainer heeft natuurlijk bij zijn transfer van boom naar lierse een tijdje terug zijn keeper van boom meegenomen. aan hem om hem te bewijzen


02 Feb 2019, 20:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 365 366 367 368 369 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst