Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
ambras na de match?


03 Feb 2019, 0:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
En dan zetten ze de rock uit de selectie.

Bende dommekloten bijeen


03 Feb 2019, 0:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Je had een kern die het afgelopen seizoen niet onaardig had gedaan, als je dan in iedere linie een speler aankocht waarmee je zeker een reeks hoger kon spelen, dan zat je nu niet in de miserie en speelde je niet met de toekomst van de club, integendeel je bouwde aan een ploeg voor hogerop.
Nee, altijd maar schoolboys aanwerven die nog alles moeten bewijzen, hoeveel lopen er hier nu al rond in ons jongeren opvangtehuis.
Een dikke kaars doen branden dat het goed afloopt maar het gaat de verkeerde richting uit, de vraag is hoe gaat die jonge bende met de druk van degradatievoetbal kunnen omgaan. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Feb 2019, 10:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
We hebben nu twee weken om de nieuwe spelers in te passen, vermoedelijk staan we tegen dan allerlaatste en moeten we naar de leider dus kans is groot dat het ook daar 0 punten zal worden. Daarna zijn er echter nog genoeg punten te verdienen om ons te redden. Het wordt heel moeilijk maar op het einde kan er nog veel gebeuren. Knokken tot de laatste snik en eindelijk eens die kansen afwerken! :EA:


03 Feb 2019, 10:48
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Je maakt 1 (één) veldgoal in de laatste 4 matchen en je zet je topscorer van de voorbije 2 seizoenen zelfs niet in de kern. Je haalt jonge spelers binnen (met alle respect) die nog niets bewezen hebben en je gokt dat zij het tij zullen doen keren. Volgende week spelen we niet en de week erna moet je naar de leider. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat je nadien, als laatste in de stand, elke match een CL-finale moet spelen om erin te blijven en ons 100-jarig bestaan niet in mineur te moeten "vieren".
Leuke vooruitzichten.

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Feb 2019, 12:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Alles begint natuurlijk ook bij u beste ploeg op papier te zetten, na 7 transfers met Nieuwjaar moet je nog altijd met een centraal middenveld De Neve en Sterckx spelen terwijl dat al een gans seizoen niet werkt.
Bounou moet op de bank zitten voor een jongen van 18 die dan nog niet eens op zijn positie stond.
Die jongegasten kunnen zeker voetballen maar hebben simpelweg niet de ervaring en duelkracht om direct een meerwaarde te zijn, en dat weet je op voorhand.
Enkel Ryckaert is een directe meerwaarde, Burssens heb ik nog niet zien spelen dus dat weet ik niet.
Bij momenten werd Lierse weggespeeld de 2de helft maar wat ben je ermee als dat over de ganse match maar 2 echte kansen oplevert en je die dan ook nog mist?
Liefst van al zou ik hebben dat ze de boel op de fles laten gaan, de situatie is zowel op als naast het plein uitzichtloos, hier doe je geen enkele supporter nog een plezier mee denk ik.
Nog eens enkele seizoenen van Dikkelvenne, Gullegem en consoorten verliezen, nee bedankt.


Zo negatief toch. Zulke jonge gasten moet ge steunen, ook al ben je van oordeel dat ze geen meerwaarde vormen.
Da ge problemen hebt met het bestuur en de sportieve cel, alle begrip ervoor. ik moet ook van beiden niet weten zoals ze handelen.
Maar de ploeg en spelers kunnen daar niet aan doen. Enkel door onze spelers te steunen kunnen we hopen dat ze boven zichzelf groeien en ons behoeden van degradatie. Vooral jonge gasten zijn gevoelig voor complimenten alsook voor kritiek. Laten we ze steunen en hopen dat we van het gullegem-dikkelvenne scenario gespaard worden.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Feb 2019, 19:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Ik zou volgende match eens voor zo een opstelling gaan:

..............................De Rock
Binst.............. Gilis/Van Den Eynde.........Bounou
.....................De Coninck Sterckx
Heymans.... Rijckaert......Van Hoevelen...Geenens
....................Van Gerven/Geens


Geen Mbaye dus. Goeie speler, maar scoort minder makkelijk dan De Rock. Sinds Mbaye er is, heeft Klaas bijna nooit meer op zijn beste positie gespeeld. Bovendien zal Mbaye toch niet bijtekenen. Als je je verontschuldigingen aanbiedt aan Klaas, hem vertrouwen heeft en op zijn beste positie laat spelen, zal hij wel weer scoren. Klaas eventueel ook al een nieuw contract aanbieden.

Daarachter heb je dan met Binst, Gilis of Van Den Eynde en Bounou spelers die ook een goal kunnen maken.


03 Feb 2019, 19:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:
Alles begint natuurlijk ook bij u beste ploeg op papier te zetten, na 7 transfers met Nieuwjaar moet je nog altijd met een centraal middenveld De Neve en Sterckx spelen terwijl dat al een gans seizoen niet werkt.
Bounou moet op de bank zitten voor een jongen van 18 die dan nog niet eens op zijn positie stond.
Die jongegasten kunnen zeker voetballen maar hebben simpelweg niet de ervaring en duelkracht om direct een meerwaarde te zijn, en dat weet je op voorhand.
Enkel Ryckaert is een directe meerwaarde, Burssens heb ik nog niet zien spelen dus dat weet ik niet.
Bij momenten werd Lierse weggespeeld de 2de helft maar wat ben je ermee als dat over de ganse match maar 2 echte kansen oplevert en je die dan ook nog mist?
Liefst van al zou ik hebben dat ze de boel op de fles laten gaan, de situatie is zowel op als naast het plein uitzichtloos, hier doe je geen enkele supporter nog een plezier mee denk ik.
Nog eens enkele seizoenen van Dikkelvenne, Gullegem en consoorten verliezen, nee bedankt.


Zo negatief toch. Zulke jonge gasten moet ge steunen, ook al ben je van oordeel dat ze geen meerwaarde vormen.
Da ge problemen hebt met het bestuur en de sportieve cel, alle begrip ervoor. ik moet ook van beiden niet weten zoals ze handelen.
Maar de ploeg en spelers kunnen daar niet aan doen. Enkel door onze spelers te steunen kunnen we hopen dat ze boven zichzelf groeien en ons behoeden van degradatie. Vooral jonge gasten zijn gevoelig voor complimenten alsook voor kritiek. Laten we ze steunen en hopen dat we van het gullegem-dikkelvenne scenario gespaard worden.


Ik zeg toch dat ze kunnen voetballen? Maar zulke jonge mannen moet je niet aantrekken om de situatie recht te trekken op 10 matchen, daarvoor heb je vooral ervaring nodig,maar dat kost geld.
Zoals ik al zei, sommige jongens mogen hier niet spelen (De Rock,Ponnet) en sommigen moeten spelen (De Neve,Lievens,Dekuyper,Sterckx). De ene trainer kan daar mee leven (TDC,BVR) en de andere niet (YVB).
Die Gilis zal ook moeten spelen hebben als nieuwkomer, anders zet je Bounou toch nooit op de bank?
Sorry dat ik negatief ben na 18 op 60, 3 trainers op een seizoen en een put van meer dan 2 miljoen euro die elk jaar serieus toeneemt, niet makkelijk om dat nog positief te bekijken.
Het enige positieve voor mij zijn de supporters die gisteren 90 minuten sfeer maakten en de spelers een verdiend applaus gaven na de match, maar ik vrees dat we het daarmee alleen niet zullen redden.


Met deze mannen zullen we het toch moeten doen en als je de match hebt gezien hebben ze de nederlaag niet verdiend integendeel . Klagen heeft nu geen zin meer we moeten er vol tegenaan als supporters net zoals gisteren , schitterende support en dat is wat ons grootmaakt .
Ik ben ook wel van mening dat MMbaye veel te weinig rendement brengt en een klaas diep in de spits wel zijn goal zou meepikken die we dringend nodig hebben !
Over de belachelijke actie van de blauwe vrienden gaan we zwijgen maar dit is geen oplosssing integendeel , mensen raken extra gefrustreerd , neem allemaal eens een cursus in Engeland of Duitsland aub !!


03 Feb 2019, 21:36
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Idd de politiemacht was er weer zwaar over, wij hadden ons geparkeerd in de straten rond het stadion en moesten toen we die Franstalige flikken passeerden ons ticket al laten zien voor we aan het stadion waren :wadde:
Moet je tegenwoordig u ticket al thuis afprinten voor je naar een voetbalwedstrijd in 1ste amateur gaat mss?
Mss kan spotters politie Aalst hier een antwoord op geven? Zoveel politiemacht en toch altijd zo slecht georganiseerd, chapeau (n)



Die kunnen alleen de kortste weg naar het krapuul van de thuisploeg (bij uitmatchen) op het forum zwieren, voor de rest is die hun inbreng hier nul,niks,nada...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


04 Feb 2019, 10:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Supporters, toch even dit:

Zoek aub op het forum de gevraagde volgweg van RWDM nog eens op .
Wie langs daar belandt aan de voorzijde van het stadion heeft een gps-probleem.

Op dender daagden meerdere supporters op met een bivakmuts waarvan enkel de ogen zichtbaar waren. Ik vind dit niet normaal voor een voetbalwedstrijd.

Het was de bedoeling op dit forum actief te zijn om een aantal zaken te kunnen communiceren die ook voor jullie nuttig zouden kunnen zijn. Ik weet dat het een forum is maar zo wordt het echt wel moeilijk.
mvg


Blijkbaar niet voor iedereen ;)

Afbeelding

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Feb 2019, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
2 0 rust Aalst lierse réserven 2x Klaas ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Feb 2019, 22:27
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
iendrachter schreef:
Alles begint natuurlijk ook bij u beste ploeg op papier te zetten, na 7 transfers met Nieuwjaar moet je nog altijd met een centraal middenveld De Neve en Sterckx spelen terwijl dat al een gans seizoen niet werkt.
Bounou moet op de bank zitten voor een jongen van 18 die dan nog niet eens op zijn positie stond.
Die jongegasten kunnen zeker voetballen maar hebben simpelweg niet de ervaring en duelkracht om direct een meerwaarde te zijn, en dat weet je op voorhand.
Enkel Ryckaert is een directe meerwaarde, Burssens heb ik nog niet zien spelen dus dat weet ik niet.
Bij momenten werd Lierse weggespeeld de 2de helft maar wat ben je ermee als dat over de ganse match maar 2 echte kansen oplevert en je die dan ook nog mist?
Liefst van al zou ik hebben dat ze de boel op de fles laten gaan, de situatie is zowel op als naast het plein uitzichtloos, hier doe je geen enkele supporter nog een plezier mee denk ik.
Nog eens enkele seizoenen van Dikkelvenne, Gullegem en consoorten verliezen, nee bedankt.


Zo negatief toch. Zulke jonge gasten moet ge steunen, ook al ben je van oordeel dat ze geen meerwaarde vormen.
Da ge problemen hebt met het bestuur en de sportieve cel, alle begrip ervoor. ik moet ook van beiden niet weten zoals ze handelen.
Maar de ploeg en spelers kunnen daar niet aan doen. Enkel door onze spelers te steunen kunnen we hopen dat ze boven zichzelf groeien en ons behoeden van degradatie. Vooral jonge gasten zijn gevoelig voor complimenten alsook voor kritiek. Laten we ze steunen en hopen dat we van het gullegem-dikkelvenne scenario gespaard worden.


Ik zeg toch dat ze kunnen voetballen? Maar zulke jonge mannen moet je niet aantrekken om de situatie recht te trekken op 10 matchen, daarvoor heb je vooral ervaring nodig,maar dat kost geld.
Zoals ik al zei, sommige jongens mogen hier niet spelen (De Rock,Ponnet) en sommigen moeten spelen (De Neve,Lievens,Dekuyper,Sterckx). De ene trainer kan daar mee leven (TDC,BVR) en de andere niet (YVB).
Die Gilis zal ook moeten spelen hebben als nieuwkomer, anders zet je Bounou toch nooit op de bank?
Sorry dat ik negatief ben na 18 op 60, 3 trainers op een seizoen en een put van meer dan 2 miljoen euro die elk jaar serieus toeneemt, niet makkelijk om dat nog positief te bekijken.
Het enige positieve voor mij zijn de supporters die gisteren 90 minuten sfeer maakten en de spelers een verdiend applaus gaven na de match, maar ik vrees dat we het daarmee alleen niet zullen redden.


Sorry Iendrachter, dan had ik uw post mis begrepen. Ze hadden die jonge gasten idd beter 10 matchen rapper aangetrokken, maar het is wat het is. Onze supps bewijzen keer op keer dat ze er staan, laten we die youngsters de kans geven om ons te tonen dat ze ook hun mannetje kunnen staan.
Ik geloof er in, tot wanneer we mathematisch zouden degraderen.
En mocht het zo ver komen, dan zal ik er nog steeds staan, de laatste match tegen dessel. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Feb 2019, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
3-1 en wederom onze topschutter Klaas :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Feb 2019, 23:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
3-1 en wederom onze topschutter Klaas :EA:


Oei, de logica van onze sportieve cel en/of bestuur volgend wordt dat dus C-kern voor de Klaas :zzz: :zzz: :zzz:


04 Feb 2019, 23:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
luque schreef:
Bakkie schreef:
3-1 en wederom onze topschutter Klaas :EA:


Oei, de logica van onze sportieve cel en/of bestuur volgend wordt dat dus C-kern voor de Klaas :zzz: :zzz: :zzz:


Gewoon uwen topschutter opstellen, wetende dat de rest van uw ploeg weinig scoort? Da zou maar al te makkelijk zijn he :crazy: :crazy: :crazy: :hmm:

Zou de frang stilaan vallen dat ze zichzelf den das hebben omgedaan? Een heel half seizoen uw ogen zeer doen aan die Dekuyper zeg: 't waren zijn heupen of de mijn, eerlijk gezegd.


04 Feb 2019, 23:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst