Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Als Klaas volgende week niet in u kern zit mag bvr en met hem het hele bestuur het meteen afbollen... Tijd voor een bezoekje aan het restaurant om het eens duidelijk te gaan maken, want zoals DA zei op de laatste supporters vergadering: zaag maar op facebook of het forum zoveel je wil, ik heb dat niet en lees dat toch niet.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Feb 2019, 10:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Als Klaas volgende week niet in u kern zit mag bvr en met hem het hele bestuur het meteen afbollen... Tijd voor een bezoekje aan het restaurant om het eens duidelijk te gaan maken, want zoals DA zei op de laatste supporters vergadering: zaag maar op facebook of het forum zoveel je wil, ik heb dat niet en lees dat toch niet.

Mister DA zou beter het forum wat volgen dan kan hij inschatten wat de modale en BETALENDE supporter denkt van hun beleid!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Feb 2019, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Davy schreef:
luque schreef:
Bakkie schreef:
3-1 en wederom onze topschutter Klaas :EA:


Oei, de logica van onze sportieve cel en/of bestuur volgend wordt dat dus C-kern voor de Klaas :zzz: :zzz: :zzz:


Gewoon uwen topschutter opstellen, wetende dat de rest van uw ploeg weinig scoort? Da zou maar al te makkelijk zijn he :crazy: :crazy: :crazy: :hmm:

Zou de frang stilaan vallen dat ze zichzelf den das hebben omgedaan? Een heel half seizoen uw ogen zeer doen aan die Dekuyper zeg: 't waren zijn heupen of de mijn, eerlijk gezegd.


Would not count on it. Blijven het - gezien de stand - allemaal speelbaar vinden, dat leid ik ook af uit BVR's interviews maar ik ben er persoonlijk niet zo gerust op. Bovendien is het nu zaterdag Heist - Geel en kan je dus zonder te spelen zomaar laatste worden. Dan heb je weliswaar nog een match tegoed, de laatste jaren is dat altijd een nadeel gebleken eerder dan een voordeel. Wetende dat jij dan de enige ploeg bent met amper 4 gewonnen matchen, zet het nog wat meer druk op de ketel en ik weet niet of de kern daar klaar voor is. Het verschil met Luik is ook al vier punten... Waar het verschil met de middenmoot in pakweg november nog relatief makkelijk te overbruggen was, zit je nu al met een gat van 9 punten... Daar kan je toch allemaal niet naast blijven kijken...


05 Feb 2019, 10:55
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Op Thes kan je alleen maar hopen dat het geen afstraffing gaat worden en je wat vertrouwen kan opdoen na een goede match.
De week erna thuis tegen RWDM mag je vooral niet verliezen. De wedstrijden daarna; Boom, Geel, Luik en Knokke MOET je winnen.
Anders is het gedaan.

Waar er tot voor kort nog enkele opties waren zijn die er nu niet meer.


05 Feb 2019, 11:09
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Maart zal de maand van de waarheid worden met Boom, Geel, Luik, Knokke en Oudenaarde.
Liefst in de twee matchen (THES en RWDM) ervoor ook al punten pakken natuurlijk.

We kunnen als supporters het verschil helpen maken en de ploeg (niet het bestuur) voluit steunen!
Hopelijk heeft Klaas vertrouwen geput uit zijn match met de beloften en kan hij dit doortrekken in het A-team.


05 Feb 2019, 11:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Binst alleen voor de keeper op Dender en op Lierse, 2x noppes, zet Klaas daar en tis 2x bingo.

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Feb 2019, 11:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Echt te gek voor woorden eigenlijk, de kans die Dekuyper krijgt tegen Châtelet ramt Klaas er ook altijd in. Dat zou je op het eind van de rit zomaar eens de degradatie kunnen kosten. Maar om één of andere absurde reden moest die houten plank spelen.


05 Feb 2019, 11:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Dat moet BVR nu toch eindelijk eens zien....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


05 Feb 2019, 12:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
Dat moet BVR nu toch eindelijk eens zien....


Goh ja we weten het nog altijd niet of de trainer wel een ploeg mag opstellen of dat hij een papier in zijn handen geduwd krijgt met daarop de namen die moeten spelen. Wie zal het zeggen?

Hoe Dekuyper zo vaak mag spelen zal ik nooit begrijpen. Die jongen is zeker van goede wil, maar het kan toch niet dat een gans stadion iets ziet wat een trainer/bestuur dan nooit opmerken? Ik stel er mij geen vragen meer bij want ik zal toch te dom zijn om het antwoord te kunnen snappen.


05 Feb 2019, 13:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Als Klaas volgende week niet in u kern zit mag bvr en met hem het hele bestuur het meteen afbollen... Tijd voor een bezoekje aan het restaurant om het eens duidelijk te gaan maken, want zoals DA zei op de laatste supporters vergadering: zaag maar op facebook of het forum zoveel je wil, ik heb dat niet en lees dat toch niet.

:plat: :plat: :plat: :plat:

_________________
If you never try, you'll never know


05 Feb 2019, 22:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
pattaboem schreef:
Dat moet BVR nu toch eindelijk eens zien....


Goh ja we weten het nog altijd niet of de trainer wel een ploeg mag opstellen of dat hij een papier in zijn handen geduwd krijgt met daarop de namen die moeten spelen. Wie zal het zeggen?

Hoe Dekuyper zo vaak mag spelen zal ik nooit begrijpen. Die jongen is zeker van goede wil, maar het kan toch niet dat een gans stadion iets ziet wat een trainer/bestuur dan nooit opmerken? Ik stel er mij geen vragen meer bij want ik zal toch te dom zijn om het antwoord te kunnen snappen.

Dekuyper heeft de laatste wedstrijden toch niet meegespeeld!!!! Hij is geblesseerd tot het einde van het seizoen. :wadde:


06 Feb 2019, 18:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
Komaan gast, Dekuyper heeft zowat het hele seizoen in de basis gestaan en niks klaargemaakt. Dat hij nu niet meer meedoet weten we ook wel.


07 Feb 2019, 11:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Komaan gast, Dekuyper heeft zowat het hele seizoen in de basis gestaan en niks klaargemaakt. Dat hij nu niet meer meedoet weten we ook wel.


ZO hard valt/viel hij op, je merkt het niet eens dat hij er niet meer bij is :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Feb 2019, 11:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
...toch geloof ik erin dat we met BVR als coach, en de versterkingen erbij, beterschap gaan zien in de komende wedstrijden, ... en dat we ons gaan redden...
Dit kan toch niet anders..

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Feb 2019, 14:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Lierse Kempenzonen - Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
...toch geloof ik erin dat we met BVR als coach, en de versterkingen erbij, beterschap gaan zien in de komende wedstrijden, ... en dat we ons gaan redden...
Dit kan toch niet anders..


Euh en dat is waar precies op gebaseerd?
- We hebben dit jaar 0 op 6 tegen de laatsten en roemloos verloren tegen luik en knokke.
- De punten die we haalden waren doorgaans tegen ploegen die niet zo zeer met het mes op de keel moesten spelen of zelf een off day hadden en in die matchen zat het bij momenten ook wel eens mee voor ons. We hebben niet alleen maar PECH gehad .
- De huidige ploeg met de versterkingen traint/speelt pas een week samen,
- we hebben een serieus scoreprobleem (gezien de rock niet meer in de spits mag omdat hij de voorbije twee seizoenen topschutter was en al meer dan 40 officiele doelpunten heeft voor ons, logica...)
- onze stilstaande fases en corners zijn ronduit schandalig.
- de volgende week spelen we niet omdat er verderop een carnavalsmatch moet komen waar de spelers traditioneel problemen hebben met de wedsrrijdomstandigheden, de week erna ist op Thes.
- neem daar de bestuurlijke malaise bij en hoe er met die kern van intussen 30 dient te worden omgesprongen.

Dus voor mijn part zijn er wel wat redenen om te geloven dat het ook eens mis zou kunnen gaan. Tis ni omdat ge iets niet wil dat het niet kan he...

Dat ze zich sportief redden hoop ik uit de grond van mijn hart. Maar dan kan deze ploeg zich niet veel ongelukjes meer veroorloven in hun zoektocht naar driepunters. Er zijn ook lichtpuntjes ... zowel op dender en lierse zijn er wel periodes geweest waar we eindelijk eens het spel even naar ons toe trokken en een aantal van de nieuwkomers (ryckaert, gilis en wat mij betreft ook van den eynde) bieden een surplus... laten we vooral hopen dat het zal volstaan.

Als we zakken dan is dat vooral omdat ze hier bij ons peizen dat het seizoen pas in februari begint ipv in september


07 Feb 2019, 16:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst