Stadion - Pagina 431 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 429 430 431 432 433 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Stadion
Het stad laat zien dat ze een oplossing kunnen bieden en tegelijk leggen ze de kaarten bij een bestuur dat beseft dat het nu aan hun is maar beseft dat het niet meer nodig zal zijn wegens onkunde .
Simpel opgelost van de stad .


06 Feb 2019, 17:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Stadion
Ik vind het niet correct van het stadsbestuur om de plannen voor een nieuw stadion te laten afhangen van het feit dat EA zich dit seizoen redt in 1e Amateurklasse. EA zal immers altijd de ambitie hebben om hogerop te geraken en de bouw van een stadion duurt vele jaren.


06 Feb 2019, 18:54
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
iendrachter schreef:
parol schreef:
Ik vind het niet correct van het stadsbestuur om de plannen voor een nieuw stadion te laten afhangen van het feit dat EA zich dit seizoen redt in 1e Amateurklasse. EA zal immers altijd de ambitie hebben om hogerop te geraken en de bouw van een stadion duurt vele jaren.


Ik vind het vooral dom van DA dat hij dat zelf zegt,
maar voor een CEO met zo een klein loon mogen we niet teveel verwachten :stom:
Een opkuis in het bestuur, dat moet er hier dringend komen want wat deze mensen er van gemaakt hebben is een echte schande.
PLJ, DA en Flippo buiten, 3 mannen die hun eigen leugens geloven en de club zowel sportief als financieel nog neiger naar de kloten hielpen als ze al was.
Als je dat als nieuwe of oude supportersafgevaardigde niet ziet dan ben je niet objectief....



*parol kijkt de andere kant op*

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


06 Feb 2019, 19:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
Ik vind dat in deze het stadsbestuur vooral een heel vuil spel speelt.
Zoals Michel terecht zegt duurt een stadiondossier jaren.
In die tijd kunt ge bij wijze van spreken nog zakken naar 2de amateur, daar 2 jaar blijven en terug stijgen naar 1ste amateur en vervolgens 1B.
Dus het dossier laten afhangen van degradatie of behoud is bullshit. 't Feit dat onze CEO dan nog eens meegaat in dat verhaal bewijst alweer dat hij veel te dik betaald wordt voor zijn kunnen. :kots:

Als ge als stad écht een nieuw complex wilt en er U mee wilt achter zetten dan maak je een aanbestedingsklaar dossier op, dat ge in de frigo steekt tot ge het nodig hebt.

Nu ja, voor de 1000man die nog komt kijken is een nieuw stadion ook niet noodzakelijk. En wie gelooft dat we een Ghelamco-Gent scenario gaan schrijven als we een nieuwe voetbaltempel hebben, droom rustig verder.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Feb 2019, 16:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
Ik vind dat in deze het stadsbestuur vooral een heel vuil spel speelt.
Zoals Michel terecht zegt duurt een stadiondossier jaren.
In die tijd kunt ge bij wijze van spreken nog zakken naar 2de amateur, daar 2 jaar blijven en terug stijgen naar 1ste amateur en vervolgens 1B.
Dus het dossier laten afhangen van degradatie of behoud is bullshit. 't Feit dat onze CEO dan nog eens meegaat in dat verhaal bewijst alweer dat hij veel te dik betaald wordt voor zijn kunnen. :kots:

Als ge als stad écht een nieuw complex wilt en er U mee wilt achter zetten dan maak je een aanbestedingsklaar dossier op, dat ge in de frigo steekt tot ge het nodig hebt.

Nu ja, voor de 1000man die nog komt kijken is een nieuw stadion ook niet noodzakelijk. En wie gelooft dat we een Ghelamco-Gent scenario gaan schrijven als we een nieuwe voetbaltempel hebben, droom rustig verder.


Een Ghelamco-verhaal is ook gewoon niet nodig hier. Twee degelijke betonnen tribunes en uitbreidingsmogelijkheden voor moest het er op termijn nog eens van komen, volstaat (al geloof ik er steeds minder in eerlijk gezegd).


08 Feb 2019, 16:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
AlostanA schreef:
Timoilsjt schreef:
Ik vind dat in deze het stadsbestuur vooral een heel vuil spel speelt.
Zoals Michel terecht zegt duurt een stadiondossier jaren.
In die tijd kunt ge bij wijze van spreken nog zakken naar 2de amateur, daar 2 jaar blijven en terug stijgen naar 1ste amateur en vervolgens 1B.
Dus het dossier laten afhangen van degradatie of behoud is bullshit. 't Feit dat onze CEO dan nog eens meegaat in dat verhaal bewijst alweer dat hij veel te dik betaald wordt voor zijn kunnen. :kots:

Als ge als stad écht een nieuw complex wilt en er U mee wilt achter zetten dan maak je een aanbestedingsklaar dossier op, dat ge in de frigo steekt tot ge het nodig hebt.

Nu ja, voor de 1000man die nog komt kijken is een nieuw stadion ook niet noodzakelijk. En wie gelooft dat we een Ghelamco-Gent scenario gaan schrijven als we een nieuwe voetbaltempel hebben, droom rustig verder.


Een Ghelamco-verhaal is ook gewoon niet nodig hier. Twee degelijke betonnen tribunes en uitbreidingsmogelijkheden voor moest het er op termijn nog eens van komen, volstaat (al geloof ik er steeds minder in eerlijk gezegd).


Correct, theoretisch gezien kan je een vrij 'goedkoop' basis stadion bouwen met een grote staantribune en een grote zittribune. Alleen ga je voor zo 'n project vrees ik geen investeerders vinden want heeft weinig uitstraling tov een volledig stadion.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Feb 2019, 17:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
FDR had ooit eens bij een vergadering bij hem thuis een maquette staan gebaseerd op het stadion van Willem2 met een Capaciteit van rond de 14000 toeschouwers en ik moet zeggen dat zag er een ferm stadion uit,maar of het er ooit zal komen dat is een ander paar mouwen :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2019, 18:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
FDR had ooit eens bij een vergadering bij hem thuis een maquette staan gebaseerd op het stadion van Willem2 met een Capaciteit van rond de 14000 toeschouwers en ik moet zeggen dat zag er een ferm stadion uit,maar of het er ooit zal komen dat is een ander paar mouwen :wadde:


Tilburg és Oilsjt ni hein Bakkie ;)


08 Feb 2019, 18:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
luque schreef:
Bakkie schreef:
FDR had ooit eens bij een vergadering bij hem thuis een maquette staan gebaseerd op het stadion van Willem2 met een Capaciteit van rond de 14000 toeschouwers en ik moet zeggen dat zag er een ferm stadion uit,maar of het er ooit zal komen dat is een ander paar mouwen :wadde:


Tilburg és Oilsjt ni hein Bakkie ;)


Ne mens mag al is dromen e :) als we ons redden zie ik het stadion er komen,nem na :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Feb 2019, 18:48
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Stadion
Kijk jongens. Ik stel voor dat we nu 10 weken stoppen met kappen op het bestuur, stad , spelers,... Nu gaan we ons efkes redden, ok. Daarna kunnen we weer allemaal vollen bak iedereen de grond inboren, maar nu moet het gewoon gedaan zijn. First things first.

We moeten 18/30 halen en 't is in de sjakosj.


08 Feb 2019, 21:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
De rock weer tweemaal gescoord bij de beloften...

Da spelleke moet stoppen!! Als Klaas niet in de selectie zit op Thes!!?? :crazy: :fuck:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Feb 2019, 23:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
De rock weer tweemaal gescoord bij de beloften...

Da spelleke moet stoppen!! Als Klaas niet in de selectie zit op Thes!!?? :crazy: :fuck:


Dat is de juiste omschrijving. Een spelleke van opgeblazen ego's en navelstaarders eerste klas. Maar het is een gevaarlijk spelleke, en eentje waar enkel de club en haar supporters de dupe van is.

Als je een scoorprobleem hebt en er loopt ene in uwe kern die de laatste weken blijkbaar blindelings de weg naar de netten weet te vinden (en dat in het verleden ook al deed), dan neem je die op in uw kern. Basta.


09 Feb 2019, 9:04
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Bomber schreef:
Ik denk dat alles nog rustig verloopt zeker, vroeger stonden er al eens (ea) sjaals in brand ad hekken, supporterden we voor de tegenstander,...

De spelers afbreken gaat niet helpen nu, vorige zaterdag trouwens deftig voetbal gezien, maar als het bestuur blijft volharden in de boosheid (situatie de rock bvb) kondigen acties zich aan...


Als het bestuur nu eens hun immense ego's aan de kant zet en ze zetten Klaas de resterende matchen in de kern, gecombineerd met het "deftige" voetbal van de voorbije match. Zet Nico en Klaas eens samen in de spits en zorg dat ze vanuit het middenveld goed bevoorraadt worden.
Maar ja, dat zal wel wishfull thinking worden zeker.

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Feb 2019, 10:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Er beweegt toch iets "met mondjesmaat" over een nieuw stadion...
https://www.hln.be/regio/aalst/nieuw-ee ... ~abb075ee/

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Feb 2019, 10:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Er beweegt toch iets "met mondjesmaat" over een nieuw stadion...
https://www.hln.be/regio/aalst/nieuw-ee ... ~abb075ee/


verdekke, diene stank van Rendac geriek ik zelfs tot hier :?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


11 Feb 2019, 15:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 429 430 431 432 433 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst