Financiële toestand - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 254 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17
 Financiële toestand 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Financiële toestand
PLJ kan eendracht aalst wel met zijn rug tegen de muur zetten...Wie gaat ruim 2.5 miljoen euro neertellen om de club van hem over te nemen? Niemand natuurlijk.

Dus kan hij in principe met zijn fusie met mondjesmaat dat geld zien te recupereren mits dat veel aantrekkelijker zal zijn voor investeerders. Een stadion is er al, een mede-investeerder ook, een stad die wel voetbalgezind is en een ploeg die nog meedoet voor eindronde 1 b.

PLJ, ziet hij meer toekomst in Dender dan in Aalst? Wie zal het zeggen, maar begrijpelijk misschien wel als je kijkt hoe Dender als Aalst er voor staat. Eendracht moddert al 20 jaar aan en is op alle vlak nog even doelloos als in 2001. Dàt zijn de feiten hé mannekes. En voetbal draait al lang niet meer om het aantal supporters. Nu meer en meer mensen afhaken op Aalst is de tijd rijp voor een nieuw project. Eventueel met de sussende belofte van een gloednieuw stadion voor de fusieploeg in het Aalsterse...stel u voor.

Ik herinner me ooit dat PLJ zei dat mocht ooit een fusie aan de orde zijn, de naam "Aalst" en spelen in de
stad Aalst zeker een voorwaarde zouden zijn.

Dan zal het echte eendracht aalst gedoemd zijn tot de krochten van provenciale of in het beste geval met een gekocht stamnummer, waar menig supporter al een beerschot-scenario ziet voltrekken. Ik niet. Het wordt even doelloos want het zal de fusieploeg zijn die de investeerders zal aantrekken. Voetbal draait al lang niet meer om traditie, gevoel of eer....

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Feb 2019, 19:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Financiële toestand
Tienj en tander schreef:
Tom_1919 schreef:
Jean schreef:
Chatelet en Olympic gaan fusioneren. Daar komt dan toch een stamnummer vrij?


Ik dacht dat wanneer je nu een stamnummer wil overnemen dit binnen de 30 km moet zijn.

Strombeek en Grimbergen zouden ook een fusie aangaan, wanneer dit zou gebeuren lijkt dit me realistischer.
Of Meldert, maar die zouden nu toch blijven bestaan.


Dat van die 30km is bij een fusie

Een overname van een stamnummer is voor de voetbalbond een fusie.


11 Feb 2019, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Financiële toestand
Tokkie schreef:
Langs alle kanten (van bronnen die elkaar niet kennen) krijgen meerdere supporters te horen dat de fusiegesprekken volop aan de gang zijn. PLJ zou meer in Denderleeuw zitten dan in Aalst/Dilbeek/Luxemburg/Zwitserland. Vooral de beide burgemeesters zouden hier drijvende krachten in zijn.

't Stinkend potje wordt stilaan een beerput ...

Dit laten we toch niet zomaar gebeuren?! :boks:

tuurlijk, diene van ons mag binnenkort aan de burgers gaan verklaren dat hij ze met een paar 100.000 euro poef opgezadeld heeft binnenkort...
Ge zou voor minder al eens uit uwe zetel komen

_________________
If you never try, you'll never know


11 Feb 2019, 21:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Financiële toestand
Onze burgervader zou nogal staan blinken bij elke aftrap van dat eventuele fusiegedrocht.
En hij heeft er ook al geen last meer van als er gespeeld wordt op Denderleeuw.
Twee sukkelploegen bij elkaar voegen, welke zin heeft dat?


12 Feb 2019, 10:33
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Financiële toestand
witzwet schreef:
PLJ kan eendracht aalst wel met zijn rug tegen de muur zetten...Wie gaat ruim 2.5 miljoen euro neertellen om de club van hem over te nemen? Niemand natuurlijk.

Dus kan hij in principe met zijn fusie met mondjesmaat dat geld zien te recupereren mits dat veel aantrekkelijker zal zijn voor investeerders. Een stadion is er al, een mede-investeerder ook, een stad die wel voetbalgezind is en een ploeg die nog meedoet voor eindronde 1 b.

PLJ, ziet hij meer toekomst in Dender dan in Aalst? Wie zal het zeggen, maar begrijpelijk misschien wel als je kijkt hoe Dender als Aalst er voor staat. Eendracht moddert al 20 jaar aan en is op alle vlak nog even doelloos als in 2001. Dàt zijn de feiten hé mannekes. En voetbal draait al lang niet meer om het aantal supporters. Nu meer en meer mensen afhaken op Aalst is de tijd rijp voor een nieuw project. Eventueel met de sussende belofte van een gloednieuw stadion voor de fusieploeg in het Aalsterse...stel u voor.

Ik herinner me ooit dat PLJ zei dat mocht ooit een fusie aan de orde zijn, de naam "Aalst" en spelen in de
stad Aalst zeker een voorwaarde zouden zijn.

Dan zal het echte eendracht aalst gedoemd zijn tot de krochten van provenciale of in het beste geval met een gekocht stamnummer, waar menig supporter al een beerschot-scenario ziet voltrekken. Ik niet. Het wordt even doelloos want het zal de fusieploeg zijn die de investeerders zal aantrekken. Voetbal draait al lang niet meer om traditie, gevoel of eer....


Ieder zijn visie, maar ik speel liever met 'mijn' ploeg in de krochten van provinciale dan met een zielloos fusiegedrocht in de nationale reeksen.

Als er ooit een fusie met Dender komt ga ik 1 match kijken, en dat zal zijn om de supps van Dender buiten te slaan uit hun eigen stadion!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Feb 2019, 12:33
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Financiële toestand
Timoilsjt schreef:
witzwet schreef:
PLJ kan eendracht aalst wel met zijn rug tegen de muur zetten...Wie gaat ruim 2.5 miljoen euro neertellen om de club van hem over te nemen? Niemand natuurlijk.

Dus kan hij in principe met zijn fusie met mondjesmaat dat geld zien te recupereren mits dat veel aantrekkelijker zal zijn voor investeerders. Een stadion is er al, een mede-investeerder ook, een stad die wel voetbalgezind is en een ploeg die nog meedoet voor eindronde 1 b.

PLJ, ziet hij meer toekomst in Dender dan in Aalst? Wie zal het zeggen, maar begrijpelijk misschien wel als je kijkt hoe Dender als Aalst er voor staat. Eendracht moddert al 20 jaar aan en is op alle vlak nog even doelloos als in 2001. Dàt zijn de feiten hé mannekes. En voetbal draait al lang niet meer om het aantal supporters. Nu meer en meer mensen afhaken op Aalst is de tijd rijp voor een nieuw project. Eventueel met de sussende belofte van een gloednieuw stadion voor de fusieploeg in het Aalsterse...stel u voor.

Ik herinner me ooit dat PLJ zei dat mocht ooit een fusie aan de orde zijn, de naam "Aalst" en spelen in de
stad Aalst zeker een voorwaarde zouden zijn.

Dan zal het echte eendracht aalst gedoemd zijn tot de krochten van provenciale of in het beste geval met een gekocht stamnummer, waar menig supporter al een beerschot-scenario ziet voltrekken. Ik niet. Het wordt even doelloos want het zal de fusieploeg zijn die de investeerders zal aantrekken. Voetbal draait al lang niet meer om traditie, gevoel of eer....


Ieder zijn visie, maar ik speel liever met 'mijn' ploeg in de krochten van provinciale dan met een zielloos fusiegedrocht in de nationale reeksen.

Als er ooit een fusie met Dender komt ga ik 1 match kijken, en dat zal zijn om de supps van Dender buiten te slaan uit hun eigen stadion!


(y) :EA:

Jarenlang hebben we ons weten te profileren als 'antifusieclub'.
Zelfs wanneer we sportief onze meerdere moesten erkennen in FCV Dender, Lierse Kempenzonen, en andere samenraapsels was ik trots opdat onze club de onze is gebleven en dat dankzij het ultieme wapen van de traditieclub, zijnde de supporters.

Dat na jaren wanbeleid dit wapen is aantal is afgenomen is begrijpelijk, maar je ziet toch zelf het potentieel een aantal wedstrijden per jaar. Dat moet net een trigger zijn om te blijven vechten tegen een fusie. Liever nog maar eens sportief ten onder, liever nog maar eens opnieuw proberen dan de handdoek te gooien en te worden waartegen we ons jaren hebben afgezet ; een zielloos samenraapsel.

Als die fusie er ooit komt is de enige reden om te gaan kijken , net als TimOilsjt, om te protesteren en de fusieclub op alle mogelijke manieren tegen te werken tot ze mij daarvoor de toegang ontzeggen.


12 Feb 2019, 13:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Financiële toestand
:EA: :EA: :EA: :EA: :boks: :boks: :boks:

_________________
OB17


12 Feb 2019, 14:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Financiële toestand
kak of giejne kak, 't es Rendac :fuck:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Feb 2019, 18:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Financiële toestand
Tienj en tander schreef:
Tom_1919 schreef:
Jean schreef:
Chatelet en Olympic gaan fusioneren. Daar komt dan toch een stamnummer vrij?


Ik dacht dat wanneer je nu een stamnummer wil overnemen dit binnen de 30 km moet zijn.

Strombeek en Grimbergen zouden ook een fusie aangaan, wanneer dit zou gebeuren lijkt dit me realistischer.
Of Meldert, maar die zouden nu toch blijven bestaan.


Dat van die 30km is bij een fusie

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


13 Feb 2019, 9:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Financiële toestand
Die van da derp hier wat verder kijken alvast uit naar een fusie met ons :crazy: . Wat een verrassing ook :hmm: .
Zelf hoop ik dat er niets van aan is, maar met dit 'bestuur' weet je maar nooit. Het is nochtans simpel: als den Iéndracht fuseert, met wie of wat dan ook, is 't gedaan met naar het voetbal te gaan kijken voor mij.


16 Feb 2019, 15:56

Lid geworden op: 20 Mar 2019, 17:31
Berichten: 5
Bericht Re: Financiële toestand
As ze fuseren, kunnen we dan de nieuwe iendracht oprichten :-)
een ploeg met jeugdspelers dat moet toch de ambitie zijn ;-)


20 Mar 2019, 17:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Financiële toestand
Zaterdagochtend blijkbaar supportersvergadering.

Ze zijn ook op tijd om daar over te communiceren. Om dan nog maar te zwijgen over het tijdstip. Op zaterdagochtend en dan nog in het paasweekend :stom:


18 Apr 2019, 17:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Financiële toestand
Smetje schreef:
Zaterdagochtend blijkbaar supportersvergadering.

Ze zijn ook op tijd om daar over te communiceren. Om dan nog maar te zwijgen over het tijdstip. Op zaterdagochtend en dan nog in het paasweekend :stom:


Kan er iemand verslag posten?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Apr 2019, 18:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Financiële toestand
El Corredor (Light) schreef:
Smetje schreef:
Zaterdagochtend blijkbaar supportersvergadering.

Ze zijn ook op tijd om daar over te communiceren. Om dan nog maar te zwijgen over het tijdstip. Op zaterdagochtend en dan nog in het paasweekend :stom:


Kan er iemand verslag posten?
K heb het voor de vergadering op facebook aan Bart De Nijs gevraagd en hij zei dat hij er voor zou zorgen. Ben benieuwd.


20 Apr 2019, 18:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Financiële toestand
Iemand een idee of er wat volk was?


20 Apr 2019, 18:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 254 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst