Thes Sport - EA - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Thes Sport - EA 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Thes Sport - EA
Gijzegem Vaneigest schreef:
Je moest geen glazen bol hebben om te weten dat we na vandaag laatste gingen staan. Al bij al valt de opgelopen schade van de afgelopen twee weken nog te herstellen. Een zes op zes pakken nu en je doet weer volop mee voor het behoud.
Dat die nieuwe doelman meteen vijf goals slikt zal ook wel weer niet goed zijn voor het vertrouwen. Ik heb de match niet gezien vandaag maar aan het verslag te zien hebben we weer sterren gezien achterin...
En aub De Rock terug in de kern!


Die historie rond Klaas is inderdaad een van de meest geschifte dingen die op den iendracht ooit gebeurden...
Voetbaltechnisch kan je het gewoon niet maken dat die gast zijn plaats niet heeft in deze kern. Zijn niet opstellen heeft dan ook niets met voetbal, maar alles te maken met de ( financiële) belangen van de kliek Luxemburgse bankiers die in EA enkele jaren terug een " low risk business opportunity" dacht te zien..... :cool: Wel jammer en niet te geloven dat ook BVR voor de kar werd gespannen van die bende fantasten. Vermits de dingen nu plots niet gaan zoals de heren PLJ en DA ze voor ogen hebben - gaan we - indien we ons niet redden - nog héél erg rare dingen meemaken in de komende weken hier mannekes.... :crazy: Het soort gezeik dat je meestal krijgt je met mensen die beseffen dat ze hun " easy money' aan't verliezen zijn en die daarenboven totaal geen affiniteit hebben met het ( bijna ) 100 jarig instituut dat den Iendracht in onze regio is... :fuck


17 Feb 2019, 0:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Thes Sport - EA
Het ergste is dat wanneer ge terug komt in aalst, de heren dikkenekken een privé fistjen aant geve zijn in het restaurant... Buitenwerken die handel :fuck:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


17 Feb 2019, 9:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Thes Sport - EA
hansken schreef:
Het ergste is dat wanneer ge terug komt in aalst, de heren dikkenekken een privé fistjen aant geve zijn in het restaurant... Buitenwerken die handel :fuck:


Inderdaad. Maar de angst van het totaal verdwijnen van Eendracht Aalst is precies groter dan de wil om die gangsterkliek buiten te kuisen. Ik zou bijzonder graag een protest zien van onze supporters naar die sukkels toe. Laten we eens allemaal een Garréken doen bij PLJ, DA en PF.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Feb 2019, 11:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Thes Sport - EA
En als ge nog 7 man bijhaalt in februari en dat zijn dan onder de noemer versterkingen. Dan moeten ze alle 7 spelen. Punt.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Feb 2019, 11:38
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Thes Sport - EA
Op de foto's te zien zijn die mannen daar wel precies met iets moois bezig, nu vragen ze zeker nog geen licentie maar die zijn hun wel aan het voorbereiden om een stapje hoger te zetten.
Hier in Aalst daarentegen, krijgt ge altijd op de een of andere manier als supporter een uppercut te verwerken, na zoveel jaren nog altijd geen schot in het stadiondossier, een dossier dat nu zeker in de prullenbal zal verdwijnen.
Daar komt nu nog eens het gegeven bij dat we sportief weer den dieperik in gaan, meer dan waarschijnlijk het genadeschot voor de club.
Enfin, 't is om doodziek van te worden, ik kan verdorie goed begrijpen dat supporters er op een zeker moment genoeg van hebben en de club definitief de rug toe keren. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Feb 2019, 11:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Thes Sport - EA
Hugo schreef:
Op de foto's te zien zijn die mannen daar wel precies met iets moois bezig, nu vragen ze zeker nog geen licentie maar die zijn hun wel aan het voorbereiden om een stapje hoger te zetten.
Hier in Aalst daarentegen, krijgt ge altijd op de een of andere manier als supporter een uppercut te verwerken, na zoveel jaren nog altijd geen schot in het stadiondossier, een dossier dat nu zeker in de prullenbal zal verdwijnen.
Daar komt nu nog eens het gegeven bij dat we sportief weer den dieperik in gaan, meer dan waarschijnlijk het genadeschot voor de club.
Enfin, 't is om doodziek van te worden, ik kan verdorie goed begrijpen dat supporters er op een zeker moment genoeg van hebben en de club definitief de rug toe keren. :kots:


1. Wat voor mij zeker lijkt is dat PLJ zijn inbreng hier niet gaat laten schieten. Maar dat kan betekenen dat hij zijn centen zal willen recuperen door bijvoorbeeld een fusieverhaal, want geloof het of niet maar in Dender staan ze 10 stappen verder: stadion, goede positie, steun stad én een investeerder die zich niet laat zien maar wel de centen legt indien nodig. Geen supporters? Kunstmatige club? Who cares...

2. PLJ geeft dan ook geen moer om de supporters. Daarvoor hebben wij al voorbeelden genoeg: VZW buiten pesten, denigrerende uitspraken over de eendracht supporters, de supporter verantwoordelijken die gewoon kontkussers zijn van dit bestuur. Hij zaait overal tweedracht: kijk maar eens hoeveel medewerkers er in het bestuur van PLJ zijn weggegaan of de laan zijn uitgestuurd? Hoeveel supporters er afhaken? Wat hij doet met De Rock? Relatie met stad alweer verzuurd is..

3. Integendeel, ze blijven daar feesten. Er bestaat zelfs een 'feestbudget' op den iendracht :wadde: De presidents club bewijst hoe die man volledig de pedalen kwijt is en teert op een huizenhoog ego. De zonnekoning, paard van Troje. Ik hoor het een bestuurslid nog zeggen, na zijn EERSTE jaar op eendracht. Hij krijgt zeker gelijk. Vandaag zie je het resultaat van onkunde. Vandaag zie je hoe een Valckenier/Van Stallen wél gelijk hadden, vandaag zie je waarom ze niet eens meer een hoofdsponsor vinden, waarom de cvba nog niet in orde is, waarom sponsors afhaken.

4. Er is maar één manier om hem terug te pakken: dat is via zijn geld. Stamnummer 90 op de fles, weg geld en dan is het zaak om opnieuw eens 'iemand' te vinden in de hoop dat het ooit eens beter wordt. Maar het huidige Eendracht Aalst is gewoon niet te behouden of je moet tevreden blijven met een plaats in de vergetelheid. Er is dan ook geen kat die dit Aalst met zo'n poef gaat willen overnemen.

Mannkes, dit Aalst, hoe pijnlijk ook, is dood, morsdood bij een degradatie. Ik heb dan ook weemoedig moeten knikken met dender hun commentaar: "sommige clubs hebben een verleden maar geen toekomst, anderen geen verleden maar wel een toekomst". Nagels met koppen. Want wij dwepen heel graag met onze 'history'. Maar wie naar het verleden kijkt staat met zijn rug naar de toekomst. We hebben niets meer dan het verleden, we worden uitgelachen langs alle kanten. Ik kan dat niet meer pikken. We zijn veel te braaf geworden, berusting of afhaken zonder meer.

De dag dat die oetlullen op politiebevel naar huis worden gestuurd à la Garré. Dàt wil ik voor geen geld missen, dan zie je mij op de eerste rij.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Feb 2019, 12:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Thes Sport - EA
We maken 2 fantastische goals uit onnoemlijk veel kansen. Thes puurt, uit amper kansen, 5 lucky goals. Klaas staat, geheel vrijwillig, zijn plaats af aan één van de nieuwkomers.
Conclusie van deze match: het bestuur is tevreden, dus bouwen ze een feestje, de fusie is een stapje dichterbij.
De supporters, de ziel van deze club, blijven weeral in de kou staan.
Tijd voor (re)actie.

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Feb 2019, 13:00
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Thes Sport - EA
witzwet schreef:
hansken schreef:
Het ergste is dat wanneer ge terug komt in aalst, de heren dikkenekken een privé fistjen aant geve zijn in het restaurant... Buitenwerken die handel :fuck:


Inderdaad. Maar de angst van het totaal verdwijnen van Eendracht Aalst is precies groter dan de wil om die gangsterkliek buiten te kuisen. Ik zou bijzonder graag een protest zien van onze supporters naar die sukkels toe. Laten we eens allemaal een Garréken doen bij PLJ, DA en PF.


Nog ene vergeten denk ik...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Feb 2019, 14:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Thes Sport - EA
Het mag ook wel gezegd dat Bart VR er helemaal niets van bakt. Zegt daar in de reactie: 'ook tegen Chatelet had er moeten gewonnen worden'. Waarom je dan de hele wedstrijd De Kuyper laat klungelen is me echt een raadsel. Elke wedstrijd een andere ploeg tussen de lijnen, snel nog een keepersprobleem gecreëerd en duidelijk ook onder de duim gehouden door het bestuur in de farce met Klaas De Rock. Ik ben er 100% zeker van dat zonder het ontslag van Tom De Cock de situatie nu (iets) beter zou zijn.


17 Feb 2019, 17:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Thes Sport - EA
AlostanA schreef:
Het mag ook wel gezegd dat Bart VR er helemaal niets van bakt. Zegt daar in de reactie: 'ook tegen Chatelet had er moeten gewonnen worden'. Waarom je dan de hele wedstrijd De Kuyper laat klungelen is me echt een raadsel. Elke wedstrijd een andere ploeg tussen de lijnen, snel nog een keepersprobleem gecreëerd en duidelijk ook onder de duim gehouden door het bestuur in de farce met Klaas De Rock. Ik ben er 100% zeker van dat zonder het ontslag van Tom De Cock de situatie nu (iets) beter zou zijn.


In de farce met Klaas staat ook de coach er 100%achter om hem niet op te stellen. Dat heeft hij gisteren duidelijk laten verstaan toen ik hem aansprak over de situatie van Klaas.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


17 Feb 2019, 17:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Thes Sport - EA
hansken schreef:
AlostanA schreef:
Het mag ook wel gezegd dat Bart VR er helemaal niets van bakt. Zegt daar in de reactie: 'ook tegen Chatelet had er moeten gewonnen worden'. Waarom je dan de hele wedstrijd De Kuyper laat klungelen is me echt een raadsel. Elke wedstrijd een andere ploeg tussen de lijnen, snel nog een keepersprobleem gecreëerd en duidelijk ook onder de duim gehouden door het bestuur in de farce met Klaas De Rock. Ik ben er 100% zeker van dat zonder het ontslag van Tom De Cock de situatie nu (iets) beter zou zijn.


In de farce met Klaas staat ook de coach er 100%achter om hem niet op te stellen. Dat heeft hij gisteren duidelijk laten verstaan toen ik hem aansprak over de situatie van Klaas.


We zijn weer niet weggespeeld volgens den trainer :lol: :lol: kansloos 5-2 . Het kon idd 0-2 staan maar dat was het niet , nadien langs alle kanten overlopen .Wederom nieuwe ploegopstelling met andere namen , hoe kan je nu zo een team bouwen dat moet winnen? Bovenop nog uit het niets Zeb uit de goal :crazy: .

Tijd voor actie , niet meer uitstellen nu !!!


17 Feb 2019, 18:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Thes Sport - EA
Wat laat Mitu daar weer liggen zeg.

En ik vind Van Gerven en Julien geen topkeepers, maar als ik onze tegendoelpunten bekijk van gisterenavond, dan lijkt die Geens mij ook niet direct PreudHomme

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Feb 2019, 18:28
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Thes Sport - EA
Wat laat Mitu daar weer liggen zeg.

En ik vind Van Gerven en Julien geen topkeepers, maar als ik onze tegendoelpunten bekijk van gisterenavond, dan lijkt die Geens mij ook niet direct PreudHomme

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Feb 2019, 18:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Thes Sport - EA
El Corredor (Light) schreef:
Wat laat Mitu daar weer liggen zeg.

En ik vind Van Gerven en Julien geen topkeepers, maar als ik onze tegendoelpunten bekijk van gisterenavond, dan lijkt die Geens mij ook niet direct PreudHomme


Was weer serieus pijnlijk om die beelden te zien...
Eerst en vooral : die kans van Mitu zeg!!!???? :lol: :lol: :lol:
Dan dat geblaas en gekraak van BVR ? Je merkt zelfs aan die man zijn body language dat hij het ook allemaal niet meer weet..( bekijk zijn gezicht aan het einde van dat interview eens.... )
Voor de rest : @ Hansken : ik snap best dat BVR zegt dat hij Klaas persoonlijk niet wenst op te stellen.....
Wat moet die mens anders doen met die despoot van een PLJ in ziijn nek ? ... :? :?


17 Feb 2019, 22:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Thes Sport - EA
falco speelt ook op unibet zeker?die 2e goal jonges.....laat zijn man telkens op het gemaksken voorzetten ook .


18 Feb 2019, 10:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst