Eendracht Aalst - RWDM - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - RWDM 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
waly 2 schreef:
Komt van HLN.


rioolgazet 1ste klas. :hmm:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Feb 2019, 13:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Volgens BVR est ons faat dammen nie scoren, ze waren nu net 'goe bezig' zeg en de match ligt stil. BTW die Bengaals da komt van volk die ik 2 of 3x op een seizoen die en die dan een 'geslaagde 14minuten' protest naar de kloten maken zo. Merci! Bloif weg aub

En nu is het wachten op een verhelderende uitleg van onze Spotters.... :zzz:

_________________
www.spionkoplede.com


25 Feb 2019, 15:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Het niveau gisteren was zo dramatisch dat die degradatieplaats eigenlijk niet eens onlogisch is. Een verdediging die niet kan uitvoetballen en een onbestaand middenveld: Sterckx steekt zich voortdurend weg, De Koker smijt zich maar kan gewoon niet voetballen. Enige lichtpuntje is Bounou, maar zijn acties zijn gewoon nutteloos want aanspeelpunten heeft de jongen zelden of nooit. En dan doe je Ponnet naar Hamme en steek je De Rock in de b-kern :crazy: Nog een dikke chance dat RWDM ook niks voorstelde.


25 Feb 2019, 16:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
iendrachter schreef:
Wel een verademing Jilke op de linksback ipv Heymans.

Op de linksachterpositie hebben we met Jari De Vriendt wel een groot talent bij de beloften. Wordt pas in november 18, dus tot de tijd dat hij rijp is voor de A-kern wordt het helaas behelpen.
Is de enige uit onze beloftenkern trouwens waarvan ik denk dat die ooit de stap naar de eerste ploeg kan zetten. Naast Fabio Vandenbossche, maar ja, die is ondertussen al doelman nummer 4.


25 Feb 2019, 17:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
AlostanA schreef:
Het niveau gisteren was zo dramatisch dat die degradatieplaats eigenlijk niet eens onlogisch is. Een verdediging die niet kan uitvoetballen en een onbestaand middenveld: Sterckx steekt zich voortdurend weg, De Koker smijt zich maar kan gewoon niet voetballen. Enige lichtpuntje is Bounou, maar zijn acties zijn gewoon nutteloos want aanspeelpunten heeft de jongen zelden of nooit. En dan doe je Ponnet naar Hamme en steek je De Rock in de b-kern :crazy: Nog een dikke chance dat RWDM ook niks voorstelde.


De Koker vond ik geeneens zo slecht hoor gisteren, relatief bekeken...


25 Feb 2019, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Mariner schreef:
Volgens BVR est ons faat dammen nie scoren, ze waren nu net 'goe bezig' zeg en de match ligt stil. BTW die Bengaals da komt van volk die ik 2 of 3x op een seizoen die en die dan een 'geslaagde 14minuten' protest naar de kloten maken zo. Merci! Bloif weg aub

En nu is het wachten op een verhelderende uitleg van onze Spotters.... :zzz:

hij weet toch dat om te scoren dat je op de helft van je tegenstander moet komen ?
En dat begint bij uw keeper, man toch... krijg nog de zénuwen als ik terugdenk aan zijn tijd rekken in de 1e helft al!

:hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


25 Feb 2019, 20:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Wat een reactie van de supportersverantwoordelijke , bij mijn weten heeft RWDM zo goe als alles afgebroken wat kapot is en is er pas een reactie hgekomen toen ze het hele veld overstaken richting kantine K . Had daar niemand gereageerd hadden ze de kantine en alles erin ook tot moes geslagen daar ben ik zeker van .
Als verantwoordelijke 2 keer uw eigen aanhang te kakken zetten dat kan al tellen op die korte tijd.
Geen woord over RWDM (n) (n) .
We zullen int vervolg op ons smoel laten kloppen en alles laten afbreken anders :crazy: .
De weinige politie op het plein zei zelf dat ze dankzij Aalst supporters Molenbeek terug hebben kunnen drijven want dat ze het niet onder controle hadden en dat het anders nog veel erger had gekund.


25 Feb 2019, 21:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Volgens Bart De Nijs gaat het momenteel "een beetje minder" lol. Gevoel voor humor heeft die Samsonpop wel zeg. :lol: Je kan het bijvoorbeeld ook opnemen voor je eigen supporters hé kerel.

En aan BVR maak ik geen woorden vuil, vond hem bij zijn vorige passage al een enorme kwal, en dat is er niet echt op gebeterd.

Heeft naar eigen zeggen stappen gezet, teppen…

22 transfers, 4 trainers op één jaar, 3keepers na VDN (want die moest weg he voor Sven en Flippo). Hoe heet dat? Het zijn uw eigen luizen die bijten...

en nog even een roddel vers van de pers... Matthias Lievens zou zich komende vrijdag ook verkleden, deze keer in een echte verdediger.

iendracht veroit!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Feb 2019, 21:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
El Corredor (Light) schreef:
Volgens Bart De Nijs gaat het momenteel "een beetje minder" lol. Gevoel voor humor heeft die Samsonpop wel zeg. :lol: Je kan het bijvoorbeeld ook opnemen voor je eigen supporters hé kerel.

En aan BVR maak ik geen woorden vuil, vond hem bij zijn vorige passage al een enorme kwal, en dat is er niet echt op gebeterd.

Heeft naar eigen zeggen stappen gezet, teppen…

22 transfers, 4 trainers op één jaar, 3keepers na VDN (want die moest weg he voor Sven en Flippo). Hoe heet dat? Het zijn uw eigen luizen die bijten...

en nog even een roddel vers van de pers... Matthias Lievens zou zich komende vrijdag ook verkleden, deze keer in een echte verdediger.
iendracht veroit!


:plat: Ik denk dat er maar een supp club achter deze zelfverklaarde afgevaardigde staat en dat is den ‘Ajoin. zelf,is het niet logisch dat een supp afgevaardigde verkozen moet worden door de supporters die hij moet vertegenwoordigen? Jomorja zegt hij er waren geen kandidaten :hmm: tuurlijk waren er geen er heeft ook niemand de kans gekregen om zich kandidaat te stellen,de marionet was al aangesteld door Michel en PLJ.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Feb 2019, 21:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Reactie van supportersafgevaardigde nog niet gezien, maar kan toch niet dat hij het op eigen supporters steekt en niks over rwdm zegt.

Ik denk dat die van ons nog redelijk braaf gebleven zijn. Volledig uitgelokt door rwdm sups. Hopelijk komt het zo ook in verslag politie.


25 Feb 2019, 21:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Smetje schreef:
Reactie van supportersafgevaardigde nog niet gezien, maar kan toch niet dat hij het op eigen supporters steekt en niks over rwdm zegt.

Ik denk dat die van ons nog redelijk braaf gebleven zijn. Volledig uitgelokt door rwdm sups. Hopelijk komt het zo ook in verslag politie.


Dat is al naar de knoppen. En ik zou er ni op hopen. Als ge het als "supportersafgevaardigde" het alleen over de eigen aanhang hebt op tv, en uw eigen club op die manier te kakken zet na alles wat er gisteren écht is gebeurd, dan hebt ge als eendracht aalst zijnde de perceptie helemaal tegen natuurlijk. Dikken bal meneer de afgevaardigde van wat eigenlijk...

Tis al bijna een kalenderjaar geleden dat we nog ietwat voetbal gezien hebben, we hebben een bestuur waar het licht al een tijdje uit is gegaan. Dit kan er gerust wel nog bij.


25 Feb 2019, 22:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Smetje schreef:
Reactie van supportersafgevaardigde nog niet gezien, maar kan toch niet dat hij het op eigen supporters steekt en niks over rwdm zegt.

Ik denk dat die van ons nog redelijk braaf gebleven zijn. Volledig uitgelokt door rwdm sups. Hopelijk komt het zo ook in verslag politie.


idd wat een supportersafgevaardigde dat we hebben....degoutant! :kots: hadden de flikken hun werk goed gedaan en die van Molenbeek naar hun bussen verdreven was er geen klote gebeurd , we waren zo goed als omsingeld ...moeten we ons de kop laten inslaan mss??


25 Feb 2019, 22:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
tsjoep schreef:
Smetje schreef:
Reactie van supportersafgevaardigde nog niet gezien, maar kan toch niet dat hij het op eigen supporters steekt en niks over rwdm zegt.

Ik denk dat die van ons nog redelijk braaf gebleven zijn. Volledig uitgelokt door rwdm sups. Hopelijk komt het zo ook in verslag politie.


idd wat een supportersafgevaardigde dat we hebben....degoutant! :kots: hadden de flikken hun werk goed gedaan en die van Molenbeek naar hun bussen gedreven was er geen klote gebeurd , we waren zo goed als omsingeld ...moeten we ons de kop laten inslaan mss??


26 Feb 2019, 8:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
zijn er geen supporters die er iets van gefilmd hebben met gsm ? dan kunnen we zwart op wit bewijzen dat de schuld niet aan ons lag he.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


26 Feb 2019, 9:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Nog maar eens een bewijs dat we nood hebben aan een nieuw en veilig stadion, als is het maar voor max 5000 man, maar met de mogelijkheid om er later nog kunnen uit te breiden.
Het PC-stadion is momenteel aan de ene kant een krot en aan de andere kant een gevaarlijke bouwwerf, ideale omstandigheden voor amokmakers.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Feb 2019, 9:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst