Eendracht Aalst - RWDM - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - RWDM 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
El Corredor (Light) schreef:
Volgens Bart De Nijs gaat het momenteel "een beetje minder" lol. Gevoel voor humor heeft die Samsonpop wel zeg. :lol: Je kan het bijvoorbeeld ook opnemen voor je eigen supporters hé kerel.

En aan BVR maak ik geen woorden vuil, vond hem bij zijn vorige passage al een enorme kwal, en dat is er niet echt op gebeterd.

Heeft naar eigen zeggen stappen gezet, teppen…

22 transfers, 4 trainers op één jaar, 3keepers na VDN (want die moest weg he voor Sven en Flippo). Hoe heet dat? Het zijn uw eigen luizen die bijten...

en nog even een roddel vers van de pers... Matthias Lievens zou zich komende vrijdag ook verkleden, deze keer in een echte verdediger.

iendracht veroit!



:plat: (y) Schitterend!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Feb 2019, 9:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Een supportersafgevaardigde waar werkelijk niemand achter staat... :crazy:


26 Feb 2019, 19:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Het bestuur is er toch maar mooi in geslaagd om zo een supportersafgevaardigde in het zadel te hijsen. We zitten er gdvmme mee opgescheept ! Die man heeft nul komma nul binding met de supporters, en elke uitspraak zal vakkundig door the presidents club worden gewikt en gewogen.


26 Feb 2019, 22:37
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Gezien de verkeerdelijke berichtgeving over de baldadigheden die zich na de wedstrijd hebben afgespeeld (lees : de pers, onze supportersafgevaardigde en onze burgemeester leggen de schuld bij de Eendracht aanhang) acht ik dat het tijd is dat ons bestuur zelf een persmededeling lanceert met een rechtzetting van de feiten.
Hetgeen zich na de wedstrijd heeft afgespeeld is enkel en allen te wijten aan de RWDM aanhang, die er van voor de match al op voorbereid was ( cfr de vele bivakmutsen reeds tijdens de match ) en het falende optreden van de politiediensten en onze veiligjeidsverantwoordelijke.
De schuld bij onze supporters leggen is hun eigen verantwoordelijkheid ontlopen!
I.p.v. over stadionverboden te spreken bij onze aanhang zou onze burgervader beter eens in zijn eigen rangen kijken en zich de vraag stellen hoe het mogelijk is dat de RWDM aanhang zich een weg heeft kunnen banen tot aan het scorebord aan de K.
De 2 heren van RWDM (waarvan enen gemaskerd) die na de match aan de voorkant op het plat dak de show aan het stelen waren, die tijdens de match een 3tal voetzoekers/bommetjes in de zittribune konden gooien, die door onze stewards liefelekijk terug van het plat dak in hun vak werden gelaten... deze 2 heren vinden we ook terug bij de onrustzaaiers aan het scorebord op het plein... Puik werk van de ordediensten en onze veiligheidsverantwoordelijke!!!


26 Feb 2019, 23:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Ze hadden geen megafoon bij en geen Vlaamse leeuw he anders had het zo lang niet geduurd.


26 Feb 2019, 23:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
4life schreef:
Gezien de verkeerdelijke berichtgeving over de baldadigheden die zich na de wedstrijd hebben afgespeeld (lees : de pers, onze supportersafgevaardigde en onze burgemeester leggen de schuld bij de Eendracht aanhang) acht ik dat het tijd is dat ons bestuur zelf een persmededeling lanceert met een rechtzetting van de feiten.
Hetgeen zich na de wedstrijd heeft afgespeeld is enkel en allen te wijten aan de RWDM aanhang, die er van voor de match al op voorbereid was ( cfr de vele bivakmutsen reeds tijdens de match ) en het falende optreden van de politiediensten en onze veiligjeidsverantwoordelijke.
De schuld bij onze supporters leggen is hun eigen verantwoordelijkheid ontlopen!
I.p.v. over stadionverboden te spreken bij onze aanhang zou onze burgervader beter eens in zijn eigen rangen kijken en zich de vraag stellen hoe het mogelijk is dat de RWDM aanhang zich een weg heeft kunnen banen tot aan het scorebord aan de K.
De 2 heren van RWDM (waarvan enen gemaskerd) die na de match aan de voorkant op het plat dak de show aan het stelen waren, die tijdens de match een 3tal voetzoekers/bommetjes in de zittribune konden gooien, die door onze stewards liefelekijk terug van het plat dak in hun vak werden gelaten... deze 2 heren vinden we ook terug bij de onrustzaaiers aan het scorebord op het plein... Puik werk van de ordediensten en onze veiligheidsverantwoordelijke!!!


Nagels met koppen.

Onze burgervader is momenteel alle beelden van zondag aan het bekijken zodat hij eigenhandig zoveel mogelijk SVs kan uitdelen aan EA supporters... dat is zijn natte droom. En ons bestuur is druk bezig met Wendy Van Wanten vast te leggen voor het optreden na de Carnavalsmatch.

Ondertussen wachten we nog altijd op een statement van onze spotters hier... Wellicht komt die in de loop van deze week : geen bivakmutsen, geen Vlaamse leeuwen en geen megafoons vrijdagavond.


26 Feb 2019, 23:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Petroe69 schreef:
4life schreef:
Gezien de verkeerdelijke berichtgeving over de baldadigheden die zich na de wedstrijd hebben afgespeeld (lees : de pers, onze supportersafgevaardigde en onze burgemeester leggen de schuld bij de Eendracht aanhang) acht ik dat het tijd is dat ons bestuur zelf een persmededeling lanceert met een rechtzetting van de feiten.
Hetgeen zich na de wedstrijd heeft afgespeeld is enkel en allen te wijten aan de RWDM aanhang, die er van voor de match al op voorbereid was ( cfr de vele bivakmutsen reeds tijdens de match ) en het falende optreden van de politiediensten en onze veiligjeidsverantwoordelijke.
De schuld bij onze supporters leggen is hun eigen verantwoordelijkheid ontlopen!
I.p.v. over stadionverboden te spreken bij onze aanhang zou onze burgervader beter eens in zijn eigen rangen kijken en zich de vraag stellen hoe het mogelijk is dat de RWDM aanhang zich een weg heeft kunnen banen tot aan het scorebord aan de K.
De 2 heren van RWDM (waarvan enen gemaskerd) die na de match aan de voorkant op het plat dak de show aan het stelen waren, die tijdens de match een 3tal voetzoekers/bommetjes in de zittribune konden gooien, die door onze stewards liefelekijk terug van het plat dak in hun vak werden gelaten... deze 2 heren vinden we ook terug bij de onrustzaaiers aan het scorebord op het plein... Puik werk van de ordediensten en onze veiligheidsverantwoordelijke!!!


Nagels met koppen.

Onze burgervader is momenteel alle beelden van zondag aan het bekijken zodat hij eigenhandig zoveel mogelijk SVs kan uitdelen aan EA supporters... dat is zijn natte droom. En ons bestuur is druk bezig met Wendy Van Wanten vast te leggen voor het optreden na de Carnavalsmatch.

Ondertussen wachten we nog altijd op een statement van onze spotters hier... Wellicht komt die in de loop van deze week : geen bivakmutsen, geen Vlaamse leeuwen en geen megafoons vrijdagavond.


... en giejn supporters van den iendracht...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Feb 2019, 10:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Ik heb ne mail gestuurd naar Dozje met vraag tot verantwoording. Komt die er niet stel ik voor dat er een parlementaire vraag gesteld wordt naar het zwakke en vooral totaal foute optreden van de ordediensten.

Johan, kan jij, mocht ik een tekst opstellen, deze via het kabinet laten verlopen, als politieker? Of kan je mij iemand laten weten via wie ik de vraag via het kabinet kan stellen, mocht Dozje niet (goed) antwoorden?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Feb 2019, 10:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
wat mij vooral opvalt is dat er in de kranten niets staat dat het onze fout niet was, maar die zogezegde racistische gezangen op luik in het groot in de kranten stond....


27 Feb 2019, 10:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
ik vind het ronduit frappant dat er van de club uit niets maar dan ook niets gedaan wordt om ons uit de wind te zetten ivm de problemen van zondag. Blijkbaar hebben ze in het bestuur nog altijd niet door dat de supporters de ziel van de club zijn, ofwel kan het hun gewoon niks schelen.

Des te meer vind ik het schitterend dat er van de supporters zelf reacties komen, waarvoor mijn respect en dank.

_________________
Iendracht 4ever.


27 Feb 2019, 11:45
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Het is ondertussen jaaaaren geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik zou ne gansen epistel kunnen schrijven van opeenvolgende teleurstellingen, de gelatenheid die er was bij mij en mijn kameraden vanaf de afbraak van de K en al dienen tijd zonder tribune. De jaren wanbeleid, het ene bestuur nog maar is slechter dat het andere... maar ondertussen bleven we toch ons matchkes meepikken. Niet meer elke week zoals vroeger, maar toch, tis den iendracht, we zullen mor gaan kijken :)
Maar de berichtgeving die verschenen is in de gazetten de zondag vond ik echt degoutant. De reactie van de supportersafgevaardigde(?!?!) vond ik nog degoutanter en het absoluut uitblijven van een reactie van het bestuur het degoutanst!
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de mensen die van zowel de veiligheidsverantwoordelijke als van de burgemeester een verklaring eisen. Wat was het plan van aanpak? Waarom werd er door de veiligheidsdiensten pas ingegrepen nadat die bivakmutsen van RWDM door drie hekkens zijn gegaan en meer dan 5 minuten op het plein stonden? Dat valt toch niet te verklaren?!


27 Feb 2019, 11:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
quanzar schreef:
Het is ondertussen jaaaaren geleden dat ik hier gereageerd heb. Ik zou ne gansen epistel kunnen schrijven van opeenvolgende teleurstellingen, de gelatenheid die er was bij mij en mijn kameraden vanaf de afbraak van de K en al dienen tijd zonder tribune. De jaren wanbeleid, het ene bestuur nog maar is slechter dat het andere... maar ondertussen bleven we toch ons matchkes meepikken. Niet meer elke week zoals vroeger, maar toch, tis den iendracht, we zullen mor gaan kijken :)
Maar de berichtgeving die verschenen is in de gazetten de zondag vond ik echt degoutant. De reactie van de supportersafgevaardigde(?!?!) vond ik nog degoutanter en het absoluut uitblijven van een reactie van het bestuur het degoutanst!
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de mensen die van zowel de veiligheidsverantwoordelijke als van de burgemeester een verklaring eisen. Wat was het plan van aanpak? Waarom werd er door de veiligheidsdiensten pas ingegrepen nadat die bivakmutsen van RWDM door drie hekkens zijn gegaan en meer dan 5 minuten op het plein stonden? Dat valt toch niet te verklaren?!


Waarom is er niet opgetreden toen die mannen helemaal links in de tribune bij de rust hun bivakmutsen hadden opgezet? Het waren duidelijk de anciens van de BXL-boys die, samen met hun Nederlandse vrienden rellen gingen zoeken. Dit was zeer duidelijk, ze moesten en zouden het veld opgaan. Als je dit als spotter niet ziet aankomen stop er dan mee!!!!!!!!!!!!!!
Waarom mochten die mannen vanop de trap naar hun kantine met alles begonnen gooien naar de supporters op de zittribune zonder dat er ingegrepen werd?


27 Feb 2019, 12:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
Tuurlijk grijpt de club niet in. We moeten ze niet, zij ons ook niet (lees: te marginaal).

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Feb 2019, 13:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
witzwet schreef:
Tuurlijk grijpt de club niet in. We moeten ze niet, zij ons ook niet (lees: te marginaal).


geen enkele nuancering, alles op één hoop gegooid, sommige zaken puur verdraaid... dus we zijn allemaal weggezet als krapuul. door die stukske riooljournalist en de illustere supporters"afgevaardigde". qua framing komt dat het bestuur en burgemeester veiligheid effe zeer goed uit zeg!

dit clubbestuur in combinatie met dit stadsbestuur (en hun flikkemansen) zijn de doodsteek voor onze club.


27 Feb 2019, 14:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM
En het bestuur noch 'supportersafgevaardigde' geeft enige reactie of de 14 minuten boycot.
Ook onze spotters blijft doofstom over de lek in de veiligheid :kiss:

_________________
www.spionkoplede.com


27 Feb 2019, 16:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst