EA - Boom - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 EA - Boom 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: EA - Boom
kreezie nonkeltje schreef:
iendrachter schreef:
Logisch toch dat De Rock niet naar Winkel wou, ben je daar zelf al is geweest?
Kan na het seizoen wrs bij zo goed als elke 1ste amateur club tekenen dus zeer begrijpelijke beslissing.
Ik zou vanavond spelen met volgende 11 :lol:

Devriendt

Loman-Lievens-Kibassa-Heymans

Bolingoli-De Neve-Gilis-Muzembo

Vekemans-Laporta

en flippo als coach

Ja Flippo coach, Chris Janssens T2 en Goethals voorzitter en CEO Orlans.
Wat een dreamteam :love:

01 Mar 2019, 11:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
kreezie nonkeltje schreef:
iendrachter schreef:
Logisch toch dat De Rock niet naar Winkel wou, ben je daar zelf al is geweest?
Kan na het seizoen wrs bij zo goed als elke 1ste amateur club tekenen dus zeer begrijpelijke beslissing.
Ik zou vanavond spelen met volgende 11 :lol:

Devriendt

Loman-Lievens-Kibassa-Heymans

Bolingoli-De Neve-Gilis-Muzembo

Vekemans-Laporta

en flippo als coach

Is Kibassa geen toekomstig international volgens Flippo ? :lol:

01 Mar 2019, 11:59
Scholier

ik bespaar mezelf een hoop frustraties met vanavond niet te komen wegens volgende redenen

1 - vermoedelijk enkele (zatte) biergooiers vanuit de K (wat ook zondag het geval was nadat werd afgeroepen om niks meer op het plein te gooien. Volgens mij kwamen we daar heel goed weg en kon de ref de match afblazen). Blijf gewoon thuis als het is om u zat te komen drinken, of kom dan ook kijken op andere wedstrijddagen maar gebruik uw verstand en bezorg ons geen slechtere naam dan dat we al hebben

2 - als der veel volk komt zien ist altijd mis en verliezen we (Dender, La Lou, Luik, Carnaval,....)

3 - geen Klaas in de selectie / op het veld, geen Segers in de tribune

4 - Dan nog te zwijgen over het bestuur.

ver de rest, ne goeien carnaval ver iederiejn

01 Mar 2019, 12:24
Vaste Waarde

De Segers schreef:
ik bespaar mezelf een hoop frustraties met vanavond niet te komen wegens volgende redenen

1 - vermoedelijk enkele (zatte) biergooiers vanuit de K (wat ook zondag het geval was nadat werd afgeroepen om niks meer op het plein te gooien. Volgens mij kwamen we daar heel goed weg en kon de ref de match afblazen). Blijf gewoon thuis als het is om u zat te komen drinken, of kom dan ook kijken op andere wedstrijddagen maar gebruik uw verstand en bezorg ons geen slechtere naam dan dat we al hebben

2 - als der veel volk komt zien ist altijd mis en verliezen we (Dender, La Lou, Luik, Carnaval,....)

3 - geen Klaas in de selectie / op het veld, geen Segers in de tribune

4 - Dan nog te zwijgen over het bestuur.

ver de rest, ne goeien carnaval ver iederiejn

Allemaal te begrijpen, match die je absoluut moet winnen en dan weet je hoe dat afloopt op EA.
Daar krijg je zelf als trouwe supporter ooit toch eens genoeg van.
Maar verliezen en een opstand van de supporters na de match is mss ook niet slecht om dat bestuur hier buiten te werken, of zou PLJ terug zijn kat sturen vanavond?
Of we nu winnen of verliezen, als je realistisch bent weet je dat je met deze ploeg de komende weken ook niet voldoende punten gaat pakken om er in te blijven.
Prono voor vanavond 0-5 , bij Boom lopen enkele jongens die een goal kunnen maken,
bij ons zetten ze die liever bij het huisvuil.

01 Mar 2019, 13:51
Iendracht.be - beheer

Citeer:
MEDEDELING VAN HET CLUBBESTUUR EN HOOFDSPONSORS

VRIJDAG 01 MAART 2019 - 14u27

In naam van het clubbestuur en de hoofdsponsors delen wij u het volgende mee:

* Na grondige analyse van alle elementen, waarbij niet over één nacht ijs is gegaan, zijn de voetbalcel en de politie tot de objectieve bevinding gekomen dat de rellen van afgelopen zondag wel degelijk geïnitieerd en uitgelokt zijn door RWDM-supporters en meer in het bijzonder de MCF. De schade werd intussen geïnventariseerd met alle betrokken partijen en zal verhaald worden. De schuldigen worden opgelijst en zullen gestraft worden. We doen dus niet mee aan een beschadigingsoperatie van onze supporters.

*Het ongevraagd betreden van het restaurant en weerhouden van supporters om tijdens het eerste kwartier van de match in vak K te supporteren kan niet. Men mag ontevreden zijn met de (sportieve of andere) gang van zaken maar men kaart dit aan via dialoog en niet via intimidatie. Er is een maandelijks supportersforum en daar kunnen de verschillende elementen van ontevredenheid aan bod komen.

* Het komt enkel de sportieve staf toe om te beslissen wie er al dan niet speelt. Het bestuur heeft zich in die drie jaar nog nooit ingelaten met de selectie van de wedstrijdkern en zal dat nu ook niet doen. We erkennen het historisch belang en de bijdrage van onze topschutter voor onze club maar het is aan de T1 samen met zijn secondanten om selectiekeuzes te maken. Deze keuzes moeten erop gericht zijn om met de grootst mogelijke kans de strijd om het behoud succesvol af te sluiten.

* Op vandaag ligt er in de Raad van Bestuur geen enkel dossier voor dat Eendracht Aalst zou linken met een fusie. Deze geruchten, die er enkel op gericht zijn om de club te destabiliseren, mogen dus eindelijk stoppen.

Inherent aan de mooie voetbalsport verloopt het parcours van een club niet alleen over rozen. De kunst is dan om niet te vervallen in negativiteit en frustratie. Daar gaat immers veel energie inkruipen die beter anders kan aangewend worden.

Laat ons dan ook iendrachtig achter onze ploeg gaan staan en onze carnaval goed inzetten.

01 Mar 2019, 15:51
Iendracht.be - beheer

Ik heb gereageerd op fb door te stellen dat supporters die de actie niet wilden steunen gewoon doorgelaten werden naar de tribune en dat niemand uit de K weerhouden werd tegen zijn wil.

Ook de vraag gesteld of Flippo tot die sportieve staf behoort die beslist over selectie/opstelling. Maar antwoord zal wel niet komen.

01 Mar 2019, 15:53
Miniem

Smetje schreef:
Ik heb gereageerd op fb door te stellen dat supporters die de actie niet wilden steunen gewoon doorgelaten werden naar de tribune en dat niemand uit de K weerhouden werd tegen zijn wil.

Ook de vraag gesteld of Flippo tot die sportieve staf behoort die beslist over selectie/opstelling. Maar antwoord zal wel niet komen.

Dat is toch niet helemaal waar. Er is niemand met geweld uit de K gehouden, dat is wel waar. Het is een beetje zoals bij een stakingspiket. Je mag door, maar je doet het beter niet.

Let wel, ik was akkoord met de actie en ben mij nog een pintje gaan halen.

01 Mar 2019, 16:44
Iendracht.be - beheer

Moses Chunga schreef:
Smetje schreef:

Dat is toch niet helemaal waar. Er is niemand met geweld uit de K gehouden, dat is wel waar. Het is een beetje zoals bij een stakingspiket. Je mag door, maar je doet het beter niet.

Let wel, ik was akkoord met de actie en ben mij nog een pintje gaan halen.

Ik heb mensen zien doorgaan en dat was voor wat ik zag toch zonder veel discussie

01 Mar 2019, 17:01
Ancien

Leeftijd: 41
Bang voor protestactie in het restaurant...daar draait het om. Bang om als Garé te worden buiten gedragen. Niets meer, niets minder.

01 Mar 2019, 18:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 33
Website: http://www.iendracht.be
Mededeling van het bestuur en hoofdsponsors?

01 Mar 2019, 20:34
Scholier

Leeftijd: 66
0-1 achter bij de rust.
We zullen zeker heel goed gespeeld hebben hé BVR?
Hoe lang mag die nog blijven met 2 op 21??
Allez volgend seizoen kunnen we TDC en zijn Dikkelvenne aanmoedigen op den Iendracht!
Dank u PLJ, DA, Flippo en SVDB we zijn zeeeeeeer goed bezig oeik al zeggen ze van nie!

01 Mar 2019, 22:23
Reserve

wevege schreef:
0-1 achter bij de rust.
Allez volgend seizoen kunnen we TDC en zijn Dikkelvenne aanmoedigen op den Iendracht!
Dank u PLJ, DA, Flippo en SVDB we zijn zeeeeeeer goed bezig oeik al zeggen ze van nie!

2-1 gewonnen op karakter!!! :EA:

01 Mar 2019, 23:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
wevege schreef:
0-1 achter bij de rust.

wadestjong, 2-1 :D :lol: (y)

01 Mar 2019, 23:37
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Wat n beresterke match van Mitu!!!! Respect!

02 Mar 2019, 2:37
forumlegende

Eindelijk nog eens een overwinning. Mooi was het niet, maar goed, dat is even bijzaak.

Het was vooral onder impuls van een heel sterke Mitu en Annys dat de match in ons voordeel kantelde.

22 transfers, een resem centrale middenvelders, en je moet De Koker zetten, schrijnend eigenlijk.

Jongen kan niet voetballen en er ontbreekt ook het nodige voetbalverstand. Mag net als Lievens, geen minuut meer in ons shirt spelen.

In een match als deze had ik altijd met De Rock gestart ipv Vekemans, want daar komt nul gevaar uit.

Of het lek nu boven is, eerlijk gezegd, ik durf er mijn geld niet op verwedden...

Amper kansen bij elkaar gevoetbald. Het is allemaal o zo krampachtig.

Maar om positief te eindigen, de mentaliteit en wil om te winnen zat de tweede helft dan wel goed.

Het worden nog 7 finales!

02 Mar 2019, 9:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6