Geel - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Geel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Geel - Eendracht Aalst
Alweer een belangrijke match, net zoals alle volgende die nog komen.
Mits winst ginder slaan we een kloofje met de achtervolgers en kunnen we voor het eerst sinds lang op een veilige plaats komen. Hopelijk zijn we nu vertrokken na de overwinning van vrijdag.

Traditioneel gezien altijd weinig volk en sfeer de eerste match na carnaval, hopelijk is dat dit jaar anders gezien wat er op het spel staat.

10. Luik FC 28
11. SV Oudenaarde 27
12. Dessel Sport 24
13. KSK Heist 24
14. Eendracht Aalst 22
15. ASV Geel 21
16. Knokke Knokke 18


09/03 19:30 Thes Sport Tessenderlo - Knokke
09/03 20:00 ASV Geel - Eendracht Aalst
09/03 20:00 FCV Dender EH - SV Oudenaarde
09/03 20:00 Virton - Dessel Sport
09/03 20:00 Chatelet SC - Luik FC
09/03 20:00 KSK Heist - Seraing


03 Mar 2019, 11:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Iedereen is hier nog in carnavalmodus zeker :D
Morgen alweer een cruciale match in de strijd om het behoud!


08 Mar 2019, 10:20
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
yes yes yes yes yes yes


09 Mar 2019, 22:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Nog ne kier of 6 :lol:


09 Mar 2019, 23:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Door het oog van de naald vandaag. Wat hebben wij nodig om te scoren zeg. Chapeau voor de inzet en conditioneel lijkt onze ploeg echt wel sterk te staan als je ziet hoe ze die 90 minuten hebben volgemaakt. Geenens werd gemist vandaag. Bij de betere vandaag: Van Hoevelen heeft veel opgekuisd. Ryckaert ook, Van den eynde, Bounou maar vooral weer een zeer srerke Mitu! Net op tijd terug on fire. Scoort ni vaak, maar ontregelt de tegenstander. Er waren er een aantal zeer bleek, maar goed ge kunt ni blijven op dezelfde nagel kloppen zeker. Ik vrees dat de efficientie toch nog wa beter moet, want er gaan niet elke week zo n appelke uit de kast vallen.


10 Mar 2019, 0:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
De verantwoordelijke(n) m.b.t. Klaas blijven Russische roulette spelen. Iedereen weet dat dat wel eens slecht kan aflopen. Héél hoog spel spelen ze. En alstublieft, die mededeling dat het bestuur zich niet mengt in de selectie? Da's toch ook om te lachen zeker? Dat is al bezig van voor BVR hier aankwam dus...
Als Klaas om niet-sportieve redenen uit de selectie is gezet is het intussen hoog tijd dat hij terug komt. Zijn 'straf' heeft lang genoeg geduurd. We hebben godverdomme de luxe niet om dergelijke spelers niet op te stellen hé. Dus nogmaals bij deze: Bart, kweek u een koppel ballen en stel Klaas opnieuw op jong!


10 Mar 2019, 9:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Alweer met een Houdini-truc aan de dood ontsnapt! Voor den Iendracht supporteren is eigenlijk toch niet goed voor het hart, hé! :EA:

Eigenlijk vooral jammer dat Oudenaarde gisteren won op Dender, want die hebben nu nog een vreselijk zwaar programma, en ik zie die geen 5 punten meer te behalen. Moest ik een gokker zijn, ik zou 5 euro durven inzetten op degradatie voor Knokke, Heist en Geel. Voor de barrage wordt het tot de laatste dag bibberen voor ons, Dessel en Oudenaarde. Met als klapper op de laatste speeldag: EA-Dessel!


10 Mar 2019, 10:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
De Rock, Heymans, Verstraeten, Ponnet, Mertens, De Neve zitten als ik niet mis ben allemaal bij dezelfde makelaar.
De Rock, Heymans en Mertens die zitten zelf niet meer op
de bank en Ponnet werd verhuurd wat ook niet echt logisch was. Volgens mij is er niet enkel een probleem met De Rock maar ook met zijn makelaar.

Wie is 11one? Gunter Thiebaut?


10 Mar 2019, 10:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Ik heb gehoord dat ook bepaalde spelers niet meer willen dat De Rock nog in de ploeg komt, nadat er blijkbaar een ruzie/discussie is geweest.


10 Mar 2019, 13:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Dikke punten en zeker verdient gewonnen
Ben er zeker van als we van in het begin van het seizoen met deze ploeg spelen we nooit in de problemen komen
En een fitte Annys maakt ook een groot verschil,doet anderen ook beter spelen,hopelijk blijft hij nu fit.
Nu de volgende 2 wedstrijden 6 op 6 pakken en ik zie het nog goed komen


10 Mar 2019, 15:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Allesweter schreef:
Dikke punten en zeker verdient gewonnen
Ben er zeker van als we van in het begin van het seizoen met deze ploeg spelen we nooit in de problemen komen
En een fitte Annys maakt ook een groot verschil,doet anderen ook beter spelen,hopelijk blijft hij nu fit.
Nu de volgende 2 wedstrijden 6 op 6 pakken en ik zie het nog goed komen


6 op 6 hoeft niet, maar 4 op 6 is absoluut noodzakelijk. Ik schat dat we 33 of 34 punten zullen nodig hebben om ons te redden. Met 4 op 6 komen we op 29. Dan moeten we op Oudenaarde en/of Seraing nog iets halen. En de laatste match thuis tegen Dessel winnen!


10 Mar 2019, 15:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
Eendracht Aalst Rechtsachter Falko Geenens viel - nu letterlijk - uit. Geenens kwam ten val met de fiets en bezeerde de schouder. Een echo moet uitsluitsel brengen over de ernst van de blessure.(rwd)


11 Mar 2019, 10:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Eendracht Aalst Rechtsachter Falko Geenens viel - nu letterlijk - uit. Geenens kwam ten val met de fiets en bezeerde de schouder. Een echo moet uitsluitsel brengen over de ernst van de blessure.(rwd)


Zeer slecht nieuws. Want De Koker (die wel de beste actie van de ganse match deed) was toch wel bijzonder bleek. Die heeft zijn eerste duel gewonnen in de 67ste minuut!!!

Volgende keer Bounou laten starten aub.


12 Mar 2019, 10:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Eendracht Aalst Rechtsachter Falko Geenens viel - nu letterlijk - uit. Geenens kwam ten val met de fiets en bezeerde de schouder. Een echo moet uitsluitsel brengen over de ernst van de blessure.(rwd)


Zeer slecht nieuws. Want De Koker (die wel de beste actie van de ganse match deed) was toch wel bijzonder bleek. Die heeft zijn eerste duel gewonnen in de 67ste minuut!!!

Volgende keer Bounou laten starten aub.

Bounou is toch helemaal geen rechtsachter? Misschien kan Burssens een alternatief zijn.


12 Mar 2019, 10:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Geel - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
kheiremans schreef:
waly 2 schreef:
Eendracht Aalst Rechtsachter Falko Geenens viel - nu letterlijk - uit. Geenens kwam ten val met de fiets en bezeerde de schouder. Een echo moet uitsluitsel brengen over de ernst van de blessure.(rwd)


Zeer slecht nieuws. Want De Koker (die wel de beste actie van de ganse match deed) was toch wel bijzonder bleek. Die heeft zijn eerste duel gewonnen in de 67ste minuut!!!

Volgende keer Bounou laten starten aub.

Bounou is toch helemaal geen rechtsachter? Misschien kan Burssens een alternatief zijn.


Neenee ik bedoel bounou laten starten op half rechts of achter de spitsen.
Dat er geen backup voor Falko is na 75 transfers te doen... Tja...


12 Mar 2019, 14:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst