EA-Knokke (24/03/2019) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA-Knokke (24/03/2019) 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
iendrachter schreef:
Davy schreef:
Dat aantal geblesseerden dat is toch ook niet meer normaal te noemen. Dan hebt ge enen die het niveau aankan, valt hij ook nog eens uit.

Ik zou alleszins vermijden om heymans in die ploeg te zetten.
Als ge ziet hoe die staat te niksen bij dat tweede tegendoelpunt tegen luik, sorry maar da was precies een fragment uit De Mol, dan speel je beter met tien.

Soit, gezien de sportieve keuzes van de laatste weken zie ik het heel somber in. Maar ik heb echt niet de indruk dat het de betweters in het bestuur een flikker kan schelen.


Geenens,Verstraeten,Mertens en nu ook nog Ryckaert missen dat is idd wat van het goeie teveel.
En daar nog ne keeper achter die zeker niet beter is als wat er al was.
Daarvoor nog Annys die ook constant geblesseerd geweest is en Sterckx die al een gans seizoen te plat is.
Onze topschutter hebben we ook niet meer nodig want stel je voor dat we niet zouden zakken.....


En Lievens als spelmaker in het middenveld... :crazy: Dienen kloefkapper mocht eigenlijk, na het eindronde LaLou debacle van weleer, geen voet meer in ons stadion binnenzetten !


24 Mar 2019, 10:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Vandaag drie punten pakken en je doet opnieuw een gouden zaak, a.u.b. weer geen rampenscenario zoals afgelopen weekend. :nieje:
Iendracht Veroit! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Mar 2019, 12:02
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Geel wint tegen Dessel. Ook Oudenaarde en Heist verliezen. Vandaag winnen is op plaats 12 staan met 1 punt achter Oudenaarde waar je volgende week naartoe moet en waar je hoe dan ook moet gaan winnen.

Kaarsken branden

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


24 Mar 2019, 12:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Elke keer als we een goede zaak kunnen doen gaan we onderuit. Het zal weer een grote ontgoocheling worden!


24 Mar 2019, 13:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Jean schreef:
Elke keer als we een goede zaak kunnen doen gaan we onderuit. Het zal weer een grote ontgoocheling worden!

Ik heb een goed gevoel dat het vandaag eindelijk eens mee gaat zitten,en we de 3 punten pakken.
Dan hebben we alles nog in eigen handen en zie ik het nog goed komen.


24 Mar 2019, 13:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Vandaag telt maar één ding: de Vrouwendag en de mode défilé. Zijn we wel nog een voetbalploeg???


24 Mar 2019, 13:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
wevege schreef:
Vandaag telt maar één ding: de Vrouwendag en de mode défilé. Zijn we wel nog een voetbalploeg???


Dit bestuur zou beter een discotheek beginnen want voetbal is duidelijk hun ding niet.

Gelijk spelen tegen een ploeg die werkelijk niets kan, je moet het maar doen. Als de -ietsje- betere voetballers als Bounou en Mbaye er ook al niets meer van bakken, krijg je dus dit drama. Mitu maakt af en toe eens een actie maar van zodra hij de goal ziet, is het pipi in de broek. Vekemans is zowaar nog waardelozer als Dekuyper. Burssens: past mooi in het rijtje, nog een verdediger die niet kan voetballen. Enkel Annys steekt er met kop en schouders bovenuit.

Niet dat het een wervelend seizoen zou geweest zijn, maar met Tom De Cock was dit niet gebeurd, 100% zeker.


24 Mar 2019, 18:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
AlostanA schreef:
wevege schreef:
Vandaag telt maar één ding: de Vrouwendag en de mode défilé. Zijn we wel nog een voetbalploeg???


Dit bestuur zou beter een discotheek beginnen want voetbal is duidelijk hun ding niet.

Gelijk spelen tegen een ploeg die werkelijk niets kan, je moet het maar doen. Als de -ietsje- betere voetballers als Bounou en Mbaye er ook al niets meer van bakken, krijg je dus dit drama. Mitu maakt af en toe eens een actie maar van zodra hij de goal ziet, is het pipi in de broek. Vekemans is zowaar nog waardelozer als Dekuyper. Burssens: past mooi in het rijtje, nog een verdediger die niet kan voetballen. Enkel Annys steekt er met kop en schouders bovenuit.

Niet dat het een wervelend seizoen zou geweest zijn, maar met Tom De Cock was dit niet gebeurd, 100% zeker.

ze hebben er een degratatieprobleem van gemaakt door diene buiten te zetten...
de ezels dachten toen nog top 5 materiaal te zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Mar 2019, 19:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Allez, deze ochtend besloten om nog eens 90 kilometer te bollen om naar het voetbal te gaan kijken...
Althans... Dat hoopte ik toen ik vertrok.
Maar vermits ik dus niets/nada/noppes/geen kloten voetbal heb gezien vanmiddag was het om 16.45 spoorslags terug naar af.
4, maximum 5 gasten in deze ploeg leken begrepen te hebben dat ze aan een competitiewedstrijd bezig waren : Mbaye (geweldige speler vind ik dat ! ), Anys, Bounou, Jilke en die nummer 21 ( Mertens zeker ?) vond ik matig tot goed vandaag. Gilis vond ik lekker invallen.
Al de rest mag dus echt terug naar afzender ! :fuck:
En over die lul van een BVR moeten we ons vrees ik ook geen illusies meer maken...No balls dat wisten we al, maar nu ook geen brains meer. Hoe verklaar je anders dat die Vekemans een uur lang zichzelf mag lopen verkrachten ! :D


24 Mar 2019, 19:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Jammer dat die bal van Van Eyk op het laatste niet binnen valt :) en het bestuur mag stoppen met hun gezeik over Klaas ‘dat de spelers niet met hem willen spelen’ raar dat er een paar spelers vandaag bevestigd hebben dat dit zeker niet zo is :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mar 2019, 19:54
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Met Klaas erbij hadden we zeker meer punten gehad en wedstrijden gewonnen. Misschien dat sommige spelers nu beginnen te beseffen dat ze zonder Klaas geen winstpremie kunnen incasseren.
Goed voor het bestuur, weer al een besparing.
En let's the show go on, we zijn meer een evenementenclub dan een voetbalclub!


24 Mar 2019, 20:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Game over.

Als je dit niet tot een goed einde kunt brengen, dan zal het de komende weken ook niet gaan gebeuren.
Wraakroepend als je ziet hoeveel kansen we nodig hebben om te scoren, wetende dat je topschutter van de voorbije jaren uit de kern wordt gehouden zonder deftige uitleg.

Och, eerste amateur, tweede amateur, wat maakt het uit met deze nullen in het bestuur... dat is gewoon hopeloos

"We kunnen het risico niet nemen om nog verder te gaan met Tom"

"We gebruiken geen spelers die zich boven de groep zetten"


Hahaha wat een arrogantie. Ze zitten er nu met hun 25 miskopen. Gelukkig kunnen ze in het restaurant eventjes een stuk in hun zatte kloten zuipen. da is t leven.


24 Mar 2019, 21:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Benieuwd hoeveel abonnementen er in de aanloop naar het nieuwe seizoen zullen verkocht worden… :oops:
Of misschien is dat wel precies de bedoeling: geen druk voor de spelers en geen gezaag op het bestuur :hmm:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


25 Mar 2019, 9:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
De modeshow in het restaurant na de match was ongezien. De drank vloeide zoals vanouds rijkelijk. Zelfs de dames van de bestuurslui paradeerden fier op de catwalk. Ik vraag me af of er iemand binnen de presidents club besefte wat voor een sportief slechte zaak we gisteren hebben gedaan?


25 Mar 2019, 10:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Petroe69 schreef:
De modeshow in het restaurant na de match was ongezien. De drank vloeide zoals vanouds rijkelijk. Zelfs de dames van de bestuurslui paradeerden fier op de catwalk. Ik vraag me af of er iemand binnen de presidents club besefte wat voor een sportief slechte zaak we gisteren hebben gedaan?


Zouden sommigen onder hen één minuut van de wedstrijd hebben gezien denk je? En indien zo, zou het hen een fuck kunnen schelen?
Onze club is ziek jongens. Daar mogen de onbekwamen uit de recente besturen zich op de borst voor kloppen. En dit bestuur, dat eigenlijk werkt als een verkeerd medicijn, zal ons niet veel beter maken. Integendeel.


25 Mar 2019, 12:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst