EA-Knokke (24/03/2019) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA-Knokke (24/03/2019) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
En ondertussen zijn er nog wat stadionverboden VAN DE CLUB UIT verzonden, naar jongens die voor de wedstrijd tegen RWDM verhaal waren gaan halen in het clubrestaurant waarom klaas de rock niet meer mocht meedoen. Het enige wat daar gebeurd is wat gezongen voor Klaas en tegen het beleid, niemand gekwetst, niets vernield, niets!!!

Wie kritiek geeft gaan ze gewoon bannen! Zo zit EA tegenwoordig in elkaar... (n)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mar 2019, 13:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Ik hoop dat die blazen die zich wat verheven voelen boven de rest hier zo snel mogelijk weg zijn beter vandaag dan morgen. Wat erna zullen we dan wel zien. Is het over dan is het over. Maar die lange frakken zijn wat eendracht aalst niet is en met hen is het hoe dan ook gedaan met deze mooie club.

Ik wou dat ik gemakkelijk de knop kon omdraaien en die sukkels geen euro zou gunnen. Misschien ga k enkel nog op verplaatsing. Al spelen ze in die strontreeksen hieronder meer op zondag... en hieraan een hele zondagmiddag opofferen om met een berg frustraties en nostalgie naar het verleden terug naar huis te rijden... ik kan het ni meer opbrengen, vrees ik.

Als ge dan ook nog eens wie hier volgend jaar nog een contract hebben, zitten we volgend jaar deze tijd op weg naar derde amateur. Twijfel daar maar niet aan.


25 Mar 2019, 14:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Davy schreef:
Ik hoop dat die blazen die zich wat verheven voelen boven de rest hier zo snel mogelijk weg zijn beter vandaag dan morgen. Wat erna zullen we dan wel zien. Is het over dan is het over. Maar die lange frakken zijn wat eendracht aalst niet is en met hen is het hoe dan ook gedaan met deze mooie club.

Ik wou dat ik gemakkelijk de knop kon omdraaien en die sukkels geen euro zou gunnen. Misschien ga k enkel nog op verplaatsing. Al spelen ze in die strontreeksen hieronder meer op zondag... en hieraan een hele zondagmiddag opofferen om met een berg frustraties en nostalgie naar het verleden terug naar huis te rijden... ik kan het ni meer opbrengen, vrees ik.

Als ge dan ook nog eens wie hier volgend jaar nog een contract hebben, zitten we volgend jaar deze tijd op weg naar derde amateur. Twijfel daar maar niet aan.


Als we dit seizoen degraderen is het voor mij gedaan. Na een dikke 30 jaar. Mijn emmer der vernederingen zit vol. Ik heb absoluut geen plezier meer in eendracht aalst.

- Een bestuur dat onbekwaam is, nog maar eens...
- Een bestuur dat alle randactiviteiten belangrijker vindt dan de spelers, nog maar eens...
- Een totaal gebrek aan organigram en leidraad binnen de club, nog maar eens...
- Een falend transferbeleid, nog maar eens...
- Een falend financieel beleid, nog maar eens...
- Een falende uitbouw van de club, nog maar eens...
- De verzuurde relatie met stad Aalst, nog maar eens....
- De loze beloftes, nog maar eens...
- Het zaaien van tweedracht tussen de supporters onderling...
- Het onnodig uitgeven van geld dat er eigenlijk niet is...
- Een totaal gebrek aan respect voor spelers zowel als mensen die het goed menen (bv. VZW supporters)
- Het niet kunnen verlengen van het contract van Mbaye, zegt genoeg hoe graag men hier nog speelt (logisch als je een gans seizoen moet krabben). Zelfs een beetje meerwaarde kan men hier niet vasthouden bij het grote eendracht.
- De dictatuur door de zonnekoning, het paard van Troje, Patrick le juste.
- Een CEO wiens zakken meer gevuld worden dan de helft van de ploeg.
- Tel daar nog hun blikken erbij als je iets durft zeggen, alsof je een stuk stront bent!
- Tel daar nog eens de sv's bij die gratuite worden uitgedeeld.
- Het toppunt is ook nog het afnemen van de Vlaamse vlaggen, wegens te provocerend, terwijl Luik wel een spandoek van dik 20 meter mag uitrollen met de woorden die we ondertussen allemaal wel al weten. Dat ben ik ook beu, dat het de eendracht supporter is dat voor club en politie de bandieten zijn!
- En ook die dwaze dommekloten die ondanks alles nog steeds hoog oplopen met die lange frakken...pfff, kan dat ook niemeer zien.

Zakken? Het is genoeg geweest, ik hoor de hoon van Luik tot Denderleeuw...neen, dank je.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Mar 2019, 15:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
iendrachter schreef:
anathema76 schreef:
Benieuwd hoeveel abonnementen er in de aanloop naar het nieuwe seizoen zullen verkocht worden… :oops:
Of misschien is dat wel precies de bedoeling: geen druk voor de spelers en geen gezaag op het bestuur :hmm:


Voor mij is het alvast het laatste seizoen dat ik mij een abonnement genomen heb onder dit bestuur,
de mensen die er nu rondlopen zijn het tegenovergestelde van wat een voetbalclub juist nodig heeft.
Toen ik gisteren naar huis ging zag ik PLJ buiten staan met zijn (eigen) vrouw opgetut tot en met voor op de catwalk te kunnen lopen :crazy: , dat zijn mensen die van een andere wereld komen en thuishoren bij een club als Knokke maar zeker niet in Aalst.
Ik zou het liefst zelf niet meer komen bij een degradatie, maar tenslotte blijf je supporter van een club en niet van een bestuur of spelers, maar dan wel van een club zonder enige toekomst.....
De club is niet meer dan een speeltje van een bende dikkenekken die hun weekends willen vullen en kunnen opscheppen tegenover alles en iedereen dat ze eigenaar zijn van.


Hier exact hetzelfde. Indien dit bestuur van Zonnekoningen, verwaande ego’s, zakkenvullende dikkenekken met lange frakken, die geen greintje voeling of band nog willen met de fans, aan boord blijven, dan stopt het voor mij. Geen abo meer na vele jaren trouw op post. Trop is trop, teveel is teveel. Het schaamteloze mode-défilé van zondag... nu ook het feit dat ze SVs zouden uitreiken aan onze protesterende supporters die een bezoek van tien seconden brachten aan het clubrestaurant... stuk voor stuk die hards en sfeermakers die elke week door regen en wind de club komen steunen... het is echt te zot voor woorden.


25 Mar 2019, 20:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Beloften winnen met 2-6 van Knokke, 5x klaas! Maar als je hem in de ploeg wil roepen krijg je sv. Wie snapt deze waanzin nog? U eerste ploeg kan met moeite scoren, en bij u reserven trapt er ene blindelings de ballen binnen!

Ego's opzij en clubbelang op 1 aub, voor het te laat is!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mar 2019, 23:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
hansken schreef:
Beloften winnen met 2-6 van Knokke, 5x klaas! Maar als je hem in de ploeg wil roepen krijg je sv. Wie snapt deze waanzin nog? U eerste ploeg kan met moeite scoren, en bij u reserven trapt er ene blindelings de ballen binnen!

Ego's opzij en clubbelang op 1 aub, voor het te laat is!


WTF???!!!!!!!


25 Mar 2019, 23:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Oja, en de assist bij de 6e goal kwam ook van..... Jawel ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Mar 2019, 23:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
hansken schreef:
Beloften winnen met 2-6 van Knokke, 5x klaas! Maar als je hem in de ploeg wil roepen krijg je sv. Wie snapt deze waanzin nog? U eerste ploeg kan met moeite scoren, en bij u reserven trapt er ene blindelings de ballen binnen!

Ego's opzij en clubbelang op 1 aub, voor het te laat is!


Vergeet het Hansken...
Het ego van PLJ is namelijk rechtevenredig aan zijn pens : met andere woorden te groot/vet om nog iets aan te veranderen :D
En op die vazal van hem - onze vriend BVR hoef je ook niet te rekenen - da's intussen ook wel duidelijk.
Bekijk het dus positief jong : Prijs u gelukkig dat de beloften over een geweldige prijsschutter kunnen beschikken ! :kiss:


26 Mar 2019, 0:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Maar jammer genoeg laat iedereen alles maar rustig zijn gangetje gaan :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


26 Mar 2019, 7:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Het is haast niet te geloven dat dit bestuur zo dom kan zijn. Gewoon crapuleus om zo te handelen en alles naar de verdoemenis te helpen. Het zal schoon staan op uw CV-ke, Patrick. Een degradatie in het jubileumjaar. Proficiat! En nog veel plezier met je speelgoedje. :fuck:


26 Mar 2019, 10:40
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
En ondertussen waant die Moerman zich elke week een beetje meer voorzitter... :crazy: en zakt DA zijne kop verder tussen zijn schouders... :wadde:

Ivm de match; confronterend om nogmaals te moeten vaststellen dat je zelfs mét inzet niet de maat kan nemen van het kneusje van de reeks.


26 Mar 2019, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Ik vraag me toch af op wiens vrouw Klaas allemaal gezeten heeft, als ik het even zo plat mag verwoorden.
Die moet nogal eens wat uitgestoken hebben!


26 Mar 2019, 14:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Heb altijd gezegd dat we 33 à 34 punten nodig hebben om ons te redden, dus nog 6 à 7.
Dat betekent dat we op Oudenaarde moeten gaan winnen of stunten tegen Deinze of Seraing + laatste cruciale thuismatch winnen tegen Dessel.
Het wordt steeds moeilijker en moeilijker, maar het is nog steeds niet onmogelijk! :EA:


26 Mar 2019, 15:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA-Knokke (24/03/2019)
Héhéhé, de Klaas :D . Het bestuur speelt misschien wel al nen tijd met onze kloten, maar wat de Klaas doet zal het bestuur toch ook weinig plezant vinden :p . Hopelijk blijft hij ze er elke week injassen. Al past hij beter op, straks vliegt hij nog naar de C-kern...

By the way, bestuur, ge zétj vér te :haha: :haha:
En trainer, goi zétj vér te :cry: :cry:


26 Mar 2019, 17:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst