Oudenaarde - Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Oudenaarde - Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
wevege schreef:
Voor mij zijn de mannen van het seizoen:

1. Klaas DE ROCK
2. Tom DE COCK (met c-o-c-k! zegt Baantjer)
3. Carl De Geyseleer

op de laatste plaats en buiten klassement:
Het voltallige bestuur, kloeftrainer marionet Bart Van Renterghem, onze scoutingscel met Filipovic, en Mathias Lievens.
Trofee koppige ezels: Filipovic en Patrick Le Juste


Op 1 zeker en vast Jilke De Coninck de rest mag je zelf invullen ......

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Mar 2019, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
:haha: Extra wapen

Klaas De Rock traint vanaf vanavond opnieuw mee met de A-kern.

Jongens toch waarom toch zo lang wachten, maar ja de laatste strohalm nietwaar, hopelijk komt hun extra wapen niet te laat. :stom:
Als je (versterkingen) die je met de jaarwisseling binnenhaalt veel tekort schieten, ja waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig.
Versterkingen het woord zegt genoeg, hier in het opvangcentrum voor eeuwige beloften hebben ze daar een andere visie over, zo veel mogelijk spelers. :crazy:
Na Oudenaarde weten we waarschijnlijk meer, afwachten dus..... :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Mar 2019, 18:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
Het kan zaterdag wel eens een bewogen avondje worden daar in Oudenaarde. De Rock er terug bij en dit na vervelende weken. En dan nog tegen zijn ex-ploeg. Bovendien, wie de match verliest zal het heel moeilijk krijgen om de degradatie te ontlopen. Het zou wel eens vonken kunnen geven.

_________________
WOEF


27 Mar 2019, 19:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
rataplan schreef:
Het kan zaterdag wel eens een bewogen avondje worden daar in Oudenaarde. De Rock er terug bij en dit na vervelende weken. En dan nog tegen zijn ex-ploeg. Bovendien, wie de match verliest zal het heel moeilijk krijgen om de degradatie te ontlopen. Het zou wel eens vonken kunnen geven.

Wie zaterdag verliest, degradeert volgens mij 100 % zeker. Als wij gelijk spelen, geef ik ons nog slechts 50 %.


27 Mar 2019, 20:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
Rijkelijk laat.
Wat had er kunnen gebeuren als we die hadden kunnen inzetten vorige twee duels nog maar. We zullen het nooit weten maar we hadden wel sterker aan de afstrap gekomen.

Het is idd niet gezegd dat hij nu plots op oudenaarde zal scoren maar de bizarre omstandigheden heeft hij zelf niet geschapen natuurlijk. Dat hij het scoren niet verleerd is bewijst hij alle weken, dus dat we nu eindelijk wél op ons sterkts kunnen aantreden moet ook aan de rest van de ploeg die er iets van willen maken een boost geven.

Zakken of niet, in de normale wereld mag diegene die verantwoordelijk is voor dit debacle serieus voor zijn verantwoordelijkheid geplaatst worden. Maar ja wa is hier normaal natuurlijk.

In de sportieve situatie waarin onze ploeg zich bevond zo n blufpoker blijven spelen en daardoor de toekomst van de club en zijn spelers op die manier hypotheceren is een ongeziene vorm van mismanagement. Zakken is een catastrofe. Ge zou verwachten dat mensen met geld ietske slimmer zouden zijn dan dat.

Soit dat ze er nu zo laat nog op terugkomen komt voor mij als een verrassing. Tzal om geld gedraaid hebben gok ik


27 Mar 2019, 21:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
Wel wel.. Dit maak je dus echt enkel maar op den Iendracht mee he...
Wat een briljante managementstrategie van dit geweldige bestuur en appendix/staf : Zet je topscorer enkele weken uit de kern zonder echt duidelijke reden om hem er dan plots - ook zonder veel gelul enkele weken later opnieuw in te zetten.. :D
Dat je intussen xxx punten en xxx minder goals op je conto hebt is alleen maar jammer zeker ?
Bravo mannekes- Goe bezig ! (n) (n)


27 Mar 2019, 23:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
rataplan schreef:
Het kan zaterdag wel eens een bewogen avondje worden daar in Oudenaarde. De Rock er terug bij en dit na vervelende weken. En dan nog tegen zijn ex-ploeg. Bovendien, wie de match verliest zal het heel moeilijk krijgen om de degradatie te ontlopen. Het zou wel eens vonken kunnen geven.


Nu hopen dat hij 1 - niet enkel mag invallen als ze achter komen en 2 - dat ze hem op zijn BESTE positie uitspelen diep in de spits en niet op de flank zoals eerder reeds gebeurd is !
Niet winnen is degraderen!


28 Mar 2019, 11:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
England4ever schreef:
rataplan schreef:
Het kan zaterdag wel eens een bewogen avondje worden daar in Oudenaarde. De Rock er terug bij en dit na vervelende weken. En dan nog tegen zijn ex-ploeg. Bovendien, wie de match verliest zal het heel moeilijk krijgen om de degradatie te ontlopen. Het zou wel eens vonken kunnen geven.


Nu hopen dat hij 1 - niet enkel mag invallen als ze achter komen en 2 - dat ze hem op zijn BESTE positie uitspelen diep in de spits en niet op de flank zoals eerder reeds gebeurd is !
Niet winnen is degraderen!

Ben niet akkoord: verliezen betekent degraderen of barrage, gelijkspelen is nog slechts 50 % kans op directe redding.


28 Mar 2019, 18:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
filip.dhose schreef:
England4ever schreef:
rataplan schreef:
Het kan zaterdag wel eens een bewogen avondje worden daar in Oudenaarde. De Rock er terug bij en dit na vervelende weken. En dan nog tegen zijn ex-ploeg. Bovendien, wie de match verliest zal het heel moeilijk krijgen om de degradatie te ontlopen. Het zou wel eens vonken kunnen geven.


Nu hopen dat hij 1 - niet enkel mag invallen als ze achter komen en 2 - dat ze hem op zijn BESTE positie uitspelen diep in de spits en niet op de flank zoals eerder reeds gebeurd is !
Niet winnen is degraderen!

Ben niet akkoord: verliezen betekent degraderen of barrage, gelijkspelen is nog slechts 50 % kans op directe redding.


Is er u iets misvallen op de vrouwendag , ineens zo negatief ? Of is uw roze bril afgevallen en zie je de realteit ondertussen ?


28 Mar 2019, 19:21
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
Neutralboy schreef:
filip.dhose schreef:
England4ever schreef:

Nu hopen dat hij 1 - niet enkel mag invallen als ze achter komen en 2 - dat ze hem op zijn BESTE positie uitspelen diep in de spits en niet op de flank zoals eerder reeds gebeurd is !
Niet winnen is degraderen!

Ben niet akkoord: verliezen betekent degraderen of barrage, gelijkspelen is nog slechts 50 % kans op directe redding.


Is er u iets misvallen op de vrouwendag , ineens zo negatief ? Of is uw roze bril afgevallen en zie je de realteit ondertussen ?


Als hij op de vrouwendag was kan ik het geloven dat het hem misvallen is wat hij gezien heeft. Een collega van mij (ze is keukenhulp waar ik werk), mocht voor eerste keer gaan helpen afgelopen zondag. Vanaf ze toekwam tot ze vertrok laat op de avond gratis cava (of wat ze ook wou). Wat is me dat daar vroeg ze me maandag, wat ik daar allemaal gezien heb amai is dat elke keer zo.......


28 Mar 2019, 20:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
Neutralboy schreef:
filip.dhose schreef:
England4ever schreef:

Nu hopen dat hij 1 - niet enkel mag invallen als ze achter komen en 2 - dat ze hem op zijn BESTE positie uitspelen diep in de spits en niet op de flank zoals eerder reeds gebeurd is !
Niet winnen is degraderen!

Ben niet akkoord: verliezen betekent degraderen of barrage, gelijkspelen is nog slechts 50 % kans op directe redding.


Is er u iets misvallen op de vrouwendag , ineens zo negatief ? Of is uw roze bril afgevallen en zie je de realteit ondertussen ?


:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Mar 2019, 21:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
mamananeto schreef:
Wel wel.. Dit maak je dus echt enkel maar op den Iendracht mee he...
Wat een briljante managementstrategie van dit geweldige bestuur en appendix/staf : Zet je topscorer enkele weken uit de kern zonder echt duidelijke reden om hem er dan plots - ook zonder veel gelul enkele weken later opnieuw in te zetten.. :D
Dat je intussen xxx punten en xxx minder goals op je conto hebt is alleen maar jammer zeker ?
Bravo mannekes- Goe bezig ! (n) (n)


De band tussen bestuur en haar supporters is toch geweldig ? Op het Facebook-bericht dat De Rock 5x scoorde kwamen 128 verontwaardigde reacties, de club heeft dezelfde avond nog ingegrepen met een Facebook bericht dat De Rock weer in de A-kern zit. Een schoolvoorbeeld van communicatie-talent, deze best-practici EA kan zo in de marketingboeken komen: hoe hou je als bedrijf voeling met je klanten ? Stel een supportersverantwoordelijke aan die geen enkele band heeft met de supporters, die vooral naar de pijpen danst van het bestuur, en handel in functie van de reacties van supporters op de Facebook account van de club.

Dit bestuur is idd het aller-aller miserabelste uit de lange geschiedenis. Onwaarschijnlijk !


28 Mar 2019, 21:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
en ondertussen zijn de brieven met de stadionverboden vanuit de club toegekomen bij een aantal jongens....dus kritiek geven levert een sv-tje op vanuit de presidentsclub....een echte schande!! Geen woorden daarvoor.....onze veiligheidsverantwoordelijke :kots: :kots: :kots: :kots: dat is dus hun dank voor hun jarenlange trouw zijn aan onze club , die er elke week staan in regen en wind ....schande!!


29 Mar 2019, 9:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
tsjoep schreef:
en ondertussen zijn de brieven met de stadionverboden vanuit de club toegekomen bij een aantal jongens....dus kritiek geven levert een sv-tje op vanuit de presidentsclub....een echte schande!! Geen woorden daarvoor.....onze veiligheidsverantwoordelijke :kots: :kots: :kots: :kots: dat is dus hun dank voor hun jarenlange trouw zijn aan onze club , die er elke week staan in regen en wind ....schande!!

Misschien de pers eens inschakelen!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


29 Mar 2019, 10:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
tsjoep schreef:
en ondertussen zijn de brieven met de stadionverboden vanuit de club toegekomen bij een aantal jongens....dus kritiek geven levert een sv-tje op vanuit de presidentsclub....een echte schande!! Geen woorden daarvoor.....onze veiligheidsverantwoordelijke :kots: :kots: :kots: :kots: dat is dus hun dank voor hun jarenlange trouw zijn aan onze club , die er elke week staan in regen en wind ....schande!!


Ik ben geen expert in de materie, maar kan dit zomaar? Ik stel mij daar toch enkele vragen bij. Hoe zijn de adressen van de betrokkenen bekend (geraakt)? Is een club wel gemachtigd om stadionverboden uit te schrijven? Kan men deze verboden aanvechten? Mocht ik zo'n brief in de bus krijgen, zou ik dat toch allemaal heel goed uitpluizen.

PS Ik heb dat intussen eens gedaan. Blijkbaar moet er een politieambtenaar proces verbaal opmaken van de 'overtreding'. Is dat gebeurd? Indien de politieambtenaar de feiten niet heeft vastgesteld is het volgens mij het woord van de betrokkene tegen het woord van de veiligheidscoördinator. Komt daar bij, het clubrestaurant is op wedstrijddagen geen privéclub. Met andere woorden, iedereen (en al zeker supporters) zijn vrij om daar in en uit te lopen. Gaan met die banaan zou ik zeggen!
Link naar betreffende site: https://www.sportadvocaten.be/voetbalwet-stadionverbod/


Laatst gewijzigd door luque op 29 Mar 2019, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Mar 2019, 15:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst