Oudenaarde - Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Oudenaarde - Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Oudenaarde - Aalst
iendrachter schreef:
Vyking schreef:
iendrachter schreef:
Bounou 90 minuten op de bank, toch een echte vakman BVR :lol: .
Hij brengt er die Gilis op die op linkse flank moet spelen terwijl dat totaal niet zijn positie is.
Mooie cijfers die onze trainer kan voorleggen, 11 punten uit 11 matchen waarvan 2 gewonnen :crazy: .

Tja, dat is de beste periode van het huidig seizoen, dus wat is uw punt?
Wanneer hadden we nog eens zes matchen na mekaar zonder verlies?
Met dit spelersmateriaal lijkt er mij niet veel meer uit te halen. If you pay peanuts you get monkeys.

Mijn punt is dat het ontslag van TDC totaal niet hoefde en die 7 transfers met Nieuwjaar al zeker niet.
Als ik niet mis ben haalde TDC ook 11 punten uit 11 wedstrijden dus weeral veel geld kwijt voor niks.
Dat het niet BVR zijn fout is dat we zakken weet ik ook wel maar iets bijgebracht heeft hij al zeker niet,integendeel....
Hadden we met De Rock blijven spelen hadden we zeker matchen als tegen Châtelet, Knokke, Luik thuis wel wat meer kunnen halen denk ik.

Is allemaal correct maar maakt het nog iets uit ? De enigen die absoluut schuld hebben aan deze malaise zijn de opgeblazen betweters binnen het bestuur en de technische staf die bij hoog en laag beweerden dat je met het aanwezige spelersmateriaal godbetert top 5 zou spelen.. :hmm: Je moest nochtans echt niet veel verstand hebben van voetbal om in te zien dat zowat gans deze kern véééél te plat is voor 1A.. :cry:
Wat mij betreft nog liever failliet en helemaal vanop 0 herbeginnen indien nodig maar dan aub zonder die bende dikke nekken die enkel geinteresseerd lijken te zijn in de T'dansant's - modeshows en andere orgiën die ze voor en na een wedstrijd kunnen organiseren ! :EA:

31 Mar 2019, 12:54
Vaste Waarde

Idd voor mij ook het liefste failliet en volledig op 0 beginnen zonder die onbekwame dikkenekken.
1 ding is zeker, PLJ is zijn geïnvesteerde geld kwijt, of het nu 2de amateur of failliet gaan is.
Op zich is dat wel mooi en terecht natuurlijk :D.
Alleen spijtig voor ons al supporters dat het weeral eens bij EA moet voorvallen natuurlijk.

31 Mar 2019, 13:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 52
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Het interview van onze Bart is ook weer om te lachen :hmm:

Hij zou graag eens punten halen tegen een grote ploeg :crazy: heeft hij tegen de kleine ploegjes al punten gehaald? Hij heeft de steun van de supps nodig :lol: de supps die al weken vroegen om Klaas er terug bij te halen,misschien moet hij eerst eens gaan praten met het bestuur want die hebben de supps niet nodig en volgens madam plastiek hebben de supps er al helemaal geen zaken mee hoe het er aan toe gaat op Aalst,ik denk dat ze nog getraumatiseerd is van de champagne emmer die ze over haar hoofd heeft gekregen.

31 Mar 2019, 14:48
Scholier

https://www.facebook.com/eendracht.aals ... 662763283/

31 Mar 2019, 15:54
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Absolute rotavond, 2x op voorsprong komen, het zelf volledig weggeven door defensieve fouten, een discutabele tegengoal, de zoveelste zielige brinckman show, ergerlijke rode kaart van ne speler waarvan je verwacht dat hij wa slimmer zou zijn... de bal die bij de andere net goed viel en bij ons net niet, al die ander staartploegen die wél winnen... en weten dat het eigenlijk al over is. om mottig van te worden. Het geluk van het winnen van die "onmogelijke" eindronde twee seizoenen terug helemaal weggevaagd. Terug naar af, en eigenlijk meer dan terug naar af. Van vooruitdenken kunnen we ook al niet echt vrolijk worden gelet op hoe deze club mismeesterd is.

31 Mar 2019, 16:41
Vaste Waarde

Volgende match tegen Deinze dat 18/18 heeft gehaald zonder tegendoelpunt.
Ik zou ook graag zo een stadionverbod van de club uit krijgen, eigenlijk is dat een serieuze gunst dat ze u geven want al dat wanbeleid en sportief gesukkel moeten aanzien is een nog veel grotere straf.

31 Mar 2019, 19:54
Vaste Waarde

iendrachter schreef:
Bounou 90 minuten op de bank, toch een echte vakman BVR :lol: .
Hij brengt er die Gilis op die op linkse flank moet spelen terwijl dat totaal niet zijn positie is.
Mooie cijfers die onze trainer kan voorleggen, 11 punten uit 11 matchen waarvan 2 gewonnen :crazy: .
7 transfers met nieuwjaar waarvan er 1 een versterking is en dat is Ryckaert.
Hopelijk nog een 0/9 nu dat we kunnen eindigen op de plaats die we verdienen.
Volgend seizoen 2de amateur tegen grootmachten als Eppegem en Dikkelvenne op ons bezze krijgen daar pas ik met veel plezier voor.
Hopelijk zo snel mogelijk nog eens failliet.

Bounou is in hetzelfde bedje ziek als Mitu: schitterende acties, maar de laatste, BESLISSENDE bal is NOOIT goed! Bounou heeft als aanvallende speler in 1.386 speelminuten exact geteld NUL doelpunten gescoord. En beslissende assists heb ik hem ook nog niet veel zien geven.

01 Apr 2019, 2:16
Freak

van hoevelen is ook geschorst tehgen oudenaarde.6e gele kaart.

01 Apr 2019, 8:34
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
van hoevelen is ook geschorst tehgen oudenaarde.6e gele kaart.

je bedoelt waarschijnlijk tegen Deinze?
Alé, dus zowel centraal achterin als op 't midden één van de betere pionnen kwijt tegen den 1ste in de stand. 'k Peis da we goalen gaan te zien krijgen...

01 Apr 2019, 10:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Zaterdag horen waaien dat De Rock volgend seizoen terug voor Oudenaarde zou spelen.

01 Apr 2019, 11:22
Nationale Ploeg

Dus geen Van Hoevelen en geen Annys? De spitsen van Deinze gaan de dag van hun leven tegemoet.

01 Apr 2019, 11:38
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Dus geen Van Hoevelen en geen Annys? De spitsen van Deinze gaan de dag van hun leven tegemoet.

Volstrekt kansloos, zelfs met Annys en Van Hoevelen erbij zou dat zo zijn.
Hoe wij de doelpunten weggeven elke week zie ik ons geen enkel punt meer pakken dit seizoen.
Degradatie is zeker, het enige waar ik nog naar uitkijk is wanneer PLJ en co hier gaan ophoepelen.
Elk scenario is beter dan verder doen met dit bestuur.

01 Apr 2019, 12:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5