E. Aalst - KSK Deinze | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - KSK Deinze 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht E. Aalst - KSK Deinze
In de match waarin je waarschijnlijk het finale nekschot krijgt, is het een goede zaak dat jongens als een Van Hoevelen en Annys dit aan zich "mogen" voorbij laten gaan, en vervangen worden door De Neve en Lievens, de verpersoonlijking van het gefaalde beleid van dit jaar. De toptransfers naar eigen zeggen van onze gekende allesweter.

Uiteraard samen met de 4 (!!) trainers, 22 (!!) transfers dit jaar, ere wie ere toekomt. :D

En nog een laatste punt, 3 keepers passeerden de revue, maar VDN moest voor 2 mensen van de sportieve staf persé weg. Sta me toe even deze 2 heren vierkant uit te lachen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Apr 2019, 17:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Supportersclubs boycotten match tegen Deinze

Verschillende supportersclubs, Onion Party Crew en de vzw Supporters Eendracht Aalst, stellen veiligheidsverantwoordelijke Filip De Sutter en hoofdsteward Piet Beelaert in gebreke. De aanleiding is het dumpen van bouwafval, kapotte flessen, balken en verkeersborden, wat gebruikt werd bij de rellen op 24 februari in de match tegen RWDM. “Wij willen het bestuur op hun verantwoordelijkheid wijzen”, klinkt het.
De ingebrekestelling komt er na de rellen die ontstaan zijn tijdens de match tegen RWDM van 24 februari. “Dit afval gaf munitie aan de supporters om de rellen op te starten en daarna stadionverboden te kunnen uitschrijven”, klinkt het. “Iedereen die ingaat tegen het bestuur en hun beslissingen wordt gepakt en dat pikken we niet meer.” Het zit de Aalsterse fans duidelijk hoog. Ze willen de match tegen Deinze boycotten door niet op te dagen. “Ze houden een heksenjacht op de fanatieke supporters en dat kan niet de bedoeling zijn. Onze veiligheid garanderen kunnen Filip en Piet duidelijk niet. Dat hebben ze bewezen toen de situatie na de wedstrijd tegen RWDM volledig uit de hand liep.”

Voorbeelden genoeg
Volgens de club zijn er voorbeelden genoeg. “Er worden burgerrechtelijke procedures opgestart door de club tegen supporters die het aandurfden om het clubrestaurant binnen te gaan. Een Vlaamse Leeuw mag niet, maar supporters van de bezoekers mogen wel provocerende spandoeken uitrollen, en ga zo maar verder”, klinkt het.

Dat het afval daar gedumpt wordt door beide heren is voor de supporters de druppel. “We vragen een gesprek met het clubbestuur én burgemeester Christoph D’Haese dat door alle supporters kan worden bijgewoond om te praten over de positie van beide zogenaamde veiligheidsverantwoordelijken”, klinkt het. Na de rellen werden er ook al verschillende veiligheidsmaatregelen uitgesproken naar de supporters.

Boycot
Tijdens de wedstrijd van Eendracht Aalst tegen Deinze zullen er dus minder supporters zijn, daarna zijn ze wel van plan om massaal naar Seraing te trekken en te supporteren. “Wij hopen dat iedereen ons voorbeeld volgt om zo misschien gehoord te worden door de club. Misschien begrijpen ze het pas wanneer we hen raken op de meest gevoelige plek en dat is hun portefeuille”, besluiten de supporters.

De club was nog niet bereikbaar om te reageren.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Apr 2019, 19:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
El Corredor (Light) schreef:
In de match waarin je waarschijnlijk het finale nekschot krijgt, is het een goede zaak dat jongens als een Van Hoevelen en Annys dit aan zich "mogen" voorbij laten gaan, en vervangen worden door De Neve en Lievens, de verpersoonlijking van het gefaalde beleid van dit jaar. De toptransfers naar eigen zeggen van onze gekende allesweter.

Uiteraard samen met de 4 (!!) trainers, 22 (!!) transfers dit jaar, ere wie ere toekomt. :D

En nog een laatste punt, 3 keepers passeerden de revue, maar VDN moest voor 2 mensen van de sportieve staf persé weg. Sta me toe even deze 2 heren vierkant uit te lachen...


(y) Roerend, maar echt roerend met u eens Elco - en dat was niet altijd zo... :crazy:
En ofschoon mijn Iendracht hart natuurlijk ergens blijft hopen op een mirakel - zal het zaterdag hoe dan ook steeds postief emotioneel aflopen :
- Als ze winnen, dan hebben we dus ons mirakel...( want dat zou het dus echt wel zijn... :angel: :angel: )
- Als ze verliezen ( en voor mijn part dan liefst echt eens zwaar !) krijgt dat would-be bestuur van ons echt eindelijk wat ze verdienen - dan rot die achterlijke bende hier hopelijk op en zien de echte Oiljsteneers het wel verder....
Top 5 in their fucking a.. !!( en al zeker in die van vette Patrick :D )


01 Apr 2019, 19:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik steun volledig de boycott, hopelijk volgen zoveel mogelijk supporters de actie. Ik steek geen euro meer in dit rotte en incompetente bestuur. Geen abo meer als deze sukkels aan boord blijven, noch in eerste, noch in tweede amateur. De emmer der vernedering is vol.


01 Apr 2019, 20:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik ook. Aalst-Deinze? Neen, geen zin in. Tis wellekes geweest. En idd volgend jaar ga k ook vooral focussen op de uitmatchkes (als het de moeite nog zal zijn, valt zwaar af te wachten). Hadden ze wa respectvoller omgegaan met de supporters zou t ni in me opkomen, maar wat we hier al twee jaar zien, neen, dat is niet meer den Iendracht. Goed dat er een collectief initiatief is. ik sluit me daar bij aan.


01 Apr 2019, 20:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
ook ik steun het 100% , dus afwezig zaterdag!


01 Apr 2019, 21:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ook ik steun de boycot, aja, ik ga daarvoor niet uit Kreta Komen he ... :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


01 Apr 2019, 23:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik steun de boycot ook en dat al vanaf die pal(jassen) hier aan de macht zijn ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Apr 2019, 7:14
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik steun ook en zal niet aanwezig zijn.


02 Apr 2019, 7:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Afbeelding

_________________
OB17


02 Apr 2019, 8:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
't Zal maar de vraag zijn of De Neve zal spelen. Die moest op Oudenaarde bij het begin van de 2e helft opwarmen maar toonde volgens BVR niet genoeg inzet. Daarom dat BVR zijn T2 stuurde om wat toezicht te gaan houden. T2 werd daar later trouwens weggestuurd omdat hij in die zone niet mocht staan. De Neve mocht daarna ook weer op de bank gaan zitten en Bounou mocht gaan opwarmen...

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


02 Apr 2019, 9:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Als een bestuurslid tijdens het seizoen op tv-oost gaat verkondigen dat, indien wij zakken, er geen stadionprobleem meer is weet je toch genoeg wat een mensen hier rondlopen!!!!!
Het is ook daarom dat ze nu ineens 5 locaties hebben om een nieuw stadion te plaatsen en enkele jaren terug was er nergens plaats in Aalst.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


02 Apr 2019, 10:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Goed idee, die boycot. Moest er al veel langer gekomen zijn. Dan kunnen ze enkel hun VIPS naar de match laten kijken. Het zal stillekes zijn...maar zo hebben die blazen het graag :fuck:
Het ergste is dat ze denken dat ze goed bezig zijn. Totaal onbekwaam.


02 Apr 2019, 11:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


02 Apr 2019, 12:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
We hebben in het verleden al meermaals positieve kommentaren gekregen vanuit verschillende hoeken, ivm sfeer maken enz. "Supporters Eendracht Aalst horen in eerste nationale" enz..... Desondanks worden we vanuit steeds bepaalde hoeken bestookt dat het niet mooi meer is. Wij verdienen dit niet. We krijgen niet het respect dat we verdienen, integendeel. Bij deze : ik sluit mij met genoegen aan bij de boycot, meer zelfs, zolang die bende aan het hoofd van den Iendracht staat, zal je mij niet meer in het stadion zien. De match na hun vertrek zal ik terug op post zijn. :EA:

_________________
WOEF


02 Apr 2019, 17:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst