E. Aalst - KSK Deinze - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - KSK Deinze 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


Dat dacht ik ook, slechter dan onder FDR kon het niet meer maar je ziet bij EA dus wel.
Nu ben ik wel vrij zeker dat het na dictator PLJ niet slechter kan, een bestuur die zijn eigen supporters stadionverbod geeft wegens kritiek heb ik nog nooit gehoord en is ongezien.
Dat Sven VDB trouw aan boord blijft in dit bestuur zegt ook genoeg over welke kant hij kiest, die van het geld en de dikkenekkerij, ik dacht dat hij nog de enige was met een hart voor de club maar blijkbaar niet.
EA is zonder zijn supporters niks, maar dit bestuur heeft ons niet nodig dus laat de club maar zakken,
het zal de enige manier zijn om ervan af te geraken.
Ik denk niet dat ze hun restaurant zullen volkrijgen volgend seizoen tegen Eppegem en Petegem :lol: .


Heeft al eens willen opstappen maar is teruggefloten door Le Juste. Er zal wel veel meer aan de hand zijn dan we denken.


02 Apr 2019, 18:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


Dat dacht ik ook, slechter dan onder FDR kon het niet meer maar je ziet bij EA dus wel.
Nu ben ik wel vrij zeker dat het na dictator PLJ niet slechter kan, een bestuur die zijn eigen supporters stadionverbod geeft wegens kritiek heb ik nog nooit gehoord en is ongezien.
Dat Sven VDB trouw aan boord blijft in dit bestuur zegt ook genoeg over welke kant hij kiest, die van het geld en de dikkenekkerij, ik dacht dat hij nog de enige was met een hart voor de club maar blijkbaar niet.
EA is zonder zijn supporters niks, maar dit bestuur heeft ons niet nodig dus laat de club maar zakken,
het zal de enige manier zijn om ervan af te geraken.
Ik denk niet dat ze hun restaurant zullen volkrijgen volgend seizoen tegen Eppegem en Petegem :lol: .


De club die haar eigen supporters, wegens kritiek, niet wegens hooliganisme, een SV geeft, dat is voor mij de druppel. Jongens die al jaren hondstrouw aan de club zijn, die wekelijks uit en thuis voor sfeer zorgen. Dat is onmenselijk, ongezien en niet goed te praten. Ik ben gedegouteerd door dit bestuur. Dictatoriaal. Het voetvolk monddood maken. Dikkenekkerij, show, maar geen enkele voeling noch empathie met de gewone supporter. De modale supporter die na de match in het restaurant komt wordt beschouwd als ongewenst. In januari met een groep van 25 mensen gaan eten vóór een match, de kas goed gespijsd. PLJ en zijn gevolg kwamen zelf geen hand schudden aan iedereen en even klappen. Dan stopt het hé.

FDR had wellicht niet het IQ van PLJ, maar hij had wel een band met alle supps, hij stond regelmatig tussen de supporters, hij had voeling met wat er leefde.

Ik zie maar één uitweg. Hopelijk zakken we, trekt PLJ er de stekker uit, en herbegint de club met nieuwe mensen, in welke reeks dan ook.

Met de huidige clan heeft EA geen toekomst.


02 Apr 2019, 19:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


Dat dacht ik ook, slechter dan onder FDR kon het niet meer maar je ziet bij EA dus wel.
Nu ben ik wel vrij zeker dat het na dictator PLJ niet slechter kan, een bestuur die zijn eigen supporters stadionverbod geeft wegens kritiek heb ik nog nooit gehoord en is ongezien.
Dat Sven VDB trouw aan boord blijft in dit bestuur zegt ook genoeg over welke kant hij kiest, die van het geld en de dikkenekkerij, ik dacht dat hij nog de enige was met een hart voor de club maar blijkbaar niet.
EA is zonder zijn supporters niks, maar dit bestuur heeft ons niet nodig dus laat de club maar zakken,
het zal de enige manier zijn om ervan af te geraken.
Ik denk niet dat ze hun restaurant zullen volkrijgen volgend seizoen tegen Eppegem en Petegem :lol: .


Die heeft me nog het meest van al ontgoocheld eigenlijk. Dat die DA, PLJ, PF zo uit de hoogte doen, och ja, so be it.

Maar van Sven had ik iets anders verwacht. En altijd die lekken naar supporters om zichzelf in te dekken mag ook stoppen.

Nooit gedacht dat ik het ging schrijven, maar ik dacht dat we na FDR niet verder meer konden afzakken. Veel hevige discussies mee gehad met Frank, maar een stadionverbod heb ik hem nooit weten geven toch, en toch zeker niet voor zoiets.

Een mens zou heimwee krijgen naar die vergaderingen @Derowood...

Nu is de afstand tussen supporters en club nooit groter geweest. Na 31 jaar supporter te zijn, gewoon gedegouteerd. Moest het voor de maten niet zijn, ik kwam echt ook niet meer...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Apr 2019, 19:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
El Corredor (Light) schreef:
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


Dat dacht ik ook, slechter dan onder FDR kon het niet meer maar je ziet bij EA dus wel.
Nu ben ik wel vrij zeker dat het na dictator PLJ niet slechter kan, een bestuur die zijn eigen supporters stadionverbod geeft wegens kritiek heb ik nog nooit gehoord en is ongezien.
Dat Sven VDB trouw aan boord blijft in dit bestuur zegt ook genoeg over welke kant hij kiest, die van het geld en de dikkenekkerij, ik dacht dat hij nog de enige was met een hart voor de club maar blijkbaar niet.
EA is zonder zijn supporters niks, maar dit bestuur heeft ons niet nodig dus laat de club maar zakken,
het zal de enige manier zijn om ervan af te geraken.
Ik denk niet dat ze hun restaurant zullen volkrijgen volgend seizoen tegen Eppegem en Petegem :lol: .


Die heeft me nog het meest van al ontgoocheld eigenlijk. Dat die DA, PLJ, PF zo uit de hoogte doen, och ja, so be it.

Maar van Sven had ik iets anders verwacht. En altijd die lekken naar supporters om zichzelf in te dekken mag ook stoppen.

Nooit gedacht dat ik het ging schrijven, maar ik dacht dat we na FDR niet verder meer konden afzakken. Veel hevige discussies mee gehad met Frank, maar een stadionverbod heb ik hem nooit weten geven toch, en toch zeker niet voor zoiets.

Een mens zou heimwee krijgen naar die vergaderingen @Derowood...

Nu is de afstand tussen supporters en club nooit groter geweest. Na 31 jaar supporter te zijn, gewoon gedegouteerd. Moest het voor de maten niet zijn, ik kwam echt ook niet meer...


Daar hadden we tenminste nog koffie koeken :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Apr 2019, 19:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: E. Aalst - KSK Deinze
Petroe69 schreef:
iendrachter schreef:
AlostanA schreef:
Ik dacht na het FDR-tijpderk, het kan alleen maar beteren. Toch niet dus. Boycot it is.


Dat dacht ik ook, slechter dan onder FDR kon het niet meer maar je ziet bij EA dus wel.
Nu ben ik wel vrij zeker dat het na dictator PLJ niet slechter kan, een bestuur die zijn eigen supporters stadionverbod geeft wegens kritiek heb ik nog nooit gehoord en is ongezien.
Dat Sven VDB trouw aan boord blijft in dit bestuur zegt ook genoeg over welke kant hij kiest, die van het geld en de dikkenekkerij, ik dacht dat hij nog de enige was met een hart voor de club maar blijkbaar niet.
EA is zonder zijn supporters niks, maar dit bestuur heeft ons niet nodig dus laat de club maar zakken,
het zal de enige manier zijn om ervan af te geraken.
Ik denk niet dat ze hun restaurant zullen volkrijgen volgend seizoen tegen Eppegem en Petegem .


De club die haar eigen supporters, wegens kritiek, niet wegens hooliganisme, een SV geeft, dat is voor mij de druppel. Jongens die al jaren hondstrouw aan de club zijn, die wekelijks uit en thuis voor sfeer zorgen. Dat is onmenselijk, ongezien en niet goed te praten. Ik ben gedegouteerd door dit bestuur. Dictatoriaal. Het voetvolk monddood maken. Dikkenekkerij, show, maar geen enkele voeling noch empathie met de gewone supporter. De modale supporter die na de match in het restaurant komt wordt beschouwd als ongewenst. In januari met een groep van 25 mensen gaan eten vóór een match, de kas goed gespijsd. PLJ en zijn gevolg kwamen zelf geen hand schudden aan iedereen en even klappen. Dan stopt het hé.

FDR had wellicht niet het IQ van PLJ, maar hij had wel een band met alle supps, hij stond regelmatig tussen de supporters, hij had voeling met wat er leefde.

Ik zie maar één uitweg. Hopelijk zakken we, trekt PLJ er de stekker uit, en herbegint de club met nieuwe mensen, in welke reeks dan ook.

Met de huidige clan heeft EA geen toekomst.
Ik hoop ook op een nieuw en eindelijk eens goed bestuur. Maar eender welke reeks? Geen goesting in voetbal in provinciale.


02 Apr 2019, 20:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Den dezen, samen met schoonbroer, laat zaterdag de kelk ook aan hem voorbij gaan. Duidelijk en gesmaakt statement van de supportersclubs, maar too little too late. Deze prachtige club is op korte termijn vakkundig mismeesterd. Wij stonden er bij en keken er naar.


02 Apr 2019, 22:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
luque schreef:
Den dezen, samen met schoonbroer, laat zaterdag de kelk ook aan hem voorbij gaan. Duidelijk en gesmaakt statement van de supportersclubs, maar too little too late. Deze prachtige club is op korte termijn vakkundig mismeesterd. Wij stonden er bij en keken er naar.


Bwah, er kan toch wel gesteld worden dat er voldoende signalen werden gegeven de afgelopen jaren, maar de mensen die dat aan het licht brachten, waren de zwartkijkers of de criticasters zonder meer... Laat ons gewoon stellen dat de resultaten steeds veel manco's konden verdoezelen maar eens die beginnen tegenzitten, is het letterlijk en figuurlijk harken... En wat nog het toppunt zal zijn: als de ploeg zich alsnog redt - wat nog altijd tot de mogelijkheden behoort - zal een deel van de supporters zich onmiddellijk weer achter de beloftes scharen... Zolang dat blijft gebeuren, zal het inderdaad bij er bij staan en er naar kijken blijven...


03 Apr 2019, 8:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Wij komen ook niet met onze compagnie. Gaan wel proberen ergens op café met de maten af te spreken en wie weet streaming van de match op groot scherm...

Op Seraing met zen allen op post!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Apr 2019, 9:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
DT schreef:
luque schreef:
Den dezen, samen met schoonbroer, laat zaterdag de kelk ook aan hem voorbij gaan. Duidelijk en gesmaakt statement van de supportersclubs, maar too little too late. Deze prachtige club is op korte termijn vakkundig mismeesterd. Wij stonden er bij en keken er naar.


Bwah, er kan toch wel gesteld worden dat er voldoende signalen werden gegeven de afgelopen jaren, maar de mensen die dat aan het licht brachten, waren de zwartkijkers of de criticasters zonder meer... Laat ons gewoon stellen dat de resultaten steeds veel manco's konden verdoezelen maar eens die beginnen tegenzitten, is het letterlijk en figuurlijk harken... En wat nog het toppunt zal zijn: als de ploeg zich alsnog redt - wat nog altijd tot de mogelijkheden behoort - zal een deel van de supporters zich onmiddellijk weer achter de beloftes scharen... Zolang dat blijft gebeuren, zal het inderdaad bij er bij staan en er naar kijken blijven...


Of ze hadden er hun plezier om steeds maar op plj en Co hun kap te zitten,maar volgens pattaboem en anderen ........ moeten we afwachten en plj dankbaar zijn dat dieje sukkelaar al zijn centjes in de club stak,of we konden naar provinciaal gaan kijken :) Nogmaals de supps zijn veel te soft geweest,eindelijk komt er nu eens schot in de zaak en begint iedereen zijn ogen open te trekken,jammer maar het is veel te laat,nu maar hopen dat de club heel snel op de fles gaat :D zodat plj toch nog zijn verdiende loon krijgt.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Apr 2019, 9:58
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Iemand de statistieken van Deinze bekeken?

18/18 in hun laatste 6 matchen en een doelpuntensaldo van 16-0

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Apr 2019, 11:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Timoilsjt schreef:
Iemand de statistieken van Deinze bekeken?

18/18 in hun laatste 6 matchen en een doelpuntensaldo van 16-0


:nieje: BVR heeft zin om tegen een topploeg te winnen. :rolandjen:
Dikke pech voor Deinze natuurlijk :haha:

Hij had beter zin gehad om tegen Chatelet, Luik, Knokke te winnen... maar ja ziet da w ons redden.


03 Apr 2019, 11:20
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Timoilsjt schreef:
Iemand de statistieken van Deinze bekeken?

18/18 in hun laatste 6 matchen en een doelpuntensaldo van 16-0


Ik probeer alles altijd optimistisch te bekijken, maar iets halen tegen Deinze lijkt mij toch volstrekt onhaalbaar na wat ik de laatste weken gezien heb. Met deze kern kunnen we het gewoon niet, die is in zijn geheel gewoon te zwak. Dan moeten we het nu nog doen zonder de ervaring van Anijs en Hoevel.

Dat wil dus zeggen dat we tegen Seraing en Dessel MOETEN winnen en we weten allemaal hoe het dan afloopt.

Besluit:: zelfs ik zie het eigenlijk niet meer zitten en dat wil wat zeggen.


03 Apr 2019, 11:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Moses Chunga schreef:
Timoilsjt schreef:
Iemand de statistieken van Deinze bekeken?

18/18 in hun laatste 6 matchen en een doelpuntensaldo van 16-0


Ik probeer alles altijd optimistisch te bekijken, maar iets halen tegen Deinze lijkt mij toch volstrekt onhaalbaar na wat ik de laatste weken gezien heb. Met deze kern kunnen we het gewoon niet, die is in zijn geheel gewoon te zwak. Dan moeten we het nu nog doen zonder de ervaring van Anijs en Hoevel.

Dat wil dus zeggen dat we tegen Seraing en Dessel MOETEN winnen en we weten allemaal hoe het dan afloopt.

Besluit:: zelfs ik zie het eigenlijk niet meer zitten en dat wil wat zeggen.


Dat van die veel te zwakke kern wist zowat héél Aalst en zeer ruime omgeving behalve natuurlijk de experten in het bestuur en de sportieve staf - onze zogezegde " Top 5 material bende " :D
Maar opgepast : wonderen zijn de wereld niet uit - dus wie weet scoort Mitch Dekuyper zaterdag plots 3 maal op perfecte centers van Lalou Lievens.. :kiss:
Probleem is dan natuurlijk wel dat die kliek tegelijk ook eens de nul zou moeten houden en dat... awel dat zie ik ook eerlijkgezegd niet meer zitten... :crazy: :crazy:


03 Apr 2019, 12:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Het kalf is verdronken . Jammer ? Helemaal niet , verdiende loon des te meer.
Er zijn tientallen signalen geweest en gegeven door de supporters maar wat baten kaars en bril als de uil(en) niet zien wil.
Jammer idd dat er niet sneller eensgezindheid is gekomen onder de supporters maar soit nu wel en ik hoop dat de boycot een schot in de roos is. Zelfs voor de rest van het seizoen thuis mag het van mij zo zijn.
Als het moet pakken we toch geen punten en we straffen er de heren VIP ook nog eens mee dat ze met lege kassa's naar huis trekken (y) .
Die SV 's voor kritiek zijn echt wel de druppel in een al veel te diepe emmer.
Op Seraing nog eens alles ouderwets in brand voor mijn part en het seizoen zit er op.


03 Apr 2019, 13:34
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
mamananeto schreef:
Moses Chunga schreef:
Timoilsjt schreef:
Iemand de statistieken van Deinze bekeken?

18/18 in hun laatste 6 matchen en een doelpuntensaldo van 16-0


Ik probeer alles altijd optimistisch te bekijken, maar iets halen tegen Deinze lijkt mij toch volstrekt onhaalbaar na wat ik de laatste weken gezien heb. Met deze kern kunnen we het gewoon niet, die is in zijn geheel gewoon te zwak. Dan moeten we het nu nog doen zonder de ervaring van Anijs en Hoevel.

Dat wil dus zeggen dat we tegen Seraing en Dessel MOETEN winnen en we weten allemaal hoe het dan afloopt.

Besluit:: zelfs ik zie het eigenlijk niet meer zitten en dat wil wat zeggen.


Dat van die veel te zwakke kern wist zowat héél Aalst en zeer ruime omgeving behalve natuurlijk de experten in het bestuur en de sportieve staf - onze zogezegde " Top 5 material bende " :D
Maar opgepast : wonderen zijn de wereld niet uit - dus wie weet scoort Mitch Dekuyper zaterdag plots 3 maal op perfecte centers van Lalou Lievens.. :kiss:
Probleem is dan natuurlijk wel dat die kliek tegelijk ook eens de nul zou moeten houden en dat... awel dat zie ik ook eerlijkgezegd niet meer zitten... :crazy: :crazy:



Na de oefenmatch tegen Dendermonde (1ste prov) en de bekermatch tegen Hasselt (2de am) zag iedereen dat het veel te weinig was. Dat is dan ook gebleken in de competitie waar we GEEN ENKELE match hebben overtuigd. Soms met de nodige meeval gewonnen, maar nooit kunnen zeggen dat het echt logisch was. Dan weet ge het wel zeker voor de komende drie matchen. Ik hoop dat er wonderen bestaan hé, maar ik vrees ervoor.


03 Apr 2019, 13:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst