E. Aalst - KSK Deinze - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - KSK Deinze 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Bakkie schreef:

Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind



:lol: (y)


05 Apr 2019, 20:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Bakkie schreef:
Hugo schreef:
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.


Van u zijn we dat gewoon dat ge draait zoals de wind :D denk niet dat iemand u het kwalijk gaat nemen,misschien kan je afspreken met pattaboem dieje mens zal ook wel gaan.


:lol: Foei Bakkie ! In uw mand !! :D :D


05 Apr 2019, 20:40
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Vanavond moet je gewoon gaan. Overal waar Eendracht was, was den Ajoin. Dan moeten we nu maar eens onszelf ondergeschikt maken en zijn waar hij vanavond zou geweest zijn, aan het Heilig Hart.


06 Apr 2019, 10:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Moses Chunga schreef:
Vanavond moet je gewoon gaan. Overal waar Eendracht was, was den Ajoin. Dan moeten we nu maar eens onszelf ondergeschikt maken en zijn waar hij vanavond zou geweest zijn, aan het Heilig Hart.


Rare redenering dit.. Dus jij zegt nu eigenlijk dat Guy de huidige malaise accepteerde en de boycot geen warm hart zou toegedragen hebben ? Nogmaals :die boycot staat los van het spijtge overlijden van Guy...


06 Apr 2019, 10:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Het lijkt erop dat we als volgt gaan spelen:
Geens
Burssens / Mertens / Ryckaert / De Coninck
Van Den Eynde / De Neve / Sterckx / Mitu
De Rock / Mbaye
Alweer een onuitgegeven ploeg.
Een punt zou schitterend zijn. Ik denk nog altijd dat we ons met 6 op 6 zeker redden, en misschien ook met 5 op 6. Als we dus een punt halen tegen Deinze, MOETEN we een punt rapen op Seraing (dat niks meer te winnen of te verliezen heeft) en winnen thuis tegen Dessel.
Stel dat we winnen op Seraing, dan zou misschien zelfs gelijkspelen tegen Dessel voldoende kunnen zijn.
Allemaal speculatie, ik weet het, maar zolang er een sprankeltje hoop is, leven we nog!
Iendracht veroit! :EA:


06 Apr 2019, 12:00
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
mamananeto schreef:
Moses Chunga schreef:
Vanavond moet je gewoon gaan. Overal waar Eendracht was, was den Ajoin. Dan moeten we nu maar eens onszelf ondergeschikt maken en zijn waar hij vanavond zou geweest zijn, aan het Heilig Hart.


Rare redenering dit.. Dus jij zegt nu eigenlijk dat Guy de huidige malaise accepteerde en de boycot geen warm hart zou toegedragen hebben ?

Dat zeg ik toch helemaal niet.


06 Apr 2019, 12:22
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
2de helft is live te volgen op sporttotal.tv


06 Apr 2019, 21:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
tigers schreef:
2de helft is live te volgen op sporttotal.tv


Merci voor de tip Tigers ! :EA:


06 Apr 2019, 21:22
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Na het verlies van Dessel en Oudenaarde hebben we het lot in eigen handen. Volgende week vollen bak in Seraing.


06 Apr 2019, 22:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
wat een match .verdiend gewonnen. :EA:


06 Apr 2019, 22:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
tigers schreef:
Na het verlies van Dessel en Oudenaarde hebben we het lot in eigen handen. Volgende week vollen bak in Seraing.


En net daarom - alsook als statement naar vette Patrick en co : One mission : met meer volk naar Seraing dan wat er vandaag in 't Pierre C zat ! :EA:


06 Apr 2019, 22:55
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
ik ga morgen kijken ben ik dan ook een marionet?
Ik heb al uit onvrede meerdere wedstrijden laten schieten en ben ook op de vorige actie 15 minuten blijven staan maar ik geloof niet dat die mannen daar echt wakker van liggen.
Misschien als morgenavond de degradatie een feit is dat de bom binnenkamers zal barsten, ik kan me niet voorstellen dat degraderen zonder gevolgen kan blijven.
Bij degradatie is het mijn laatste wedstrijd van het seizoen en hopelijk niet uit hun bestaan, je moet van niets meer verschieten in het huidige voetbalmilieu.


Ja voor mij is iedereen dat die vandaag in het stadion zit,
altijd klagen en zagen is makkelijk maar als er dan is een actie op poten gezet is gaan ze wel kijken en doen ze niet mee. Als je vandaag gaat sta je achter een bestuur dat zijn eigen supporters stadionverbod geeft.
Liever ophouden van te bestaan als verder doen met dezelfde klungels.
Er zal altijd wel iemand zijn die wil herbeginnen met EA,
alleen zijn dat hier spijtig genoeg altijd al de verkeerde mensen geweest die dit doen.

Omdat je vandaag gaat sta je achter het bestuur? nee ik ben ook niet tevreden met hun handel en wandel, maar zij zijn nu eenmaal de mensen met de centen. als je het zelf kan niemand houdt u tegen om zelf het roer in handen te nemen
Wat een redenering.
Ik redeneer anders, Ik heb mijn abo betaald, dus de cengen hebben ze toch al.
En awel het was een vree goei match, hadden ze zo alle matchen gespeeld zouden we niet staan waar we nu staan.


06 Apr 2019, 23:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
filip.dhose schreef:
Het lijkt erop dat we als volgt gaan spelen:
Geens
Burssens / Mertens / Ryckaert / De Coninck
Van Den Eynde / De Neve / Sterckx / Mitu
De Rock / Mbaye
Alweer een onuitgegeven ploeg.
Een punt zou schitterend zijn. Ik denk nog altijd dat we ons met 6 op 6 zeker redden, en misschien ook met 5 op 6. Als we dus een punt halen tegen Deinze, MOETEN we een punt rapen op Seraing (dat niks meer te winnen of te verliezen heeft) en winnen thuis tegen Dessel.
Stel dat we winnen op Seraing, dan zou misschien zelfs gelijkspelen tegen Dessel voldoende kunnen zijn.
Allemaal speculatie, ik weet het, maar zolang er een sprankeltje hoop is, leven we nog!
Iendracht veroit! :EA:

En het zijn er 3 geworden!!! :EA: Wie lachte er hier met de uitspraak op de website dat we de scalp van Deinze gingen proberen nemen? :p
Geel wint echter ook weer. Toch denk ik dat we ons met 4 op 6 kunnen redden. Vooral Oudenaarde komt nu in vieze papieren terecht.
Zakkers worden Knokke, Dessel en Oudenaarde. Barragist = Geel.


07 Apr 2019, 0:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Ik vrees dat Geel nog 6 op 6 kan pakken en we dus ook nog 6 punten nodig hebben


07 Apr 2019, 0:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSK Deinze
Smetje schreef:
Ik vrees dat Geel nog 6 op 6 kan pakken en we dus ook nog 6 punten nodig hebben


Best volgende week een overwinning boeken want in een rechtstreeks duel op de laatste speeldag zal de spanning/druk enorm zijn...


07 Apr 2019, 0:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst