Seraing - EA (13/04/2019) | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Seraing - EA (13/04/2019) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Seraing - EA (13/04/2019)
Alweer een levensbelangrijke match.
Oud-speler Frans Roeland was na de match tegen Deinze van mening dat we er moeten spelen met exact dezelfde ploeg. Daar zit logica in. Maar als Annys topfit is, zou ik hem toch laten spelen in de plaats van De Neve. Gianni speelde wel een puike match tegen Deinze, maar hij is toch lange tijd out geweest. Het heeft zelfs niet veel gescheeld of zijn seizoen had er op gezeten. Dat wil toch zeggen dat het een vervelende blessure was.
Die kleine Gilis, die tegen Deinze onverwacht in de basis stond, heeft me wel kunnen bekoren.
Binst daarentegen … pff. Okee, hij werkt wel hard, maar dat deed Dekuyper ook. En hij dwingt wel de penalty af. Maar Nico moet toch veel beter kunnen.
Ach, we zien wel. In BVR we trust! :lol: :EA:


08 Apr 2019, 13:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Van Binst had ik veel meer verwacht. Nog niet veel gebracht de voorbije maanden.


08 Apr 2019, 13:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Zaterdag massaal naar Seraing. Aan ons zal het niet liggen.
Hopelijk wordt het geen ellendig 1.20u opnieuw naar huis…. :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


08 Apr 2019, 14:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
iendrachter schreef:
Annys moet altijd spelen in plaats van De Neve.
De keuze achterin is moeilijker, Van Hoevelen er terug in of terug met Mertens spelen?
Ik zou Van Hoevelen kiezen omdat hij rechtsvoetig is.
Geenens zou ook al meetrainen deze week, zouden we ook goed kunnen gebruiken.
Binst is idd nog niet op niveau, maar als De Rock out is heb je geen alternatief.
In Seraing gaan winnen zou toch ook wel een stunt zijn.


Klopt toch ook niet.

De rock heeft gans den tijd op de flank moeten spelen want er was geen plek in de spits (toen met 1 spits). Nu em gekwetst is zou er plots een tekort zijn aan spitsen.

Voorts snap ik niet waarom bounou eens niet mag starten op de flank ipv binst/vekemans/...


08 Apr 2019, 16:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
iendrachter schreef:
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
Annys moet altijd spelen in plaats van De Neve.
De keuze achterin is moeilijker, Van Hoevelen er terug in of terug met Mertens spelen?
Ik zou Van Hoevelen kiezen omdat hij rechtsvoetig is.
Geenens zou ook al meetrainen deze week, zouden we ook goed kunnen gebruiken.
Binst is idd nog niet op niveau, maar als De Rock out is heb je geen alternatief.
In Seraing gaan winnen zou toch ook wel een stunt zijn.


Klopt toch ook niet.

De rock heeft gans den tijd op de flank moeten spelen want er was geen plek in de spits (toen met 1 spits). Nu em gekwetst is zou er plots een tekort zijn aan spitsen.

Voorts snap ik niet waarom bounou eens niet mag starten op de flank ipv binst/vekemans/...


Bounou moet voor mij ook altijd spelen, technisch de beste speler uit de kern. Iemand die zijn man puur op techniek kan uitschakelen, zo hebben we er niet veel.
Ik bedoelde vooral dat er buiten Binst geen alternatief is als diepe spits nu De Rock gekwetst is, Vekemans dat is voor mij materiaal voor provenciale a la Lapage.
Mbaye gaan we toch ook missen volgend seizoen, scoort moeilijk maar wint bijna al zijn duels en weegt echt op een verdediging met zijn snelheid en kracht.
Maar volgens onze sportieve cel is Dekuyper onze beste spits dus wie zijn wij om zulke kenners tegen te spreken?


Lijkt nochtans simpel.

Ofwel spelen we met 1 spits Mbaye en die moet dan dienst doen als Targetman (ofwel aanspeelpunt zijn en anderen laten aansluiten ofwel de centers binnenbuffelen). Flanken moeten dan voor de toevoer zorgen en kunnen wat meer focus op het aanvallen leggen.

Ofwel speel je met 2 spitsen : Mbaye met daarachter/daarrond DeRock/Binst. Die dan profiteren van de (hopelijk) gewonnen duels door Mbaye. Je flanken moeten dan wel wat meer defensief werk opknappen want anders verlies je het middenveld want je hebt een man minder op het middenveld centraal.

Ofwel ben je lid van onze sportieve cel en dan speel je met de mensen hun kl...


08 Apr 2019, 17:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Annys moet altijd starten,brengt rust in de ploeg en heeft fantastische verre bal in de voeten
Van Hoevelen vind ik een goed seizoen spelen en vind ik nog altijd onze beste verdediger,die er altijd voor gaat
En moest Geenens speelklaar geraken zou hem ook laten starten want vind hem beter dan Burssens op den back
Ni verliezen en tegen Dessel winnen en denk dat we er dan inblijven


08 Apr 2019, 18:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
2-0 nederlaag en daar valt niets op te zeggen. Zoals al weken geleden voorspeld zal er dus zaterdag tegen Dessel om de eindronde gespeeld worden, rechtstreekse redding lijkt me uitgesloten want ik zie Oudenaarde winnen van RWDM. We kunnen natuurlijk ook troosteloos voorlaatste eindigen. Weet iemand waarom de beste speler (Annys) niet op het plein stond? :wadde: :kots:


13 Apr 2019, 22:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
2-0 dus..
Triest moment hier in Frankrijk... :x
Op de live leek het alvast dat het gewoon ons welverdiende loon was..Benieuwd naar de reacties van de supps die ginder waren.
Merci PLJ en klotebende - ge doet zelfs beter dan ( omgekeerde !!) top 5 :fuck:


13 Apr 2019, 22:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
mamananeto schreef:
2-0 dus..
Triest moment hier in Frankrijk... :x
Op de live leek het alvast dat het gewoon ons welverdiende loon was..Benieuwd naar de reacties van de supps die ginder waren.
Merci PLJ en klotebende - ge doet zelfs beter dan ( omgekeerde !!) top 5 :fuck:

Ziezo, de situatie is duidelijk: we MOETEN winnen thuis tegen Dessel.
Dan spelen we minstens barrage.
En als Oudenaarde dan thuis niet wint tegen RWDM, dan gebeurt er zelfs een mirakel.
En misschien nog één pluspunt: de supporters van RWDM hebben geëist van hun spelers dat ze - ondanks uitschakeling voor de eindronde - er nog hun kop voor leggen. Het heeft alvast iets opgeleverd, want ze spelen vanavond 1-1 gelijk tegen Lierse Kempenzonen.


13 Apr 2019, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
De keuzes van onze trainer om een paar bleukes speelminuten te laten opdoen hebben opgeleverd... (n) denk dat hij zijn pree ook krijgt uit de kas van OHL

Er werden er gewisseld in minuut 55 waarvan het 56 minuten te laat was.

Als je in een degradatiestrijd ook fysiek niets in de schaal te werpen hebt is het een moeilijke opdracht.

Vraag me echt af waarom je in deze wedstrijden die broekventjes opstelt terwijl het krijgers nodig hebt. Aan hun reacties in de laatste minuten en na de match zie je ook dat het die mannen ook geen zier uitmaakt.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Apr 2019, 22:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
We hebben dan ook doorgaans geen twee matchen na mekaar met dezelfde ploeg gespeeld. Ni in de voordereiding, ni in competitie, constant zoeken naar iets wat wél werk, maar nooit gevonden omdat ge met die zeer statische as blijft spelen zonder enige diepgang creativiteit of het vermogen om een pas over 5 meter te geven, dan wat herfst transfers, dan een paar interim trainers, dan wat wintertransfers die eigenlijk lentetransfers waren, moeten schuiven in uw elftal om dat uw "aanwinsten" slag om slinger geblesseerd en "geblesseerd" zijn, of omdat ze teveel kaarten hebben gepakt omdat kaarten pakken de enige manier is om overeind te blijven en dan een coach die van geen hout pijlen weet te maken... dit was met voorsprong en over de hele lijn het zwakste, ergerlijkste, lelijkste, frustrerendse seizoen ever. Een regelrechte schande over de hele lijn. Pijn aan de ogen... week na week. Duchateletaans in het kwadraat. ABOMINABEL beleid. De doorsnee eendrachter is wel wat lijdenswegskes gewoon, maar dit seizoen was ver voorbij het absurde. Daarom beste "sportieve cel" hou aub het laatste beetje eer aan uzelf en bol het aub af. Slechter kan echt niet! We spelen vandaag tegen een ploeg die niets meer te winnen had: we geraken hoop en al twee keer in hun zestien, terwijl zij overal sneller op de bal zaten. Wat een KUTSEIZOEN. Ge zult maar abonnee zijn...Top 5, ik dacht het niet. Met schaamrood abonnementsgeld terugbetalen voor die pure horror die ze dit jaar hebben moeten verdragen. Het leek weer eens op geen hol. De betere vandaag die zaten hier drie seizoenen geleden ook al, wel dat zegt werkelijk alles.


14 Apr 2019, 0:01
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Het was, vooral de eerste helf, onbegrijpelijk zwak. Anijs en Bounou starten op de bank, ik had al direct goesting om terug naar huis te gaan. Mitu is een brave jongen hoor en aan inzet ontbreekt het hem niet, maar wat kan je daar nu mee beginnen? En dan die keeper.... bij die eerste goal van Seraing twijfelt hij weer, keert op zijn stappen terug en wordt gevloerd.

't Is gewoon te weing. Als we ons redden, wonderwel kan het nog, zal het puur geluk zijn.


14 Apr 2019, 0:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Net terug van een alweer frustrerende avond. Hoe die 400 à 500 mensen het nog kunnen opbrengen om deze verplaatsing te maken... het is niet te vatten. Wat in de sterren geschreven stond, werd waarheid. We werden kansloos afgemaakt, het kon ook 3 of 4-0 zijn geweest. Hebben we één mooie aanval opgezet, heeft de keeper van seraing één redding moeten doen? Neen! Het was slecht, barslecht. Deze ploeg verdient niet in eerste amateur te spelen, deze spelers verdienen niet het truitje van traditieclub EA te dragen. Geen inzet, geen bezieling, geen enkele leider in de ploeg. Geen systeem, geen voetballend vermogen. Een blik met 20 transfers en oneffen opengetrokken dit seizoen, maar werkelijk geen enkele meerwaarde. Annys en Bounou starten vandaag op de bank. Hallo BVR ? Ergste van al... al die jonge gasten, huurling of onder contract (wie weet het op den duur nog) kon he vanavond geen moer schelen dit verlies. Waar is hun eergevoel ? Gedegouteerd !

PS: Hoe gaan we in godsnaam winnen van Dessel met dit samenraapsel van desteraars?


14 Apr 2019, 0:19
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Petroe69 schreef:
Net terug van een alweer frustrerende avond. Hoe die 400 à 500 mensen het nog kunnen opbrengen om deze verplaatsing te maken... het is niet te vatten. Wat in de sterren geschreven stond, werd waarheid. We werden kansloos afgemaakt, het kon ook 3 of 4-0 zijn geweest. Hebben we één mooie aanval opgezet, heeft de keeper van seraing één redding moeten doen? Neen! Het was slecht, barslecht. Deze ploeg verdient niet in eerste amateur te spelen, deze spelers verdienen niet het truitje van traditieclub EA te dragen. Geen inzet, geen bezieling, geen enkele leider in de ploeg. Geen systeem, geen voetballend vermogen. Een blik met 20 transfers en oneffen opengetrokken dit seizoen, maar werkelijk geen enkele meerwaarde. Annys en Bounou starten vandaag op de bank. Hallo BVR ? Ergste van al... al die jonge gasten, huurling of onder contract (wie weet het op den duur nog) kon he vanavond geen moer schelen dit verlies. Waar is hun eergevoel ? Gedegouteerd !

PS: Hoe gaan we in godsnaam winnen van Dessel met dit samenraapsel van desteraars?


Volledig akkoord, alleen die inzet spreek ik tegen. Ik zie wel inzet, maar dat is misschien nog het ergste. Ze willen wel, maar ze kunnen het gewoon niet. De hulpeloosheid stroomde er vandaag zo in gutsen af. Er waren vandaag dubbel zoveel supporters van EA dan van Seraing en dan gaan we zo onwaarschijnlijk kansloos af.

En ja, al die huurlingen kan het idd geen moer schelen. Mitu speelde vandaag een vreselijke match, maar die jongen kan het wel schelen.


14 Apr 2019, 0:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
2-0 dus..
Triest moment hier in Frankrijk... :x
Op de live leek het alvast dat het gewoon ons welverdiende loon was..Benieuwd naar de reacties van de supps die ginder waren.
Merci PLJ en klotebende - ge doet zelfs beter dan ( omgekeerde !!) top 5 :fuck:

Ziezo, de situatie is duidelijk: we MOETEN winnen thuis tegen Dessel.
Dan spelen we minstens barrage.
En als Oudenaarde dan thuis niet wint tegen RWDM, dan gebeurt er zelfs een mirakel.
En misschien nog één pluspunt: de supporters van RWDM hebben geëist van hun spelers dat ze - ondanks uitschakeling voor de eindronde - er nog hun kop voor leggen. Het heeft alvast iets opgeleverd, want ze spelen vanavond 1-1 gelijk tegen Lierse Kempenzonen.


Ik zie Dessel winnen bij ons en Oudenaarde en Aalst degraderen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Apr 2019, 8:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst