Seraing - EA (13/04/2019) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Seraing - EA (13/04/2019) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Petroe69 schreef:
Net terug van een alweer frustrerende avond. Hoe die 400 à 500 mensen het nog kunnen opbrengen om deze verplaatsing te maken... het is niet te vatten. Wat in de sterren geschreven stond, werd waarheid. We werden kansloos afgemaakt, het kon ook 3 of 4-0 zijn geweest. Hebben we één mooie aanval opgezet, heeft de keeper van seraing één redding moeten doen? Neen! Het was slecht, barslecht. Deze ploeg verdient niet in eerste amateur te spelen, deze spelers verdienen niet het truitje van traditieclub EA te dragen. Geen inzet, geen bezieling, geen enkele leider in de ploeg. Geen systeem, geen voetballend vermogen. Een blik met 20 transfers en oneffen opengetrokken dit seizoen, maar werkelijk geen enkele meerwaarde. Annys en Bounou starten vandaag op de bank. Hallo BVR ? Ergste van al... al die jonge gasten, huurling of onder contract (wie weet het op den duur nog) kon he vanavond geen moer schelen dit verlies. Waar is hun eergevoel ? Gedegouteerd !

PS: Hoe gaan we in godsnaam winnen van Dessel met dit samenraapsel van desteraars?

14 dagen kwellende onzekerheid. :x :cry:


14 Apr 2019, 8:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
filip.dhose schreef:
mamananeto schreef:
2-0 dus..
Triest moment hier in Frankrijk... :x
Op de live leek het alvast dat het gewoon ons welverdiende loon was..Benieuwd naar de reacties van de supps die ginder waren.
Merci PLJ en klotebende - ge doet zelfs beter dan ( omgekeerde !!) top 5 :fuck:

Ziezo, de situatie is duidelijk: we MOETEN winnen thuis tegen Dessel.
Dan spelen we minstens barrage.
En als Oudenaarde dan thuis niet wint tegen RWDM, dan gebeurt er zelfs een mirakel.
En misschien nog één pluspunt: de supporters van RWDM hebben geëist van hun spelers dat ze - ondanks uitschakeling voor de eindronde - er nog hun kop voor leggen. Het heeft alvast iets opgeleverd, want ze spelen vanavond 1-1 gelijk tegen Lierse Kempenzonen.

Oudenaarde zie ik altijd winnen tegen RWDM,
RWDM gaat het ons zeker niet gunnen om erin te blijven na de gebeurtenissen van een paar weken geleden
En die van hier wa verder zijn er ook al mee bezig om Geel te laten winnen
Het hoogst mogelijke lijkt me de barrage wedstrijden maar dan moeten we zelf wel winnen tege Dessel en dat lijkt me nog het moeilijkste


14 Apr 2019, 9:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Ze wilden allemaal?
Amai, van Jilke die zich werkelijk pleuris liep wil ik dat nog zeggen... maar euhm....
Soit zoals in eerder al zei, als je in deze volle degradatiestrijd fysiek gewoon door het ijs zakt heb je een dik probleem.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Apr 2019, 10:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Jilke en Bounou moeten ze dringend laten bijtekenen. Dan heb je nog Falco, Mertens, Rijckaert en Anys die nog onder contract liggen. Eventueel ook nog Mitu, Van Hoevelen, Zeb en Vandenbossche. En voor de rest grote kuis voor volgend seizoen. Of het nu eerste of tweede wordt.


14 Apr 2019, 10:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
da diene sterckx elke week mag spelen.... :crazy:


14 Apr 2019, 11:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Smetje schreef:
Jilke en Bounou moeten ze dringend laten bijtekenen. Dan heb je nog Falco, Mertens, Rijckaert en Anys die nog onder contract liggen. Eventueel ook nog Mitu, Van Hoevelen, Zeb en Vandenbossche. En voor de rest grote kuis voor volgend seizoen. Of het nu eerste of tweede wordt.


Nobel van u dat gij daar nog over twijfelt.. :cool:
En zelfs als ze van godbetert Dessel zouden winnnen ( wat ik nog moet zien met de attitude die ze gisteren blijkbaar weer hadden ) zie ik begot niet in wat dit team loosers in de barrages kan gaan doen.
Of denkt ge dat ze plots gaan beginnen winnen tegen ploegen uit 2e amateur die een gans seizoen de top hebben gespeeld ?? Yeah right ! :lol:


14 Apr 2019, 11:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Seraing - EA (13/04/2019)
waly 2 schreef:
da diene sterckx elke week mag spelen.... :crazy:
Tegen Deinze was hij goed. Is ook de enige goeie match die ik hem dit seizoen zien spelen heb.


14 Apr 2019, 12:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Smetje schreef:
Jilke en Bounou moeten ze dringend laten bijtekenen. Dan heb je nog Falco, Mertens, Rijckaert en Anys die nog onder contract liggen. Eventueel ook nog Mitu, Van Hoevelen, Zeb en Vandenbossche. En voor de rest grote kuis voor volgend seizoen. Of het nu eerste of tweede wordt.


Lopende contracten:
* tot 2020: Sterckx, Van Gerven, Ryckaert, Falko, Lievens, Dekuyper, Binst, Annys, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche en Ponnet (momenteel uitgeleend).
* tot 2021: De Neve
* eigen jeugd: Bolingoli


14 Apr 2019, 13:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Smetje schreef:
Jilke en Bounou moeten ze dringend laten bijtekenen. Dan heb je nog Falco, Mertens, Rijckaert en Anys die nog onder contract liggen. Eventueel ook nog Mitu, Van Hoevelen, Zeb en Vandenbossche. En voor de rest grote kuis voor volgend seizoen. Of het nu eerste of tweede wordt.


Jilke zijn inzet is aanstekelijk en op zich is hij voetballend ook zeker niet slecht maar toch is hij nog nooit een certitude geweest. Bounou, leuke technische voetballer maar de laatste weken toch wel zwak en zijn cijfers (assists, doelpunten) zijn ondermaats. Falco, heeft een paar goede wedstrijden gespeeld na nieuwjaar maar alles samen toch weer verantwoordelijk voor heel wat tegendoelpunten. Annys: met voorsprong de beste speler in deze kern maar je kan er -lichaam is op- niet meer op rekenen. Mitu: leuke voetballer maar het angstzweet breekt hem uit van zodra hij de goal nadert. Van Hoevelen: degelijk maar toch ook op zijn retour.

Noem me een negativist maar er is een reden waarom je op een degradatieplaats staat, bij mij zouden er niet veel spelers overblijven uit deze kern. Heymans, Lievens, De Neve, Sterckx,... grote strik errond. Ik blijf er wel bij dat je met Mbaye - De Rock een duo met potentieel had, maar dat is dan weer vakkundig de nek omgewrongen door de 'vakmensen'.


14 Apr 2019, 14:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Seraing - EA (13/04/2019)
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Jilke en Bounou moeten ze dringend laten bijtekenen. Dan heb je nog Falco, Mertens, Rijckaert en Anys die nog onder contract liggen. Eventueel ook nog Mitu, Van Hoevelen, Zeb en Vandenbossche. En voor de rest grote kuis voor volgend seizoen. Of het nu eerste of tweede wordt.


Lopende contracten:
* tot 2020: Sterckx, Van Gerven, Ryckaert, Falko, Lievens, Dekuyper, Binst, Annys, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche en Ponnet (momenteel uitgeleend).
* tot 2021: De Neve
* eigen jeugd: Bolingoli
Contract of niet, spelers als Lievens en Dekuyper wil ik volgend seizoen niet meer in ons truitje zien


14 Apr 2019, 14:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
Net de eerste tegengoal gezien, puik werk van die wintertransfer Bo Geens, pfff.

Devriendt, Van Gerven, Geens, werkelijk geen enkele die punten pakte. :wadde: :stom: :wadde: :stom:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Apr 2019, 15:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Seraing - EA (13/04/2019)
iendrachter schreef:
De Rock en Geenens zullen binnen 2 weken mss wel fit zijn, daar Annys nog bij en je bent toch niet kansloos.
Dan moet je zo nog willen opstellen ook natuurlijk.
Maar of je nu zakt of niet, met dit bestuur ziet de toekomst er voor EA zeer slecht uit.
Als supporter zeg ik uiteraard liefst niet zakken maar als je logisch nadenkt is zakken mss wel de enige manier om van die steenezels af te geraken.
Gaje tegen Dessel de boot in hoop ik dat het nog eens gaat daveren zoals vanouds, en liefst in het restaurant na de match want daar zitten de schuldigen.
Stel dat je u toch nog gaat redden dan verschuif je gewoon dat probleem naar de volgende seizoenen.
Niet vergeten dat de band tussen stad en clubbestuur ook weer zeer slecht is, en ooit zullen we ze toch nog eens nodig hebben vrees ik.
Ik denk niet dat we bij een degradatie van het bestuur zullen af zijn.

Hoe slecht ze ook zijn, ze hebben alle touwtjes in handen. En zomaar opnieuw beginnen in provenciale zie ik niet zitten.

We moeten dus hopen dat we ons redden en dat er een kapitaalkrachtige (buitenlandse zal denk ik de enige optie zijn) overnemer komt. Volgens PLJ was er toch eens een Amerikaans bod?


14 Apr 2019, 15:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
iendrachter schreef:
De Rock en Geenens zullen binnen 2 weken mss wel fit zijn, daar Annys nog bij en je bent toch niet kansloos.
Dan moet je zo nog willen opstellen ook natuurlijk.
Maar of je nu zakt of niet, met dit bestuur ziet de toekomst er voor EA zeer slecht uit.
Als supporter zeg ik uiteraard liefst niet zakken maar als je logisch nadenkt is zakken mss wel de enige manier om van die steenezels af te geraken.
Gaje tegen Dessel de boot in hoop ik dat het nog eens gaat daveren zoals vanouds, en liefst in het restaurant na de match want daar zitten de schuldigen.
Stel dat je u toch nog gaat redden dan verschuif je gewoon dat probleem naar de volgende seizoenen.
Niet vergeten dat de band tussen stad en clubbestuur ook weer zeer slecht is, en ooit zullen we ze toch nog eens nodig hebben vrees ik.


Ik denk niet dat zoiets nog zal gebeuren. Er is heel veel berusting bij de supporters én PLJ en zijn bende kunnen weldegelijk nog op heel wat steun rekenen. Onder het mom: "zonder PLJ hadden we..." en vul zelf maar aan.

Diegenen die wel eens zouden durven verhaal halen en wat kabaal maken, zullen vakkundig en maar al te graag door de eigen stewards en spotters eruit worden gehaald om die te trakteren op een sv of erger nog, een boete en een sv via binnenlandse zaken.

En niet vergeten, voetbal draait al lang niet meer om de supporters of het aantal ervan...kijk maar hoe goed ze zich wekelijks in hun restaurantje amuseren. Beschamend. Punt. Wat is voor hen eerste amateur of tweede?? Hoe minder volk, hoe liever dat ze het hebben. Als zij maar op tijd kunnen feestjes bouwen en gaan we failliet...die mannen zitten morgen allemaal aan een ander op een ander hetzelfde feestje te bouwen.

Jammer dat vele supporters dat niet willen zien.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Apr 2019, 16:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
https://www.facebook.com/tvoost/posts/1 ... 6?sfnsw=cl , mr onze trainer kan niet klagen .....te zot vr woorden ! Geen enkele kans gehad op 90min...maar hij kan niet klagen , om zo een moment moet je tijdens de rust de kleedkamer godverdomme afbreken ....Diene Bart , wat een simpele geest jongens....


14 Apr 2019, 19:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Seraing - EA (13/04/2019)
tsjoep schreef:
https://www.facebook.com/tvoost/posts/10155994794891426?sfnsw=cl , mr onze trainer kan niet klagen .....te zot vr woorden ! Geen enkele kans gehad op 90min...maar hij kan niet klagen , om zo een moment moet je tijdens de rust de kleedkamer godverdomme afbreken ....Diene Bart , wat een simpele geest jongens....


Inderdaad...onbegrijpelijk. ze hebben hun rug gerecht de tweede helft. Amaai. Wat ze we toch vergeten wat voetbal is. Dit is niet meer de BVR van weleer.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Apr 2019, 20:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst