Transfers volgend seizoen - Pagina 370 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Onze club heeft de optie gelicht in het contract van Ibrahima Mbaye. De 26-jarige aanvaller van Senegalese afkomst ligt nu onder contract tot medio 2020. "Der" maakte vorig jaar de overstap van Acren Lessines en debuteerde voor Eendracht Aalst op 17 februari 2018. Sindsdien kwam de targetspits in 37 officiële wedstrijden in actie waarin hij voor 8 doelpunten zorgde. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Apr 2019, 8:54
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Onze club heeft de optie gelicht in het contract van Ibrahima Mbaye. De 26-jarige aanvaller van Senegalese afkomst ligt nu onder contract tot medio 2020. "Der" maakte vorig jaar de overstap van Acren Lessines en debuteerde voor Eendracht Aalst op 17 februari 2018. Sindsdien kwam de targetspits in 37 officiële wedstrijden in actie waarin hij voor 8 doelpunten zorgde. (y)



Zowel voor eerste als tweede amateur is dit een goeie 'transfer' (y) .

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Apr 2019, 9:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:

Ook Bounou en De Coninck zou ik nog verlengen.
Mitu is een twijfelgeval maar zou hem verlengen.


Ik zou ze ook alledrie een nieuw contract geven. Zoals je zegt is Mitu misschien een twijfelgeval, maar k heb al schrik als ik eraan denk wat ze in de plaats zouden halen. Meestal halen ze slechter dan wat er was.


16 Apr 2019, 12:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
iendrachter schreef:

Ook Bounou en De Coninck zou ik nog verlengen.
Mitu is een twijfelgeval maar zou hem verlengen.


Ik zou ze ook alledrie een nieuw contract geven. Zoals je zegt is Mitu misschien een twijfelgeval, maar k heb al schrik als ik eraan denk wat ze in de plaats zouden halen. Meestal halen ze slechter dan wat er was.

Volledig akkoord.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Apr 2019, 19:13
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Onze club heeft de optie gelicht in het contract van Ibrahima Mbaye. De 26-jarige aanvaller van Senegalese afkomst ligt nu onder contract tot medio 2020. "Der" maakte vorig jaar de overstap van Acren Lessines en debuteerde voor Eendracht Aalst op 17 februari 2018. Sindsdien kwam de targetspits in 37 officiële wedstrijden in actie waarin hij voor 8 doelpunten zorgde. (y)



Zowel voor eerste als tweede amateur is dit een goeie 'transfer' (y) .


Klopt, maar zou dit geen poging zijn om nog iets van transfersom te vangen?
Kan me moeilijk voorstellen dat Mbaye gaat blijven bij degradatie, stond in de belangstelling van Virton en Deinze.
De beste spits in jaren, spijtig dat hij moeilijk scoort maar zijn kopspel, kracht en snelheid maken veel goed.
Ook Bounou en De Coninck zou ik nog verlengen.
Mitu is een twijfelgeval maar zou hem verlengen.
En al de rest die niet meer onder contract ligt buiten.

Ivm transfersom Mbaye zou kunnen, maar ook dan is het niet slecht: beter dat ge iets krijgt dan niets, al hoop ik dat hij blijft.
De rest van de spelers Da ge noemt zou ik houden en nu ga ik je grote stok in t hoenderhok gooien...... Sterckx heeft jaren bewezen dat hij beter kan, ik zou hem nog één seizoen durven houden als hij nog onder contract ligt.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Apr 2019, 19:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Beste transfer dat ze kunne doen is onmiddellijk ne sportief directeur aantrekken die er wél verstand van heeft. Kwestie van volgend jaar niet tegen de degradatie te moeten vechten in tweede amateur. Als ik zie wie er voor volgend jaar nog onder contract ligt en gezien de interesse in Bael ziet iedereen de bui wel al hangen zeker?

Enfin er is denk ik weinig zelfkritiek te bespeuren bij de betrokkenen, dat is zowat mijn aanvoelen. Dus ik maak me verder zeker ook geen illusies.


16 Apr 2019, 21:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Onze club heeft de optie gelicht in het contract van Ibrahima Mbaye. De 26-jarige aanvaller van Senegalese afkomst ligt nu onder contract tot medio 2020. "Der" maakte vorig jaar de overstap van Acren Lessines en debuteerde voor Eendracht Aalst op 17 februari 2018. Sindsdien kwam de targetspits in 37 officiële wedstrijden in actie waarin hij voor 8 doelpunten zorgde. (y)



Zowel voor eerste als tweede amateur is dit een goeie 'transfer' (y) .


Klopt, maar zou dit geen poging zijn om nog iets van transfersom te vangen?
Kan me moeilijk voorstellen dat Mbaye gaat blijven bij degradatie, stond in de belangstelling van Virton en Deinze.
De beste spits in jaren, spijtig dat hij moeilijk scoort maar zijn kopspel, kracht en snelheid maken veel goed.
Ook Bounou en De Coninck zou ik nog verlengen.
Mitu is een twijfelgeval maar zou hem verlengen.
En al de rest die niet meer onder contract ligt buiten.


Schitterend nieuws. Hadden we een gans seizoen gespeeld met Mbaye en daarrond Klaas laten zwerven dan had ge de ideale combinatie van kracht/gestalte enerzijds en wendbaarheid/torinstinct anderzijds en misschien zelfs de beste voorlijn van de reeks.

Alleen ben ik verstandelijk niet opgewassen tegen onze sportieve cel die meer ziet in een Dekuyper en consoorten.


17 Apr 2019, 10:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Klaas idd rond Mbaye in de spits een gans seizoen en we hadden zeker meer punten gehaald.
TDC plaatse De Rock dikwijls op de flank, Van Borm mocht niet met De Rock spelen en moest van Filipovic met Dekuyper spelen waardoor hij opstapte en BVR mocht vanuit bestuur ook niet met De Rock spelen.
De Oliveira is einde contract bij Knokke en zou ik een goeie vervanger voor De Rock vinden,
is niet meer van de jongste maar zijn invalbeurt tegen ons zag je toch dat die zeker niet versleten is.
Zolang die kwal van een Filipovic hier loopt zullen er uiteraard andere namen vallen als een Bael bvb :stom:


Als Klaas weggaat zou ik hem eerder niet vervangen en een backup zoeken voor Mbaye (zelfde type wat) alsook goede flanken. Wss dan volgend seizoen met 1 spits.

Tenzij we zakken, want dan zullen we hopelijk met 2 spitsen spelen.


17 Apr 2019, 15:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
Klaas idd rond Mbaye in de spits een gans seizoen en we hadden zeker meer punten gehaald.
TDC plaatse De Rock dikwijls op de flank, Van Borm mocht niet met De Rock spelen en moest van Filipovic met Dekuyper spelen waardoor hij opstapte en BVR mocht vanuit bestuur ook niet met De Rock spelen.
De Oliveira is einde contract bij Knokke en zou ik een goeie vervanger voor De Rock vinden,
is niet meer van de jongste maar zijn invalbeurt tegen ons zag je toch dat die zeker niet versleten is.
Zolang die kwal van een Filipovic hier loopt zullen er uiteraard andere namen vallen als een Bael bvb :stom:


Als Klaas weggaat zou ik hem eerder niet vervangen en een backup zoeken voor Mbaye (zelfde type wat) alsook goede flanken. Wss dan volgend seizoen met 1 spits.

Tenzij we zakken, want dan zullen we hopelijk met 2 spitsen spelen.


Ach, is allemaal koffiedik kijken natuurlijk, want in het begin van het seizoen stonden zowel Mbaye als De Rock samen in de ploeg, net zoals ze samen in de ploeg stonden in de terugronde van vorig seizoen. Toen acteerde Mbaye veelal op de flank en bleef De Rock diep staan, dit seizoen werden er andere accenten gelegd vooraan, met name omdat het middenveld niet draaide (en nu eigenlijk nog niet) maar ook omdat er geen match was tussen Klaas en Der. Dat was al duidelijk in de voorbereiding. Ik vind persoonlijk dat toen Der hier vorig jaar landde, hij zich veel meer wegcijferde voor de ploeg dan dit seizoen, meer het samenspel zocht ook en zich nederiger opstelde tov een De Rock bijvoorbeeld. Bekermatch op Brakel was hier een goed voorbeeld van: Der was alomtegenwoordig maar scoorde niet. Kopte 1 bal goed door en die trapte De Rock wel binnen. Dat soort werken voor elkaar in dienst van de ploeg op cruciale momenten in een match, zag ik minder terug.

Je kan er bovendien ook niet omheen dat zowel De Rock als Mbaye veel minder goed aan het competitieseizoen startten. Bovendien bleven de "top 5-resultaten" uit en kwam er - veel te snel - druk op de ketel omdat sommigen achter de schermen hun kans schoon zagen om eens hun ding te doen.

Grootste pijnpunt is dat De Rock de voorbije twee jaar goed was voor telkens 20 goals en op 3 bleef steken deze jaargang: als de ploeg dat verlies aan rendement niet opvangt (wat duidelijk is gebleken), dan kom je dus meteen in de problemen: Mbaye en Sterckx hebben elk 6 goals achter hun naam en zijn onze topscorers met nog 1 match te gaan... Dat zegt ook heel veel...

Ongeacht de kwaliteiten van Der, maar als je dus wil doorgaan met enkel Mbaye voorin, moet je wel middenvelders hebben die er een tiental per seizoen inschieten, of je gaat in hetzelfde bedje ziek zijn, ongeacht in welke reeks je zal uitkomen... Ter vergelijking - "pottestamper" Bangoura heeft er bij Luik 14 in het mandje gelegd... Ergens moet je ook naar rendement durven kijken en daaruit blijkt dat je heel veel spelers hebt gebruikt, maar dat er veel zijn die geen rendement hebben gehaald of kunnen halen.

Dus moet je ook op dat vlak kijken met wie je door wil... En dan zullen er toch keuzes moeten worden gemaakt in uw aanvallend compartiment: Mitu, Bounou, Binst, Van den Eynde, enz. Als je met allemaal door wil, gaan die hun statistieken toch een serieuze boost moeten krijgen volgend jaar. Of je gaat vol voor het opkrikken van het rendement van Mbaye (en Dekuyper) door flanken te gaan halen die ballen haarscherp op zijn knikker kunnen schilderen... Daarnaast heb je in principe ook al 1 flank ingevuld: De Coninck kan op linksback met Wantens ervoor, maar ook daar moet je statistisch gezien geen wonderen verwachten... En dan ga ik er nog van uit dat het 1ste Amateur blijft...


17 Apr 2019, 16:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Iemand een idee wie er allemaal vertrekt en wat er overschiet.
Hopelijk ook BVR weg want dat is geen trainer. Verschiet er nu niet van dat hij bij AA Gent mocht opkrassen omdat hij daar bij de beloften niets bewezen heeft. Hier ook niet, alleen slippendrager van het bestuur.
En de dikst betaalde bij ons (DA) daar moeten we zeker van af. Een bestuurslid dat 5.000 € per maand opstrijkt past niet zeker niet in 2de amateur, daar werkt men met vrijwilligers die het goed menen met hun club. Iets wat van DA zeker niet kan worden gezegd. Het enige wat hij kan is supporters kraken en beledigen!


28 Apr 2019, 10:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Iemand een idee wie er allemaal vertrekt en wat er overschiet.
Hopelijk ook BVR weg want dat is geen trainer. Verschiet er nu niet van dat hij bij AA Gent mocht opkrassen omdat hij daar bij de beloften niets bewezen heeft. Hier ook niet, alleen slippendrager van het bestuur.
En de dikst betaalde bij ons (DA) daar moeten we zeker van af. Een bestuurslid dat 5.000 € per maand opstrijkt past niet zeker niet in 2de amateur, daar werkt men met vrijwilligers die het goed menen met hun club. Iets wat van DA zeker niet kan worden gezegd. Het enige wat hij kan is supporters kraken en beledigen!


Contract tot 2020:
Sterckx, Falko, Mbaye, Van Gerven, Lievens, Annys, Ryckaert, Dekuyper, Binst, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche, Ponnet (momenteel uitgeleend aan VW Hamme).
Contract tot 2021: De Neve.
Aflopende contracten op 30/06/2019: Van Hoevelen, Mitu, Heymans, De Coninck, Bounou, De Koker, Van Den Eynde, Bolingoli, Verstraeten, Kibassa, Laporta.
Reeds weg: De Rock (SKV Zwevezele), Geens (terug huur Lierse-Kempenzonen), Vekemans, en Gilis (terug huur OH Leuven), Muzembo (RUS Rebecq), Loman (VK Tienen).


28 Apr 2019, 10:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
wevege schreef:
Iemand een idee wie er allemaal vertrekt en wat er overschiet.
Hopelijk ook BVR weg want dat is geen trainer. Verschiet er nu niet van dat hij bij AA Gent mocht opkrassen omdat hij daar bij de beloften niets bewezen heeft. Hier ook niet, alleen slippendrager van het bestuur.
En de dikst betaalde bij ons (DA) daar moeten we zeker van af. Een bestuurslid dat 5.000 € per maand opstrijkt past niet zeker niet in 2de amateur, daar werkt men met vrijwilligers die het goed menen met hun club. Iets wat van DA zeker niet kan worden gezegd. Het enige wat hij kan is supporters kraken en beledigen!


Contract tot 2020:
Sterckx, Falko, Mbaye, Van Gerven, Lievens, Annys, Ryckaert, Dekuyper, Binst, Mertens, Burssens, Devriendt, Vandenbossche, Ponnet (momenteel uitgeleend aan VW Hamme).
Contract tot 2021: De Neve.
Aflopende contracten op 30/06/2019: Van Hoevelen, Mitu, Heymans, De Coninck, Bounou, De Koker, Van Den Eynde, Bolingoli, Verstraeten, Kibassa, Laporta.
Reeds weg: De Rock (SKV Zwevezele), Geens (terug huur Lierse-Kempenzonen), Vekemans, en Gilis (terug huur OH Leuven), Muzembo (RUS Rebecq), Loman (VK Tienen).


Op basis van dit seizoen zou ik opteren om door te gaan met een handvol spelers: Mbaye, Ryckaert, Ponnet, Van Gerven, De Coninck, Van Den Eynde en Bounou. Burssens heeft te weinig op zijn plaats gespeeld.

Mensen zoals een De Neve, Binst, Devriendt, De Koker, Lievens, Dekuyper zijn allemaal een scheet in een fles. Voor Falco Geenens, eigenlijk komt die ook tekort, veel tekort. Verstraeten en Annys meer geblesseerd dan goed. Van Hoevelen, één brok frustratie van een fin-de-carrière-speler.

Van de huurders is het misschien enkel jammer van Gilis, die heeft potentieel, de rest met een grote strik er rond.

Van alle transfers was 1 transfer een zeer degelijke: Ryckaert.

That's all folks.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Apr 2019, 11:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
bounou?ne sukkelaar zoals de rest.sterckx ?jonges toch....in mtsa zijn er betere.mitu?kan zichzelf nog niet voorbij en moest dat al eens lukken kan hij toch geen voorzet trappen.mbaye moet onder het mes.heeft bijgetekend en is gisterteren uitgevallen.dan weet ge het wel zeker?is falco zijn verkoudheid al over?en dan nog van de rest gezwegen.....en de trainer ? :lol: :lol:


28 Apr 2019, 12:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Om de juiste keuzes te kunnen maken naar volgend jaar moet de hele sportieve cel volledig worden weggeruimd. Allemaal. Zoniet kunt ge onmogelijk de juiste spelers nog aantrekken om ietwat strijdbaar te zijn volgend jaar. Gaan we verder met de spelers die volgend jaar nog onder contract liggen dan wordt volgend jaar zo mogelijk nog pijnlijker dan dit. Er zit amper of geen voerbal in. Er is ten minste een voordeel aan gisteren. Dit absoluut horrorsezoen dat constant pijn deed aan de ogen (vanaf de eerste oefenmatch tot het laatste fluitsignaal) zit erop. Zelden 'voetbal' gezien.


28 Apr 2019, 19:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Volgens intervieuw SVDB op tv oost hebben er dus een paar een degradatieclausule. Komt goed uit. Kunnen we er hopelijk een paar, zoals Sterckx enzo, dumpen.

En nog goed nieuws. Volgens SVDB worden op een kerkhof de beste plannen gemaakt. De toekomst lacht ons tegenmoet...


28 Apr 2019, 21:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 368 369 370 371 372 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst