EA - Dessel (27/04/2019) - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Dessel (27/04/2019) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Even over de “ploegjes” Knokke en Dessel: beide hebben anders wel een nieuwe accommodatie of zijn er aan bezig... Gezien ons prefab duivenkot zou ik eerder de heikele vraag stellen of EA wel nog bepaalde ambities mag koesteren...

Blijf het ook immens hautain vinden dat EA zich bepaalde uitspraken/ambities blijft toedichten, zonder dat ze die ook maar enigszins kunnen onderbouwen... Als we trouwens sporteconomen zouden loslaten op ons parcours van de laatste 20 jaar, gaan wij ons compleet geen illusies meer moeten maken. Trouwens waren het ook niet de sporteconomen die ons weinig kans toedichten op professioneel voetbal?

Wat uw punt over die passagereeks betreft: we kunnen nu zelfs enkel maar dromen van een 1B budget. Elk jaar dat je er niet ingeraakt, verlies je terrein... Eruit weggeraken zou zaterdag zomaar eventjes kunnen, zij het langs de verkeerde kant... Zoals ik al talloze keren heb gezegd: eerst laten zien dat je iets kan verwezenlijken en een aantal jaar in stand kan houden en doen groeien... Die continuïteit kunnen we al 20 jaar niet garanderen en aangezien je nu in je tweede jaar in die “passagereeks” achteraan bengelt, kan je moeilijk aangeven dat de kentering is ingezet,..


23 Apr 2019, 21:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
DT schreef:
Even over de “ploegjes” Knokke en Dessel: beide hebben anders wel een nieuwe accommodatie of zijn er aan bezig... Gezien ons prefab duivenkot zou ik eerder de heikele vraag stellen of EA wel nog bepaalde ambities mag koesteren...

Blijf het ook immens hautain vinden dat EA zich bepaalde uitspraken/ambities blijft toedichten, zonder dat ze die ook maar enigszins kunnen onderbouwen... Als we trouwens sporteconomen zouden loslaten op ons parcours van de laatste 20 jaar, gaan wij ons compleet geen illusies meer moeten maken. Trouwens waren het ook niet de sporteconomen die ons weinig kans toedichten op professioneel voetbal?

Wat uw punt over die passagereeks betreft: we kunnen nu zelfs enkel maar dromen van een 1B budget. Elk jaar dat je er niet ingeraakt, verlies je terrein... Eruit weggeraken zou zaterdag zomaar eventjes kunnen, zij het langs de verkeerde kant... Zoals ik al talloze keren heb gezegd: eerst laten zien dat je iets kan verwezenlijken en een aantal jaar in stand kan houden en doen groeien... Die continuïteit kunnen we al 20 jaar niet garanderen en aangezien je nu in je tweede jaar in die “passagereeks” achteraan bengelt, kan je moeilijk aangeven dat de kentering is ingezet,..


Pijnlijk realistische analyses. Maar idd als je je supportershart opzij zet moet je beseffen dat de meeste van onze dromen totaal niet meer realistisch zijn, enfin alleszins al sinds jaren niet langer onderbouwd kunnen woreen. Het heeft niet mogen zijn. Nooit het geluk gehad om een bestuur te hebben dat iets duurzaams op poten kan zetten. Als ik nu de laatste uitlatingen van onze vriend DA lees, dan vraag ik mij wel af wie zijn teksten schreef in t begin van zijn "carriere" hier. Toen hoorden we alles wat als muziek in de oren klonk... twas te mooi om waar te zijn. Het is het tegengestelde geworden. Tis nu wachten tot.de edelachtbare omhooggevallenheden flink met hunne smoel op de financiële realiteit gedrukt zullen worden. Die jaarrekening ook: een faillissement is toch gewoon een kwestie van niet zo veel tijd??

Laatste wat wij moeten doen is naar ander ploegen kijken...compleet zinloos.


23 Apr 2019, 21:46
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Zaterdagavond rond 21u45 vaststellen dat we gaan degraderen zal een bittere pil worden om door te slikken. Ik vrees, in dit geval, voor een (terechte) confrontatie na de match.
Degraderen terwijl je je 100-jarig bestaan viert, dat gaat efkes blijven hangen.
Moesten we ons toch nog, rechtstreeks of via barrage, redden dan zal het wel een "feestje" worden maar met toch een bittere nasmaak.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Apr 2019, 18:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
jammen schreef:
Zaterdagavond rond 21u45 vaststellen dat we gaan degraderen zal een bittere pil worden om door te slikken. Ik vrees, in dit geval, voor een (terechte) confrontatie na de match.
Degraderen terwijl je je 100-jarig bestaan viert, dat gaat efkes blijven hangen.
Moesten we ons toch nog, rechtstreeks of via barrage, redden dan zal het wel een "feestje" worden maar met toch een bittere nasmaak.


Zo ver is 't dus gekomen met ons, dat we een feestje bouwen omdat we ons in -godverdomme- 3de klasse zouden handhaven :stom:
Ik hoop uit de grond van mijn Iéndrachthart dat ik er naast zit, maar het is lijdzaam toekijken hoe we richting afgrond gaan. Mijn hoed af voor de laatste der believer-Mohikanen, ofte diegenen die nog heil zien in de personen die ons bestuur bemannen. Jullie optimisme is werkelijk om jaloers op te zijn...


24 Apr 2019, 18:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
eigenlijk, als je nu gans het circus in 1A (en B) bekijkt,
toch wel een gemiste kans eigenlijk hadden we ondertussen een club geweest die zonder schuldenlast en met een clean-trackrecord had kunnen ronddraaien op een transparante manier en zonder alle makelaarsparasieten.

Het had zomaar eens deuren kunnen doen open gaan. Nu zit je zelf met een track record waarbij je de geviseerde clubs eigenlijk amper met een vinger kan wijzen.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Apr 2019, 19:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
luque schreef:
jammen schreef:
Zaterdagavond rond 21u45 vaststellen dat we gaan degraderen zal een bittere pil worden om door te slikken. Ik vrees, in dit geval, voor een (terechte) confrontatie na de match.
Degraderen terwijl je je 100-jarig bestaan viert, dat gaat efkes blijven hangen.
Moesten we ons toch nog, rechtstreeks of via barrage, redden dan zal het wel een "feestje" worden maar met toch een bittere nasmaak.


Zo ver is 't dus gekomen met ons, dat we een feestje bouwen omdat we ons in -godverdomme- 3de klasse zouden handhaven :stom:
Ik hoop uit de grond van mijn Iéndrachthart dat ik er naast zit, maar het is lijdzaam toekijken hoe we richting afgrond gaan. Mijn hoed af voor de laatste der believer-Mohikanen, ofte diegenen die nog heil zien in de personen die ons bestuur bemannen. Jullie optimisme is werkelijk om jaloers op te zijn...


Optimisme moet er altijd zijn maar met dit bestuur/sportief beleid zal iedereen wel merken dat het niet zal lukken. Het feestje (woord staat trouwens tussen aanhalingstekens ;) ), zal er eerder eentje zijn van opluchting omdat we niet degraderen tijdens ons 100-jarig bestaan.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Apr 2019, 8:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
Van Hoevelen: "Twaalfde man meer dan ooit nodig!"


Het webteam van Eendracht Aalst had enkele dagen voor de cruciale match tegen Dessel Sport een babbel met rots in de branding Kenny Van Hoevelen, die vertrouwen heeft in een goede afloop en een oproep doet naar alle supporters om het Pierre Cornelisstadion nog eens te laten daveren.

Op scherp

Het is voor iedereen al meer dan een week knarsetanden en op de nagels bijten. Door het voetballoze paasweekeinde lag de competitie immers 2 weken stil. Ook voor onze spelers stijgt de spanning waarschijnlijk. Kenny relativeert: “We bereiden ons gewoon professioneel op deze wedstrijd voor, niet anders dan anders. Het beste is om gewoon te doen, er hangt sowieso al genoeg druk rond de match van zaterdag. Het stomste dat we nu zouden kunnen doen, is om extra stress op onze schouders te nemen. De coach zorgt ervoor dat we op een positieve manier op scherp gezet worden.”

Thuisvoordeel

De voorbije 8 speeldagen werd er slechts één keer verloren, maar toch is den Iendracht nog niet in veilige oorden geraakt. “Ja, dat klopt, maar enkel op Seraing was het slecht. De andere wedstrijden legden we echt wel goed voetbal op de mat, maar de puntenoogst bleef beperkt door de vele draws. We hebben een paar keer onszelf de das omgedaan door stomme fouten. Eigenlijk mochten we nooit in deze situatie beland zijn. Positief is dan weer dat we al meer dan 4 maand thuis niet meer verloren hebben.”

Vertrouwen

Tegen Dessel moeten de punten thuisgehouden worden. Dan is wit en zwart al minstens zeker van de barrage, en met wat geluk – als Oudenaarde niet wint tegen RWDM – valt er dan zelfs een half mirakel uit de hemel. “Dessel is best wel een goed voetballende ploeg maar ze hebben net als wij al heel wat pech gehad, waardoor ze ook minder punten hebben gesprokkeld dan wat ze eigenlijk verdienen op basis van het geleverde spel. Wij moeten gewoon elk duel winnen, druk zetten en vooruit voetballen. Ik heb ondanks de precaire situatie echt nog het volste vertrouwen in een goede afloop.”

Oproep

Onze centrale verdediger doet tenslotte nog een oproep naar de supporters. “Ik weet dat we hen dit seizoen al vaak ontgoocheld hebben. Ik weet dat er hier en daar wat strubbelingen zijn tussen een deel van de harde kern en het bestuur. Maar nu heeft de ploeg onze fameuze twaalfde man meer dan ooit nodig! Ik verzeker hen dat iedereen in de kleedkamers er echt alles voor over heeft om Eendracht Aalst in de Eerste Amateurliga te houden.”

:EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Apr 2019, 10:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
jammen schreef:
luque schreef:
jammen schreef:
Zaterdagavond rond 21u45 vaststellen dat we gaan degraderen zal een bittere pil worden om door te slikken. Ik vrees, in dit geval, voor een (terechte) confrontatie na de match.
Degraderen terwijl je je 100-jarig bestaan viert, dat gaat efkes blijven hangen.
Moesten we ons toch nog, rechtstreeks of via barrage, redden dan zal het wel een "feestje" worden maar met toch een bittere nasmaak.


Zo ver is 't dus gekomen met ons, dat we een feestje bouwen omdat we ons in -godverdomme- 3de klasse zouden handhaven :stom:
Ik hoop uit de grond van mijn Iéndrachthart dat ik er naast zit, maar het is lijdzaam toekijken hoe we richting afgrond gaan. Mijn hoed af voor de laatste der believer-Mohikanen, ofte diegenen die nog heil zien in de personen die ons bestuur bemannen. Jullie optimisme is werkelijk om jaloers op te zijn...


Optimisme moet er altijd zijn maar met dit bestuur/sportief beleid zal iedereen wel merken dat het niet zal lukken. Het feestje (woord staat trouwens tussen aanhalingstekens ;) ), zal er eerder eentje zijn van opluchting omdat we niet degraderen tijdens ons 100-jarig bestaan.


(y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Apr 2019, 10:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
@ Filip D'hose - klein vraagje --> indien je het ziet zitten, zie jij de mogelijkheid om een statistiek te maken van de spelers die in de terugronde werden gebruikt en hun gespeelde minuten? Ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar...


26 Apr 2019, 10:36
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
DT schreef:
@ Filip D'hose - klein vraagje --> indien je het ziet zitten, zie jij de mogelijkheid om een statistiek te maken van de spelers die in de terugronde werden gebruikt en hun gespeelde minuten? Ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar...


of mss bij uitbreiding van alle "versterkingen" die sinds juni 2018 ons vervoegd hebben.


26 Apr 2019, 12:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
De Segers schreef:
DT schreef:
@ Filip D'hose - klein vraagje --> indien je het ziet zitten, zie jij de mogelijkheid om een statistiek te maken van de spelers die in de terugronde werden gebruikt en hun gespeelde minuten? Ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar...


of mss bij uitbreiding van alle "versterkingen" die sinds juni 2018 ons vervoegd hebben.


opgelet : oude excel versies hebben een beperking op aantal rijen. Dus beter een nieuwere versie nemen kwestie dat ALLE "versterkingen" kunnen opgenomen worden in je excelsheet.


26 Apr 2019, 15:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
kheiremans schreef:
De Segers schreef:
DT schreef:
@ Filip D'hose - klein vraagje --> indien je het ziet zitten, zie jij de mogelijkheid om een statistiek te maken van de spelers die in de terugronde werden gebruikt en hun gespeelde minuten? Ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar...


of mss bij uitbreiding van alle "versterkingen" die sinds juni 2018 ons vervoegd hebben.


opgelet : oude excel versies hebben een beperking op aantal rijen. Dus beter een nieuwere versie nemen kwestie dat ALLE "versterkingen" kunnen opgenomen worden in je excelsheet.


Cel A1: Polle Laporta: 0 speelminuten, 0 gele kaarten, 0 rode kaarten, 0 goals :plat:


26 Apr 2019, 17:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
DT schreef:
@ Filip D'hose - klein vraagje --> indien je het ziet zitten, zie jij de mogelijkheid om een statistiek te maken van de spelers die in de terugronde werden gebruikt en hun gespeelde minuten? Ik ben daar eigenlijk wel eens benieuwd naar...


Cijfers van gans het seizoen (29 matchen)

SPELER AANTAL 90' BEGONNEN INGEVALLEN TOTAAL GOALS
Van Hoevelen 25 155 0 2405 1
Sterckx 25 100 45 2395 6
Mitu 20 493 33 2326 3
De Neve 18 209 0 1829 3
Geenens F. 20 0 0 1800 1
Mbaye 12 616 91 1787 6
Heymans 18 152 0 1772 2
De Coninck 11 359 272 1621 0
Van Gerven 16 0 0 1440 0
Bounou 6 750 134 1424 0
De Rock 4 787 153 1300 4
Lievens M. 13 70 3 1243 2
Annys 9 139 81 1030 0
Ryckaert 10 0 0 900 0
Dekuyper 5 174 210 834 1
Geens 9 0 0 810 0
De Koker 4 170 15 545 0
Mertens Jan 6 0 0 540 0
Binst 1 366 48 504 1
Burssens 5 0 34 484 0
Vekemans 0 382 52 434 2
Van Den Eynde 1 208 118 416 1
Devriendt 4 0 0 360 0
Gilis 0 193 67 260 1
Ponnet 0 45 149 194 0
Muzembo 0 45 0 45 0
Bolingoli 0 0 11 11 0
Loman 0 0 1 1 0
eigendoelpunt 1


27 Apr 2019, 9:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
D-day en hopelijk staat de D niet voor Degradatie.

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Apr 2019, 9:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Dessel (27/04/2019)
EENDRACHT AALST

Geblesseerd: De Rock (verrekking kuit), De Koker (enkel), Verstraeten (knie).

Opmerking: Geenens is hersteld. Heymans en Lievens vallen af.

Selectie: Geens; Geenens, Van Hoevelen, Ryckaert, De Coninck; De Neve, Sterckx, Gilis, Mitu; Mbaye, Binst. Van Gerven, Burssens, Mertens, Annys, Van Den Eynde, Bounou, Vekemans.


27 Apr 2019, 10:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst