Vergadering - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Vergadering 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Vergadering
wevege schreef:
Wat een supporter interesseert wordt niet gecommuniceerd. Fusiegeruchten, schulden, afbouw kern, versterkingen, ....
Alleen natrappen naar kritische supporters staat er in dit verslag en dus niets opbouwend, zalvend of een uitgestoken hand naar de supporters toe.
Akkoord baldadigheden horen niet thuis op een voetbalplein maar iedereen moet zijn verantwoordelijkheid opnemen en dus ook de veiligheidsdienst van EA en politie als ze tekort schieten tegenover hooligans van andere clubs die op EA de boel komen verpesten en de orde niet kunnen handhaven.


Ze zouden beter deze cursieve zin in het groot op de vloer van het restaurant schilderen... Zijn ze niet echt goed in...

Anderen op hun plichten wijzen dat wel, maar voor de rest... Benieuwd naar morgen zie...

BTW - ze zijn toch zo voor "bal"dingen en zo...


26 Apr 2019, 11:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Vergadering
Dat is het of wat? En daar hebben ze 2 uur over geleuterd. Niets over de financiële toestand, over de toekomst, over de ellende die het bestuur zelf over de club kieperde? Die gasten zijn nog zotter dan ik dacht. Ego's als zeppelins, maar het zijn grote lampen die weinig licht geven. Een supportersvergadering houden...om op de supporters te kappen, il faut le faire...


26 Apr 2019, 11:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Vergadering
Is dit verslag een late 1 aprilgrap of is dit realiteit ? Ik vrees het laatste. Dit verslag is nogmaals het bewijs dat de club volledig het noorden kwijt is. Een vergadering van twee uur met enkele tientallen supps (geen kat dus). Marionet Bart De Nijs schoof mee aan tafel. Wat was die zijn inbreng dan? Hij heeft geen enkel draagvlak vanuit de supporters.

De lichtzinnigheid over de falende sportieve prestaties. De verwijzing naar Knokke dat achteraan hangt om de sterkte van de reeks aan te tonen. Allez, het is hun fout dat we wellicht gaan zakken. Te gek voor woorden. Alles is de schuld van een ander... Nergens de hand in eigen boezem steken over falend transferbeleid.

Totaal niet gesproken over financieel beleid.

De supp vergadering was dus, zoals verwacht, een non-event.


26 Apr 2019, 12:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vergadering
Weet je meteen waarom we morgen langs de Heilig Hartlaan naar de K mogen.
Ze voelen de bui al hangen en ze willen ons na de match ver genoeg van het restaurant houden :)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Apr 2019, 12:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Vergadering
En het orkest speelde verder ...


26 Apr 2019, 15:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Vergadering
Wat een geweldig verslag :hmm: en dit allemaal onder het goedkeurende oog van onze supporters afgevaardigde :crazy:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


26 Apr 2019, 17:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Vergadering
Als dit een verslag is van een supportersvergadering na alle maanden van miserie, dan denk ik dat ze nog altijd niet echt goed beseffen met wat ze bezig zijn.

En weer noemen ze een andere club (Knokke) om hun eigen falen te verbloemen.

Ik lees niks over 22 mislukte transfers, een 600.000 euro verlies van het boekjaar, 4 trainers op 1 seizoen, een desastreuze sportieve cel met Sven VDB en PF.

Morgen degraderen, en dan stopt het voor mij.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Apr 2019, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Vergadering
El Corredor (Light) schreef:
Als dit een verslag is van een supportersvergadering na alle maanden van miserie, dan denk ik dat ze nog altijd niet echt goed beseffen met wat ze bezig zijn.

En weer noemen ze een andere club (Knokke) om hun eigen falen te verbloemen.

Ik lees niks over 22 mislukte transfers, een 600.000 euro verlies van het boekjaar, 4 trainers op 1 seizoen, een desastreuze sportieve cel met Sven VDB en PF.

Morgen degraderen, en dan stopt het voor mij.


Er is toch een troost jongens,volgens onze afgevaardigde moet Flippo buiten,hij stuurde dat naar een andere supporter via sms :)
Zou Flippo zelf al op de hoogte zijn :cool:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


26 Apr 2019, 19:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Vergadering
Wat een klucht, dat verslag. Is dat wat er besproken is? Niks over verbreding draagvlak, financiele situatie, mislukte transfers, ...


26 Apr 2019, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Vergadering
Hoe je schaamteloos zo n verslag durft posten... ongezien. Al dat 'moois' van de laatste maanden nog eens bevestigd in zowat de meest lullige post ever.

Zelf verantwoordelijk voor de doodsteek van de club, maar geen letter daarover. Neen, liever nog de trouwste supporters verder culpabiliseren.

Onwaarschijnlijk triestig

Hopeloos

Sprakeloos...


26 Apr 2019, 23:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Vergadering
Wat gaat dat geven, als het straks op het veld verkeerd loopt...


27 Apr 2019, 10:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Vergadering
Match laten stilleggen zou geen goed idee zijn. Dan hebben we volgend seizoen sowieso 1 of meer matchen achter gesloten deuren.


27 Apr 2019, 11:15
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Vergadering
Of iedereen die normaal in de K staat en geen abonnement heeft, koopt vanavond een ticket in de zittribune :lol:


27 Apr 2019, 11:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Vergadering
iendrachter schreef:
Smetje schreef:
Match laten stilleggen zou geen goed idee zijn. Dan hebben we volgend seizoen sowieso 1 of meer matchen achter gesloten deuren.


Dat verschil ga je nauwelijks nog zien.


Velen gaan toch afhaken en dan zit je twee keer in hun zakken: boete + geen inkomsten. Ik zou het mij alleszins niet aantrekken als ze achter staan EN het kalf is verdronken.

Maar ik doe een oproep voor de jongens van de K om massaal een ticket in de zittribune te kopen! Als het fout afloopt zitten de verantwoordelijken op enkele meters. Niet dat er daar een oorlog moet uitbreken, maar een stevig verbaal protest naast zijn oren kan heel wat indruk opwekken en ongerustheid. Ze lachen ons nu uit aan de overkant. Zijn wij, eendrachters, zo ver gekomen dat ons dat niets meer doet?


Dat de K nu toch niet via de normale weg binnen mag is enkel en alleen omdat de ego's in maatpakken nattigheid voelen!! DUS KOOP JULLIE TICKET IN DE ZIT!!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Apr 2019, 12:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Vergadering
iendrachter schreef:
De Jean schreef:
Wat gaat dat geven, als het straks op het veld verkeerd loopt...


Denk dat de match niet uitgespeeld zal worden als het slecht afloopt.
Dat zou een mooie dank zijn aan dit bestuur voor het afgelopen seizoen+nog eens een voorwaardelijke boete die nog openstaat bij de bond als ik niet mis ben.
Ze gaan na de match de supporters uit vak K nog eens speciaal omleiden, uiteraard niet voor de 10 man uit Dessel maar omdat de heren die hiervoor verantwoordelijk zijn direct kunnen gaan lopen na de match.
Blijven of zakken, 1 ding is zeker dit bestuur moet BUITEN!


En jij gaat dan overnemen?


27 Apr 2019, 13:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst