Vergadering - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Vergadering 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Vergadering
iendrachter schreef:
Jean schreef:
iendrachter schreef:

Denk dat de match niet uitgespeeld zal worden als het slecht afloopt.
Dat zou een mooie dank zijn aan dit bestuur voor het afgelopen seizoen+nog eens een voorwaardelijke boete die nog openstaat bij de bond als ik niet mis ben.
Ze gaan na de match de supporters uit vak K nog eens speciaal omleiden, uiteraard niet voor de 10 man uit Dessel maar omdat de heren die hiervoor verantwoordelijk zijn direct kunnen gaan lopen na de match.
Blijven of zakken, 1 ding is zeker dit bestuur moet BUITEN!


En jij gaat dan overnemen?


Er zal altijd iemand EA willen overnemen, maar we zullen wel eerst terug failliet moeten gaan.
Niemand gaat 2 a 3 miljoen leggen voor een club in 2de amateur.
Voor mijn part liever enkele jaren niks, zoals RWDM om dan na enkele seizoenen terug te komen.
Als na het verslag van de laatste vergadering u ogen nog niet open gegaan zijn slaap dan gerust verder.
Wat belangrijk is en supporters willen weten daar staat werkelijk geen letter over in, omdat de situatie op en naast het veld zo dramatisch is dat ze het niet in een officieel bericht durven zetten.
Buiten een fusie is alles beter dan verder doen onder dit bestuur, zelf gewoon stoppen.
Spijtig genoeg zullen enkele supporters nooit het licht zien.


Je hebt gelijk alleen hoop ik vooral dat Eendracht blijft bestaan.


27 Apr 2019, 15:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Vergadering
iendrachter schreef:
Jean schreef:
iendrachter schreef:

Denk dat de match niet uitgespeeld zal worden als het slecht afloopt.
Dat zou een mooie dank zijn aan dit bestuur voor het afgelopen seizoen+nog eens een voorwaardelijke boete die nog openstaat bij de bond als ik niet mis ben.
Ze gaan na de match de supporters uit vak K nog eens speciaal omleiden, uiteraard niet voor de 10 man uit Dessel maar omdat de heren die hiervoor verantwoordelijk zijn direct kunnen gaan lopen na de match.
Blijven of zakken, 1 ding is zeker dit bestuur moet BUITEN!


En jij gaat dan overnemen?


Er zal altijd iemand EA willen overnemen, maar we zullen wel eerst terug failliet moeten gaan.
Niemand gaat 2 a 3 miljoen leggen voor een club in 2de amateur.
Voor mijn part liever enkele jaren niks, zoals RWDM om dan na enkele seizoenen terug te komen.
Als na het verslag van de laatste vergadering u ogen nog niet open gegaan zijn slaap dan gerust verder.
Wat belangrijk is en supporters willen weten daar staat werkelijk geen letter over in, omdat de situatie op en naast het veld zo dramatisch is dat ze het niet in een officieel bericht durven zetten.
Buiten een fusie is alles beter dan verder doen onder dit bestuur, zelf gewoon stoppen.
Spijtig genoeg zullen enkele supporters nooit het licht zien.

Zou het niet beter zijn dat alle iendrachters zich vanavond achter de ploeg zetten ?
Dus laat het aub achterwege om vanalles op het terrein te gooien.
Het is dankzij Meneer Lejuste dat we nog bestaan.
En ja, ik weet dat ze fouten hebben begaan maar uit u fouten kan je leren.
AAL ACHTER DEN IENDRACT :EA:


27 Apr 2019, 16:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Vergadering
champagne schreef:
iendrachter schreef:
Jean schreef:

En jij gaat dan overnemen?


Er zal altijd iemand EA willen overnemen, maar we zullen wel eerst terug failliet moeten gaan.
Niemand gaat 2 a 3 miljoen leggen voor een club in 2de amateur.
Voor mijn part liever enkele jaren niks, zoals RWDM om dan na enkele seizoenen terug te komen.
Als na het verslag van de laatste vergadering u ogen nog niet open gegaan zijn slaap dan gerust verder.
Wat belangrijk is en supporters willen weten daar staat werkelijk geen letter over in, omdat de situatie op en naast het veld zo dramatisch is dat ze het niet in een officieel bericht durven zetten.
Buiten een fusie is alles beter dan verder doen onder dit bestuur, zelf gewoon stoppen.
Spijtig genoeg zullen enkele supporters nooit het licht zien.

Zou het niet beter zijn dat alle iendrachters zich vanavond achter de ploeg zetten ?
Dus laat het aub achterwege om vanalles op het terrein te gooien.
Het is dankzij Meneer Lejuste dat we nog bestaan.
En ja, ik weet dat ze fouten hebben begaan maar uit u fouten kan je leren.
AAL ACHTER DEN IENDRACT :EA:


En het is dank zij lejuste dat we binnenkort niet meer bestaan ook. Wat hebben die dikkenekken dan geleerd de afgelopen jaren. Inderdaad: niets. Goe gezopen, da wel...


27 Apr 2019, 16:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Vergadering
Champagne...Is dat PLJ zelf?


27 Apr 2019, 16:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Vergadering
tympanum2 schreef:
Champagne...Is dat PLJ zelf?

Nee kameraad, ben al 50 jaar supporter van den iendracht.


27 Apr 2019, 16:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Vergadering
iendrachter schreef:
Champagne en PLJ perfecte combinatie maar spijtig genoeg de ondergang van EA :D .
Gered ja dat klopt, we zullen de rekening na dit seizoen eens maken zeker?
Allemaal achter de ploeg straks idd, en als het slecht afloopt allemaal tegen het bestuur :lol: .


En dan nadien allemaal in den bak...


27 Apr 2019, 17:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Vergadering
Over en uit. Merci PLJ. En rot nu maar op...


28 Apr 2019, 0:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Vergadering
Onze supporters afgevaardigde geeft al het goede voorbeeld :) exit Bart.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Apr 2019, 8:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Vergadering
Bakkie schreef:
Onze supporters afgevaardigde geeft al het goede voorbeeld :) exit Bart.


Positief. Die blaaskaak en marionet vh bestuur had geen enkel draagvlak vanuit de supps. Nu nog PLJ, DA en PF.


28 Apr 2019, 9:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Vergadering
Volgens facebook zou er gisteren een dringende supportersvergadering hebben plaatsgevonden op de zandberg. Iemand nieuws?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


11 Jun 2019, 12:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Vergadering
Bomber schreef:
Ja, de wedstrijd tegen AZ zou blijkbaar 25.000 Euro kosten en ze hadden voorgesteld om uit te wijken naar bvb Wetteren.
De aanwezige supporters zeiden dan dat het beter was om die match zo te laten omdat ze die 25.000 euro nooit gaan terug verdienen.

Blijkbaar zijn er al voor 2000 Euro sjaals van EA-AZ besteld... :plat:

Was zelf niet aanwezig maar dit is wat ik doorgekregen heb...


Misschien kunnen ze een Alkmaarse Kaas en wijn avond organiseren,dat zal waarschijnlijk wel inkomsten opleveren,wat een bende klojo’s jongens :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jun 2019, 14:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Vergadering
Bomber schreef:
Ja, de wedstrijd tegen AZ zou blijkbaar 25.000 Euro kosten en ze hadden voorgesteld om uit te wijken naar bvb Wetteren.
De aanwezige supporters zeiden dan dat het beter was om die match zo te laten omdat ze die 25.000 euro nooit gaan terug verdienen.

Blijkbaar zijn er al voor 2000 Euro sjaals van EA-AZ besteld... :plat:

Was zelf niet aanwezig maar dit is wat ik doorgekregen heb...


Godweet is de bestelling van de sjaals "100 jaar Eendracht" al uitverkocht, een bestelling mooie sjaals (y) die je in dit jubileumjaar wel verkocht krijgt.
Maar dezen blunder, 't is te gek voor woorden als je weet dat er meer kans was dat de vriendenwedstrijd niet ging doorgaan, nog zo een grote bestelling doorvoeren, miljaarde er komen zoveel supporters niet meer kijken. :stom:
Over deze EA-AZ sjaal heb ik nochtans nooit iets opgevangen, wel over een bestelling zomersjaals de reden waarom ik nog gewacht heb om mij een sjaal "100 jaar EA" aan te schaffen, mor nen AZ- sjaal nee merci. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jun 2019, 15:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Vergadering
Hugo schreef:
Bomber schreef:
Ja, de wedstrijd tegen AZ zou blijkbaar 25.000 Euro kosten en ze hadden voorgesteld om uit te wijken naar bvb Wetteren.
De aanwezige supporters zeiden dan dat het beter was om die match zo te laten omdat ze die 25.000 euro nooit gaan terug verdienen.

Blijkbaar zijn er al voor 2000 Euro sjaals van EA-AZ besteld... :plat:

Was zelf niet aanwezig maar dit is wat ik doorgekregen heb...


Godweet is de bestelling van de sjaals "100 jaar Eendracht" al uitverkocht, een bestelling mooie sjaals (y) die je in dit jubileumjaar wel verkocht krijgt.
Maar dezen blunder, 't is te gek voor woorden als je weet dat er meer kans was dat de vriendenwedstrijd niet ging doorgaan, nog zo een grote bestelling doorvoeren, miljaarde er komen zoveel supporters niet meer kijken. :stom:
Over deze EA-AZ sjaal heb ik nochtans nooit iets opgevangen, wel over een bestelling zomersjaals de reden waarom ik nog gewacht heb om mij een sjaal "100 jaar EA" aan te schaffen, mor nen AZ- sjaal nee merci. :lol:


Den 100jaar sjaal zal U wel warm houden in de winter ze Hugo ;) . 'k Vind het wel een geslaagd ontwerp.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Jun 2019, 16:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Vergadering
dat was een korte vergadering zeker?


11 Jun 2019, 17:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Vergadering
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
Bomber schreef:
Ja, de wedstrijd tegen AZ zou blijkbaar 25.000 Euro kosten en ze hadden voorgesteld om uit te wijken naar bvb Wetteren.
De aanwezige supporters zeiden dan dat het beter was om die match zo te laten omdat ze die 25.000 euro nooit gaan terug verdienen.

Blijkbaar zijn er al voor 2000 Euro sjaals van EA-AZ besteld... :plat:

Was zelf niet aanwezig maar dit is wat ik doorgekregen heb...


Godweet is de bestelling van de sjaals "100 jaar Eendracht" al uitverkocht, een bestelling mooie sjaals (y) die je in dit jubileumjaar wel verkocht krijgt.
Maar dezen blunder, 't is te gek voor woorden als je weet dat er meer kans was dat de vriendenwedstrijd niet ging doorgaan, nog zo een grote bestelling doorvoeren, miljaarde er komen zoveel supporters niet meer kijken. :stom:
Over deze EA-AZ sjaal heb ik nochtans nooit iets opgevangen, wel over een bestelling zomersjaals de reden waarom ik nog gewacht heb om mij een sjaal "100 jaar EA" aan te schaffe ze n, mor nen AZ- sjaal nee merci. :lol:


Den 100jaar sjaal zal U wel warm houden in de winter ze Hugo ;) . 'k Vind het wel een geslaagd ontwerp.


Zeker geslaagd zal hem beter aanschaffen want godweet komt er wel een zomersjaal, je moet hier van niets meer verschieten.
Weet jij iets meer over die samenkomst, betreffende transfers, de toekomst en de samenstelling van het bestuur na het opstappen van DA? :wadde:
Nu zeker nadat er weer serieuze zaken aan het licht zijn gekomen, dit kan toch allemaal niet zonder gevolgen blijven. Hoe kan je in godsnaam nog geloofwaardig overkomen tegenover je sponsors, medebestuurder, stadsbestuur enz.
Het is wel weer de max voor de aanvang van het nieuwe seizoen en in volle transferperiode. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jun 2019, 17:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst