Transfers volgend seizoen - Pagina 375 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 373 374 375 376 377 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
allesaaneen schreef:
Smetje schreef:
Wat kunnen we momenteel doen als supporter? Ik wil nog altijd een ander/beter bestuur, maar denk niet dat we als supporter momenteel veel kunnen doen (behalve geen abo kopen).

Maar het is niet omdat je niet meer achter het bestuur staat, dat de club je koud laat. Iedere supporter wil het beste voor den Iendracht. En dan is het nu vooral belangrijk om zo snel mogelijk een deftige kern samen te stellen.



Klopt, en ik zou dan ook beginnen met massaal afwezig te zijn op de 'century game' en massaal geen abo (aan proftarieven) te kopen/verlengen.

Ik ga daarbovenop zelf ook de Dikkelvenne-, Londerzeel- en consoortenkelk aan mij laten voorbijgaan. Waar zijn we mee bezig, jongens...

Die deftige kern zie je trouwens van ver afkomen... als EA binnen dit en een paar jaar terug naar 1e amateur promoveert, zal het vooral liggen aan de boerenclubkes die wél beseffen dat ze daar de nodige middelen niet voor hebben (en dus geen licentie aanvragen)...


Het is daar nochtans zeer plezant zenne... Itt aan de Bredestraat... En nog wat ex-Eendrachters daar met Van Hoevelen, Crispijn, Balaj, ...


Als 'zeer plezant' het criterium wordt, kunnen we misschien allemaal naar FC De kampioenen gaan zien en een dagschotelken drinken met Xavier... ;)


15 Mei 2019, 20:04
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tokkie schreef:
allesaaneen schreef:
Opmerkelijk hoe snel de 2e amateur-bocht hier genomen wordt. Alles is weer koek en ei, maar ik heb voorlopig nog geen 'analyses, conclusies en beslissingen via de geijkte kanalen' gelezen. Eergisteren ging het kot nog afgebroken worden en mochten 'de dikkenekken' nog vertrekken...

Vandaag is't weer aal tesaumen, zonder ook maar enige verbetering, te beginnen met de 'century game', 'century dinner' en 'century manierkes' van hetzelfde 'century management'. Die mannen hebben dat gewoon een paar weekjes laten overwaaien, en ze hebben nog gelijk gekregen ook.

Weinig gezien van de boeken die gingen open getrokken worden...guess what, het momentum is gepasseerd. Het signaal dat PLJ hiermee krijgt, kan tellen; hij komt in de toekomst met álles weg.


(y) Ik ben van dezelfde mening.
Ik heb een degout van EA op dit moment.


Idem. Met dit lamentabele klotebestuur dat aan zet blijft, steek ik geen euro meer in de club. Geen abo meer na al die jaren, wellicht hier en daar een verplaatsing meepikken. Ze kunnen hun century gedoe daar steken waar de zon nooit schijnt.


15 Mei 2019, 21:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jilke De Coninck langer bij Eendracht Aalst

Er wordt werk gemaakt van de kern voor volgend seizoen. Zo heeft Jilke De Coninck zijn contract verlengd met 2 seizoenen en een optie op een bijkomend jaar. De linkspoot werd door de supporters nog verkozen tot meest verdienstelijke speler van het afgelopen seizoen. Een verdiende erkenning voor de technisch onderlegde middenvelder die steeds het beste van zichzelf geeft. Jilke kwam in 2016 over van Cercle Brugge dat hem uitleende aan KM Torhout.

(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Mei 2019, 7:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Jilke De Coninck langer bij Eendracht Aalst

Er wordt werk gemaakt van de kern voor volgend seizoen. Zo heeft Jilke De Coninck zijn contract verlengd met 2 seizoenen en een optie op een bijkomend jaar. De linkspoot werd door de supporters nog verkozen tot meest verdienstelijke speler van het afgelopen seizoen. Een verdiende erkenning voor de technisch onderlegde middenvelder die steeds het beste van zichzelf geeft. Jilke kwam in 2016 over van Cercle Brugge dat hem uitleende aan KM Torhout.

(y)


Ze kunnen er ook bij zeggen dat ze eigenlijk niet van plan waren hem nog te gebruiken want er waren veel betere spelers gehaald volgens hen. Nog geen jaar later blijkt dat dan de meest verdienstelijke speler...


16 Mei 2019, 9:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
Hugo schreef:
Jilke De Coninck langer bij Eendracht Aalst

Er wordt werk gemaakt van de kern voor volgend seizoen. Zo heeft Jilke De Coninck zijn contract verlengd met 2 seizoenen en een optie op een bijkomend jaar. De linkspoot werd door de supporters nog verkozen tot meest verdienstelijke speler van het afgelopen seizoen. Een verdiende erkenning voor de technisch onderlegde middenvelder die steeds het beste van zichzelf geeft. Jilke kwam in 2016 over van Cercle Brugge dat hem uitleende aan KM Torhout.

(y)


Ze kunnen er ook bij zeggen dat ze eigenlijk niet van plan waren hem nog te gebruiken want er waren veel betere spelers gehaald volgens hen. Nog geen jaar later blijkt dat dan de meest verdienstelijke speler...


Had hij niet verkozen geweest tot speler van 't seizoen, ze hadden hem ook laten vertrekken volgens mij... Alleszins goed dat hij blijft. Zeker nu Heymans weg is.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Mei 2019, 9:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eendracht Aalst Voorzitter Patrick Le Juste wil de spelersgroep fors afslanken nadat die aangroeide tot 29 spelers.

Momenteel liggen nog een dozijn spelers onder contract met de keepers Zeb Van Gerven, Julien Devriendt en Fabio Van Den Bossche naast de verdedigers Falko Geenens, Jan Mertens, Gianni De Neve, Lars Wantens, Jilke De Coninck en Robby Cappelleman en de spitsen Ibrahima Mbaye, Mitch Dekuyper en Yentl Egerickx. (rwd) hnb.


18 Mei 2019, 9:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Rijckaert (spijtig), Burssens, Sterckx, Binst, Lievens, Annys hun contract is dus komen te vervallen door de degradatie? Enkel spijtig van Rijckaert. En spijtig dat Dekuyper wel nog onder contract ligt.


18 Mei 2019, 9:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Liefst Devriendt ook nog vervangen door een goeie eerste keeper. Zeb en Fabio mogen het dan uitvechten voor tweede keeper.


18 Mei 2019, 10:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Rijckaert (spijtig), Burssens, Sterckx, Binst, Lievens, Annys hun contract is dus komen te vervallen door de degradatie? Enkel spijtig van Rijckaert. En spijtig dat Dekuyper wel nog onder contract ligt.


Ze mogen weg bij degradatie, maar wie gaat er hen komen halen na zo'n zwak seizoen?
Ik vermoed dat er toch een paar zullen blijven.
En hoe zit het met Mitu, Bounou en Van Den Eynde?

Ontbreken in het rijtje: Bolingoli en Ponnet die normaal gezien ook in de kern zitten.


18 Mei 2019, 11:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Rijckaert (spijtig), Burssens, Sterckx, Binst, Lievens, Annys hun contract is dus komen te vervallen door de degradatie? Enkel spijtig van Rijckaert. En spijtig dat Dekuyper wel nog onder contract ligt.


Ze mogen weg bij degradatie, maar wie gaat er hen komen halen na zo'n zwak seizoen?
Ik vermoed dat er toch een paar zullen blijven.
En hoe zit het met Mitu, Bounou en Van Den Eynde?

Ontbreken in het rijtje: Bolingoli en Ponnet die normaal gezien ook in de kern zitten.


Hierboven staat "liggen nog onder contract". Daaruit begrijp ik dat de anderen niet meer onder contract liggen. Waarschijnlijk hadden ze clausule dat hun contract verviel/opnieuw diende onderhandeld te worden bij degradatie.


18 Mei 2019, 11:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Tis te hopen dat ze een reeks lager niet onderschatten,kijk maar naar de zakkers van vorig seizoen met Hamme en Berchem
Hamme tot laatste speeldag moeten krabben om in te blijven met onze oud spelers De Man ,Ponnet ,Gyselink


18 Mei 2019, 14:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Tis te hopen dat ze een reeks lager niet onderschatten,kijk maar naar de zakkers van vorig seizoen met Hamme en Berchem
Hamme tot laatste speeldag moeten krabben om in te blijven met onze oud spelers De Man ,Ponnet ,Gyselink


Je hebt 100 % gelijk: het niveau in Amateur 2 is (ik meen het!) minstens even goed als in Amateur 1.
De reden hiervoor is dat in Amateur 1 (wegens de licentie) alles gekend moet zijn. In Amateur 2 circuleert er nog wat zwart geld. Sommige spelers die misschien zelfs 1B zouden aankunnen spelen bewust in Amateur 2 omdat ze daar veel meer kunnen verdienen: 1) omdat ze daar uitblinker zijn en in 1B meeloper; en 2) omdat ze gedeeltelijk/grotendeels in het zwart betaald worden.


18 Mei 2019, 15:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Van Den Eynde heeft intussen ook zijn contract verlengd!


18 Mei 2019, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Allesweter schreef:
Tis te hopen dat ze een reeks lager niet onderschatten,kijk maar naar de zakkers van vorig seizoen met Hamme en Berchem
Hamme tot laatste speeldag moeten krabben om in te blijven met onze oud spelers De Man ,Ponnet ,Gyselink


Je hebt 100 % gelijk: het niveau in Amateur 2 is (ik meen het!) minstens even goed als in Amateur 1.
De reden hiervoor is dat in Amateur 1 (wegens de licentie) alles gekend moet zijn. In Amateur 2 circuleert er nog wat zwart geld. Sommige spelers die misschien zelfs 1B zouden aankunnen spelen bewust in Amateur 2 omdat ze daar veel meer kunnen verdienen: 1) omdat ze daar uitblinker zijn en in 1B meeloper; en 2) omdat ze gedeeltelijk/grotendeels in het zwart betaald worden.


Allé, top 5 zal gene "pies of keek" werren. :hmm:

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Mei 2019, 18:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Van Den Eynde heeft intussen ook zijn contract verlengd!
Vind ik geen slechte zaak. Vind dat die te weinig kansen gekregen heeft. Heeft een goede traptechniek en was ongeveer de enige die een goeie corner kon trappen


18 Mei 2019, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 373 374 375 376 377 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst