Transfers volgend seizoen - Pagina 377 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 554
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mbaye zou aan het onderhandelen zijn met Dender
Als hij toch zou vertrekken ,toch niet naar daar zeker


24 Mei 2019, 7:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Mbaye zou aan het onderhandelen zijn met Dender
Als hij toch zou vertrekken ,toch niet naar daar zeker


Optie op Mbaye was toch gelicht? Dus als Dender hem zo graag wil, best wat (veel) geld voor vragen aan onze buren. Plj zijne financiële put kan er wel bij varen :D .


24 Mei 2019, 7:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
Allesweter schreef:
Mbaye zou aan het onderhandelen zijn met Dender
Als hij toch zou vertrekken ,toch niet naar daar zeker


Optie op Mbaye was toch gelicht? Dus als Dender hem zo graag wil, best wat (veel) geld voor vragen aan onze buren. Plj zijne financiële put kan er wel bij varen :D .


Optie lichten is 1 ding, maar als er een degradatieclausule zou instaan, is hij voor de verniet weg... Dan lijkt de liefde van Deinze precies bekoeld... Virton, een andere geïnteresseerde, zal met hun promotie wel andere targets op het oog hebben nu...


24 Mei 2019, 8:31
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Cédric Mitu ook volgend seizoen bij Eendracht Aalst

Cédric Mitu begint straks aan zijn vierde seizoen voor Eendracht Aalst. Er werd een overeenkomst bereikt voor een extra jaar. De club looft Cédric om de uitzonderlijke combinatie van actie, snelheid en diepgang die hij bezit. Omdat hij ook verdedigend zijn mannetje staat, kan onze Congolees een volledige flank aan. Mitu kwam in 2016 over van KSV Bornem en kon zich snel in de harten van de supporters spelen. In het promotiejaar was hij één van de absolute smaakmakers.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Mei 2019, 8:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Goed dat Mitu blijft.


27 Mei 2019, 8:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Cédric Mitu ook volgend seizoen bij Eendracht Aalst

Cédric Mitu begint straks aan zijn vierde seizoen voor Eendracht Aalst. Er werd een overeenkomst bereikt voor een extra jaar. De club looft Cédric om de uitzonderlijke combinatie van actie, snelheid en diepgang die hij bezit. Omdat hij ook verdedigend zijn mannetje staat, kan onze Congolees een volledige flank aan. Mitu kwam in 2016 over van KSV Bornem en kon zich snel in de harten van de supporters spelen. In het promotiejaar was hij één van de absolute smaakmakers.


Zeker een meerwaarde in 2de (y)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Mei 2019, 11:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Cédric Mitu ook volgend seizoen bij Eendracht Aalst

Cédric Mitu begint straks aan zijn vierde seizoen voor Eendracht Aalst. Er werd een overeenkomst bereikt voor een extra jaar. De club looft Cédric om de uitzonderlijke combinatie van actie, snelheid en diepgang die hij bezit. Omdat hij ook verdedigend zijn mannetje staat, kan onze Congolees een volledige flank aan. Mitu kwam in 2016 over van KSV Bornem en kon zich snel in de harten van de supporters spelen. In het promotiejaar was hij één van de absolute smaakmakers.


Dat zal dan ook betekenen dat ze Bounou niet zullen verlengen, want je hebt ook al Wantens/De Coninck op links en Mitu/Van den Eynde op rechts.
Mitu is zeker goed voor 2de amateur, alleen vraag ik mij wel af wie de goals gaat maken.
Mbaye gaat er geen 20 maken en vertrekt mss nog en Dekuyper al zeker niet.
Een middenvelder die scoort is er ook nog niet.
Ik vind het een slechte zaak dat ze gaan verder doen met BVR, laat staan hem een ploeg te laten samenstellen, hij heeft met nieuwjaar al genoeg bewezen.
Met Dirk Geeraerd gingen ze ook verder doen na La Lou, het heeft ook lang geduurd.....


Ik denk dat er nog altijd plaats is voor Bounou. Is Wantens niet eerder voor linksachter? En De Coninck kan ook op het middenveld spelen. Van Den Eynde kan trouwens ook centraal. Was het niet vanop de 10 positie dat hij redelijk wat scoorde bij Temse? Scorende middenvelder en scorende spits moeten er sowieso bij (Binst en Dekuyper laten vertrekken)


27 Mei 2019, 12:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Cédric Mitu ook volgend seizoen bij Eendracht Aalst

Cédric Mitu begint straks aan zijn vierde seizoen voor Eendracht Aalst. Er werd een overeenkomst bereikt voor een extra jaar. De club looft Cédric om de uitzonderlijke combinatie van actie, snelheid en diepgang die hij bezit. Omdat hij ook verdedigend zijn mannetje staat, kan onze Congolees een volledige flank aan. Mitu kwam in 2016 over van KSV Bornem en kon zich snel in de harten van de supporters spelen. In het promotiejaar was hij één van de absolute smaakmakers.


Dat zal dan ook betekenen dat ze Bounou niet zullen verlengen, want je hebt ook al Wantens/De Coninck op links en Mitu/Van den Eynde op rechts.
Mitu is zeker goed voor 2de amateur, alleen vraag ik mij wel af wie de goals gaat maken.
Mbaye gaat er geen 20 maken en vertrekt mss nog en Dekuyper al zeker niet.
Een middenvelder die scoort is er ook nog niet.
Ik vind het een slechte zaak dat ze gaan verder doen met BVR, laat staan hem een ploeg te laten samenstellen, hij heeft met nieuwjaar al genoeg bewezen.
Met Dirk Geeraerd gingen ze ook verder doen na La Lou, het heeft ook lang geduurd.....


Ik denk dat er nog altijd plaats is voor Bounou. Is Wantens niet eerder voor linksachter? En De Coninck kan ook op het middenveld spelen. Van Den Eynde kan trouwens ook centraal. Was het niet vanop de 10 positie dat hij redelijk wat scoorde bij Temse? Scorende middenvelder en scorende spits moeten er sowieso bij (Binst en Dekuyper laten vertrekken)


Bij temse toch eerder vanf de flank. Kil stond op de 10. Die scoort vlot en geeft de strafschoppen ook. Maar ja, die zit dacht ik bij capellen nu of zo, en hier willen ze toch nooit nen tien.

Terechte opmerking: wie gaat er bij ons de doelpunten scoren??? Essentueel onderdeel toch bij het proberen winnen van een wedstrijd.
En nog een bedenking. In de as van de ploeg van punt tot staart zoveel middelmaat, traag en inspiratieloos voetbal.

Neen, met dit materiaal gaan we geen potten breken. Of er komt ernstige versterking of ik zie de bui nu al hangen.


27 Mei 2019, 13:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ik zou graag eens weten wie de spelers zijn die hun contract verbroken/komen te vervallen is door de degradatie. K heb hier eens een stuk van een krantenartikel gezien en daar stonden spelers als Burssens, Sterckx, Binst, ... gelukkig niet meer bij de kern. Hopelijk komen er snel serieuze vervangers.


27 Mei 2019, 14:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Ik zou graag eens weten wie de spelers zijn die hun contract verbroken/komen te vervallen is door de degradatie. K heb hier eens een stuk van een krantenartikel gezien en daar stonden spelers als Burssens, Sterckx, Binst, ... gelukkig niet meer bij de kern. Hopelijk komen er snel serieuze vervangers.

Toestand vandaag wat betreft de spelers die noch opgenomen werden in de nieuwe A-kern, noch reeds een transfer hebben:
* Heymans (einde contract): krijgt geen nieuw contract
* Bounou (einde contract): vraagteken
* doorlopend contract, maar twijfel of ze zullen blijven: Annys, Ryckaert, Burssens, Sterckx en Binst


27 Mei 2019, 19:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
Smetje schreef:
Ik zou graag eens weten wie de spelers zijn die hun contract verbroken/komen te vervallen is door de degradatie. K heb hier eens een stuk van een krantenartikel gezien en daar stonden spelers als Burssens, Sterckx, Binst, ... gelukkig niet meer bij de kern. Hopelijk komen er snel serieuze vervangers.

Toestand vandaag wat betreft de spelers die noch opgenomen werden in de nieuwe A-kern, noch reeds een transfer hebben:
* Heymans (einde contract): krijgt geen nieuw contract
* Bounou (einde contract): vraagteken
* doorlopend contract, maar twijfel of ze zullen blijven: Annys, Ryckaert, Burssens, Sterckx en Binst


Ryckaert en ook Binst mogen gerust blijven hoor.

Als Binst een goede voorbereiding maakt kan/zal hij in 2e amateur een heel goed seizoen maken


30 Mei 2019, 17:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Welkom Ken Vandenberghe!

Na Lars Wantens van Oudenaarde heeft Eendracht Aalst een tweede inkomende transfer gerealiseerd. Ken Vandenberghe (20) kom over van Olsa Brakel en tekende een overeenkomst voor één seizoen. In Brakel bekleedde Vandenberghe de positie van centrale verdediger maar Bart Van Renterghem wil hem eerder inzetten als verdedigende middenvelder zoal hij gevormd werd.. Zijn jeugdopleiding liep langs SK Deinze en AA Gent. Ondanks zijn jonge leeftijd beschikt de dienende speler al over veel maturiteit.

Welkom Ken!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Jun 2019, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Welkom Ken Vandenberghe!

Na Lars Wantens van Oudenaarde heeft Eendracht Aalst een tweede inkomende transfer gerealiseerd. Ken Vandenberghe (20) kom over van Olsa Brakel en tekende een overeenkomst voor één seizoen. In Brakel bekleedde Vandenberghe de positie van centrale verdediger maar Bart Van Renterghem wil hem eerder inzetten als verdedigende middenvelder zoal hij gevormd werd.. Zijn jeugdopleiding liep langs SK Deinze en AA Gent. Ondanks zijn jonge leeftijd beschikt de dienende speler al over veel maturiteit.

Welkom Ken!


Speelde in de bekermatch op Brakel mee tegen ons maar is mij niet opgevallen, enige speler van Brakel die voor ons een versterking zou zijn is die flankspeler Hebbelinck,
maar die heeft ondertussen ook al ergens getekend.
Als dat de spelers gaan zijn om de kop in 2de amateur te spelen....
Uit de jeugd van Gent en jong dus goedkoop, meer moet dat hier niet zijn.
Burssens was kapitein en sterkhouder bij de Gentse beloften, om maar te zeggen wat niveau dat daar is :D.


De kop spelen daar geloof ik allang niet meer in, ik ga in ieder geval mijn geld niet spenderen aan een groep derde keus voetballers, die tijd is definitief voorbij genoeg met ons kl......gespeeld.
Maar ik geef hen wel nog efkes tijd, we zullen wel zien. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Jun 2019, 20:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Weet er iemand iets meer over Vandenberghe, want als je een speler weg haalt bij een degradatieploeg uit 2de amateur heb ik daar vragen bij. :wadde:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Jun 2019, 7:38
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Met Annys,Sterckx,Ponnet,De Neve en De Coninck liggen er op papier nog 5 verdedigende middenvelders onder contract, al zullen ze hopelijk allemaal niet blijven.
De Coninck zal wel op links spelen, maar voor de rest nog niks van communicatie of deze een degradatieclausule hadden of niet, dat zouden ze nu toch al moeten weten?
Er liggen met Devriendt, Van Gerven en Vandenbossche ook nog 3 keepers onder contract,
Devriendt heeft zijn kansen gekregen en niet gegrepen dus zou ik zeker laten vertrekken.
Ik zou een ervaren keeper erbij halen want we hebben afgelopen seizoen veel punten verloren door de keepers en geen enkel punt gewonnen, Devroe moet weg bij Hamme maar daar is het beste mss ook al af.



De Vriendt zou ik ook laten gaan. Heeft zijn kans gekregen in wedstrijden zonder veel druk en inderdaad niet echt gegrepen. Ik zou starten met Van Gerven in doel, van mij moest die er zelfs niet uit. Blijkbaar is Fabio VDB een talent en dan moet je die durven brengen, zeker in tweede amateur.


02 Jun 2019, 10:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7643 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst