Tweede amateurliga 2019-2020 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Tweede amateurliga 2019-2020 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Reeksindeling: Berchem, Capellen, Aalst, Tienen, Duffel, Bocholt, Wijgmaal, Geel, Hoogstraten, Vosselaar, Hasselt, Londerzeel, Diegem, Spouwen-Mopertinge, Pepingen-Halle, Hades


Is nog niet definitief, maar ik zou er tevreden mee zijn! Paar leuke aways bij,in plaats van elk weekend naar de westfluten. 2X naar Hasselt ook :D

Bron?

www.rcfc.be/nieuws/reeksindeling-2019-2020


04 Jun 2019, 9:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
iendrachter schreef:
Met Persoons, De Wilde en nu Laref hebben ze bij Knokke al goed ingekocht denk ik.
Dat is wat anders dan Gentse beloften....


Klopt maar zijn met Staelens wel hun absolute topscorer kwijt... En hun eerste transfers voor het nieuwe seizoen waren evenmin indrukwekkend (remember Claeys). Er zal daar waarschijnlijk nog wel het een en ander bewegen, ook langs uitgaande kant...


04 Jun 2019, 14:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
DT schreef:
iendrachter schreef:
Met Persoons, De Wilde en nu Laref hebben ze bij Knokke al goed ingekocht denk ik.
Dat is wat anders dan Gentse beloften....


Klopt maar zijn met Staelens wel hun absolute topscorer kwijt... En hun eerste transfers voor het nieuwe seizoen waren evenmin indrukwekkend (remember Claeys). Er zal daar waarschijnlijk nog wel het een en ander bewegen, ook langs uitgaande kant...


Vind je Persoons en Laref nu nog toppers?
Het zijn net zulke spelers die ik hoop niet worden aangetrokken. Ik was al bang toen ik vernam dat Laref vrij was.


04 Jun 2019, 15:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Jean schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:
Met Persoons, De Wilde en nu Laref hebben ze bij Knokke al goed ingekocht denk ik.
Dat is wat anders dan Gentse beloften....


Klopt maar zijn met Staelens wel hun absolute topscorer kwijt... En hun eerste transfers voor het nieuwe seizoen waren evenmin indrukwekkend (remember Claeys). Er zal daar waarschijnlijk nog wel het een en ander bewegen, ook langs uitgaande kant...


Vind je Persoons en Laref nu nog toppers?
Het zijn net zulke spelers die ik hoop niet worden aangetrokken. Ik was al bang toen ik vernam dat Laref vrij was.


Iemand als Persoons kan je toch moeilijk van zeggen dat die geen meerwaarde zou betekenen voor een tweede amateurclub, kijk maar naar de matchen die hij speelde om OHL in 1B te houden. Brengt ervaring mee en je weet wat je er aan hebt op het middenveld. Je zal ook een leidersfiguur moeten hebben in de kleedkamer nu Kenny weg is.

Laref is uiteraard een ander verhaal, maar als hij geprikkeld wordt, kan hij echt wel nog mee op het niveau van tweede amateur... Lijkt me ook eerder iemand voor de breedte van de kern te zijn maar zal wel meer indruk maken denk ik om een Decuyper of Vandewalle scherp te houden, dan ergens een jonge kerel te gaan opvissen. En een flits heeft hij nog altijd... hield Bornem quasi op zijn eentje in derde amateur nadat hij er in de winter was verzeild geraakt na deel I van de grote uittocht bij Sint-Niklaas.

Zal vooral zaak zijn om een uitgebalanceerde kern samen te stellen... en aangezien het vorig seizoen niet in eerste amateur lukte, zal het niet zo'n sinecure zijn om dit wel voor tweede te doen...


04 Jun 2019, 16:20
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
2e klasse amateurs gewoon het plafond voor heel wat ploegen (alsof ze in eerste klasse spelen en hopen op een topaffiche genre eendracht aalst, berchem sport of racing mechelen) waardoor je een competitie op 2 snelheden krijgt tussen ploegen die absoluut weg willen hogerop en ploegen die niet meer dan 40-50 punten willen halen want toch geen mogelijkheid om over te gaan (genre Petegem) of zich zo snel mogelijk willen redden van degradatie (genre Menen, Westhoek, Gullegem)

Voor mij vorig seizoen slechts 2 écht goede ploegen in de A-reeks --> Mandel en Winkel (zie ook hun puntenaantal) Spelerkern van Ronse had helemaal niks te zoeken in 1e klasse amateurs.

Volgend seizoen zou dit opnieuw Mandel + Oudenaarde + Knokke moeten zijn.

B-reeks heb ik weinig zicht op want is niet mijn regio


04 Jun 2019, 19:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
iendrachter schreef:
Jean schreef:
DT schreef:

Klopt maar zijn met Staelens wel hun absolute topscorer kwijt... En hun eerste transfers voor het nieuwe seizoen waren evenmin indrukwekkend (remember Claeys). Er zal daar waarschijnlijk nog wel het een en ander bewegen, ook langs uitgaande kant...


Vind je Persoons en Laref nu nog toppers?
Het zijn net zulke spelers die ik hoop niet worden aangetrokken. Ik was al bang toen ik vernam dat Laref vrij was.


Zeer zeker zijn dat toppers voor 2de amateur, puur technisch is Laref de beste voetballer die ik al in de amateurreeksen gezien heb. Zijn karakter is een ander verhaal maar zijn ex trainers zijn toch ook allemaal vol lof over zijn voetbalkwaliteiten, scoort alleen wat weinig.
Had trouwens enkele seizoenen geleden een mondeling akkoord met EA toen LVH nog de transfers deed, maar verbrak dit.
En dan hebben ze bij Knokke ook nog De Oliveira, zou van mij ook altijd mogen terugkomen.
Maar dat kost wat meer dan een derderangs Buffalo natuurlijk :D .
Welke topper gaat bij ons de goals maken volgend seizoen?

Bounou was bij ons ook technisch met voorsprong de beste. Resultaat? 0 goals en 1 of 2 assists.
Efficiëntie, efficiëntie, efficiëntie, efficiëntie, efficiëntie, efficiëntie. Daar draait het hem in voetbal rond. Niet in 3 keer je man kunnen dribbelen … om dan uiteindelijk een corner af te dwingen!


04 Jun 2019, 20:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Sportingcat schreef:

Spelerkern van Ronse had helemaal niks te zoeken in 1e klasse amateurs.



Mja, op papier had EA wel iets te zoeken in 1ste klasse amateur, maar je ziet hoe het is geëindigd. En zal Visé een aanwinst zijn? Twee belangrijke spelers uit hun aanvalslijn hebben net getekend bij een concurrent van hen, nl. bij KSK Heist. Gaan dus ook een pak nieuwelingen moeten aantrekken om zich te kunnen handhaven. En bij Ronse zal er volgend seizoen in ieder geval wel een mooie voorlijn staan met Appiah, Lekehal en Keyeremeh. Daar gaan veel tegenstanders de handen mee vol hebben.

Wat de opmerking over Petegem betreft: zit inderdaad iets in, maar anderzijds moet je het die club wel nageven dat ze elk jaar opnieuw blijven meedraaien bovenin, met quasi dezelfde spelerskern (al is de vernieuwing stilaan ingezet). Dat is ook stabiliteit die kan tellen. Andere ploegen roepen dat ze ambitie hebben maar slagen er niet in om 2-3 seizoenen constant te presteren. Wie is er dan goed bezig?

Is relatief eenvoudig: als je in de kranten ambities uitroept die niet gestoeld zijn op enig beleid of visie, krijg je vaak de rekening gepresenteerd. Eerst visie en beleid en daaraan gezonde ambitie koppelen, niet omgekeerd.


05 Jun 2019, 7:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
DT schreef:
Sportingcat schreef:

Spelerkern van Ronse had helemaal niks te zoeken in 1e klasse amateurs.



Mja, op papier had EA wel iets te zoeken in 1ste klasse amateur, maar je ziet hoe het is geëindigd. En zal Visé een aanwinst zijn? Twee belangrijke spelers uit hun aanvalslijn hebben net getekend bij een concurrent van hen, nl. bij KSK Heist. Gaan dus ook een pak nieuwelingen moeten aantrekken om zich te kunnen handhaven. En bij Ronse zal er volgend seizoen in ieder geval wel een mooie voorlijn staan met Appiah, Lekehal en Keyeremeh. Daar gaan veel tegenstanders de handen mee vol hebben.

Wat de opmerking over Petegem betreft: zit inderdaad iets in, maar anderzijds moet je het die club wel nageven dat ze elk jaar opnieuw blijven meedraaien bovenin, met quasi dezelfde spelerskern (al is de vernieuwing stilaan ingezet). Dat is ook stabiliteit die kan tellen. Andere ploegen roepen dat ze ambitie hebben maar slagen er niet in om 2-3 seizoenen constant te presteren. Wie is er dan goed bezig?

Is relatief eenvoudig: als je in de kranten ambities uitroept die niet gestoeld zijn op enig beleid of visie, krijg je vaak de rekening gepresenteerd. Eerst visie en beleid en daaraan gezonde ambitie koppelen, niet omgekeerd.


Zou een mooie slogan zijn om boven de Europatribune te hangen, ipv degene die er nu hangt. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Jun 2019, 9:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
filip.dhose schreef:
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Reeksindeling: Berchem, Capellen, Aalst, Tienen, Duffel, Bocholt, Wijgmaal, Geel, Hoogstraten, Vosselaar, Hasselt, Londerzeel, Diegem, Spouwen-Mopertinge, Pepingen-Halle, Hades


Is nog niet definitief, maar ik zou er tevreden mee zijn! Paar leuke aways bij,in plaats van elk weekend naar de westfluten. 2X naar Hasselt ook :D

Bron?

http://www.rcfc.be/nieuws/reeksindeling-2019-2020


Van mij mag het deze reeksindeling zijn, is eens iets anders;

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Jun 2019, 9:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Om mij te overtuigen om terug de draad op te nemen is wachten op een reeksindeling met Bambrugge of Nieuwerkerekn da zijn pas aways :banana:

Met deze indeling en met onze vriend plj zal het weer camperen worden aan het stadion om een abonnement op de kop te kunnen tikken. :EA: :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Jun 2019, 11:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Tzou de komende dagen wel is teen en tander kunnen gaan veranderen bij de heren bestuurders/verantwoordelijken...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Jun 2019, 12:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
hansken schreef:
Tzou de komende dagen wel is teen en tander kunnen gaan veranderen bij de heren bestuurders/verantwoordelijken...

Er zouden er een paar hun ontslag gekregen hebben,Jammer dat de schuldige aan boord zal blijven.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Jun 2019, 12:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Graag enkele namen aub. Denk dat ze maar al te goed weten dat ze Tom De Cock ten onrechte ontslagen hebben en dat ze nu al een charme offensief voeren om hem opnieuw binnen te halen als T1 wanneer BVR zijn contract is afgelopen volgend seizoen (als den Bart het zolang kan uihouden)


05 Jun 2019, 13:25
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
De reeksen zijn ondertussen bevestigd als ik twitter mag geloven


05 Jun 2019, 22:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Tweede amateurliga 2019-2020
Sportingcat schreef:
De reeksen zijn ondertussen bevestigd als ik twitter mag geloven

Toch een beetje jammer. Geen enkele Oost-Vlaamse derby voor ons.


06 Jun 2019, 0:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst