Artikels - Pagina 372 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 370 371 372 373 374 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
England4ever schreef:
Jawatten... Efkes beetjen frauderen, alles kan bij EA... PATRICK LEJUSTE..???


Alleen bij EA :lol:
Het voetbalwereldje is ziek.

Ze hebben daar een passende naam aan gegeven "operatie propere handen", er zaten er ook een paar met een eendrachtverleden tussen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Jun 2019, 21:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
[quote="iendrachter"]Emilio Ferrera gaat een voetbalschool in Aalst oprichten,
hieronder een stuk uit het artikel van enkele maanden geleden.
Dat kan allemaal wel in Aalst natuurlijk.....

Zo is de Spaanse Belg van plan om een voetbalschool in Aalst op te richten. De bedoeling is om de beste jongeren uit Brussel zo aan te kunnen trekken. Dat kan slecht nieuws betekenen voor Anderlecht, dat amper tot geen concurrentie heeft in de hoofdstad van ons land.[/quote]
Dat klopt niet. Er is BX Brussels en RWDM met een zeer groot aantal jeugdspelers, en meer en meer ook FC Leopold, dat zich opwerpt als dé Brusselse club met de meest uitgebreide jeugdwerking. Anderlecht heeft trouwens enkele tientallen jeugdspelers bij het groot huisvuil gezet (niet goed genoeg voor RSCA), die bijna onmiddellijk door Leopold werden binnengehaald.


10 Jun 2019, 22:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Artikels
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat Standard wel een ander publiek voor ogen zal hebben dan die clubs....

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jun 2019, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Artikels
England4ever schreef:
Jawatten... Efkes beetjen frauderen, alles kan bij EA... PATRICK LEJUSTE..???


Hoe verantwoordt ge dat aan supporters en sponsors? --> PLJ verantwoordt Just niks :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


11 Jun 2019, 13:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
Ale weer veel bla bla op het forum :cool: post gewoon wat er op Google te vinden is e seg.
Nonkel Bakkie zal het maar weer eens moeten posten zeker.

**Bericht verwijderd na klacht betrokkene**. (DDC)


Deze club is gewoon in vrije val. Al meer dan 30 jaar supporter maar ik vraag me af of ik het nog kan opbrengen om naar een (sportief) allegaartje te komen kijken dat gerund wordt door fraudeurs. En de 'er-is-geen-vuiltje-aan-de-lucht' communicatie begint stilaan comical-ali proporties aan te nemen.


11 Jun 2019, 15:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Hoe realistisch is het eigenlijk om met enkele haalbare investeerders een nieuw EA op te richten en ergens te starten in vierde provinciale? Thuismatchen kunnen gespeeld worden op eender welk plein op Aalsters grondgebied. Qua patent op de naam 'Eendracht Aalst' zal er ook wel een mouw aan te passen zijn.


Laatst gewijzigd door Zienaa op 12 Jun 2019, 8:57, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Jun 2019, 8:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Artikels
Zienaa schreef:
Hoe realistisch is het eigenlijk om met enkele haalbare investeerders een nieuw EA op te richten en ergens te starten in vierde provinciale? Thuismatchen kunnen gespeeld worden op eender welk plein op Aalsters grondgebied.


Al heel lang supporter en k zal den Iendracht altijd volgen, maar om in vierde provenciale te gaan kijken, heb ik toch echt geen goesting.

Er moet toch een andere/betere oplossing zijn


12 Jun 2019, 8:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
Zienaa schreef:
Hoe realistisch is het eigenlijk om met enkele haalbare investeerders een nieuw EA op te richten en ergens te starten in vierde provinciale? Thuismatchen kunnen gespeeld worden op eender welk plein op Aalsters grondgebied.


Al heel lang supporter en k zal den Iendracht altijd volgen, maar om in vierde provenciale te gaan kijken, heb ik toch echt geen goesting.

Er moet toch een andere/betere oplossing zijn


We hebben onze honderd jaar gehad, laat PLJ maar verder prutsen. Het nieuwe EA dat start in vierde provinciale zou een initiatief zijn dat volledig van de supporters komt. Ik denk eerlijk gezegd dat we daar meer plezier zouden beleven dan bij het huidige EA.


12 Jun 2019, 8:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
Als laatste middel moet dat toch te doen zijn. Ik zou alvast zeker gaan kijken. Slechter dan nu kan niet.


12 Jun 2019, 10:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Als laatste middel moet dat toch te doen zijn. Ik zou alvast zeker gaan kijken. Slechter dan nu kan niet.


Ik wacht tot er ooit een tabula rasa komt. Herbeginnen op een leeg blad met een hele andere ploeg. Maar wel liefst indien mogelijk in een scenario waarin terugzakken naar 4e provinciale niet hoeft. YB Beveren zitten daar nog altijd in 3e prov dacht ik... zelfs met een degelijk bestuur en in goeie relatie met stad en supporters denk ik dat dit te ver verwijderd is van wat de club eendracht aalst (los van het bestuurlijke) vandaag is. Mijn persoonlijk gedacht daarover natuurlijk.

Maar vandaag zijn er helaas andere zaken aan de orde. Een zwakke kern, een century game die er niet gaat komen, een steeds diepere financiele put ... t ziet er weer lief uit.

Zoals hier eerder is gepost: club is in vrije val. Voor mij id het wachten/hopen op nieuwe tijden. We zullen zien wat het wordt. Maar slechter dan deze periode is het denk ik nog nooit geweest.. het is een behoorlijk kerkhof ;)


12 Jun 2019, 13:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Maar slechter dan deze periode is het denk ik nog nooit geweest.. het is een behoorlijk kerkhof ;)

Inderdaad, in 2001-2002 speelden we ten minste nog op het hoogste niveau en was ons stadion nog in deftige staat. Nu is er gewoon niks meer.


12 Jun 2019, 13:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Die kern... wat een puinhoop!


18 Jun 2019, 20:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Artikels
Waarom nog twijfel over Ponnet? Kunnen we die niet gewoon houden? Mag wel eens zijn kans krijgen. Vond die vorig seizoen goed in de voorbereiding. En t is nu niet dat we beter hebben. En als BVR weer spelers gaat halen zoals in de winterstop zal er ook niet beter komen


18 Jun 2019, 22:32
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
WANTENS EN VAN DEN BERGHE - VOORLOPIG - ENIGE AANWINSTEN
Eendracht Aalst begon gisteren aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Geert De Rycke
EENDRACHT AALST BEGON GISTEREN AAN DE VOORBEREIDING OP HET NIEUWE SEIZOEN. GEERT DE RYCKE
Aalst-trainer Bart Van Renterghem gaf gisteravond met een eerste training het startschot van het nieuwe seizoen. Dat gebeurde met een onvolledige kern, deels door blessurelast en deels door een transfermarkt, die nog op gang moet komen.
JAN VAN LIJSEBETH
"Er zitten interessante spelers in de pijplijn, maar we moeten nog even geduld uitoefenen vooraleer de transfers rond zijn", geeft Van Renterghem aan.

Linkerflankspeler Lars Wantens van SV Oudenaarde en verdedigende middenvelder Ken Van den Berghe van Olsa Brakel zijn tot dusver de enige aanwinsten. In principe keert Yentl Egerickx terug van een uitleenbeurt aan Diegem Sport, maar de youngster wil bij de Vlaams-Brabantse club blijven. "Hij vreest dat hij bij ons onvoldoende speelkansen zal krijgen en liet ons via zijn vader weten dat hij niet terugkeert", aldus de Aalsterse coach. "Het gaat hier om een eenzijdige verbreking van zijn contract en daar gaat de club niet zo maar mee akkoord. Ik betreur dat de jonge speler de uitdaging bij ons niet aangaat."

Een aantal spelers, zoals Steve Ryckaert, René Sterckx, Nico Binst en Beau Ponnet werd uitgenodigd voor de eerste training, maar het is nog niet duidelijk waar hun toekomst ligt. De laatste keert in principe terug van een uitleenbeurt bij VW Hamme. De overige spelers hebben een clausule in hun contract dat ze vrij zijn bij een degradatie naar tweede amateurklasse. "Ryckaert kreeg een voorstel om zijn contract te verlengen, maar hij wil in de eerste amateurklasse blijven spelen. Hij ging net als Binst wel in op de uitnodiging. Ook Ponnet was aanwezig, maar zijn situatie is net als die van Binst onduidelijk. Van Sterckx wist ik vooraf dat hij er niet zou zijn, want hij gaat zeker weg."

De optie in het contract van Mbaye werd gelicht, maar ook de spits kan nog vertrekken.

"Enkel als er een goed bod binnen komt. Olympic Charleroi meldde zich, maar gaf aan dat het geen geld heeft. Op die manier zaken doen, is belachelijk. Mbaye is met een voetblessure out. Ook Mitch Dekuyper (heupoperatie) revalideert nog. Arne Van Den Eynde (enkelverzwikkeing) en Jordy Verstraeten (operatie patellapees) hielden het bij lopen. De laatste mag pas in augustus voluit gaan", besluit Van Renterghem.


:lol:


19 Jun 2019, 10:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
Ik zie het probleem niet...2 ploegen die geen geld hebben :D
Ze kunnen misschien aan ruilhandel doen.


19 Jun 2019, 12:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 370 371 372 373 374 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst