100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
okapi een nieuwe zaal,die ze nier meer moeten hebben :hmm: ,een zaal voor een volleybalploeg waar niemand in aalst binding mee heeft en een nieuw competitiebad voor ,godbetert,neptunus,en voor ons?gewoon met ons gezicht lachen.movianto en een nieuwe gevangenis.kl ..tzakken. :fuck:


Als je burgemeester en veiligheid geen supportershart hebben voor onze club dan weet je het wel zeker, onbegrijpelijk voor de buitenwereld wat hier nu momenteel gebeurt bij deze 100 jarige viering en dat allemaal in de charmantste stad van Vlaanderen. :lol:


Anderzijds...zolang er geen betrouwbare partner wordt gezien in Eendracht Aalst, zou ik ook 'foert' zeggen. Alle voorbije besturen zijn onbekwaam, maar vooral onbetrouwbaar gebleken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Jun 2019, 11:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
witzwet schreef:
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
okapi een nieuwe zaal,die ze nier meer moeten hebben :hmm: ,een zaal voor een volleybalploeg waar niemand in aalst binding mee heeft en een nieuw competitiebad voor ,godbetert,neptunus,en voor ons?gewoon met ons gezicht lachen.movianto en een nieuwe gevangenis.kl ..tzakken. :fuck:


Als je burgemeester en veiligheid geen supportershart hebben voor onze club dan weet je het wel zeker, onbegrijpelijk voor de buitenwereld wat hier nu momenteel gebeurt bij deze 100 jarige viering en dat allemaal in de charmantste stad van Vlaanderen. :lol:


Anderzijds...zolang er geen betrouwbare partner wordt gezien in Eendracht Aalst, zou ik ook 'foert' zeggen. Alle voorbije besturen zijn onbekwaam, maar vooral onbetrouwbaar gebleken.


Maar dan kan je als burgemeester ook anders reageren omdat het in de eerste plaats om een 100 jarige viering van een Aalsterse voetbalclub gaat en uit respect voor spelers, jeugdspelertjes en de trouwe supporters die wel uitkeken naar deze match, bestuursproblemen die er ongetwijfeld zullen zijn moet je dan voor een keer opzij kunnen zetten.
Je maakt me toch niet wijs als den Burgemeester wou in samenwerking met de club dat deze vriendschappelijke wedstrijd niet kon doorgaan, dit lijkt meer op een afrekening.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Jun 2019, 11:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
onbetrouwbaar eendrachtbestuur en onbetrouwbaar stadsbestuur.wat is het verschil?remember ilseken en movianto en nu de gates-site.


08 Jun 2019, 12:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
dat ze tegen de eendracht aalst ladies spelen,100 jaar tegen 50 jaar bestaan.allez,als dat mag van dozje...


08 Jun 2019, 12:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Hele mooie tentoonstelling. Wat een huzarenstukje moet dit geweest zijn om deze verzameling bij mekaar te hebben. Echt een cadeau voor de supporter in hart en nieren. Hele fijne namiddag gepasseerd met echte iendrachters.


08 Jun 2019, 19:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Vandaag ook naar de expo geweest en t was echt top. Hele dikke merci en proficiat aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft.


08 Jun 2019, 20:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Nog maar eens belachelijk gemaakt. Stop er mee Patrick, want dit leidt echt nergens meer heen. En Dosje...doe een pamper aan voor moest je toch nog in je broek schijten van schrik als we tegen Londerzeel moeten spelen. :fuck:


08 Jun 2019, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
mamananeto schreef:
Timoilsjt schreef:
Verkiezingen gepasseerd en Dozje laat zijn ware gelaat zien. N-VA = Niet Voor Aalst


Dit is veeleer voor de rekening van vette Patrick & zijn bende mijn waarde..
Voor één keer lijkt het me dat den Dozje hier weinig of niets kan aan doen.
Wat bijna hallucinant is - is dat het bestuur blijkbaar gewoon geen weet had van het feit dat EA geen wedstrijden zoals deze mag organiseren wegens een kramikkig stadion..
Wat voor een bende idioten is dat eigenlijk vraagt een mens zich dan toch af he.. ? :crazy: :hmm:


Hier ben ik niet akkoord mee. Dozje beslist als baas van de flikken autonoom, dus hij kan er zeker aan doen.

Verder staat de match al 3(?) Weken online en is t in de gazetten verschenen en nu pas mag de match niet doorgaan. Toch vreemd hoor. Tot slot beweerde DA al lang in overleg met de stad te zijn, vervolgens publiceren ze de match en nu mag het niet meer.

Dat t stadsbestuur een deel van onze supporters rauw lust en niet op t gezicht van ons bestuur kan kijken, kan best zijn, maar zo n uniek moment in de geschiedenis van een vereniging/club afnemen, getuigt van 0,0 respect naar de club, haar rijke geschiedenis en haar trouwe supporters.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Jun 2019, 21:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Respect moet je dan ook verdienen uiteraard :hmm:

Het enige respect dat ik vandaag kan opbrengen is respect richting organisatoren van de expo (y) . Vandaag dan toch laten overhalen om eens langs te gaan.
Nochtans met een zeer dubbel gevoel, entreegeld betalen en weten in welke eindeloze put ze het weer gaan smijten doet pijn.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Jun 2019, 21:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Bram schreef:
Respect moet je dan ook verdienen uiteraard :hmm:

Het enige respect dat ik vandaag kan opbrengen is respect richting organisatoren van de expo (y) . Vandaag dan toch laten overhalen om eens langs te gaan.
Nochtans met een zeer dubbel gevoel, entreegeld betalen en weten in welke eindeloze put ze het weer gaan smijten doet pijn.


(y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Jun 2019, 22:14

Lid geworden op: 08 Jun 2019, 22:12
Berichten: 1
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Vandaag ook langs geweest op de expo.
Chapeau voor Yves en Miranda,echt top!!


08 Jun 2019, 22:15

Lid geworden op: 20 Mar 2019, 17:31
Berichten: 5
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Ik ben zaterdagnamiddag naar den expo geweest. Dikke proficiat aan de mannen die de expo in elkaar hebben gestoken.Ik heb er enorm van genoten.
Doordat ik naar de expo ben gaan kijken, zag ik ook de erbarmelijke staat van stadion.
Ik dacht bij mezelf:"als je daar zit met uw chique volk, ik zou beschaamd zijn."


11 Jun 2019, 22:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
We trekken dus naar AZ volgens de website van de Nederlanders.

https://www.az.nl/nl/nieuws/overzicht-oefenduels-18-19


13 Jun 2019, 11:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Op een plein zonder tribune…. onvergetelijk…. :lol: :crazy:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


13 Jun 2019, 11:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: 100 jaar EA - Expo & Century Game tegen AZ
Dit is het stadion van Alkmaar AZ....
https://www.az.nl/nl/meer/club/afas-sta ... as-stadion

Het model van wat het nieuwe EA-stadion zal worden.....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Jun 2019, 11:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 128 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst