Transfers volgend seizoen - Pagina 386 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 384 385 386 387 388 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

De Coninck - Ladrière - Mitu

Martens

Wantens - Ryckaert - Vertstraeten - Geenens

Van Gerven


Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.


Ik zie hier dat telkens Jan Mertens over het hoofd wordt gezien.
Is voor mij een certitude centraal.
Verstraeten is en blijft een twijfelgeval., heeft in geen twee seizoenen gespeeld.
Vooraan is het meest penibele probleem...

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


19 Jul 2019, 17:27
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
JohanD schreef:
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

De Coninck - Ladrière - Mitu

Martens

Wantens - Ryckaert - Vertstraeten - Geenens

Van Gerven


Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.


Ik zie hier dat telkens Jan Mertens over het hoofd wordt gezien.
Is voor mij een certitude centraal.
Verstraeten is en blijft een twijfelgeval., heeft in geen twee seizoenen gespeeld.
Vooraan is het meest penibele probleem...


Ga je dan met twee linksvoetige cv's spelen? Ryckaert en Mertens?


19 Jul 2019, 18:06
Duivelke

Lid geworden op: 27 Dec 2018, 18:57
Berichten: 27
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Binst naar Rupel Boom

https://rupelboomfc.be/aanvaller-nico-b ... or-1-jaar/


19 Jul 2019, 18:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Met het loon van DA alleen al moet je toch in staat zijn om de ploeg nog serieus te versterken.
Daarbij nog het vertrek van Sterckx,Annys,Van Hoevelen,De Rock dat is toch een serieus bedrag.
Het elk jaar dalend aantal sponsors en abonnementen zal komend seizoen wel het dieptepunt uit de geschiedenis van EA bereiken, en die mensen hebben 100% gelijk.
PLJ heeft zich totaal onmogelijk gemaakt bij supporters,sponsors,stad en ik zie niet in hoe hij dat nog zou kunnen omkeren, laat staan dat dit zijn bedoeling zou zijn want die man leeft op een andere planeet.
Modeshows,Bals van de voorzitter, 100 jarige viering zonder supporters, galamatch op 300 km van huis,
gaan lopen tijdens de match van de degradatie, stadionverboden van de club uit,....
Hopelijk is de lijdensweg voor de gewone supporter nu snel voorbij, maar ik vrees ervoor.

En dan vergeet ge Heymans en Lievens nog .
Denk dat het budget met de helft gedaald is tegen vorig seizoen


19 Jul 2019, 20:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Een wissel kan normaal niet ,want cocchiere is vrije speler ,ligt niet meer onder contract bij Dender ,en Mbaye heeft bij ons wel nog contract
Gehoord als Binst zou vertrekken cocchiere er dan zou bijkomen en Mbaye ook zou blijven of de testers zouden enorm moeten overtuigen


Klopt, maar Ignacio is ook wel nog steeds in gesprek met Dender voor een verlenging... Dus kan het een het ander wat helpen... Cocchiere wil voorlopig niet bijtekenen wegens mogelijk bankzitterstatuut bij Dender dus moet je hem hier bijna een plaats garanderen. Mbaye zal hetzelfde vragen... Stel dat het toch lukt en je start met die 2, komt alle druk opnieuw op uw middenveld te liggen en zeker Cocchiere is enorm afhankelijk van aanvoer... wie gaat die ballen brengen? Ladriere is enkel nog top als de rest van het middenveld het werk doen... En laat dat net ook het probleem van Sterckx geweest zijn... Ik zie De Coninck als linksmidden opduiken maar daar heeft hij toch de snelheid/explosiviteit en laatste pass niet voor vrees ik... Switch met Wantens, die van nature aanvallender is, is te overwegen... Maar gaat BVR met die 2 spitsen, Mitu, Wantens en Ladriere spelen? Ik geloof dat niet...

GJ Martens is meestal als CV gebruikt de laatste jaren dus of hij de missing link is op de 6, I don’t know...


19 Jul 2019, 22:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Allesweter schreef:
Een wissel kan normaal niet ,want cocchiere is vrije speler ,ligt niet meer onder contract bij Dender ,en Mbaye heeft bij ons wel nog contract
Gehoord als Binst zou vertrekken cocchiere er dan zou bijkomen en Mbaye ook zou blijven of de testers zouden enorm moeten overtuigen


Klopt, maar Ignacio is ook wel nog steeds in gesprek met Dender voor een verlenging... Dus kan het een het ander wat helpen... Cocchiere wil voorlopig niet bijtekenen wegens mogelijk bankzitterstatuut bij Dender dus moet je hem hier bijna een plaats garanderen. Mbaye zal hetzelfde vragen... Stel dat het toch lukt en je start met die 2, komt alle druk opnieuw op uw middenveld te liggen en zeker Cocchiere is enorm afhankelijk van aanvoer... wie gaat die ballen brengen? Ladriere is enkel nog top als de rest van het middenveld het werk doen... En laat dat net ook het probleem van Sterckx geweest zijn... Ik zie De Coninck als linksmidden opduiken maar daar heeft hij toch de snelheid/explosiviteit en laatste pass niet voor vrees ik... Switch met Wantens, die van nature aanvallender is, is te overwegen... Maar gaat BVR met die 2 spitsen, Mitu, Wantens en Ladriere spelen? Ik geloof dat niet...

GJ Martens is meestal als CV gebruikt de laatste jaren dus of hij de missing link is op de 6, I don’t know...


De "missing link" van de laatste jaren is een goed bestuur... ;) :cool:

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Jul 2019, 10:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

De Coninck - Ladrière - Mitu

Martens

Wantens - Ryckaert - Vertstraeten - Geenens

Van Gerven


Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.


Wil PLJ dat wel?? Heeft zich eind vorig seizoen laten ontvallen dat het in tweede amateur allemaal veel makkelijker was. Lees: ik werd graag/liever gezien. Anderzijds is hij zo'n ego-tripper dat hij misschien maar al te graag de kritische mensen de mond wil snoeren door losjes opnieuw te promoveren... Ik duim alsvast voor het tweede!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jul 2019, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

De Coninck - Ladrière - Mitu

Martens

Wantens - Ryckaert - Vertstraeten - Geenens

Van Gerven


Zoals ik DT zijn post iets hogerop lees, zal het eerder een wissel Mbaye-Cocchiere zijn. Dan heb je nog altijd maar 1 degelijke spits. Je zou inderdaad Mbaye moeten kunnen houden in combinatie met Cocchiere, maar zal financieel niet lukken, vrees ik.

Nochtans, als je meteen weer wilt opgaan, heb je weinig andere keus dan diep in de geldbuidel te tasten, en dan nog is 't onzeker.


Wil PLJ dat wel?? Heeft zich eind vorig seizoen laten ontvallen dat het in tweede amateur allemaal veel makkelijker was. Lees: ik werd graag/liever gezien. Anderzijds is hij zo'n ego-tripper dat hij misschien maar al te graag de kritische mensen de mond wil snoeren door losjes opnieuw te promoveren... Ik duim alsvast voor het tweede!


Dan heeft hij volgend seizoen nog een groter financieel probleem,budget moet dan weer omhoog........ hoe gaat hij dat fixen :D maar met zijn komende investeerders zal dit wel geen probleem zijn zeker :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jul 2019, 12:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
22/07/2019
Transfer Ladrière

Onze jongste aanwinst Benoit Ladrière werd officieel vrijgegeven door RAAL La Louvière waardoor de transfer helemaal kon worden afgerond.


23 Jul 2019, 14:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eindelijk een spits

Onze club heeft zich voor de komende 2 jaar versterkt met Ignazio Cocchiere (31). De Italiaanse aanvaller (1,85m) komt over van FCV Dender EH en kan fraaie statistieken voorleggen. Zo was hij de voorbije 3 seizoenen topschutter bij de buren en heeft hij daarmee het meest aantal doelpunten achter zijn naam in de Eerste Amateurliga. Cocchiere was voordien publiekslieveling bij Union waarmee hij naar Tweede Klasse promoveerde in 2015. Eerder speelde hij nog even in Zwitersland. Zijn jeugdopleiding kreeg hij bij Inter Milaan. Met deze transfer wordt de ambitie, om binnen de 2 jaar terug te keren naar de hoogste Amateurklasse, kracht bijgezet. Onze nieuwe aanwinst traint vanaf dinsdag mee.

Welkom Ignazio!

Hopelijk raakt die speelgerechtigd voor de beker en kan hij samen met Mbaye in de spits spelen en vinden die mekaar.
Decuyper mag beschikken of resideren op de bank.


29 Jul 2019, 6:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
wevege schreef:
Eindelijk een spits

Onze club heeft zich voor de komende 2 jaar versterkt met Ignazio Cocchiere (31). De Italiaanse aanvaller (1,85m) komt over van FCV Dender EH en kan fraaie statistieken voorleggen. Zo was hij de voorbije 3 seizoenen topschutter bij de buren en heeft hij daarmee het meest aantal doelpunten achter zijn naam in de Eerste Amateurliga. Cocchiere was voordien publiekslieveling bij Union waarmee hij naar Tweede Klasse promoveerde in 2015. Eerder speelde hij nog even in Zwitersland. Zijn jeugdopleiding kreeg hij bij Inter Milaan. Met deze transfer wordt de ambitie, om binnen de 2 jaar terug te keren naar de hoogste Amateurklasse, kracht bijgezet. Onze nieuwe aanwinst traint vanaf dinsdag mee.

Welkom Ignazio!

Hopelijk raakt die speelgerechtigd voor de beker en kan hij samen met Mbaye in de spits spelen en vinden die mekaar.
Decuyper mag beschikken of resideren op de bank.


Hopelijk blijft Mbaye dit moet toch een sterk duo zijn in 2de amateur, goe gedaan Iendracht. (y)
Als Decuyper vertrekt zou er dan nog een aanvaller moeten bijkomen of hebben we op een andere plaats nog een speler nodig om mee te doen voor de titel?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Jul 2019, 7:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Straf dat ryckaert blijft,kon zeker mee in 1b
Moest nu Verstraeten nog blessure vrij geraken dan hebben we samen met Mertens Geenens en jilke toch een dikke verdediging voor 2 e amateur
Nu nog vooraan iemand die er 20 binnen jast ,vandaag horen waaien van sup van Dender dat Aalst met cocchiere aan het praten is.

Hier ze,mijnen info klopte toch,dikke transfer Cocchiere
Hier wa verder noemde ze da de Grap van het jaar dat hij bij ons zou tekenen ze hebben het on un besse


29 Jul 2019, 7:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
(op papier) toch wel een bijzonder straffe transfer! (y)
Mijn geloof in het bestuur is nog altijd ver onder het vriespunt, maar als't goed is mag het ook gezegd worden.
Liever een paar echte versterkingen dan een hele resem jongens te halen die nog niet met de beloften meekunnen. Hopelijk maakt hij de hoge verwachtingen waar


29 Jul 2019, 8:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
Ze moeten proberen om Cocchiere en Gertjan Martens te doen tekenen en dan kunnen alle testers vertrekken.

met volgend elftal kan je in 2e amateur wel uit de voeten :

MBaye -Cocchiere

Wantens - Ladrière - Verstraeten

VD Berghe

Ryckaert - Martens - Geenens

Van Gerven



Nu Gertjan Martens nog!


29 Jul 2019, 9:55
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mbaye zou ook in de belangstelling staan van Olympic Club Charleroi Farciennes... Zou de vervanger moeten worden van Manzinga die naar de Schotse eersteklasser Motherwell verhuist...


30 Jul 2019, 14:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 384 385 386 387 388 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst