Artikels - Pagina 376 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 374 375 376 377 378 444
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
ik vind toch dat het allemaal te lang duurt.



Er was gezegd dat er vrijdag iemand zou tekenen en het is zaterdagnamiddag en op de site zijn ze in slaap gevallen, nog steeds geen nieuws.
Zwijg dan hé in plaats van u belachelijk te maken.
Trouwens Binst is al een week naar Rupel Boom en op de site staat achter zijn naam een vraagteken ?.
Is dat een site up to date houden en uw supporters informeren?
Dat is amateurisme van het 7de knoopsgat!


27 Jul 2019, 15:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Artikels
wevege schreef:
waly 2 schreef:
ik vind toch dat het allemaal te lang duurt.



Er was gezegd dat er vrijdag iemand zou tekenen en het is zaterdagnamiddag en op de site zijn ze in slaap gevallen, nog steeds geen nieuws.
Zwijg dan hé in plaats van u belachelijk te maken.
Trouwens Binst is al een week naar Rupel Boom en op de site staat achter zijn naam een vraagteken ?.
Is dat een site up to date houden en uw supporters informeren?
Dat is amateurisme van het 7de knoopsgat!

Cocchiere zou ook met sk Londerzeel onderhandelen die hun beste spits naar Lokeren zag vertrekken


27 Jul 2019, 16:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Ze hebben wel al samengezeten maar een akkoord is er nog niet (cochiere)

Dér zou misschien toch willen blijven, al denk ik dat ze bij EA vooral van zijn zwaar contract afwillen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Jul 2019, 16:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Ik zie ze nog eindigen zoals vorige keren. Overal naast grijpen en uiteindelijk uw eten moeten steken in wat lastminute overschotjes die het niveau ni aankunnen of er allang geen goesting meer in hebben.
Het duurt te lang dus ik gok andermaal op "noppes".
Dat ge het tegenwoordig al moet afleggen tegen clubs als londerzeel enzo... pijnlijk allemaal.


27 Jul 2019, 17:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Ik zie ze nog eindigen zoals vorige keren. Overal naast grijpen en uiteindelijk uw eten moeten steken in wat lastminute overschotjes die het niveau ni aankunnen of er allang geen goesting meer in hebben.
Het duurt te lang dus ik gok andermaal op "noppes".
Dat ge het tegenwoordig al moet afleggen tegen clubs als londerzeel enzo... pijnlijk allemaal.


Inderdaad blijven spreken van hogerop spelen, zelfs BVR heeft het virus al te pakken en dan moeten vaststellen dat we niet kunnen wedijveren tegen dergelijke ploegen met alle respect voor Londerzeel, jongens toch als dat klopt ja dan verlies je als voorzitter je laatste beetje geloofwaardigheid en kan je beter plaats maken voor een andere fantast. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Jul 2019, 8:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Ik zie ze nog eindigen zoals vorige keren. Overal naast grijpen en uiteindelijk uw eten moeten steken in wat lastminute overschotjes die het niveau ni aankunnen of er allang geen goesting meer in hebben.
Het duurt te lang dus ik gok andermaal op "noppes".
Dat ge het tegenwoordig al moet afleggen tegen clubs als londerzeel enzo... pijnlijk allemaal.

Niet overdrijven, hé, jongens. We behouden 14 van de 28 spelers die vorig seizoen in onze A-kern zaten. Qua speelminuten komt dat neer op 50,3 %.
We zijn afgeraakt van enkele spelers met zware contracten die vorig seizoen danig ontgoocheld hebben: Sterckx, Heymans, Annys, Binst, … om maar die 4 te noemen.
We hebben voorlopig niet slecht aangekocht (Ladrière, Wantens), en er komen enkele beloften piepen (Capelleman, De Vriendt).
We hebben inderdaad nog 2 spelers nodig: een CV, omdat we niet zeker zijn of we zullen kunnen rekenen op Verstraeten. Hopelijk kunnen we G-J Martens aantrekken. En vooral een deftige spits. Cocchiere? Als we die 2 posities nog kunnen invullen, dan vind ik wel dat we zonder overmoed mogen zeggen dat we voor de titel gaan spelen.


28 Jul 2019, 13:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
Om dit uur van de dag al dronken achter de pc zitten, dat moet je kunnen! :crazy:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Jul 2019, 15:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Ik zie ze nog eindigen zoals vorige keren. Overal naast grijpen en uiteindelijk uw eten moeten steken in wat lastminute overschotjes die het niveau ni aankunnen of er allang geen goesting meer in hebben.
Het duurt te lang dus ik gok andermaal op "noppes".
Dat ge het tegenwoordig al moet afleggen tegen clubs als londerzeel enzo... pijnlijk allemaal.

Niet overdrijven, hé, jongens. We behouden 14 van de 28 spelers die vorig seizoen in onze A-kern zaten. Qua speelminuten komt dat neer op 50,3 %.
We zijn afgeraakt van enkele spelers met zware contracten die vorig seizoen danig ontgoocheld hebben: Sterckx, Heymans, Annys, Binst, … om maar die 4 te noemen.
We hebben voorlopig niet slecht aangekocht (Ladrière, Wantens), en er komen enkele beloften piepen (Capelleman, De Vriendt).
We hebben inderdaad nog 2 spelers nodig: een CV, omdat we niet zeker zijn of we zullen kunnen rekenen op Verstraeten. Hopelijk kunnen we G-J Martens aantrekken. En vooral een deftige spits. Cocchiere? Als we die 2 posities nog kunnen invullen, dan vind ik wel dat we zonder overmoed mogen zeggen dat we voor de titel gaan spelen.


Na een dergelijk kutseizoen zou je verdomme geen enkele van uw 28 kernspelers nog moeten houden. Hou op met lullen man.


28 Jul 2019, 15:29
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Artikels
Petroe69 schreef:
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Ik zie ze nog eindigen zoals vorige keren. Overal naast grijpen en uiteindelijk uw eten moeten steken in wat lastminute overschotjes die het niveau ni aankunnen of er allang geen goesting meer in hebben.
Het duurt te lang dus ik gok andermaal op "noppes".
Dat ge het tegenwoordig al moet afleggen tegen clubs als londerzeel enzo... pijnlijk allemaal.

Niet overdrijven, hé, jongens. We behouden 14 van de 28 spelers die vorig seizoen in onze A-kern zaten. Qua speelminuten komt dat neer op 50,3 %.
We zijn afgeraakt van enkele spelers met zware contracten die vorig seizoen danig ontgoocheld hebben: Sterckx, Heymans, Annys, Binst, … om maar die 4 te noemen.
We hebben voorlopig niet slecht aangekocht (Ladrière, Wantens), en er komen enkele beloften piepen (Capelleman, De Vriendt).
We hebben inderdaad nog 2 spelers nodig: een CV, omdat we niet zeker zijn of we zullen kunnen rekenen op Verstraeten. Hopelijk kunnen we G-J Martens aantrekken. En vooral een deftige spits. Cocchiere? Als we die 2 posities nog kunnen invullen, dan vind ik wel dat we zonder overmoed mogen zeggen dat we voor de titel gaan spelen.


Na een dergelijk kutseizoen zou je verdomme geen enkele van uw 28 kernspelers nog moeten houden. Hou op met lullen man.


Is dat de oplossing? Iedereen buiten?
Ik vind dat hij gelijk heeft maar begrijp ook dat jij niet zo snel over tegenslag heen raakt en nog wat gefrustreerd bent. Probeer je erover te zetten, Alles komt ooit weer goed! :EA:


28 Jul 2019, 15:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
Om dit uur van de dag al dronken achter de pc zitten, dat moet je kunnen! :crazy:

Ik heb er geen probleem mee dat men het oneens is met mij, maar is het nu echt onmogelijk om je mening mee te delen zonder te beginnen schelden of anderen te vernederen?


28 Jul 2019, 17:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Niet slecht ingekocht... je bedoelt 'amper iets'?
Mag het aub ietske meer zijn?
Dat ze daar aan de Bredestraat gene roeste nagel meer hebben om aan hun gat te krabben, dat kan ik goed geloven. als je ziet hoeveel geld er vorige jaren is verbrast aan provinciale voetballers die denken dat ze ambitie mogen hebben voor hogerop. Dat ze het dan maar zelf oplossen ook. Vorig jaar quasi expres hun laten zakken door expres het grote gelijk van sommigen vergeefs te willen bewijzen door in ons elftal minstens een 3 a 4tal regelrechte krabbers op te stellen. Awel dat ze het dan maar zelf oplossen ook. Ze hebben zelf die ondermaatse kern samengesteld dat ze hun problemen gvd oplossen. Waar zit die geldschieter trouwens? Moeten we echt wachten op de volgende episode van de plj goes solo saga? Ik meen na zowat het meest belabberde seizoen (zowel qua spel als qua bestuur) dat ik persoonlijk heb mogen meemaken dat wij wel recht hebben op wat meer dit jaar, niet? "We hebben gefaald" is er geponeerd door de voorzitter kort na de degradatie. Dat is uiteraard enorm juist. Maar hebben ze iets geleerd, laat staan er iets mee gedaan? Ik twijfel er zeer sterk aan. Blijft er nog het ietsiepietsie kleine onnozele detail (ik weet het ik ben een muggenzifter) dat we andermaal hopeloos in het rood staan. Zo rood als de kaken zouden moeten zijn van iedere zichzelf respecterende organisatie die dergelijke jaarrekening moet neerleggen. Na het zoveelste fiasco (en wat voor één) zoals je ons vorige seizoen - denk ik- toch mag omschrijven, wordt verondersteld dat we alles maar rap vergeten, de spons erover, doen alsof er niets aan de hand is, en opnieuw tegen beter weten in dagdromen van de terugkeer naar hogerop???? Serieus???? We mogen de b reeks dan misschien wat minder goed kennen... zomaar beweren dat ze (min of meer) makkelijker zal zijn, ik wil dat allemaal nog wel eens zien. Thes heeft ons vorig jaar trouwens op hun veld compleet zoek gespeeld zolang het nodig was. Die kwamen ook uit de b reeks.


28 Jul 2019, 20:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
Mijn gedacht, het lijkt wel alsof er niets gebeurd is, en we met de vingers in de neus weer naar 1e amateur gaan. Word toch eens wakker! Met deze voddenvent aan het hoofd van onze club gaan we nergens meer heen, tenzij naar provinciale of de vereffenaar/curator. Maar kom, daar is 't ook plezant, niet? Zijn 5-jarenplan om naar 1B te gaan is al omgeschakeld naar een 2-jarenplan om naar 1e Am te gaan. En volgend jaar wil hij los kampioen spelen in 3e Am waarschijnlijk. Naïef zijn is mooi, maar er zijn grenzen...


29 Jul 2019, 10:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
Als gevolg van een rode kaart vorig seizoen in competitieverband met FCV Dender op Châtelet Farciennes is Cocchiere nu zondag geschorst voor het bekerduel tegen City Pirates. Van Den Eynde (enkel) en De Coninck (hoofdwonde) zijn niet inzetbaar. Mbaye is volledig hersteld van een voetbreuk. De Senegalees kan voluit gaan, maar de bekermatch komt nog te vroeg. Vanavond wordt om 20.30 uur op Oud-Heverlee tegen de beloften geoefend. (VLJA)



We hebben het begrepen, Dekuyper zal het moeten doen in de spits.
Goodluck!
:?


01 Aug 2019, 9:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
Hoe zit dat met dat nieuws dat er op komst was?
Net als Van Aken die ging toch ook ne keer de boeken open doen. :wadde:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Aug 2019, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
wevege schreef:
iendrachter schreef:
Als gevolg van een rode kaart vorig seizoen in competitieverband met FCV Dender op Châtelet Farciennes is Cocchiere nu zondag geschorst voor het bekerduel tegen City Pirates. Van Den Eynde (enkel) en De Coninck (hoofdwonde) zijn niet inzetbaar. Mbaye is volledig hersteld van een voetbreuk. De Senegalees kan voluit gaan, maar de bekermatch komt nog te vroeg. Vanavond wordt om 20.30 uur op Oud-Heverlee tegen de beloften geoefend. (VLJA)



We hebben het begrepen, Dekuyper zal het moeten doen in de spits.
Goodluck!
:?


Ze zullen idd niet anders kunnen dan met Dekuyper spelen zondag.
Wie ik nog als creatieve speler zou halen is Andel Sarr, kan zowel op de flanken spelen als centraal opt midden en kun je zelf ook als targetspits gebruiken met zijn gestalte.
Is momenteel nog zonder club en ze hebben er vorig seizoen ook mee aan tafel gezeten.


Hij heeft dan bij Oudenaarde de pannen van het dak gespeeld zeker...


01 Aug 2019, 13:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 374 375 376 377 378 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst