Voorbereiding seizoen 2019-20 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Voorbereiding seizoen 2019-20 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
zwawi schreef:
Er zal wel in een 3-5-2 systeem gespeeld worden zoals op Lebbeke denk ik.

Van Gerven
Razzi - Mertens - Ryckaert
Geenens - De Neve - Van Den Berghe - Ponnet - Wantens
Dekuyper - Mitu

Als Mbaye blijkbaar voluit gaat op training moet je die toch op de bank kunnen zetten om het laatste half uur in te vallen als het nodig is.


Als mbaye nog niet 100% is zou ik hem niet opstellen noch laten invallen, ook niet 'als het nodig is'. Een potentiële match tegen nen eersteklasser is tof maar daarvoor moet je 4(?) Rondes overleven. Aldus kan je in uw 1ste ronde wat mij betreft niet spreken van 'als het nodig is'.

Als ge de laatste ronde voor een eersteklasser haalt is dit anders maar nu zou ik geen ridico lopen op een lanfdurige kwetsure om eventieel de 2de ronde van de beker te halen.

Laat mbaye, verstraetdn, jilke, ... maar recupereren, we zullen ze nog genoeg nodig hebben in competitie.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Aug 2019, 17:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Vlam! 1-1 op Liedekerke. Gelijkmaker in 88e minuut. Andermaal proficiat!!!!
Het mag dan een oefenwedstrijd zijn... het is tegen een ploeg die 2 niveaus lager voetbalt. Deze keer met cocchiere mbaye gertjan martens erbij... gewoon belachelijk dit.

Strontseizoen zoveel... here we come!!!!!


07 Aug 2019, 22:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Bij momenten volledig weggespeeld tegen een ploeg uit 1ste provenciale, het gaat van kwaad naar erger.
Daar waar je bij Liedekerke enkele vinnige spelers met een actie hebt lopen hebben wij enkel Wantens die voor gevaar kan zorgen en ballen voor de goal brengt, en als die er niet bijloopt krijg je zoals in de eerste helft geen kans bij elkaar gevoetbald.
Razzi,Vandenberghe,Burssens dat is een grote schande dat zulke sukkelaars het EA truitje mogen dragen.
allemaal te danken aan onze trainer die een erectie krijgt van jongens met een Gent verleden.
Daar nog De Neve bij die gefrustreerd opt plein loopt omdat hij nog steeds niet kan voetballen en het plaatje is compleet, vooral als je er nog iemand naast zet die nog slechter is.
PLJ heeft nogmaals een enorme flater geslaan door het sportieve beleid in zo een onbekwaam iemand zijn handen te geven, maar dat wisten wij als supporters eind vorig seizoen al.
Met Martens komt er nog maar eens een vriendje van de trainer bij, ik wil niet weten wat dat allemaal kost.
Hier haalt men eerst een nest spelers om nadien te bepalen hoe men gaat spelen.
0,0 creativiteit in die ploeg en elke match met Geenens op half rechts :crazy: .
BVR ge moogt naar huis gaan het huiswerk is af :D .


:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Aug 2019, 7:57
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Hetzelfde beeld van vorig jaar komt terug. Geen enkele overtuigende oefenmatch spelen, in de beker met de hakken over de sloot tegen een paar mindere tegenstanders (Hasselt, Brakel) om vervolgens dramatisch van start te gaan in de competitie. Het enige verschil zal dit jaar zijn dat de hakken en de sloot volgende zondag al gedaan zullen zijn.


08 Aug 2019, 8:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Ik heb de match niet gezien en kan er dus niet over oordelen maar op het nippertje een 1-1 gelijkspel uit de brand slepen bij een eersteprovincialer... daar wordt je als supporter niet meteen wild van.
Blijkbaar liepen ze er ook lusteloos bij. En dat is niet de eerste keer. Ook toen ze tegen de Gentse beloften speelden, zag je dat de goesting bij de tegenstander veel groter was. En daar begint het toch bij: mentaliteit, inzet, wil om te winnen. Toch wel een probleem bij sommigen in deze kern precies.


08 Aug 2019, 8:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Hoe was Fabio in de tweede helft in doel? Kon er last minute niet meer geraken, misschien maar best :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Aug 2019, 9:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
08/08/2019
Nieuwe blessure voor Jilke

Jilke De Coninck liep nu een scheurtje in de quadriceps op en is enkele weken buiten strijd. Arne Van den Eynde ondervindt nog wat hinder aan de enkel. Jordy Verstraeten kan nog niet helemaal voluit gaan op training. Benoit Ladrière heeft de individuele looptraining hervat.


08 Aug 2019, 9:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Wat wil je hebben als je wodka Burssens en Razzi opstelt.
Sorry maar die mogen nog niet eens op de bank raken als er zelfs 5 gekwetsten zijn!
Als je met een rechtsback speelt dan met Geenens, dat is geen middenvelder!
Als PLJ en BVR dit niet zien kennen ze niks van voetbal, maar dat is geen nieuws zeker hé.
En mentaliteit ja, dank zij Burssens zijn we gedegradeerd en denk maar niet dat dat manneken ons zal helpen promoveren.
Dus aan ons om alles op alles te zetten zodat hij nooit meer tot de kern van de 1° ploeg behoort!
BVR doe hem godverdomme weg in het belang van de ploeg en de supporters!
Zoniet zult ge met de winterstop al uw biezen mogen pakken, of zijt ge daar misschien op uit?
En beste bestuur wees eens een keer consequent, vorig seizoen moest een goede trainer als Tom De Cock vertrekken omdat hij niet de top 5 haalde, als BVR nu geen top3 haalt voor de winterstop: B U I T E N !


08 Aug 2019, 9:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
zwawi schreef:
Ik heb de match niet gezien en kan er dus niet over oordelen maar op het nippertje een 1-1 gelijkspel uit de brand slepen bij een eersteprovincialer... daar wordt je als supporter niet meteen wild van.
Blijkbaar liepen ze er ook lusteloos bij. En dat is niet de eerste keer. Ook toen ze tegen de Gentse beloften speelden, zag je dat de goesting bij de tegenstander veel groter was. En daar begint het toch bij: mentaliteit, inzet, wil om te winnen. Toch wel een probleem bij sommigen in deze kern precies.


Dat je na vorig seizoen en een hele resem fluttransfers nog steeds verder gaat met BVR ( die het niet beter deed dan TDC , integendeel ) daar begint het al bij . De man zelf straalt niets meer uit en al zeker niet tijdens de laatste match tegen dessel die we moesten winnen maar kansloos onderuit gingen zonder enige grinta. Regi van Acker is nog vrij , niet twijfelen zou ik zeggen al zl de brave man voor dit bestuur meteen passen .


08 Aug 2019, 9:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Het is gewoon hopeloos. Stop er toch gewoon mee...


08 Aug 2019, 10:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
iendrachter schreef:
Het is elke match in de voorbereiding dat dezelfde spelers door de mand vallen, dat is geen gebrek aan inzet maar vooral een gebrek aan kwaliteit.
Razzi had vorig seizoen geen ploeg hoe zou dat komen?
Vandenberghe heeft al meer ballen buiten dan binnen het veld getrapt en maakt de ene fout na de andere omdat hij niet meekan, triestig.
En dan nog Burssens, wanneer gaat di
e zijn contract eindelijk verbroken worden?
Ook Ponnet mogen ze laten vertrekken, krijgt nu in de voorbereiding volop zijn kans maar bakt er ook niks van, buiten die ene oefenmatch op Lebbeke.
Die nr 24 van Liedekerke dat was toch iets anders dan de sukkelaars die wij lopen hebben op die positie.


Het zijn eigenlijk gewoon de sukkels van vorig jaar aangevuld met nog enkele andere sukkels. Hoe kom je erop om mannen als Dekuyper, De Neve, Burssens en vele anderen te houden na zo een erbarmelijk seizoen?


08 Aug 2019, 10:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
De kern is veel te plat. Grijze middenmoot is het maximale. Van mijn part verliezen ze alle komende wedstrijden, oefenmatchen, beker, competitie. Van mijn part komt er geen honderd man meer zien thuis, en trekken nog meer sponsors zich terug. Het kan het doek enkel sneller doen vallen. In deze hoedanigheid en met deze mensen aan het roer heeft de club nul komma nul toekomst. Waarom deze doodstrijd nog langer rekken ?


08 Aug 2019, 11:03
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
AlostanA schreef:
iendrachter schreef:
Het is elke match in de voorbereiding dat dezelfde spelers door de mand vallen, dat is geen gebrek aan inzet maar vooral een gebrek aan kwaliteit.
Razzi had vorig seizoen geen ploeg hoe zou dat komen?
Vandenberghe heeft al meer ballen buiten dan binnen het veld getrapt en maakt de ene fout na de andere omdat hij niet meekan, triestig.
En dan nog Burssens, wanneer gaat di
e zijn contract eindelijk verbroken worden?
Ook Ponnet mogen ze laten vertrekken, krijgt nu in de voorbereiding volop zijn kans maar bakt er ook niks van, buiten die ene oefenmatch op Lebbeke.
Die nr 24 van Liedekerke dat was toch iets anders dan de sukkelaars die wij lopen hebben op die positie.


Het zijn eigenlijk gewoon de sukkels van vorig jaar aangevuld met nog enkele andere sukkels. Hoe kom je erop om mannen als Dekuyper, De Neve, Burssens en vele anderen te houden na zo een erbarmelijk seizoen?


:lol:

Nog geen match gezien dit seizoen en abo niet verlengd. Mijnen degout door de (voorspelde!) degradatie met dat eerste blik 'sukkels' is nog altijd niet verteerd. Dat er dit seizoen een tweede blik ging open getrokken worden, stond in de sterren geschreven. Pat wilt break-even draaien met minder inkomsten.


08 Aug 2019, 11:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Ik heb enkel de match afgelopen zondag gezien, ondanks de winst vond ik het allesbehalve wat er op de mat werd gebracht. Vooral het schrijnend gebrek aan mentaliteit en fierheid bij de spelers om voor deze mooie club te mogen spelen stoort me enorm.
Dat Bart niet meer leven in deze groep krijgt zegt veel over hem maar ook over de spelers zelf.
De ziel van Eendracht Aalst is stilaan helemaal weg...


08 Aug 2019, 12:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 2019-20
Gijzegem Vaneigest schreef:
Ik heb enkel de match afgelopen zondag gezien, ondanks de winst vond ik het allesbehalve wat er op de mat werd gebracht. Vooral het schrijnend gebrek aan mentaliteit en fierheid bij de spelers om voor deze mooie club te mogen spelen stoort me enorm.
Dat Bart niet meer leven in deze groep krijgt zegt veel over hem maar ook over de spelers zelf.
De ziel van Eendracht Aalst is stilaan helemaal weg...


ik denk dat vele spelers den iendracht niet meer zien als die mooie traditieclub maar gewoon net als elke andere club, een plaats waar ze zoveel mogelijk poen willen scheppen.
Burssens zijn reactie na de degradatie zegt toch genoeg. En die gasten blijven dan nog zonder enige schroom of verontschuldiging het seizoen nadien leuk verder spelen bij diezelfde club waar zen og op getoast hebben bij de degradatie.
En ons clubbestuur, met den trainer voorop, ziet daar geen graten in. Tja, dan zijn we uitgepraat zeker.

Zowel met den trainer als met een aantal van onze spelers kan je niets aanvangen, maar als er geen geld is voor beter, dan blijf je rustig aanmodderen en kan je enkel naar beneden kijken ipv te dromen van een wederopstanding.

Ik was er niet tegen Liedekerke, wel tegen City Pirates, en als ze met dezlfde ingesteldheid tegen Lierse gaan spelen gaan we veel goalen te zien krijgen... ge moet U aan iets optrekken tegenwoordig.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Aug 2019, 14:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst