Beker van België 2019-2020 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12
 Beker van België 2019-2020 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Davy schreef:
Een hele goede wedstrijd. Ik wist niet wat ik zag. Hoe slecht het tegen de piraten was, zo degelijk tot gewoon heel goed was het vandaag. Het had ook 3-0 kunnen (misschien wel moeten) zijn. Razzi zeer goeie match op rechtsback. Wantens ook goed. En Ken Van den Berghe was ook goed vandaag. Er was ook veel pressing, kort op de man, slimme foutjes , verbetenheid en bij momenten zelfs goede combinaties in een tijd. Soit ik wist bij momenten niet wat ik zag. Twee prima doelpunten van de neve, een zeer nuttigeDekuyper. Niet te geloven. Kunnen we afspreken dat er in t vervolg op deze manier wordt gestreden? En niet zoals het voorbije jaar? Sinds zeeeer lang eens tevreden over het voetbal kunnen naar huis keren.


Blij dit te lezen!


11 Aug 2019, 20:52
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Davy schreef:
Een hele goede wedstrijd. Ik wist niet wat ik zag. Hoe slecht het tegen de piraten was, zo degelijk tot gewoon heel goed was het vandaag. Het had ook 3-0 kunnen (misschien wel moeten) zijn. Razzi zeer goeie match op rechtsback. Wantens ook goed. En Ken Van den Berghe was ook goed vandaag. Er was ook veel pressing, kort op de man, slimme foutjes , verbetenheid en bij momenten zelfs goede combinaties in een tijd. Soit ik wist bij momenten niet wat ik zag. Twee prima doelpunten van de neve, een zeer nuttigeDekuyper. Niet te geloven. Kunnen we afspreken dat er in t vervolg op deze manier wordt gestreden? En niet zoals het voorbije jaar? Sinds zeeeer lang eens tevreden over het voetbal kunnen naar huis keren.


Nagel op de kop. Ik denk niet dat ik de voorbije twee seizoenen zo'n match gezien heb. Die Razzi had ik al afgeschreven, maar ik ga mij nog wat inhouden. Vorige week had ik De Neve zelf van het plein willen halen, maar gisteren... Ook die mentaliteit van gisteren was uitstekend. dat moeten ze toch meer kunnen brengen.
Voor Ponet leek het mij gisteren allemaal een beetje te rap te gaan.


12 Aug 2019, 7:42
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Puike prestatie van onze ploeg tegen een voor mij tegenvallend Lierse, daar had ik toch meer van verwacht.
Enfin, het was in ieder geval een meer dan verdiende overwinning als ze nu nog regelmaat in hun prestaties kunnen leggen kunnen we zeker bovenaan meedraaien.
Er staat al een ploeg en wetende dat er nog enkele sterkhouders moeten terugkeren en onze aanvallers hun beste spelpeil nog moeten halen, dan staan we er niet zo slecht voor mijn gedacht.
Het belangrijkste voor mij was dat ik weer eens genoten heb van het spelletje zelfs met momenten tic-tac voetbal gezien. :D
Afwachten dus want afgelopen seizoen hadden we ook zo enkele uitschieters en je weet hoe het is afgelopen.
Merci Iendracht! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Aug 2019, 8:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Fijn om nog eens positieve zaken te lezen. Na de bekermatch vorig seizoen thuis tegen Charleroi was er ook veel lof. Wanneer spelers zich kunnen opladen is er veel mogelijk en Kempenzonen had nog iets te goed van ons. En als zelfs een strijkplank dergelijke mooie goals maakt, tja, dan loopt het wel.

Alleszins ik ben nog niet overtuigd en zal de eerste 5 competitiematchen afwachten om te zien of ze mijn steun nog waard zijn.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


12 Aug 2019, 9:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Bakkie schreef:
Bartvde schreef:
Bravo iendracht én bvr!
Voor wie kritisch blijft: 'mag' het nog goed zijn?


Alle problemen zijn opgelost :EA: :EA:


eendracht zou eendracht niet zijn moesten ze er met hun klikken en klakken uitliggen tg londerzeel, nog wat wachten op bevestiging toch wel

_________________
www.spionkoplede.com


12 Aug 2019, 10:10
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Mooi combinatievoetbal, kort op de man druk zetten, weinig kansen weggeven en er zelf redelijk veel creëren; Het was lang geleden dat we nog eens zo 'n goed voetballend iendracht hadden gezien.

Dit was voetbal! Hopelijk was het geen ééndagsvlieg en gaan ze op dit elan door.

Uitblinker vond ik Lars Wantens. Mitu dolde geregeld met zijn verdediger en onze verdediging stond als een blok. Doordat het middenveld hoog druk zette samen met onze spitsen, kwam de verdediging minder onder druk te staan en deelde Lierse veel slechte passes uit.

Meer van dat :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Aug 2019, 12:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
iendrachter schreef:
Mariner schreef:
Bakkie schreef:

Alle problemen zijn opgelost :EA: :EA:


eendracht zou eendracht niet zijn moesten ze er met hun klikken en klakken uitliggen tg londerzeel, nog wat wachten op bevestiging toch wel


Londerzeel mogen ze zeker niet onderschatten, is een sterk geheel met enkele ex Dender spelers en ook Sterckx die tegen ons uiteraard wel zal tonen dat hij kan voetballen en scoren.
Hebben daar in tegenstelling tot bij ons wel een goede scouting.
Spelers die bij ons vertrekken zakken dikwijls enkele reeksen, bij Londerzeel is dat net het omgekeerde.
Aangezien Ladriēre nog niet fit zal zijn en Ponnet toch te weinig brengt zou ik zoals gisteren na de wissels met Dekuyper achter de 2 spitsen Cocchiere en Mbaye spelen.
Dit zijn BVR zijn woorden over Dekuyper:
De werkkracht van Dekuyper is fenomenaal. Hij doet me stilaan denken aan Depoitre destijds bij Aalst .
:lol:

Sterckx scoorde gisteren 2 keer en was man van de match,opletten dus volgende week


12 Aug 2019, 14:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
We mogen 't vel van den beer niet verkopen voor hij geschoten is, maar mochten we Londerzeel kunnen verslaan wacht ons een uitmatch bij de winnaar van onderstaand duel:

KFC Rhodienne-De hoek - CS. Onhaye.

Rhodienne speelt in 1ste provinciale Brabant.
Onhaye speelt in 2de amateur en ligt tegen Dinant.

En als die match ook nog eens gewonnen wordt zitten we alweer in de trommel met 1ste klasseclubs.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Aug 2019, 15:20
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Timoilsjt schreef:
We mogen 't vel van den beer niet verkopen voor hij geschoten is, maar mochten we Londerzeel kunnen verslaan wacht ons een uitmatch bij de winnaar van onderstaand duel:

KFC Rhodienne-De hoek - CS. Onhaye.

Rhodienne speelt in 1ste provinciale Brabant.
Onhaye speelt in 2de amateur en ligt tegen Dinant.

En als die match ook nog eens gewonnen wordt zitten we alweer in de trommel met 1ste klasseclubs.


en hier komt de grap : we spelen thuis tegen een eersteklasser dan :lol: :lol: :lol:


13 Aug 2019, 15:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Denk maar niet dat we Londerzeel zomaar even gaan opzij zetten. We zullen het niveau van tegen Lierse moeten halen om hen te kloppen.


13 Aug 2019, 16:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
We mogen 't vel van den beer niet verkopen voor hij geschoten is, maar mochten we Londerzeel kunnen verslaan wacht ons een uitmatch bij de winnaar van onderstaand duel:

KFC Rhodienne-De hoek - CS. Onhaye.

Rhodienne speelt in 1ste provinciale Brabant.
Onhaye speelt in 2de amateur en ligt tegen Dinant.

En als die match ook nog eens gewonnen wordt zitten we alweer in de trommel met 1ste klasseclubs.


en hier komt de grap : we spelen thuis tegen een eersteklasser dan :lol: :lol: :lol:


Dozje begint al schrik te kroigen ;)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Aug 2019, 16:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
zwawi schreef:
Denk maar niet dat we Londerzeel zomaar even gaan opzij zetten. We zullen het niveau van tegen Lierse moeten halen om hen te kloppen.


Inderdaad, en ook Onhaye is 2de amateur.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Aug 2019, 16:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:
Timoilsjt schreef:
We mogen 't vel van den beer niet verkopen voor hij geschoten is, maar mochten we Londerzeel kunnen verslaan wacht ons een uitmatch bij de winnaar van onderstaand duel:

KFC Rhodienne-De hoek - CS. Onhaye.

Rhodienne speelt in 1ste provinciale Brabant.
Onhaye speelt in 2de amateur en ligt tegen Dinant.

En als die match ook nog eens gewonnen wordt zitten we alweer in de trommel met 1ste klasseclubs.


en hier komt de grap : we spelen thuis tegen een eersteklasser dan :lol: :lol: :lol:


Dozje begint al schrik te kroigen ;)


Hij zal zondag wel bidden dat Londerzeel wint!


13 Aug 2019, 16:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Dat wordt dus een midweek match op Cercle Brugge of Moeskroen


14 Aug 2019, 10:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Of in Eupen...


14 Aug 2019, 16:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst