Transfers volgend seizoen - Pagina 393 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 391 392 393 394 395 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Sep 2019, 9:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:

Het enige positieve is dat we nu middenvelders hebben die kunnen scoren, maar ik zou er ook nog een extra aanvaller bij willen!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


03 Sep 2019, 9:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:


Idd 3 spitsen laten vertrekken en 1 spits gehaald.
Aanvallend zijn we verzwakt.
Verdediging en middenveld zijn wel goed.
Leuk voor die jongegasten dat ze bij de a kern komen maar basismateriaal zijn ze momenteel zeker nog niet.
Hopelijk halen ze toch nog ergens een vrije speler binnen.

Ik zou voor Andel Sarr gaan,zit nog zonder ploeg heeft zijn lengte mee,en kan op verschillende plaatsen spelen
Heeft zich bij Fc Lebbeke komen aanbieden maar daar is den ezel ook uitgescheten


04 Sep 2019, 19:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 419
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
Aanvallend Binst-De Rock-Mbaye vertrokken en juist Cocchiere aangeworven om kampioen te spelen veel te weinig. Oh ja er is nog Dekuyper. :hmm:


Idd 3 spitsen laten vertrekken en 1 spits gehaald.
Aanvallend zijn we verzwakt.
Verdediging en middenveld zijn wel goed.
Leuk voor die jongegasten dat ze bij de a kern komen maar basismateriaal zijn ze momenteel zeker nog niet.
Hopelijk halen ze toch nog ergens een vrije speler binnen.

Ik zou voor Andel Sarr gaan,zit nog zonder ploeg heeft zijn lengte mee,en kan op verschillende plaatsen spelen
Heeft zich bij Fc Lebbeke komen aanbieden maar daar is den ezel ook uitgescheten

Slecht karakter.


04 Sep 2019, 20:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Pff die die zichzelf ergens aanbieden om nog wa te rapen. Laat het maar zitten. Vorig jaar slecht seizoen... ik lees da allemaal ni graag als die het dan bij ons plots zouden moeten komen doen.


04 Sep 2019, 20:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
Pff die die zichzelf ergens aanbieden om nog wa te rapen. Laat het maar zitten. Vorig jaar slecht seizoen... ik lees da allemaal ni graag als die het dan bij ons plots zouden moeten komen doen.


Vraag is ook hoe fit die eigenlijk (nog) is... Is er al 29 en doorheen zijn carriëre is het toch vaak met up and downs gegaan...

Ik kan wel snappen dat er nu niet specifiek meer wordt ingezet op een vrije speler: als er iemand (langdurig) gekwetst uitvalt, kan je nog altijd in actie schieten (mits je een lijstje hebt aangelegd uiteraard)...


05 Sep 2019, 9:12
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De kern zal nu wel compleet zijn. Een extra (goeie dus dure) spits lijkt mij ook niet ideaal. Mbayé was al misnoegd dat hij niet mocht spelen. Je kan er De Kuyper momenteel ook niet uitzetten. Die speelde vorig jaar heel slecht, maar was eigenlijk geblesseerd. Die staat nu veel scherper en is een harde werker die de goal weet staan. Cocchierre is een vergelijkbaar type, maar niet helemaal vind ik. Die gaat er gewoon veel inleggen.
Stel dat we een derde spits halen die altijd moet spelen, dan jaag je één van de twee andere direct naar een andere club (waarschijnlijk De Kuyper dan).


05 Sep 2019, 11:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moses Chunga schreef:
De kern zal nu wel compleet zijn. Een extra (goeie dus dure) spits lijkt mij ook niet ideaal. Mbayé was al misnoegd dat hij niet mocht spelen. Je kan er De Kuyper momenteel ook niet uitzetten. Die speelde vorig jaar heel slecht, maar was eigenlijk geblesseerd. Die staat nu veel scherper en is een harde werker die de goal weet staan. Cocchierre is een vergelijkbaar type, maar niet helemaal vind ik. Die gaat er gewoon veel inleggen.
Stel dat we een derde spits halen die altijd moet spelen, dan jaag je één van de twee andere direct naar een andere club (waarschijnlijk De Kuyper dan).


En dan is er Mitu nog die in het huidig concept nooit op de rechterflank zal spelen...


05 Sep 2019, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Cocchiere moet aanvoer krijgen want zelf actie maken daarvoor is hij technisch te beperkt en Dekuyper voor een gans seizoen op hetzelfde niveau te spelen moet ik eerst nog zien.
Als er één van je spitsen gekwetst of geschorst is zit je met een probleem, enfin de toekomst zal het uitwijzen hoever we geraken met deze beperkte aanvalslinie.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Sep 2019, 13:43
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Cocchiere moet aanvoer krijgen want zelf actie maken daarvoor is hij technisch te beperkt en Dekuyper voor een gans seizoen op hetzelfde niveau te spelen moet ik eerst nog zien.
Als er één van je spitsen gekwetst of geschorst is zit je met een probleem, enfin de toekomst zal het uitwijzen hoever we geraken met deze beperkte aanvalslinie.


We zien wel de zondag hoe ver we staan. Zowel tegen Londerzeel als Onhay, beiden 2de amateur, hebben we niet slecht gepresteerd, hopelijk tegen Pepingen-Halle bevestiging ervan.
Als je wint kan je zonder al te veel druk donderdag naar Leuven trekken.
't Aftellen is begost! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


05 Sep 2019, 14:00
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hoop doet leven, indien hij er nog zal zijn ;-)

Citeer:
Hein Vanhaezebrouck leerde Jonathan David kennen in de zomer van 2017, toen beloftencoach Bart Van Renterghem hem op de jonge Canadees attent maakte: "Mooi is dat ook voor de scouting. Je slaat de bal soms mis, maar David was een echte voltreffer", aldus Vanhaezebrouck in Het Nieuwsblad.


20 Nov 2019, 17:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zouden ze van plan zijn om deze maand transfers te doen? Ik dacht aan een keeper, maar nu Julien de laatste weken beter bezig is en Fabio ook goede dingen toonde voor zijn blessure, stappen ze daar misschien van af.


02 Jan 2020, 9:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Zouden ze van plan zijn om deze maand transfers te doen? Ik dacht aan een keeper, maar nu Julien de laatste weken beter bezig is en Fabio ook goede dingen toonde voor zijn blessure, stappen ze daar misschien van af.


Naar wat ik heb gehoord willen ze ook volgend jaar door met dezelfde drie keepers. Ik zou da toch niet doen. Tot tweemaal toe hebt ge zowel zeb als julien er al eens uitgehaald. Tis niet omdat Julien nu 3goei matchen keept, dat hij hier de komende 5jaar de NR 1 zal gaan worden. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hij het niet kan he, was echt goed aan het spelen!

Verder zouden ze samen gezeten hebben met Marien (fc luik, ex-hamme) speelde daar toen samen vooraan met mitch. Zou zeker geene slechte zijn geloof me, maar das ook een nieuwtje van twee weken geleden, als er ondertussen nog niets op de officiele site staat vrees ik ervoor dat ze er uit geraakt zijn.

Volgens Hln zijn ze nog aan het uitkijken naar een verdediger met de nodige ervaring maar daarover heb ik nog niets horen vallen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Jan 2020, 10:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:

Verder zouden ze samen gezeten hebben met Marien (fc luik, ex-hamme) speelde daar toen samen vooraan met mitch. Zou zeker geene slechte zijn geloof me, maar das ook een nieuwtje van twee weken geleden, als er ondertussen nog niets op de officiele site staat vrees ik ervoor dat ze er uit geraakt zijn.



Lijkt me dan eerder een transfer naar volgend seizoen toe want heeft toch wel wat gespeeld dit seizoen bij Luik en die hebben net een nieuwe trainer dus die zal hem ook eerst nog willen aan het werk zien kan ik me inbeelden. Is ook een type Van Den Eynde, dus snap de interesse niet helemaal...

Van Acker trouwens aan de slag bij Dender...


02 Jan 2020, 10:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Eendracht Aalst - Aanvaller Jonathan Legear (ex-Standard en Anderlecht) werd aangeboden, maar de club ging er niet op in. Het contract van de Waal werd bij het Turkse Adana Demirspor ontbonden en intussen vond hij onderdak bij Wezet.

Arne Van Den Eynde (spierscheur) en Ken Van Den Berghe (spierscheur) hervatten de training, maar de wedstrijd op SK Pepingen-Halle komt nog te vroeg. Ook doelman Fabio Vandenbossche (handbreuk) is niet inzetbaar. (VLJA) :lol:


03 Jan 2020, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 391 392 393 394 395 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst