Beker van België 2019-2020 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Beker van België 2019-2020 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Timoilsjt schreef:
Petroe69 schreef:
hansken schreef:
Kans is rëeel dat het in Gent zal doorgaan, 100% zeker buscombi indien het daar is.


Stel een buscombi.... Een ticket kopen voor de familietribune achter doel, naast bezoekersvak, gaan ze toch niemand verbieden he. Maw de loketten de avond zelf gaan toch open zijn zeker ?


We zijn destijds in het 'verre' Luik wel binnengeraakt in een klein uitverkocht stadion. Dus binnen geraken in de Ghelamco mag nooit ene probleem zijn, combi of niet.

Maar toch nog steeds liever thuis spelen. Dan zal het wel haasten zijn om ene ticketje te bemachtigen, want die match leeft echt.

weten ze da nu nog niet,thuis of ginder waarom moet da zo lang duren zeg??


03 Sep 2019, 12:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
https://sporza.be/nl/categorie/voetbal/croky-cup/

Staat voorlopig op woensdag 25/09/2019. Zou deze datum ook nog aangepast (naar24 of 26) worden indien er toch op Gent gespeeld wordt.


03 Sep 2019, 14:33
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
De Segers schreef:
https://sporza.be/nl/categorie/voetbal/croky-cup/

Staat voorlopig op woensdag 25/09/2019. Zou deze datum ook nog aangepast (naar24 of 26) worden indien er toch op Gent gespeeld wordt.

Ik stuurde een mail naar het secretariaat met de vraag of ze al iets meer wisten ivm de wedstrijd, waar en wanneer. aangezien ik die week met de namiddag sta, en wat overuren zou willen opnemen.Maar ik moet daar natuurlijk niet de laatste dag mee afkomen. Ik kreeg als antwoord dat ze het zelf nog niet wisten, dus alle pistes zijn nog open. maar ik ben er vet mee ;-)


06 Sep 2019, 14:06
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
anubis schreef:
De Segers schreef:
https://sporza.be/nl/categorie/voetbal/croky-cup/

Staat voorlopig op woensdag 25/09/2019. Zou deze datum ook nog aangepast (naar24 of 26) worden indien er toch op Gent gespeeld wordt.

Ik stuurde een mail naar het secretariaat met de vraag of ze al iets meer wisten ivm de wedstrijd, waar en wanneer. aangezien ik die week met de namiddag sta, en wat overuren zou willen opnemen.Maar ik moet daar natuurlijk niet de laatste dag mee afkomen. Ik kreeg als antwoord dat ze het zelf nog niet wisten, dus alle pistes zijn nog open. maar ik ben er vet mee ;-)


afwachten dus...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


06 Sep 2019, 14:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Voor aan een eventuele sfeeractie te beginnen mogen ze toch eens gaan beslissen!!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Sep 2019, 22:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
De bekerwedstrijd van 25 september tussen Eendracht Aalst en AA Gent kan wellicht gespeeld worden in het Pierre Cornelistadion. Vanmorgen werd na overleg tussen politie en burgemeester beslist onder voorbehoud groen licht te geven. De club is deze week nog bezig met de nodige aanpassingswerken aan de evacuatiepoorten naar het veld toe en er wordt achter de tribune K een extra omheining geplaatst. De plaatsing hiervan wordt nog gecontroleerd.

“Ik ben verheugd dat we de belangrijkste opmerkingen van de Voetbalcel kunnen oplossen en waardeer daar ten zeerste de inspanningen van de club en voorzitter Patrick Le Juste, die dit in eigen beheer realiseren. Als stad kunnen wij niet een heel voetbalstadion “voetbalklaar” krijgen. Deze aanpassingen maken het onze politiemensen ook makkelijker en overzichtelijker bij wedstrijden met risico’s. Op deze manier kan de competitie vlot verlopen en kunnen hopelijk ook de sportieve resultaten alleen maar stijgen”, aldus burgemeester Christoph D’Haese (N-VA).

Korpschef Jurgen Dhaene is tevreden met de oplossing. “Vriendenwedstrijden in vakantieperiodes blijven wel niet mogelijk. Dergelijke wedstrijden vergen teveel van de politie en de loonlast is te hoog. Met deze aanpassingswerken kunnen we inderdaad efficiënter werk leveren. Het doet me ook plezier te horen dat ook de supporters beseffen dat hun gedrag negatief is voor de voetbalclub. De laatste weken zaten onze spotters met hen samen, dat is positief. ”

Voorzitter Patrick Le Juste: “We zijn reeds een tijd bezig met het zoeken naar oplossingen om bepaalde matchen in ons stadion te laten doorgaan. Met deze werken, die door de club met eigen middelen worden bekostigd, moet dit voor een belangrijk deel van deze matchen mogelijk worden. Een gesprek met onze coach heeft mij laten begrijpen dat onze kansen op een stunt tegen een topploeg als AA Gent – ook al wil ik niet dromen - wel degelijk toenemen op ons eigen veld. En dit is uiteraard vandaag het belangrijkste, tesamen met een sportief verloop van de match op én naast het veld!”

Het herstellen van de hekkens en het plaatsen van de extra veiligheidsafsluitingen voldoen ook aan de opmerkingen van de Voetbalcel na een adviesbezoek op 27 maart 2019 in het stadion. De werken worden uitgevoerd in beheer van Eendracht Aalst. De Aalsterse politie had deze aanpassingen gevraagd om zo komend seizoen de veiligheid te verhogen van de supporters. De werken werden ook afgetoetst aan de oplijsting van tekortkomingen met betrekking tot de infrastructuur van het stadion.


10 Sep 2019, 16:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Zou top zijn!
Ik mis echter alweer de hand in eigen boezem van onze politievrienden. Als je nog geen vriendenwedstrijd kan laten doorgaan enkel en alleen omdat het 'vakantieperiode' is...
Wat als er dan eens echt iets ernstigs gebeurd in die periode??? Rare dingen allemaal...
En de sneer naar het 'gedrag van de supporters' kan ook tellen qua veralgemening.
Maar kom, de brave Eendracht Aalst-supporter (jawel) is al veel gewend, en is al heel tevreden dat de wedstrijd het fiat krijgt van onze heilige man op de burgemeesterstoel...


10 Sep 2019, 16:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Dat de club niet vermeld dat er ook supporters zijn die kosteloos komen meehelpen, dat vind ik wel zeer jammer..

Alweer een belachelijke commentaar van doszje, echt als dieje komt den aftrap geven MOET diejen zo hard uitgefloten worden, dat hij nooit meer komt! :fuck:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Sep 2019, 18:16
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Duimen maar dat alles in orde komt en goedgekeurd wordt door de veiligheidscel.
Thuis spelen is zoveel toffer, de sfeer in en rond een uitverkocht PC-stadion, daar kan een amper half gevulde Ghelamco-arena in een dode buurt niet aan tippen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Sep 2019, 22:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
De eerste die 'Merci Dozje' begint te scanderen wring ik de nek om. Met de match tegen Genk enkele jaren terug was dit hetzelfde verhaal, na veel gedoe mocht de match dan toch doorgaan.


11 Sep 2019, 8:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Den dozje zegt altijd "wat we voor eendracht aalst doen moeten we voor alle andere ploegen ook doen" maar hij zou beter zeggen"wat we voor andere ploegen doen moeten we ook voor eendracht aalst doen."...


11 Sep 2019, 8:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
waly 2 schreef:
Den dozje zegt altijd "wat we voor eendracht aalst doen moeten we voor alle andere ploegen ook doen" maar hij zou beter zeggen"wat we voor andere ploegen doen moeten we ook voor eendracht aalst doen."...


Der zijn nog veel ploegskes in het Aalsterse die gene rotte frang krijgen. En dan andere waar het niet op kan.
Puur vriendjespolitiek en ellebogenwerk.

En ivm die veiligheid. Dat ze dan gewoon zonder uitsupporters spelen ipv matchen niet te laten doorgaan.


11 Sep 2019, 9:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
wetende dat je een voetbalploeg hebt in uw stad waar je geen rotte frank wil aan spenderen en dan een omheining van 15000 euro zetten voor een ploeg uit LUIK...pure moedwil.


11 Sep 2019, 10:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
waly 2 schreef:
wetende dat je een voetbalploeg hebt in uw stad waar je geen rotte frank wil aan spenderen en dan een omheining van 15000 euro zetten voor een ploeg uit LUIK...pure moedwil.

En ze nog 2 maal moeten plaatsen omdat ze de eerste maal onwettig geplaatst stond,gewoon schandalig dat het bestuur zelf de kosten moet bekostigen in een stadion dat ze huren
Als hij de aftrap komt geven ne keer duidelijk maken dat hij er niet gewenst is.


11 Sep 2019, 11:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2019-2020
Enige reden waarom tstad die omheining voor die walen wil plaatsen is omdat de stad die terreinen mag verhuren wanneer er niet op gespeeld word. Met andere woorden: het brengt op :hmm: :fuck:

Diiiikken doszje, diiiikken doszje, diiiikken doszje.. weir willen a ier ni!!!!

Diiiikken doszje...

Jahjah, kzen er al geriejd veer! :banana:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Sep 2019, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst