Olympia Wijgmaal - E.Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Olympia Wijgmaal - E.Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Olympia Wijgmaal - E.Aalst
Mertens speelt sterk in zijn duels de laatse tijd, maar hij wordt elke match wel een paar keer in de wind gezet. Ik denk dat de meeste dat beginnen door te hebben.

Een keeper die punten pakt, hebben we niet.


13 Sep 2019, 9:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Olympia Wijgmaal - E.Aalst
Zienaa schreef:
Misschien is een midweek match gewoon niet ideaal voor amateurs?


Wordt dikwijls vergeten dat de spelers ook gewoon de dag zelf en dag nadien werken, maar geldt voor beide teams natuurlijk

_________________
www.spionkoplede.com


13 Sep 2019, 10:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Olympia Wijgmaal - E.Aalst
iendrachter schreef:
De invalbeurt van Van Den Eynde en Ladrière was wel goed.


Met die kanttekening dat het pas zichtbaar was in het spel toen Van Den Eynde noodgedwongen op de positie van Wantens moest gaan spelen...

Daarvoor deden ze eigenlijk beide net hetzelfde waardoor het relatief makkelijk opvangen was voor Wijgmaal.

De gevaren van een 3-5-2 op zo'n groot veld werden gisteren wel pijnlijk blootgelegd.

Was de eerste keer dat ik EA zag dit seizoen en was beetje verrast door het stereotiepe spel.

Moraal is wel dat je uiteindelijk nog had kunnen/moeten winnen ook omdat Wijgmaal het helemaal vergat af te maken in het eerste uur. Als die kerel na 5 min in de tweede helft de bal in de andere hoek duwt ipv loodrecht naast te besluiten, is het 3-1 en kom je niet meer terug.

Wat wel pleit: fysiek de betere want na 75 min was het vat af bij Wijgmaal (al had dat weinig uitgemaakt als die hun kansen eerder hadden afgewerkt).


13 Sep 2019, 10:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Olympia Wijgmaal - E.Aalst
Moses Chunga schreef:
Mertens speelt sterk in zijn duels de laatse tijd, maar hij wordt elke match wel een paar keer in de wind gezet. Ik denk dat de meeste dat beginnen door te hebben.

Een keeper die punten pakt, hebben we niet.


Correct, man op man wordt hij voorbij gelopen, in een 4 mans defensie kan je gene betere hebben.
Als je met 3 achteraan speelt en er komt een lange bal, is er telkens gevaar.

Dat je na 8 minuten 2 0 achterstaat is feitelijk onbegrijpelijk op dat niveau, en dan mag Wijgmaal zwaar verloren hebben en wij gewonnen hebben vorige match!


13 Sep 2019, 10:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Olympia Wijgmaal - E.Aalst
iendrachter schreef:
Snap ook niet waarom we met 3 achterin spelen,
Mertens en Ryckaert zijn traag en Razzi die heef wel snelheid maar is veel te risicovol om achterin te zetten.
Ik denk dat Wijgmaal in totaal zeker 5 keer alleen voor onze keeper gekomen is, en bij ons over gans de match eigenlijk 0 uitgespeelde kansen.
Als je binnen het kader trapt is er veel kans dat de bal binnen is, bij beide doelpunten staat Zeb niet goed.
Op zo een groot veld viel het mij vooral op dat we 2 dezelfde spitsen hebben die je niet in de diepte kan aanspelen.
Ook Geenens brengt offensief niks bij, speelt enkel om voorzetten naar onze spitsen te droppen maar heeft niks van creativiteit.
Speel gewoon terug met een 4-4-2 of we gaan nog veel punten verliezen.
Ik denk dat er wel sterkere ploegen als Wijgmaal in de reeks zitten, ook al speelden ze vorig seizoen wel eindronde voor promotie.


Simpel: omdat er centraal drie man op het midden moet voorlopig om enige balans te krijgen (Fabris zou dat wel kunnen opvangen) MAAR vooral omdat je met 2 man voorin moet spelen omdat je geen spits (meer?) hebt die het voorin alleen kan rooien... En dit is een systeem waarin Wantens het best rendeert en aangezien die steeds bij de betere is...


13 Sep 2019, 12:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst