Cappellen FC - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Cappellen FC - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Heeft KVDN al een ploeg? Nederig zijn en terugnemen aub indien niet.


15 Sep 2019, 20:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Heeft KVDN al een ploeg? Nederig zijn en terugnemen aub indien niet.


Ninove.

Bij de 4 tegendoelpunten deze week gaat Van Gerven gewoon niet vrijuit. Een heel middelmatige keeper, en daarachter zit je met een angsthaas, en een foto whatsapper. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Sep 2019, 20:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Binnen enkele weken ging ik meer zien, maar als ze op dit elan voort doen zijn we voor nieuwjaar al definitief uitgeteld voor de titel. :hmm:
Het sluitstuk van de ploeg is geen punten pakker dat wisten ze al van afgelopen seizoen maar hebben er niets aan gedaan, vooraan hebben we nu eindelijk een afwerker lopen maar daarnaast heb je een technisch snelle speler nodig om voor de aanvoer te zorgen.
De ganse aanvalslinie was vertrokken en zeker Mbaye is niet vervangen, allemaal niet nodig zeker volgens BVR. :stom:
Hopelijk pakken ze volgende match de drie punten en zetten ze eens een mooie reeks neer, zodanig dat ze kunnen blijven strijden voor datgene waarvan elke supporter droomt " De Titel".

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Sep 2019, 8:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Binnen enkele weken ging ik meer zien, maar als ze op dit elan voort doen zijn we voor nieuwjaar al definitief uitgeteld voor de titel. :hmm:
Het sluitstuk van de ploeg is geen punten pakker dat wisten ze al van afgelopen seizoen maar hebben er niets aan gedaan, vooraan hebben we nu eindelijk een afwerker lopen maar daarnaast heb je een technisch snelle speler nodig om voor de aanvoer te zorgen.
De ganse aanvalslinie was vertrokken en zeker Mbaye is niet vervangen, allemaal niet nodig zeker volgens BVR. :stom:
Hopelijk pakken ze volgende match de drie punten en zetten ze eens een mooie reeks neer, zodanig dat ze kunnen blijven strijden voor datgene waarvan elke supporter droomt " De Titel".


Heb de 2 verplaatsingen gezien, ik vrees als je deze kleinere ploegen niet opzij kan zetten dat je geen kampioen wordt

_________________
www.spionkoplede.com


16 Sep 2019, 9:15
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
je hebt geen keeper die punten pakt. :hmm:

Van Gerven is een tweede keeper, daarvoor vorig jaar ook gehaald door de 2 sportieve kenners. :hmm: En Devriendt ging eerste keeper worden, maar dat viel effe tegen.

Devriendt heeft de perceptie tegen. Na drie speeldagen zit je terug met een keepersprobleem, dat is nu al duidelijk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2019, 10:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Als alles beetje bezinkt, valt wel te snappen dat de totale waardevernietiging van onze kern van de afgelopen 2 jaar niet op één tussenseizoen ging opgelost raken. We hebben wel al meer voetbal gezien dan het hele vorige seizoen, maar de puntenoogst (en dat in 2e amateur) is wel echt een teleurstelling.

Zo veel weggeefdoelpunten...

Je hebt ladriere en cocchiere lopen. Met welke ernst pak je zo n wedsrrijd aan als je dan een CV (die nu ni direct punten heeft gescoord de vorige match) een beslissende strafschop laat nemen.

Van gerven heeft nog geen punten gepakt voor ons, dat klopt, maar ik vind toch dat er iets te gemakkelijk naar hem wordt gekeken ook. Hoe slap is er ni verdedigd zeg in die 2 laatste matchen? Dat moet echt rap een pak beter.


16 Sep 2019, 12:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
rijckaert is zondag geschorst zeker?


16 Sep 2019, 12:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Simpel, zondag is het al van moeten...
Fabris is zeker een aanwinst voor ons, stofzuiger op het middenveld. Achteraan Zeb die weinig uitstraling heeft en die ik niet direct punten zie pakken voor ons. Heel domme 2de gele kaart ook die we pakken... penalty vond ik niet slecht gegeven, wordt goed gestopt door de keeper, alhoewel mijn voorkeur bij een grote keeper toch uitgaat naar de beneden hoek...
Ivm het opstootje waren 2 man van Cappellen die onder de rust binnen gekomen waren en kwamen uitdagen bij hun doelpunt, dus geen onderling ambras geweest!


16 Sep 2019, 12:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Nu is het te laat om het keepersprobleem op te lossen, ik zou opteren om terug met 4 achterin te spelen.
Rijckaert is geschorst zondag dus zou ik Razzi centraal naast Mertens zetten dan heb je toch centraal 1 iemand met snelheid, Falko terug op rechtsback en links Wantens of De Coninck als hij fit is want Wantens is beter een rij hoger.
Komend weekend tegen Duffel dat Knokke uit de beker knikkerde en waar hun wedstrijd zondag tegen Geel na een 2-0 voorsprong afgeblazen werd omdat een speler van Duffel een dubbele beenbreuk opliep en de match meer dan 30 min stil lag.


Trainers houden er meestal niet van om op basis van 1 geschorste de gehele veldbezetting te wijzigen dus ik vermoed dat als De Neve fit is, dat Falko gewoon een rij zal zakken of Gianni zelf gewoon achterin gaat spelen.

Alternatief is dat Vanden Berghe er gewoon in komt als CV.


16 Sep 2019, 13:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
DT schreef:
iendrachter schreef:
Nu is het te laat om het keepersprobleem op te lossen, ik zou opteren om terug met 4 achterin te spelen.
Rijckaert is geschorst zondag dus zou ik Razzi centraal naast Mertens zetten dan heb je toch centraal 1 iemand met snelheid, Falko terug op rechtsback en links Wantens of De Coninck als hij fit is want Wantens is beter een rij hoger.
Komend weekend tegen Duffel dat Knokke uit de beker knikkerde en waar hun wedstrijd zondag tegen Geel na een 2-0 voorsprong afgeblazen werd omdat een speler van Duffel een dubbele beenbreuk opliep en de match meer dan 30 min stil lag.


Trainers houden er meestal niet van om op basis van 1 geschorste de gehele veldbezetting te wijzigen dus ik vermoed dat als De Neve fit is, dat Falko gewoon een rij zal zakken of Gianni zelf gewoon achterin gaat spelen.

Alternatief is dat Vanden Berghe er gewoon in komt als CV.


Of Vodka Burssens


16 Sep 2019, 13:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Ik denk eerder dat De Neve naar achter zal getrokken worden dan kan op het MV gespeeld worden met Ladrière en Fabris en Vandenberghe op de bank.
Ploeg als volgt zou kunnen:

Cochierre - Dekuyper (Mitu)
Wantens- Ladrière- Fabris - Vandeneynde - Geenens (Vandenberghe)
Mertens - De Neve - Razzi (Burssens)
Van Gerven/De Vriendt


16 Sep 2019, 15:29
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
Ne spits da een aktie kaan mauken en ne kieper da poentjen kaan pakken en we speilen top droi.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Sep 2019, 18:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
jammen schreef:
Ne spits da een aktie kaan mauken en ne kieper da poentjen kaan pakken en we speilen top droi.


Buiten diegene die het moeten zien ziet iedereen dat....


Ben dezelfde mening toegedaan. Laat Fabio maar eens in die goal staan, valt ook hij door de mand mogen er met nieuwjaar 2 keepers vertrekken en haal je 1 goede titularis!

Ik vond ons goed spelen, althans ons middenveld en aanval. Ladriere bvb vond ik zeer sterk! Heeft op links samen met wantens bij momenten zeer mooie acties op de mat gebracht. Ook Fabris zeer nuttig, en onze spits die als een echte killer de eerste goal maakte. Mitch misschien iets minder, maar we waren uiteindelijk toch veel beter als Capellen?? Eigenlijk moet je altijd naar huis gaan met de 3 punten! Ze zouden Cochiere de penalty's moeten laten trappen, een spits met zoveel vertrouwen ramt die bal sowieso tegen de netten!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Sep 2019, 18:38
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Cappellen FC - Eendracht Aalst
hansken schreef:
iendrachter schreef:
jammen schreef:
Ne spits da een aktie kaan mauken en ne kieper da poentjen kaan pakken en we speilen top droi.


Buiten diegene die het moeten zien ziet iedereen dat....


Ben dezelfde mening toegedaan. Laat Fabio maar eens in die goal staan, valt ook hij door de mand mogen er met nieuwjaar 2 keepers vertrekken en haal je 1 goede titularis!

Ik vond ons goed spelen, althans ons middenveld en aanval. Ladriere bvb vond ik zeer sterk! Heeft op links samen met wantens bij momenten zeer mooie acties op de mat gebracht. Ook Fabris zeer nuttig, en onze spits die als een echte killer de eerste goal maakte. Mitch misschien iets minder, maar we waren uiteindelijk toch veel beter als Capellen?? Eigenlijk moet je altijd naar huis gaan met de 3 punten! Ze zouden Cochiere de penalty's moeten laten trappen, een spits met zoveel vertrouwen ramt die bal sowieso tegen de netten!


Volledig mee eens!


16 Sep 2019, 18:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst