Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
* Wie staat er in doel?
* Wie staat er Centraal in de defensie?

Zondag ook nog Londerzeel-Bocholt & Tienen-Wijgmaal.

S-M vorige week 2-0 gaan verliezen in Geel, maar bij ons was het ook huilen met de pet op ondanks het resultaat.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Okt 2019, 13:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Julien heeft 2 weken op rij de 0 gehouden (met meer geluk dan kunde) dus ik vermoed dat hij weer in doel zal staan. Zeb terugzetten is sowieso geen optie vind ik. Wat mij betreft mogen ze Fabio zijn kans geven.

Burssens was heel slecht. Als Jan nog niet terug is eventueel Falco centraal vanachter zetten en Razzi rb. Of Vandenberge als CV en Jilke op het middenveld.


15 Okt 2019, 13:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Julien heeft 2 weken op rij de 0 gehouden (met meer geluk dan kunde) dus ik vermoed dat hij weer in doel zal staan. Zeb terugzetten is sowieso geen optie vind ik. Wat mij betreft mogen ze Fabio zijn kans geven.

Burssens was heel slecht. Als Jan nog niet terug is eventueel Falco centraal vanachter zetten en Razzi rb. Of Vandenberge als CV en Jilke op het middenveld.

Burssens zeker vervangen door Mertens als hij klaar is,was toch maar 2 weken uit en speelde al mee met de beloften
In het doel moeilijk kiezen ,zijn alle 2 geen punten pakkers
En ik hoop dat Fabris zo snel mogelijk speelklaar geraakt ,is zeker een versterking en heeft toch pakken ervaring wat we zeker missen
En over Verstraeten is het weer stil vind ik ,iemand nieuws of hij al gespeeld heeft met de beloften?


15 Okt 2019, 13:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Julien heeft 2 weken op rij de 0 gehouden (met meer geluk dan kunde) dus ik vermoed dat hij weer in doel zal staan. Zeb terugzetten is sowieso geen optie vind ik. Wat mij betreft mogen ze Fabio zijn kans geven.

Burssens was heel slecht. Als Jan nog niet terug is eventueel Falco centraal vanachter zetten en Razzi rb. Of Vandenberge als CV en Jilke op het middenveld.


Vandenberghe deed het goed als CV in de bekercampagne

_________________
www.spionkoplede.com


16 Okt 2019, 10:23
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Smetje schreef:
Julien heeft 2 weken op rij de 0 gehouden (met meer geluk dan kunde) dus ik vermoed dat hij weer in doel zal staan. Zeb terugzetten is sowieso geen optie vind ik. Wat mij betreft mogen ze Fabio zijn kans geven.

Burssens was heel slecht. Als Jan nog niet terug is eventueel Falco centraal vanachter zetten en Razzi rb. Of Vandenberge als CV en Jilke op het middenveld.


Vandenberghe deed het goed als CV in de bekercampagne

Zou het gevaarlijk vinden om Ken te gaan switchen nu, hij is daar toch echt goed bezig.


16 Okt 2019, 11:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
iemand in de plaats van de neve aub.


16 Okt 2019, 11:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Smeirff schreef:
Mariner schreef:
Smetje schreef:
Julien heeft 2 weken op rij de 0 gehouden (met meer geluk dan kunde) dus ik vermoed dat hij weer in doel zal staan. Zeb terugzetten is sowieso geen optie vind ik. Wat mij betreft mogen ze Fabio zijn kans geven.

Burssens was heel slecht. Als Jan nog niet terug is eventueel Falco centraal vanachter zetten en Razzi rb. Of Vandenberge als CV en Jilke op het middenveld.


Vandenberghe deed het goed als CV in de bekercampagne

Zou het gevaarlijk vinden om Ken te gaan switchen nu, hij is daar toch echt goed bezig.


ja hallo, ik vind het eigenlijk de minste transfer van allemaal eerlijk gezegd.

een heel beperkte voetballer, recupereert voor zijn positie ook nie te veel ballen, en als hij hem geeft, doet hij er weinig goeds mee, weinig aanspeelbaar... eigenlijk iemand voor de bank, niet meer, niet minder.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2019, 11:14
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Smeirff schreef:
Mariner schreef:

Vandenberghe deed het goed als CV in de bekercampagne

Zou het gevaarlijk vinden om Ken te gaan switchen nu, hij is daar toch echt goed bezig.


ja hallo, ik vind het eigenlijk de minste transfer van allemaal eerlijk gezegd.

een heel beperkte voetballer, recupereert voor zijn positie ook nie te veel ballen, en als hij hem geeft, doet hij er weinig goeds mee, weinig aanspeelbaar... eigenlijk iemand voor de bank, niet meer, niet minder.

Wie ga je daar zetten? Bij Jilke zal het wel nog even duren voor hij terug op zijn niveau zit. Fabris 2 matchen zien spelen en deed eigenlijk pijn aan de ogen. Gianni ben ik nergens fan van,...


16 Okt 2019, 11:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Smeirff schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Smeirff schreef:
Zou het gevaarlijk vinden om Ken te gaan switchen nu, hij is daar toch echt goed bezig.


ja hallo, ik vind het eigenlijk de minste transfer van allemaal eerlijk gezegd.

een heel beperkte voetballer, recupereert voor zijn positie ook nie te veel ballen, en als hij hem geeft, doet hij er weinig goeds mee, weinig aanspeelbaar... eigenlijk iemand voor de bank, niet meer, niet minder.

Wie ga je daar zetten? Bij Jilke zal het wel nog even duren voor hij terug op zijn niveau zit. Fabris 2 matchen zien spelen en deed eigenlijk pijn aan de ogen. Gianni ben ik nergens fan van,...


Jilke dus, te goed om op de bank te zetten. Je krijgt op je middenveld dan meer voetballend vermogen en iets meer drang naar voor.

Die VDB is echt een ramp. De Neve idem. Het is gewoon omdat het zo een ongelooflijke en armtierige strontreeks is, dat het nog iet of wat nog nie te neig opvalt...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Okt 2019, 11:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
vind VDB nog het minst tegenvallen op het middenveld eigenlijk, Van Den Eynde zijn beurt afgelopen weekend was zo onopvallend dat zijn wissel het meest opvallende wapenfeit was. Giani al wekenlang (nota bene als kapitein) zeer weinig vista, ogenschijnlijk ontbrekende inzet en op momenten dat hij dan eens goed in positie staat egoïstisch en te veel de boel forceren.... Moet veel meer brengen.

Bij VDB heb ik de indruk dat het best goed gaat als hij onder druk staat en het allemaal zonder veel nadenken moet, zodra hij ruimte krijgt en/of het wat breien is zit er snel veel afval in zijn spel. Maar bon, hij speelt vooruit en heeft bij momenten een goede kruisbal/dieptebal in de voeten. Zou eerst de rest aanpakken vooraleer die te offeren.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Okt 2019, 21:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
PATRICK LE JUSTEEENDRACHT AALST
“Eendracht is een slapende reus”

Aalst

rwd

Het nog steeds ongeslagen Eendracht trekt naar Spouwen-Mopertingen met uitzicht op de leidersplaats. Voorzitter Patrick Le Juste is regelmatig de schietschijf van rebellerende supporters, maar blijft ondanks zijn drukke job in Luxemburg geld, tijd en energie spenderen om van ‘den Iëndracht’ weer de voetbaltrots van weleer te maken.

“Voor de bekermatch tegen AA Gent liep het stadion vol waarmee werd bewezen dat Eendracht een slapende reus is. Het is de bedoeling dat we die meer dan een paar keer per seizoen tot leven wekken. Ik denk dat de supporters nu wel tevreden zijn. Ik zie een gemotiveerde spelersgroep en een hardwerkende technische staf. Een minderheid van pakweg vijftien supporters nagelt mij regelmatig eens aan de schandpaal. Intussen weet stilaan iedereen uit welke hoek die kritiek komt. Ik stel me heus wel in vraag wanneer ik weer eens onder vuur lig. Je kan dan op twee manieren reageren. Je kan de strijd staken en de handdoek gooien of je kan verder werken om met een vernieuwde aanpak voor verbetering proberen te zorgen. Ik denk dat we met Bart Van Renterghem de juiste keuze maakten.”

Aalst torst de favorietenstatus. Ook bij Spouwen-Mopertingen worden de mouwen ongetwijfeld opgerold voor de clash met de gewezen eersteklasser.

“Als traditieclub treffen we wekelijks hypergemotiveerde tegenstrevers. Dat is ons lot, maar dat moeten we het hoofd kunnen bieden met een sterke mentaliteit, individueel goede voetballers en een brede kern waardoor elke positie dubbel bezet is. Tijdens de winterstop volgt een sportieve evaluatie.”(rwd)


18 Okt 2019, 9:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Tja, de keizer heeft nog altijd niet door dat hij geen kleren aan heeft...

Natuurlijk gaat alles goed. We zijn gedegradeerd, maar over dit en 2 jaar zitten we in 1B! :lol: :lol: :lol:


18 Okt 2019, 10:12
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
PATRICK LE JUSTEEENDRACHT AALST
“Eendracht is een slapende reus”

Aalst

rwd

Het nog steeds ongeslagen Eendracht trekt naar Spouwen-Mopertingen met uitzicht op de leidersplaats. Voorzitter Patrick Le Juste is regelmatig de schietschijf van rebellerende supporters, maar blijft ondanks zijn drukke job in Luxemburg geld, tijd en energie spenderen om van ‘den Iëndracht’ weer de voetbaltrots van weleer te maken.

“Voor de bekermatch tegen AA Gent liep het stadion vol waarmee werd bewezen dat Eendracht een slapende reus is. Het is de bedoeling dat we die meer dan een paar keer per seizoen tot leven wekken. Ik denk dat de supporters nu wel tevreden zijn. Ik zie een gemotiveerde spelersgroep en een hardwerkende technische staf. Een minderheid van pakweg vijftien supporters nagelt mij regelmatig eens aan de schandpaal. Intussen weet stilaan iedereen uit welke hoek die kritiek komt. Ik stel me heus wel in vraag wanneer ik weer eens onder vuur lig. Je kan dan op twee manieren reageren. Je kan de strijd staken en de handdoek gooien of je kan verder werken om met een vernieuwde aanpak voor verbetering proberen te zorgen. Ik denk dat we met Bart Van Renterghem de juiste keuze maakten.”

Aalst torst de favorietenstatus. Ook bij Spouwen-Mopertingen worden de mouwen ongetwijfeld opgerold voor de clash met de gewezen eersteklasser.

“Als traditieclub treffen we wekelijks hypergemotiveerde tegenstrevers. Dat is ons lot, maar dat moeten we het hoofd kunnen bieden met een sterke mentaliteit, individueel goede voetballers en een brede kern waardoor elke positie dubbel bezet is. Tijdens de winterstop volgt een sportieve evaluatie.”(rwd)



Tellen of inschatten kan hij ook al niet, den teppen!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Okt 2019, 11:13
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
Bekritiseerd door de tegenstand, meer dan ooit geliefd door de eigen aanhang. De sfeer op KV Mechelen kent hoogdagen. Voor het eerst in de geschiedenis van de club is een thuismatch twee keer op rij uitverkocht.
KV Mechelen ontvangt zondag om 14.30u Antwerp. Een affiche waar in Mechelen traditioneel wordt naar uitgekeken. De 16.500 plaatsen zullen bezet zijn. Dat was ook al het geval tegen Club Brugge bij de vorige thuismatch.

Het is opvallend dat in het seizoen nadat de club in zijn hart geraakt werd door het voetbalschandaal, de fans sterker dan ooit achter hun club staan. "We zijn een club van ups en downs", zegt Bertrand Peeters, de voorzitter van het Malinwa Archief.

"We hebben een Europacup gewonnen, zijn naar derde klasse gezakt, zijn teruggekomen, zijn in het voetbalschandaal verwikkeld. Onze club is zoals het leven en dat trekt aan, denk ik."

"De achterban van KVM is sterk. Dat zag je 15 jaar geleden ook toen we het stamnummer konden terugkopen dankzij de supporters. Uniek in België. De club is onverwoestbaar en dat is door de fans. Er zijn in het voetbalschandaal dingen gebeurd, die niet hadden mogen gebeuren, maar ik denk dat de meeste mensen blijven geloven in de onschuld van KVM als club."Wie wel eens in en rond het nieuwe stadion van KV Mechelen uithangt, heeft al gezien dat veel jonge mensen in de tribunes zitten "Achter de Kazerne". "Dat bewijst dat we een volksclub zijn", zegt Bertrand Peeters.

"Er zijn veel jonge en ook veel vrouwelijke fans. Veel mensen vinden het specifieke, beetje Engelse sfeertje, leuk. Het nieuwe stadion zal ook een rol spelen. Na de match zijn er ook dj's. Mannelijke fans nemen hun vriendin daarvoor mee."

"Want mensen gaan niet alleen naar het voetbal in Mechelen om over buitenspel te praten. Ook om sociaal te zijn. Mensen willen elkaar zien. De cafés en discotheken in de binnenstad zijn er niet meer."

"Natuurlijk moet een club ook winnen. De beker en de titel in 1B hebben daar goed aan gedaan. Het is daarom goed dat er woensdag een plan is voorgesteld door de club om het budget te verhogen en de ambitie te vergroten. Op termijn willen we toch doorstoten naar Play-Off I."


Zo run je dan ook een slapende reus, een echte volksclub, zoals Aalst zou kunnen zijn.
Niet op de manier zoals we dat nu doen ... Meer respect voor de supporters aub


19 Okt 2019, 9:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spouwen-Mopertinge vs Eendracht Aalst
bewezen dat ze omkopers zijn maar toch niet gestraft...respect voor die ploeg....


19 Okt 2019, 10:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst