Hades Hasselt - EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Hades Hasselt - EA 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Mariner schreef:
Had mij nog eens laten overhalen om mee te gaan op verplaatsing, volgende week zien ze mij niet zenne. Eendracht is een klucht geworden, ik word er doodziek van om ons ploeg daar te zien dobberen op een provinciaal plein zoals dat van Hades. 0 op 9 tegen Janneken en Mieken, proficiat!

En BVR moet nu buiten!! Weg met diene vreselijke 3-5-2 :kots:


Besteken dit is inderdaad het gevoel dat leeft bij de meesten onder ons, telkens weer die vernederingen het stopt niet meer. :( :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Nov 2019, 10:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Hugo schreef:
Mariner schreef:
Had mij nog eens laten overhalen om mee te gaan op verplaatsing, volgende week zien ze mij niet zenne. Eendracht is een klucht geworden, ik word er doodziek van om ons ploeg daar te zien dobberen op een provinciaal plein zoals dat van Hades. 0 op 9 tegen Janneken en Mieken, proficiat!

En BVR moet nu buiten!! Weg met diene vreselijke 3-5-2 :kots:


Besteken dit is inderdaad het gevoel dat leeft bij de meesten onder ons, telkens weer die vernederingen het stopt niet meer. :( :EA:


Vroeger was nor den iendracht gaan het hoogtepunt van mijn week, nu word ik depressief van nor die krotters te gon zien

_________________
www.spionkoplede.com


04 Nov 2019, 10:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
DavidSeal schreef:
DT schreef:
waly 2 schreef:

dat zal dan een week te laat zijn...


Inderdaad - als je toch al op dat punt bent gekomen dat er enkel nog maar naar de volgende wedstrijd wordt gekeken om te beslissen om een trainer al dan niet mag aanblijven, neem je beter deze week al afscheid. Volgende week start de tweede periode dus wil je daar ook al niet meteen achtervolgen, lijkt het me logischer dat je nu een knoop doorhakt.

@hansken's punt: ben wel benieuwd wie dan de nieuwe trainer zal aanstellen... Goethals?


De cengen,, ontbreiken! Den T2 goot oeverpakken!


Allez, en PLJ had er zo'n goed oog in: een reeks lager ging het walhalla zijn... Denk dat het duidelijk is dat er van dat geroemde economische inzicht ook maar bitter weinig overblijft...


04 Nov 2019, 11:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Economisch of financieel inzicht? De man zijn bedrijven zijn er al even mottig aan toe als onze club.
Enfin, misschien nog ietsje beter want deze club is op sterven na dood.
Proficiat!


04 Nov 2019, 11:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
strontbestuur...
stronttrainer...
strontploeg...
strontbeu...


04 Nov 2019, 11:39
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Mariner schreef:
Hugo schreef:
Mariner schreef:
Had mij nog eens laten overhalen om mee te gaan op verplaatsing, volgende week zien ze mij niet zenne. Eendracht is een klucht geworden, ik word er doodziek van om ons ploeg daar te zien dobberen op een provinciaal plein zoals dat van Hades. 0 op 9 tegen Janneken en Mieken, proficiat!

En BVR moet nu buiten!! Weg met diene vreselijke 3-5-2 :kots:


Besteken dit is inderdaad het gevoel dat leeft bij de meesten onder ons, telkens weer die vernederingen het stopt niet meer. :( :EA:


Vroeger was nor den iendracht gaan het hoogtepunt van mijn week, nu word ik depressief van nor die krotters te gon zien


Ik vind dat we tegen Vosselaar massaal moeten gaan zien en 90min lang maar 1 ding roepen: BVR boiten!
Daarmee is er trouwens nog nekeer sfeer, want die is ook ver te zoeken tegenwoordig bij thuismatchen, waarbij ik op niemand wil schieten want ik begrijp de actie van onze sfeermakers.
Maar misschien willen ze nog wel eens een efforke doen om BVR buiten te krijgen!
't Klinkt raar als iendrachtsupporter, maar als BVR bij verlies écht buitenvliegt, dan hoop ik dat we tegen Vosselaar voor de 4de keer op rij den boot in gaan.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Nov 2019, 13:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
4ever1919 schreef:
Jongens toch! Wat een reactie na een tegenvallend resultaat. Zonder PLJ hadden we immers niet meer bestaan.
PLJ heeft 3 weken geleden in zijn interview duidelijk bewezen dat hij de voorbije jaren geleerd heeft uit zijn fouten en hij eindelijk de juiste conclusies kan trekken:
Ten eerste zijn er maar maximaal 15 supporters anti PLJ,
en ten tweede heeft BVR voldoende bewezen dat het de juiste beslissing was van
PLJ om met hem verder te doen dit seizoen.
Het is toch logisch dat we het lot van ONZE club in de handen van
zo een wijs man alleen maar kunnen toejuichen


Beste, één van de kenmerken van een 'wijs man' of goede bedrijfsleider is dat hij zijn bedrijf en zijn klanten (= sponsors, supporters, spelers, technische staf, bestuursorganen en medewerkers binnen de club, uw veiligheidscel, stad Aalst, ...) kent en ermee in overleg treedt om tot het beste resultaat te komen. Laat PLJ alvast op dit item geen goede bedrijfsleider zijn. Banden met de supporters zijn nog nooit zo slecht geweest (voor de duidelijkheid, het gaat niet over 15 anti-PLJ man hé, reken maar rap 500 mensen die niet meer komen kijken omdat ze niet akkoord zijn met het gevoerde beleid). Sponsors: er haken er meer af dan erbij komen. Spelers: als ge als bedrijfsleider niet inziet dat aan de basis van een goeie spelerskern een goede scouting ligt en alles in handen geeft van mensen die het niet kunnen, tja, waar ben je dan mee bezig? Bestuursorganen: wat schiet er nog van over? Zijn entourage van bij de start (SVDB, DA, Flippo, ..) ligt buiten > dat kan een goede beslissing geweest zijn, maar dan moet je U wel versterken met nieuwe mensen met kennis van zaken. Supportersafvaardiging: ligt buiten.

Verder wordt goed beleid ook gekenmerkt door een gedurfd beleid waarbij soms moeilijk beslissingen moeten genomen worden en waarbij je U voor die beslissingen laat leiden door een mix van gezond verstand en onderbouwde motivaties en U niet laat leiden door sentiment of door mensen die intern rekeningen te vereffenen hebben. Ik denk hierbij aan samenstelling sportieve cel met Flippo, BVR na een degradatie aanhouden als trainer én hem de kern voor 't jaar nadien (mee) laten samenstellen,

Dus heeft PLJ ons destijds gered? Ik vind persoonlijk van wel al weet ik dat niet iedereen die mening is toegedaan en of de redding beter was dan een faillissement weet ook niemand.
Maar na zijn goede start ging het snel bergaf op verschillende vlakken te starten met het doorknippen van de banden met uw grootste stakeholder groep, de supporters en de supportersvertegenwoordiging.

Ook komen er geen nieuwe sponsors bij, blijven we verlies draaien, zit er elke week minder volk op de tribunes en in de kantines, gaat het restaurant soms niet open of voor amper 25 man (wat niet rendabel is), en sta je op sportief vlak op het dieptepunt sinds zijn overname.

Sorry, maar dan moet je U als bedrijfsleider toch eens de vraag stellen of je goed bezig bent. Als PLJ in zijn interview zou gezegd hebben dat hij geleerd heeft uit zijn fouten, dan zou ik graag eens weten WAT hij geleerd heeft en HOE hij dit gaat toepassen 'op de werkvloer'.

Wat moet hij volgens mij geleerd hebben:
- scouting de laatste jaren zit slecht > ik moet een goede scoutingscel uit de grond stampen met ervaren mensen (en geen postjes invullen en vriendjespolitiek) > Huidige trainer die het vertrouwen al (veel te lang) krijgt heeft gefaald en moet buiten.
- supportersbanden zijn slecht: ik moet een overleg hebben met de supporters (NIET hun afgevaardigde(n)), en dit zonder het bij zijn van de veiligheidcel. Zo ben ik op de hoogte van waar het schoentje (overal) wringt en dringt een doorlichting van de veiligheidscel zich mogelijks op (cfr. de doorlichting van nagenoeg alle andere cellen die PLJ wel heeft doorgevoerd met adequate acties)
- sponsors haken af: ik licht mijn commerciële cel door

Een 'wijs' man (om uw woorden te gebruiken) zou het nooit zo ver laten komen hebben, maar dat is mijn mening.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Nov 2019, 14:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Timoilsjt schreef:
Mariner schreef:
Hugo schreef:

Besteken dit is inderdaad het gevoel dat leeft bij de meesten onder ons, telkens weer die vernederingen het stopt niet meer. :( :EA:


Vroeger was nor den iendracht gaan het hoogtepunt van mijn week, nu word ik depressief van nor die krotters te gon zien


Ik vind dat we tegen Vosselaar massaal moeten gaan zien en 90min lang maar 1 ding roepen: BVR boiten!
Daarmee is er trouwens nog nekeer sfeer, want die is ook ver te zoeken tegenwoordig bij thuismatchen, waarbij ik op niemand wil schieten want ik begrijp de actie van onze sfeermakers.
Maar misschien willen ze nog wel eens een efforke doen om BVR buiten te krijgen!
't Klinkt raar als iendrachtsupporter, maar als BVR bij verlies écht buitenvliegt, dan hoop ik dat we tegen Vosselaar voor de 4de keer op rij den boot in gaan.


och ja en dan he...
dan zitten we daar met onze arme kern.
de helft kan zelfs op dit niveau al niet mee
bovendien zijn er te veel bruggen verbrand.
amper nog beleving.
die verplaatsing naar spouwen ook... ah dat was al provinciaal op alle vlakken

effectiever is om massaal (met z'n allen) thuis te blijven. den boel uitroken. maar ja, dat ligt moeilijker bij een deel van de supporters (ik ga daar ook niet over veroordelen, want ik heb mijn woord ook niet gehouden dat ik niet meer ging komen kijken). Ik vrees dat de enige manier dat dit gepruts stopt gewoon het faillissement is. Het is hopeloos en ik zie het op geen manier goed komen. de slapende reus is een comateus reusje ... helaas

vorige jaren hadden we misschien nog de "luxe" om krampachtig aan dat stamnummer 90 vast te hangen. maar het gekrassel dat we nu wekelijks door ons strot krijgen aan woekerprijzen nota bene, dat heeft ook niets meer te maken met de identiteit van deze club. 't is stilaan tijd dat de ingekaderde foto bovenop den dranktoog op het bovenste verdiep weg is. 't is welletjes geweest.


04 Nov 2019, 14:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Davy schreef:
Timoilsjt schreef:
Mariner schreef:

Vroeger was nor den iendracht gaan het hoogtepunt van mijn week, nu word ik depressief van nor die krotters te gon zien


Ik vind dat we tegen Vosselaar massaal moeten gaan zien en 90min lang maar 1 ding roepen: BVR boiten!
Daarmee is er trouwens nog nekeer sfeer, want die is ook ver te zoeken tegenwoordig bij thuismatchen, waarbij ik op niemand wil schieten want ik begrijp de actie van onze sfeermakers.
Maar misschien willen ze nog wel eens een efforke doen om BVR buiten te krijgen!
't Klinkt raar als iendrachtsupporter, maar als BVR bij verlies écht buitenvliegt, dan hoop ik dat we tegen Vosselaar voor de 4de keer op rij den boot in gaan.


och ja en dan he...
dan zitten we daar met onze arme kern.
de helft kan zelfs op dit niveau al niet mee
bovendien zijn er te veel bruggen verbrand.
amper nog beleving.
die verplaatsing naar spouwen ook... ah dat was al provinciaal op alle vlakken

effectiever is om massaal (met z'n allen) thuis te blijven. den boel uitroken. maar ja, dat ligt moeilijker bij een deel van de supporters (ik ga daar ook niet over veroordelen, want ik heb mijn woord ook niet gehouden dat ik niet meer ging komen kijken). Ik vrees dat de enige manier dat dit gepruts stopt gewoon het faillissement is. Het is hopeloos en ik zie het op geen manier goed komen. de slapende reus is een comateus reusje ... helaas

vorige jaren hadden we misschien nog de "luxe" om krampachtig aan dat stamnummer 90 vast te hangen. maar het gekrassel dat we nu wekelijks door ons strot krijgen aan woekerprijzen nota bene, dat heeft ook niets meer te maken met de identiteit van deze club. 't is stilaan tijd dat de ingekaderde foto bovenop den dranktoog op het bovenste verdiep weg is. 't is welletjes geweest.


Massaal wegblijven is inderdaad de beste oplossing maar dat lukt nooit bij ons. Mocht iemand weten hoe je dat voor elkaar krijgt doe ik met plezier mee. Maar als ge met den helft niet binnengaat en den anderen helft toch, is de actie mislukt. Zelfs 15min de tribunes niet opgaan is voor sommigen al 'not done' dus hoe ga je ze 90min buitenhouden?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


04 Nov 2019, 14:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Timoilsjt schreef:
Davy schreef:
Timoilsjt schreef:

Ik vind dat we tegen Vosselaar massaal moeten gaan zien en 90min lang maar 1 ding roepen: BVR boiten!
Daarmee is er trouwens nog nekeer sfeer, want die is ook ver te zoeken tegenwoordig bij thuismatchen, waarbij ik op niemand wil schieten want ik begrijp de actie van onze sfeermakers.
Maar misschien willen ze nog wel eens een efforke doen om BVR buiten te krijgen!
't Klinkt raar als iendrachtsupporter, maar als BVR bij verlies écht buitenvliegt, dan hoop ik dat we tegen Vosselaar voor de 4de keer op rij den boot in gaan.


och ja en dan he...
dan zitten we daar met onze arme kern.
de helft kan zelfs op dit niveau al niet mee
bovendien zijn er te veel bruggen verbrand.
amper nog beleving.
die verplaatsing naar spouwen ook... ah dat was al provinciaal op alle vlakken

effectiever is om massaal (met z'n allen) thuis te blijven. den boel uitroken. maar ja, dat ligt moeilijker bij een deel van de supporters (ik ga daar ook niet over veroordelen, want ik heb mijn woord ook niet gehouden dat ik niet meer ging komen kijken). Ik vrees dat de enige manier dat dit gepruts stopt gewoon het faillissement is. Het is hopeloos en ik zie het op geen manier goed komen. de slapende reus is een comateus reusje ... helaas

vorige jaren hadden we misschien nog de "luxe" om krampachtig aan dat stamnummer 90 vast te hangen. maar het gekrassel dat we nu wekelijks door ons strot krijgen aan woekerprijzen nota bene, dat heeft ook niets meer te maken met de identiteit van deze club. 't is stilaan tijd dat de ingekaderde foto bovenop den dranktoog op het bovenste verdiep weg is. 't is welletjes geweest.


Massaal wegblijven is inderdaad de beste oplossing maar dat lukt nooit bij ons. Mocht iemand weten hoe je dat voor elkaar krijgt doe ik met plezier mee. Maar als ge met den helft niet binnengaat en den anderen helft toch, is de actie mislukt. Zelfs 15min de tribunes niet opgaan is voor sommigen al 'not done' dus hoe ga je ze 90min buitenhouden?


Dat weet ik, dat besef ik. Het is ook de plek waar ge met mekaar afspreekt, mekaar ziet, en pinten drinkt, uit gewoonte, traditie, (wan)hoop. Kversta dat heel goed.

Pijnlijk allemaal. Zo n mooie club naar de kloten.


04 Nov 2019, 14:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
waly 2 schreef:
strontbestuur...
stronttrainer...
strontploeg...
strontbeu...


Ale jong heb je eindelijk ook het licht gezien :D ik heb je al anders weten reageren.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Nov 2019, 16:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Men oogst wat men zaait en het zal een zeer rijke oogst zijn aan de Bredestraat dit jaar , alles valt als een kaarthuis in elkaar en dat is hun eigen verdiende loon door onkunde en egotripperij met als klap op de vuurpijl de eigen laatste hondstrouwe supporters schofferen en wegwerken :fuck: .

Laat het faillissement maar komen enige oplossing !


04 Nov 2019, 18:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
Neutralboy schreef:
Men oogst wat men zaait en het zal een zeer rijke oogst zijn aan de Bredestraat dit jaar , alles valt als een kaarthuis in elkaar en dat is hun eigen verdiende loon door onkunde en egotripperij met als klap op de vuurpijl de eigen laatste hondstrouwe supporters schofferen en wegwerken :fuck: .

Laat het faillissement maar komen enige oplossing !

idd da zeg ekik al joren...moesten ze al enkele jaren gedaan hebben , de enige oplossing ...morja ik herinner zelfs nog een vergadering met de supporters in "De Brug" geloof ik enkele jaren gelden , de supporters die dan hun hand opstaken "voor " een faillissement was op 1 hand te tellen ...... ;)


04 Nov 2019, 19:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
tympanum2 schreef:
Economisch of financieel inzicht? De man zijn bedrijven zijn er al even mottig aan toe als onze club.
Enfin, misschien nog ietsje beter want deze club is op sterven na dood.
Proficiat!
Denk dat je daar wel de essentie van zijn strategie bloot legt;
Verzuipende bedrijven volledig leeg trekken via clever opgebouwde financiering... "in the end" zitten zijn zakken vol en de bedrijven met de gebakken peren.
En komt het toch eens goed miraculeus goed met één van die bedrijven, dan is dat een mooie kers op de taart.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Nov 2019, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Hades Hasselt - EA
tsjoep schreef:
Neutralboy schreef:
Men oogst wat men zaait en het zal een zeer rijke oogst zijn aan de Bredestraat dit jaar , alles valt als een kaarthuis in elkaar en dat is hun eigen verdiende loon door onkunde en egotripperij met als klap op de vuurpijl de eigen laatste hondstrouwe supporters schofferen en wegwerken :fuck: .

Laat het faillissement maar komen enige oplossing !

idd da zeg ekik al joren...moesten ze al enkele jaren gedaan hebben , de enige oplossing ...morja ik herinner zelfs nog een vergadering met de supporters in "De Brug" geloof ik enkele jaren gelden , de supporters die dan hun hand opstaken "voor " een faillissement was op 1 hand te tellen ...... ;)

Zal nog zo zijn vrees ik, als je merkt hoeveel sommigen er hier "ocharme" aan 2de amateurvoetbal vast houden...

Zou een herstart in 3e amateur of zelfs 1e provinciale dan echt zo dramatisch geweest zijn ?

Grote "klik" die gemaakt moet worden is gewoon dat we terug moeten naar de essentie; waarom waren we supporter van Eendracht Aalst ? Omdat het een gezellige plek was met alle weken volle cantines, plezier en een ontmoetingsplek voor de maten.
Een ploeg waar je als Aalstenaar het gevoel van had dat het "uw" ploeg was, er zat een deeltje van jezelf in, en de ruimte was er ook om u deel van iets te voelen.

Nu steken we ons weg achter dat sportieve, en dat terug naar de hoogte klasse willen promoveren, maar dat is mijns inziens echt niet de essentie. Voor zij die het wel de essentie is, denk dat er op 20km veel betere alternatieven beschikbaar zijn. Aalst moet terug zijn plek afdwingen, en dat in eerste instantie niet met hoge sportieve ambities.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Nov 2019, 20:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 69 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst