EA- Vosselaar - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA- Vosselaar 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA- Vosselaar
pattaboem schreef:
wevege schreef:
0-1 achter na 45 minuten en geen enkele kans.
Bij het weggeef doelpunt stonden onze verdedigers te dromen volgens de verslaggever.
Allemaal aan het dromen van een toptransfer?
Zou BVR zijn kastje al leeggemaakt hebben tijdens de rust?

---

0-3 eindstand, moet er nog zand zijn ?
De vernederingen groeien maar....


Laat PLJ nu eens rustig verder werken,Rome en Parijs zijn toch ook niet op een dag gemaakt :D altijd die negatieve commentaren,zijt content dat PLJ hier is :juij: :juij: :wave:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Nov 2019, 18:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA- Vosselaar
Ja jongens we hadden blijkbaar het ergste nog niet gehad.... :stom:
Wanneer gaat dienen hopeloze kuttrainer en onzen fantast buiten categorie eindelijk opstappen. :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Nov 2019, 18:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: EA- Vosselaar
we moeten ze volgende week van het veld houden. Trop is trop. Er moet toch iemand zijn die hen duidelijk kan maken dat ze het niet kunnen.

_________________
WOEF


10 Nov 2019, 18:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EA- Vosselaar
rataplan schreef:
we moeten ze volgende week van het veld houden. Trop is trop. Er moet toch iemand zijn die hen duidelijk kan maken dat ze het niet kunnen.

Indien je er een SV voor over hebt ga je gang zou ik zeggen.
Gewoon thuismatchen boycotten zodat er geen euro meer binnenkomt zou een oplossing kunnen zijn voor het PLJ probleem .
Hoe het nadien verder gaat zien we dan wel maar dit kan echt niet meer we zijn een ploegje geworden waar iedereen mee lacht van mere tot het grote vosselaar.


10 Nov 2019, 18:46
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: EA- Vosselaar
Ik ben er zeker van dat dit opzettelijk was. BVR wil weg, anders begin je niet zo aan een match. Het was zo schrijnend dat het mij niet meer raakt en dat is nog nooit gebeurd.


10 Nov 2019, 19:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA- Vosselaar
17.15h,Jan Mertens verlaat de parking...


10 Nov 2019, 19:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA- Vosselaar
Beschamend en vernederend, blij dat ik er niet bij was.
Waarom moet De Neve altijd spelen? Zet gvd Jan naast Steve als cv.
Als Ignazio fit is laat hem dan beginnen en zet hem niet op de bank.
Veel vraagtekens maar één ding is zeker, vanavond is het terug feest in het restaurant.
Arm Iendracht.

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Nov 2019, 19:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA- Vosselaar
Volgens bvr op tv oost waren de vorige 4 ploegen sterker dan wij...wiens fout zou dat toch kunnen zijn?


10 Nov 2019, 20:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA- Vosselaar
Is dit de ondergrens? is de kelk nu helemaal leeg?

Ik durf het eigenlijk niet meer zeggen. pfff. Gewoon geen enkele kans bij elkaar gevoetbald tegen for fuck sake Vosselaar jongens.

BVR maakt keuzes, om Cocchiere op de bank te zetten, ik kan hem volgen. Als Ignazio niet scoort heb je er geen ene kut aan, sorry. Razzi op de bank, ook logisch. De Neve NIET op het middenveld, ook logisch. een 4-2-3-1 opstelling. Voor mij het systeem voor deze ploeg. Maar jongens als Van Den Eynde, Fabris, andermaal Ladriere, zelfs Falko lieten het afweten. Neem vandaag Mitu weg, en dan bleef er werkelijk niets meer over. En je begint het seizoen met 2 gedegradeerde keepers, waarbij Julien eigenlijk echt zo dramatisch is, dat het schandalig is. 2 balletjes in de kleine backlijn waar hij zit naar te kijken zoals een gans naar een onweer.

Ik ben ervan overtuigd dat je met deze ploeg, in deze reeks gewoon minimaal top 3 moet spelen, maar het lukt, klikt of pakt niet. En dat vind ik als eendrachtsupporter echt erg. Amper of geen beleving op het veld, idem ernaast...

Ik hoop echt dat het snel betert, verkneukel me helemaal niet na de 0 op 12, 3 op 15, zoals sommige ex medewerkers die zich om 16u46 al meteen in de handen wrijven en hun gal al uitspuwen op social media om hun grote gelijkte halen of persoonlijke vetes uit te vechten.

Hopelijk, en dat is tegen beter weten in, valt de euro waar hij moet vallen (spelers, PLJ, supporters) en kunnen we SAMEN aan een oplossing werken. Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Nov 2019, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA- Vosselaar
El Corredor (Light) schreef:
Is dit de ondergrens? is de kelk nu helemaal leeg?

Ik durf het eigenlijk niet meer zeggen. pfff. Gewoon geen enkele kans bij elkaar gevoetbald tegen for fuck sake Vosselaar jongens.

BVR maakt keuzes, om Cocchiere op de bank te zetten, ik kan hem volgen. Als Ignazio niet scoort heb je er geen ene kut aan, sorry. Razzi op de bank, ook logisch. De Neve NIET op het middenveld, ook logisch. een 4-2-3-1 opstelling. Voor mij het systeem voor deze ploeg. Maar jongens als Van Den Eynde, Fabris, andermaal Ladriere, zelfs Falko lieten het afweten. Neem vandaag Mitu weg, en dan bleef er werkelijk niets meer over. En je begint het seizoen met 2 gedegradeerde keepers, waarbij Julien eigenlijk echt zo dramatisch is, dat het schandalig is. 2 balletjes in de kleine backlijn waar hij zit naar te kijken zoals een gans naar een onweer.

Ik ben ervan overtuigd dat je met deze ploeg, in deze reeks gewoon minimaal top 3 moet spelen, maar het lukt, klikt of pakt niet. En dat vind ik als eendrachtsupporter echt erg. Amper of geen beleving op het veld, idem ernaast...

Ik hoop echt dat het snel betert, verkneukel me helemaal niet na de 0 op 12, 3 op 15, zoals sommige ex medewerkers die zich om 16u46 al meteen in de handen wrijven en hun gal al uitspuwen op social media om hun grote gelijkte halen of persoonlijke vetes uit te vechten.

Hopelijk, en dat is tegen beter weten in, valt de euro waar hij moet vallen (spelers, PLJ, supporters) en kunnen we SAMEN aan een oplossing werken. Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.


Er waren alternatieven maar men koos voor onze geliefde voorzitter PLJ,ik hoop dat hij snel op zijn bek gaat :banana: :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Nov 2019, 20:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA- Vosselaar
El Corredor (Light) schreef:
Is dit de ondergrens? is de kelk nu helemaal leeg?

Ik durf het eigenlijk niet meer zeggen. pfff. Gewoon geen enkele kans bij elkaar gevoetbald tegen for fuck sake Vosselaar jongens.

BVR maakt keuzes, om Cocchiere op de bank te zetten, ik kan hem volgen. Als Ignazio niet scoort heb je er geen ene kut aan, sorry. Razzi op de bank, ook logisch. De Neve NIET op het middenveld, ook logisch. een 4-2-3-1 opstelling. Voor mij het systeem voor deze ploeg. Maar jongens als Van Den Eynde, Fabris, andermaal Ladriere, zelfs Falko lieten het afweten. Neem vandaag Mitu weg, en dan bleef er werkelijk niets meer over. En je begint het seizoen met 2 gedegradeerde keepers, waarbij Julien eigenlijk echt zo dramatisch is, dat het schandalig is. 2 balletjes in de kleine backlijn waar hij zit naar te kijken zoals een gans naar een onweer.

Ik ben ervan overtuigd dat je met deze ploeg, in deze reeks gewoon minimaal top 3 moet spelen, maar het lukt, klikt of pakt niet. En dat vind ik als eendrachtsupporter echt erg. Amper of geen beleving op het veld, idem ernaast...

Ik hoop echt dat het snel betert, verkneukel me helemaal niet na de 0 op 12, 3 op 15, zoals sommige ex medewerkers die zich om 16u46 al meteen in de handen wrijven en hun gal al uitspuwen op social media om hun grote gelijkte halen of persoonlijke vetes uit te vechten.

Hopelijk, en dat is tegen beter weten in, valt de euro waar hij moet vallen (spelers, PLJ, supporters) en kunnen we SAMEN aan een oplossing werken. Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.


Kijk, daar kan ik dus écht vree mee lachen! Nog van da :plat: :plat:


10 Nov 2019, 20:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA- Vosselaar
waly 2 schreef:
17.15h,Jan Mertens verlaat de parking...

Ik vond het een top-initiatief vandaag dat om de groepssfeer eens aan te tonen, er afgezakt werd naar de cantine!






Allé, bij die van Voselaar hé, die van ons tonen al maanden geen betrokkenheid (hiermee beledig ik nu wel enkele iconen als Jilke en Falco die deze hoon niet verdienen, maar bon) meer.
Ik hoor hier zeggen; je hoort geen geruchten meer dat de groep niet meer zal betaald worden.... van wie zouden we het in godsnaam nog moeten horen ? Om 18u is er geen kat meer...

Het lijk Eendracht Aalst is zo ziek dat het zelfs geen aasgieren meer aantrekt. In de huidige omstandigheden zou je verwachten dat de kandidaat-trainers de tribunes vullen... maar neen, zelfs dat niet meer :(

_________________
If you never try, you'll never know


10 Nov 2019, 20:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA- Vosselaar
Man man.....
Ben deze week in la douce France en ben hier mijn kot aan't schilderen.
Wat den iendracht betreft had ik dit weekend zoiets van " Allez.... Vosselaar... @ least today no stress "

16.45 effekens van mijne ladder gekropen om ne keer rap op de live te gaan..

0-3 ? :?

No further comment... :wadde: :wadde: :stom:


10 Nov 2019, 20:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA- Vosselaar
El Corredor (Light) schreef:
Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.
Dat is toch echt uw kop in het zand steken ?

Krampachtig vast houden dat er al lang niet meer is.
Niet dat ik je niet ergens begrijp, maar dat "spook" in het hoofd is net het grote probleem. Waarom zou er geen alternatief kunnen zijn ?

Ik stel de vraag anders; denk je oprecht dat we binnen 5 of zelfs 10 jaar, we er beter aan toe zullen zijn dan vandaag ?

_________________
If you never try, you'll never know


10 Nov 2019, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA- Vosselaar
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.
Dat is toch echt uw kop in het zand steken ?

Krampachtig vast houden dat er al lang niet meer is.
Niet dat ik je niet ergens begrijp, maar dat "spook" in het hoofd is net het grote probleem. Waarom zou er geen alternatief kunnen zijn ?

Ik stel de vraag anders; denk je oprecht dat we binnen 5 of zelfs 10 jaar, we er beter aan toe zullen zijn dan vandaag ?


Volg het niet echt meer van kortbij zoals ten tijde van FDR. Dus concreet, wie is het alternatief, en worden we er beter van?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Nov 2019, 21:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst