EA- Vosselaar - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 EA- Vosselaar 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA- Vosselaar
El Corredor (Light) schreef:

Volg het niet echt meer van kortbij zoals ten tijde van FDR. Dus concreet, wie is het alternatief, en worden we er beter van?
Dat weet ik ook niet, maar draai het even om... hoever zie je ons nog afglijden ?
Op deze manier is provinciaal voetbal met 4m euro schuld namelijk loerend om de hoek.

Zijn daar dan geen alternatieven voor beschikbaar ? Zonder dat het concreet is of moet zijn kan ik mij bij die gedachte echt niet neerleggen... als we in deze stad zijnde en de reeks waarin we ons ondertussen bevinden (dit is 4de klasse hé!) geen alternatief zouden rond krijgen dan zijn we inderdaad waardig dat we ons door PLJ naar de slachtbank laten leiden (of lijden?) en week in week uit de emmer der vernedering zich verder mag vullen.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Nov 2019, 22:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA- Vosselaar
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Volg het niet echt meer van kortbij zoals ten tijde van FDR. Dus concreet, wie is het alternatief, en worden we er beter van?
Dat weet ik ook niet, maar draai het even om... hoever zie je ons nog afglijden ?
Op deze manier is provinciaal voetbal met 4m euro schuld namelijk loerend om de hoek.

Zijn daar dan geen alternatieven voor beschikbaar ? Zonder dat het concreet is of moet zijn kan ik mij bij die gedachte echt niet neerleggen... als we in deze stad zijnde en de reeks waarin we ons ondertussen bevinden (dit is 4de klasse hé!) geen alternatief zouden rond krijgen dan zijn we inderdaad waardig dat we ons door PLJ naar de slachtbank laten leiden (of lijden?) en week in week uit de emmer der vernedering zich verder mag vullen.


Plots wel een erg interessante discussie hier.
Ik ga het kort houden : We gaan echt geen idioot meer vinden die nog gelooft dat we met de huidige schulden gewoon effekes dienen te saneren om dan weer vlotjes opnieuw aan te knopen met de vergane glorie..
Die idioot hebben we namelijk reeds gehad met vette Patrick. :kiss:
One and only one solution : boel failliet laten gaan - creatief een stamnummer zoeken om niet in 4P te moeten starten - en opnieuw beginnen met de spirit van den Iendracht die wij ( en velen met ons ) in het hart dragen.
Aan kapitaal zal het dan ECHT niet ontbreken hoor mannekes - believe me.... :hmm: :cool:
Maar dus eerst van die Lejuste afraken....


10 Nov 2019, 22:46
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA- Vosselaar
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Is dit de ondergrens? is de kelk nu helemaal leeg?

Ik durf het eigenlijk niet meer zeggen. pfff. Gewoon geen enkele kans bij elkaar gevoetbald tegen for fuck sake Vosselaar jongens.

BVR maakt keuzes, om Cocchiere op de bank te zetten, ik kan hem volgen. Als Ignazio niet scoort heb je er geen ene kut aan, sorry. Razzi op de bank, ook logisch. De Neve NIET op het middenveld, ook logisch. een 4-2-3-1 opstelling. Voor mij het systeem voor deze ploeg. Maar jongens als Van Den Eynde, Fabris, andermaal Ladriere, zelfs Falko lieten het afweten. Neem vandaag Mitu weg, en dan bleef er werkelijk niets meer over. En je begint het seizoen met 2 gedegradeerde keepers, waarbij Julien eigenlijk echt zo dramatisch is, dat het schandalig is. 2 balletjes in de kleine backlijn waar hij zit naar te kijken zoals een gans naar een onweer.

Ik ben ervan overtuigd dat je met deze ploeg, in deze reeks gewoon minimaal top 3 moet spelen, maar het lukt, klikt of pakt niet. En dat vind ik als eendrachtsupporter echt erg. Amper of geen beleving op het veld, idem ernaast...

Ik hoop echt dat het snel betert, verkneukel me helemaal niet na de 0 op 12, 3 op 15, zoals sommige ex medewerkers die zich om 16u46 al meteen in de handen wrijven en hun gal al uitspuwen op social media om hun grote gelijkte halen of persoonlijke vetes uit te vechten.

Hopelijk, en dat is tegen beter weten in, valt de euro waar hij moet vallen (spelers, PLJ, supporters) en kunnen we SAMEN aan een oplossing werken. Utopisch waarschijnlijk, ik weet het. Maar er is geen alternatief.


Er waren alternatieven maar men koos voor onze geliefde voorzitter PLJ,ik hoop dat hij snel op zijn bek gaat :banana: :banana:


Hij gaat tegenwoordig alle weken op zijn bek! Zou hij er zich echt iets van aantrekken? Ik heb nog niet veel oplossingen of geslaagde interventies gezien van onze President. Hij kent zelf de ballen van voetbal en duldt geen tegenspraak, daarbovenop wil hij zich niet laten omringen door mensen met kennis van zaken.
Tis ne keikop dat zijn speeltje ni wil lossen...tot zo lang er maar feestjes met dresscode zijn.
Waarom zijn voetbalvoorzitters toch altijd zo egotrippers :stom:


10 Nov 2019, 23:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA- Vosselaar
0-3 thuis tegen vosselaar en met moeite zelf iets kunnen klaarmaken las ik... ja dit is het allerdiepste dat ik ze ooit heb weten zitten.

Hoe rapper deze nachtmerrie stopt, hoe rapper er iets nieuws zal bestaan voor de iendeachtees van weleer.

Wat we nu al n paar jaar te zien krijgen heeft geen ene moer met den iendracht vzn weleer te maken. Elke dag onder die pipo is puur tijdverlies. Hoe rapper er geen euro meer binnekomt hoe rapper dat het daar gedaan is. Er zal altijd wel een alternatief komen en het zal altijd beter zijn dan dit.


11 Nov 2019, 0:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA- Vosselaar
Er is één simpele oplossing om van dwaze en vette Patrick af te geraken, alleen krijgen we helaas de rangen niet gesloten: blijf thuis, draai de geldkraan toe. Veel water stroomt er niet meer uit die kraan, maar zolang er nog die 700 à 800 betalende supps komen, blijft dienen troeten in het zadel.


11 Nov 2019, 1:07
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: EA- Vosselaar
Wat houdt er ons tegen om zelf een alternatief op te starten... Desnoods in 4 provinciale... Soortgelijke naam, zelfde kleuren...der zal wel ergens nen terreng te huur zen. Slechter dan nu kan niet. Alle gekheid op een stokje. Gewoon wegblijven. Ik ben al 33 jaar supporter, maar dit is mijnen eendracht niet meer. Dit is geen volkse ploeg meer. Er is 0 binding met de fans, de streek, de lokale middenstand, etc. Vroeger leefde de voetbal. Nu is alles zo dood als ne pier. Met dank aan het stadsbestuur en de voorzitter. Bedankt. Ik ga niet meer. Volg het wel uit mijn luie zetel. Van mij krijgen ze geen cent meer.


11 Nov 2019, 9:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: EA- Vosselaar
Trainer nog altijd niet ontslagen? Had gisteren al moeten gebeuren


11 Nov 2019, 13:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: EA- Vosselaar
Hij had dit seizoen eigenlijk niet mogen beginnen door de degradatie verleden seizoen die voornamelijk zijn schuld was.
Maar onze PLJ liet hem aan boord en als beloning voor die prestatie mocht hij de kern samenstellen en de transfers doen.
Misschien moet actie Propere Handen eens nagaan hoeveel hij verdiende aan die belabberde transfers!


11 Nov 2019, 13:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: EA- Vosselaar
Ook in die eerste wedstrijden was het al goed te zien dat dit een ploeg is waar amper of eigenlijk geen voetbal in zit. Alleen zat er wat zand in de ogen omdat Cochierre er daar een aantal binnen lapte. Provinciaal niveau is het, niet meer of niet minder.


11 Nov 2019, 15:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA- Vosselaar
Smetje schreef:
Trainer nog altijd niet ontslagen? Had gisteren al moeten gebeuren


Had afgelopen seizoen na de degradatiewedstrijd tegen Dessel moeten gebeuren.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Nov 2019, 18:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: EA- Vosselaar
Petroe69 schreef:
Er is één simpele oplossing om van dwaze en vette Patrick af te geraken, alleen krijgen we helaas de rangen niet gesloten: blijf thuis, draai de geldkraan toe. Veel water stroomt er niet meer uit die kraan, maar zolang er nog die 700 à 800 betalende supps komen, blijft dienen troeten in het zadel.

juist , de enige oplossing ...... blijf allemaal weg


11 Nov 2019, 19:30
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA- Vosselaar
2 halve kansen op 90 minuten tijd tegen het grote Vosselaar...
Geen enkele bal tussen de palen op 90 minuten!

Maar geen probleem, binnenkort is 't nacht van Eendracht Aalst met niemand minder dan Sergio! Noem het maar gerust nacht van de sponsors want welke modale supporter kan er 80 Euro betalen, enkel voor ewa eten???
Onze clubleiding is volledig de voeling kwijt met wat er op 't plein gebeurt - zie het veel te lang aanhouden van BVR - als naast het veld > 80Euro voor een 'supportersavond, kloof tussen supporters/clubbeleid/veiligheid die nog nooit zo groot was, ...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2019, 10:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA- Vosselaar
Timoilsjt schreef:
2 halve kansen op 90 minuten tijd tegen het grote Vosselaar...
Geen enkele bal tussen de palen op 90 minuten!

Maar geen probleem, binnenkort is 't nacht van Eendracht Aalst met niemand minder dan Sergio! Noem het maar gerust nacht van de sponsors want welke modale supporter kan er 80 Euro betalen, enkel voor ewa eten???
Onze clubleiding is volledig de voeling kwijt met wat er op 't plein gebeurt - zie het veel te lang aanhouden van BVR - als naast het veld > 80Euro voor een 'supportersavond, kloof tussen supporters/clubbeleid/veiligheid die nog nooit zo groot was, ...


Hopeloos is het met die bende, 't om van te.... :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2019, 11:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA- Vosselaar
tsjoep schreef:
Petroe69 schreef:
Er is één simpele oplossing om van dwaze en vette Patrick af te geraken, alleen krijgen we helaas de rangen niet gesloten: blijf thuis, draai de geldkraan toe. Veel water stroomt er niet meer uit die kraan, maar zolang er nog die 700 à 800 betalende supps komen, blijft dienen troeten in het zadel.

juist , de enige oplossing ...... blijf allemaal weg


Of met zijn allen naar de Ladies gaan kijken, mooi alternatief toch? Is oeik den Iéndracht hé :D .


12 Nov 2019, 13:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA- Vosselaar
luque schreef:
tsjoep schreef:
Petroe69 schreef:
Er is één simpele oplossing om van dwaze en vette Patrick af te geraken, alleen krijgen we helaas de rangen niet gesloten: blijf thuis, draai de geldkraan toe. Veel water stroomt er niet meer uit die kraan, maar zolang er nog die 700 à 800 betalende supps komen, blijft dienen troeten in het zadel.

juist , de enige oplossing ...... blijf allemaal weg


Of met zijn allen naar de Ladies gaan kijken, mooi alternatief toch? Is oeik den Iéndracht hé :D .


Daar doe je hem geen pijn mee integendeel.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Nov 2019, 14:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst