EA - Tienen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 EA - Tienen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - Tienen
Een echte leider/aanjager mankeert ge toch echt in ons ploeg?? Onze kapitein hoort ge van een hele match NIET!! Hoe vaak gebeurd het niet in een match dat we domweg balverlies lijden omdat er niks gezegd word? Gewoon is roepen rug, draai door, ge zijt alleen NIKS eh!

Ik vond Tienen zwaar anti-voetbal spelen, en scoren 3 keer uit 3 kansen. Dat die mannen op kop staan versta ik niet! Wat een strontreeks is dit, en zelfs daarin kunnen we zelfs niet domineren, tis veir gekommen :hmm:

Deze week op het programma: afwerken!!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Nov 2019, 19:01
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Tienen
AlostanA schreef:
tigers schreef:
Blij dat ik er voor de 2de thuismatch op rij niet was, hier lekker warm. De haard aangeztet, verse pannekoeken gebakken en een halve bak bier op. Minder kosten, meer plezier en nog warm ook en als zo blijft zal ik er nog lang niet bijzijn. Spijtig genoeg na bijna 30 jaar


Idem hier, na 30 jaar intens supporteren, lukt het mij ook niet meer. Wat een bende losers op en naast het veld.


Ik heb momenteel geen nood om te gaan kijken hoe het eraan toe gaat op dit moment. De hele sfeer is verziekt en blijkbaar zijn er toch enkele mensen die niet weten hoe het komt. Zolang die er zijn zal het niet beteren integendeel.

Zelfs mijn huidige man zei het nog vandaag, moet jij niet vertrekken naar de voetbal, het antwoordt was duidelijk NEE.


24 Nov 2019, 19:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Tienen
Benieuwd wat BVR opnieuw gaat uitkramen... :lol: :D


24 Nov 2019, 19:44
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Tienen
mamananeto schreef:
Benieuwd wat BVR opnieuw gaat uitkramen... :lol: :D

We waren de betere :lol:, we hebben allleen niet gescoord.


24 Nov 2019, 19:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Tienen
Na de eerste goal van Tienen komen ze bijna niet meer over de middellijn.
Wij daarentegen komen niet in hun 16. Erg, heel erg.
Ook heel erg was het constant spel stilleggen en vertragen van de zogezegde "leider".
Je krijgt dan een unieke kans (penalty) om op 1-1 te komen en je mist deze.
In de plaats van een boost krijg je een domper.
Nadien bal op de lat en bal van de lijn gehaald en dan komen die sugarbaby's nog eens 2 keer over en staat het plots 0-3.
Kansen creëren en kansen afwerken, daar wringt het schoentje bij ons.
Fabio is ne goeie keeper, steun hem en begeleidt hem en hij komt er.
BVR, PLJ mogen van mij beschikken, zwaar onvoldoende en zwaar arrogant.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Nov 2019, 20:00
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: EA - Tienen
Zeg, spotters Aalst, zo’n stadionverbod, wat mag dat kosten en hoe lang blijf ik daarmee thuis?


24 Nov 2019, 20:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: EA - Tienen
Allieen in oilst mag trainer blijven na 3 op 18
Allieen in oilst es ha bank beter als die op plein
Alleen in oilst es aan trainer het volledig bestuur
Na 30 jaar bijna geen enkele match te missen zowel thuis als uit is het voor mij genoeg geweest met veel pijn in het hart,maar dit is den iendracht niet meer
Als je na de match hoort van verschillende spelers hoe het er aan toe gaat met dezen trainer moest er niemand meer gaan kijken
Als men nen Van Den eynde een van uw beste spelers belachelijk maakt om hem gewoon nen ganzen 2 helft laat opwarmen om dan te zeggen zet u maar weer neer, waar zijn we dan mee bezig
Ook al verdienen we vandaag meer hier houd het voor mij op,


24 Nov 2019, 20:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Tienen
tigers schreef:
mamananeto schreef:
Benieuwd wat BVR opnieuw gaat uitkramen... :lol: :D

We waren de betere :lol:, we hebben allleen niet gescoord.


Inderdaad : ... V.5.0 van zijn gezever :D


24 Nov 2019, 20:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA - Tienen
Afgehaakt na 25 jaar trouwe supporter. Vandaag met de kinderen op stap geweest. Een fijne dag gehad en geen minuut aan de wedstrijd gedacht. Totaal geen slecht gevoel toen ik de uitslag vernam. Het laat me koud. Het is erg dat het zover is gekomen. Het Eendracht gevoel is weg bij mij, net als bij zoveel trouwe supps. Met dank aan jarenlang wanbeleid!


24 Nov 2019, 20:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Tienen
Na het debacle op het machtige spouwen-moperdinges me nog eens laten vangen vandaag en toch maar eens gaan kijken...

Dat die chiromeisjes van Tienen de eerste staan in deze reeks, bewijst wat voor een regelrechte kutreeks dit eigenlijk is. Dat je tegen zo n matige ploeg op eigen veld in een wedstrijd die er toe doet zo weinig gereed krijgt is een regelrechte schande.

Weeral te slap begonnen weeral ni bij de les en voor de match goed en wel op gang was stonden we r al eentje achter.

BVR, stop er aub mee vriend, want ge hebt hier werkelijk niks voor mekaar gekregen. en neem uw inferieur materiaal uit Gent allemaal, van de eerste tot de laatste, met De Neve op kop mee naar uw nieuwe ploeg, Dynamo Klein Gent Beervelde ofzo. Ook nog een geschikte investering voor PLJ, ze bouwen er ook graag feestjes met geld dat er niet is en de wijven staan er heet.


24 Nov 2019, 20:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Tienen
iendrachter schreef:
Voor mij begint het grootste probleem vandaag al bij de opstelling, deze trekt werkelijk op niks.
Dekuyper op de flank, heeft geen snelheid, geen techniek maar kan wel een goal maken als er ballen voor doel gedropt worden, moet altijd centraal staan.
Van Den Eynde is iemand met creativiteit en een goeie trap, die jongen zit 90 minuten op de bank terwijl De Neve en Cocchiere om der slechtst waren maar 90 minuten blijven staan.
Mertens gewoon zelf niet op de bank :crazy: .
Geef die 3 kansen van Tienen aan onze aanvallers en er gaat geen enkele van binnen, Cocchiere en Dekuyper te traag en worden ingehaald en Mitu kan geen goal maken.
3 op 18 in 4de klasse en alles blijft maar op zijn beloop.
PLJ moet hier dringend buiten maar hoe?
Als je als voorzitter aan u sponsors moet gaan vragen of de trainer moet ontslaan worden :stom: :crazy: .
Supporters komen niet meer in opstand, sfeer is gelaten en als ze volgende week winnen is alles terug ok.


Waarom denk je dat vette P. zoiets doet ?
Trainers ontslaan kost namelijk geld en onze geweldige voorzitter valt liever steendood dan nog zelf te investeren... ( wat ik trouwens perfect zou begrijpen indien hij open zou staan voor andere investeerders/aandeelhouders..)
Dus : voorlopig slim gespeeld dat " effekes vragen aan de sponsors" , want de sponsor die ja zegt kan je gelijk vragen om " een extra inspanning" te doen.. :crazy: :D
En de boer... hij ploegde voort ... :D


24 Nov 2019, 21:04
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Tienen
Allesweter schreef:
Allieen in oilst mag trainer blijven na 3 op 18
Allieen in oilst es ha bank beter als die op plein
Alleen in oilst es aan trainer het volledig bestuur
Na 30 jaar bijna geen enkele match te missen zowel thuis als uit is het voor mij genoeg geweest met veel pijn in het hart,maar dit is den iendracht niet meer
Als je na de match hoort van verschillende spelers hoe het er aan toe gaat met dezen trainer moest er niemand meer gaan kijken
Als men nen Van Den eynde een van uw beste spelers belachelijk maakt om hem gewoon nen ganzen 2 helft laat opwarmen om dan te zeggen zet u maar weer neer, waar zijn we dan mee bezig
Ook al verdienen we vandaag meer hier houd het voor mij op,


Vandaaf pas? Voor mij was het na 30 jaar de tweede keer al niet meer en nogmaals niet beklaagd


24 Nov 2019, 21:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Tienen
Als ge na uw trainer 7 transfers te laten doen en er uit valt hem nogmaals de transfers laat doen ben je de domste voorzitter van belgie..


24 Nov 2019, 21:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Tienen
waly 2 schreef:
Als ge na uw trainer 7 transfers te laten doen en er uit valt hem nogmaals de transfers laat doen ben je de domste voorzitter van belgie..


Inderdaad, iedereen wist wat er weer zat aan te komen met als gevolg dat het nog niet eens december is en ze de titelkansen al mogen opbergen van een climax gesproken in dit jubileumjaar.
Wat onze trainer tevens architect van deze ploeg heeft samengesteld is absoluut geen kampioeneploeg, in tegenstelling wat ik hier meermaals lees dat ze normaal gezien los kampioen moesten spelen in deze kutreeks.
De hoofdverantwoordelijke is PLJ die BVR carte blanche gaf om de transfers te doen als dank voor zijn degradatiestunt van afgelopen seizoen. :stom:
Dat de gang van zaken niet zonder gevolg kan blijven kan ik mij moeilijk voorstellen, er is toch alleen geen oproerigheid bij de achterban ook bij de sponsors zal de misnoegdheid alsmaar beginnen toenemen.
Bon ik maak er mij momenteel niet verder druk in, binnenkort het boek 100 jaar Eendracht gaan afhalen inpakken en wegwezen. :wave:
I Have a Dream: om het met de woorden van Martin Luther King te zeggen, dat de dag komt dat we eendrachtig kunnen zeggen, " Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!". :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


25 Nov 2019, 9:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: EA - Tienen
Heb een collega die van Tienen is. De man vroeg me wat er met onze club gebeurd is.
Tja, heb je een uurtje of twee...
Triestiger wordt het niet. Stop er aub mee!


25 Nov 2019, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst