KFC Duffel - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 KFC Duffel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
tienen zal er 6 punten tegen verliezen dan.als wij die dag winnen komen we 2 punten dichter...


28 Jan 2020, 23:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
Den ieuwe sand staat op VBAL4. Tienen en Bocholt samen aan de leiding met 35punten. Vosselaar 31, wij en Capellen op 28 punten MAAR met een match minder gespeeld als de eerste 3.
Dus die 'inhaalmatch' winnen en je komt bij Vosselaar - waar je geen rekening moet mee houden want die gaan naar provinciale - en op 4 punten van Tienen en Bocholt.

Laten we eerst maar proberen winnen tegen geel want zonder Dekuyper, Van Den Eynde, De Neve, en mogelijks ook Ladrière en Wantens mis je toch enkele spelers...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Jan 2020, 10:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Den ieuwe sand staat op VBAL4. Tienen en Bocholt samen aan de leiding met 35punten. Vosselaar 31, wij en Capellen op 28 punten MAAR met een match minder gespeeld als de eerste 3.
Dus die 'inhaalmatch' winnen en je komt bij Vosselaar - waar je geen rekening moet mee houden want die gaan naar provinciale - en op 4 punten van Tienen en Bocholt.

Laten we eerst maar proberen winnen tegen geel want zonder Dekuyper, Van Den Eynde, De Neve, en mogelijks ook Ladrière en Wantens mis je toch enkele spelers...


Als alle matchen van Duffel geschrapt moeten toch ook de kaarten die dan gepakt zijn wegvallen?

Dat vraag ik mij dus ook af.


29 Jan 2020, 14:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Kan nog, maar op de eindronde moeten we niet rekenen.
Kampioen spelen en daarmee gedaan. Dat zou al een lichtpunt zijn.


Ik denk dat titel of eindronde sowieso te hoog gegrepen zijn, zeker met deze trainer.
Elke week 3 a 4 wijzigingen in de basis, met wat geluk winnen ze gisteren nog maar de betere ploeg waren ze toch weer niet volgens mensen ter plaatse.
Benieuwd wat er met Duffel zal gebeuren, ik denk niet dat die spelers gratis het seizoen zullen uitdoen dus zullen volgens mij forfait geven, en dan vervallen alle uitslagen van die ploeg dacht ik of niet?
Zitten wel wat spelers die we hier kunnen gebruiken zoals die Yildiz.


Zit trouwens al bij Dessel, net zoals Engelen.


29 Jan 2020, 15:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Voetbalclub KFC Duffel in de 2de amateurklasse geeft forfait voor de rest van het seizoen. Dat heeft de voorzitter van de club Denis Raveschot onze redactie laten weten. Anderhalve week geleden maakten we al bekend dat Duffel in zware financiële moeilijkheden zit. Net als reeksgenoten ASV Geel en Vosselaar trouwens. Die laatste club, die nog bovenin het klassement meedoet, besliste bijvoorbeeld al om volgend jaar in 1ste provinciale te starten en dus 2 reeksen te zakken. Hoe Duffel met de penibele situatie zou omgaan, was nog onduidelijk. Maar in overleg met de spelers is vanavond beslist dat de club het seizoen niet uitdoet. In principe betekent dit dat alle uitslagen van de club voor dit seizoen geschrapt worden en dat Duffel sowieso als laatste eindigt. Dat betekent goed nieuws voor de clubs in degradatiegevaar. En voor de clubs die tegen Duffel al punten lieten liggen. En dat geldt voor alle Kempense clubs in 2de amateur. Want zowel ASV Geel, Vosselaar als Hoogstraten verloren punten, maar stijgen nu in de stand door het algemene forfait van Duffel. Voor de jeugdspelertjes van Duffel, de veteren en de dames, heeft deze beslissing trouwens geen gevolgen. Zij kunnen het seizoen normaal gezien gewoon uitdoen.

Daarmee zijn we 4 punten kwijt....


Is dat al officieel zo beslist door de KBVB? In principe,...maar het heeft een invloed op de periodestand. Dus ik weet niet wat er nu gaat gebeuren.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Jan 2020, 17:15
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Timoilsjt schreef:
Den ieuwe sand staat op VBAL4. Tienen en Bocholt samen aan de leiding met 35punten. Vosselaar 31, wij en Capellen op 28 punten MAAR met een match minder gespeeld als de eerste 3.
Dus die 'inhaalmatch' winnen en je komt bij Vosselaar - waar je geen rekening moet mee houden want die gaan naar provinciale - en op 4 punten van Tienen en Bocholt.

Laten we eerst maar proberen winnen tegen geel want zonder Dekuyper, Van Den Eynde, De Neve, en mogelijks ook Ladrière en Wantens mis je toch enkele spelers...


Als alle matchen van Duffel geschrapt moeten toch ook de kaarten die dan gepakt zijn wegvallen?


Dat denk ik niet. Ploegen die in het begin van het seizoen tegen Duffel hebben gespeeld en kaarten gepakt; die hebben wel de gevolgen daarvan moeten dragen. Wij dus ook.


30 Jan 2020, 10:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Is dat al officieel zo beslist door de KBVB? In principe,...maar het heeft een invloed op de periodestand. Dus ik weet niet wat er nu gaat gebeuren.


Duffel speelde tgn ons en Londerzeel (gelijk) id tweede periode, dus ik denk wij -3ptn en sk londerzeel -1pt. dus denk dat Londerzeel een goede zaak doet...

_________________
may the FORCE be with you.


30 Jan 2020, 10:20
Duivelke

Lid geworden op: 27 Dec 2018, 18:57
Berichten: 27
Bericht Re: KFC Duffel - Eendracht Aalst
https://www.hoogstratenvv.be/236/685/competitie/

Dit lijkt de nieuwe stand (met 1 match minder)


30 Jan 2020, 11:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst