Man van het Seizoen 2019-2020 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Man van het Seizoen 2019-2020 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
1)Wantens
2)Dekuyper
3)Falko

De laatste plek is voor BVR.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Apr 2020, 8:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
Kunnen we geen top 5 samenstellen van wie zeker weg moet na dit seizoen.
Kwestie van onze scoutingcel? wat te helpen.


19 Apr 2020, 8:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
beter een top 3 van diegene die mogen blijven..meer ga je er toch niet vinden. :wadde:


19 Apr 2020, 9:07
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
Akkoord met de top3 die hier dikwijls in dezelfde lijn ligt.

Ook wel een vermelding voor Jilke. Die gast trekt zich al enkele seizoenen telkens uit de slag op een positie die vaak de zijne niet is om dan de week nadien respectloos naast de ploeg te vallen. Telkens wanneer hij dan weer ergens de brokken moet gaan lijmen doet hij dat met veel inzet en grinta. Topmentaliteit!


19 Apr 2020, 9:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
Volledig akkoord, Jilke heeft steeds zijn plaats in de ploeg maar wordt niet correct behandeld.
Hij zet zich steeds 100 % in.


19 Apr 2020, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
fromfathertoson schreef:
Akkoord met de top3 die hier dikwijls in dezelfde lijn ligt.

Ook wel een vermelding voor Jilke. Die gast trekt zich al enkele seizoenen telkens uit de slag op een positie die vaak de zijne niet is om dan de week nadien respectloos naast de ploeg te vallen. Telkens wanneer hij dan weer ergens de brokken moet gaan lijmen doet hij dat met veel inzet en grinta. Topmentaliteit!


Klopt volledig. Behalve mijn top drie ook Jilke die zich altijd geeft en vaak bij de beteren is. Topmentaliteit, harde werker iemand die er altijd voor gaat.


19 Apr 2020, 10:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
De Ladies hebben geen BVR nodig.
En EA zou beter af zijn zonder hem


19 Apr 2020, 11:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
In het interview met vantjen is BVR zich al aan het indekken voor moest het tegen vallen komend seizoen
We moeten afwachten met transfers omdat we nog niet weten in welke reeks we zullen spelen
Het eerste wat hij dan zou aanhalen is dat de betere spelers niet konden wachten en elders hebben getekend
Volgens mij moeten de transfers het zelfde zijn om aan de kop te spelen in 2e amateur of om niet te degraderen in 1e amateur
Maar onze besten transfer zou ne nieuwen trainer zijn,


19 Apr 2020, 14:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
In het interview met vantjen is BVR zich al aan het indekken voor moest het tegen vallen komend seizoen
We moeten afwachten met transfers omdat we nog niet weten in welke reeks we zullen spelen
Het eerste wat hij dan zou aanhalen is dat de betere spelers niet konden wachten en elders hebben getekend
Volgens mij moeten de transfers het zelfde zijn om aan de kop te spelen in 2e amateur of om niet te degraderen in 1e amateur
Maar onze besten transfer zou ne nieuwen trainer zijn,



Ik zie dat de betere spelers uit onze reeks, oa van Capellen (broers Kil, Walen De Keyser) ook al een ploeg hebben of blijven, als je zegt dat je meer scorend vermogen zoekt dat waren goeie spelers geweest, als je natuurlijk weer gaat wachten tot juli/augustus....
Veel spelers gaan voor zekerheid kiezen in deze periode.
Als centrale verdediger zou ik Ludovic Buysens eens polsen, einde contract bij Dender en ook De Schutter bij Deinze.
Voor de flank zou Karim Tarfi wel een aanwinst zijn, kan zowel links al rechts.
Of zoals DT hier al zei Tjendo De Cuyper.
Met het budget voor Cocchiere zal je De Oliveira ook wel kunnen halen denk ik.
En een betrouwbare ervaren doelman, Devriendt kan dan blijven als reserve.

Stop daar eens mee, met dat gedoe van spelers te halen uit Antwerpen of Limburg of West-Vlaanderen.
Eendracht Aalst moet een club zijn die rekruteert in een straal van 25 km rond Aalst. Dan bouw je een regioclub die stevig verankerd zit in eigen streek. Geloof me, na de coronacrisis zal er slechts één manier zijn om te overleven als voetbalclub: terugvallen op eigen gemeente/stad/regio en een echte community club worden. Hoeveel supporters brengt een speler uit Kapellen mee, denk je?


20 Apr 2020, 8:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
In het interview met vantjen is BVR zich al aan het indekken voor moest het tegen vallen komend seizoen
We moeten afwachten met transfers omdat we nog niet weten in welke reeks we zullen spelen
Het eerste wat hij dan zou aanhalen is dat de betere spelers niet konden wachten en elders hebben getekend
Volgens mij moeten de transfers het zelfde zijn om aan de kop te spelen in 2e amateur of om niet te degraderen in 1e amateur
Maar onze besten transfer zou ne nieuwen trainer zijn,



Ik zie dat de betere spelers uit onze reeks, oa van Capellen (broers Kil, Walen De Keyser) ook al een ploeg hebben of blijven, als je zegt dat je meer scorend vermogen zoekt dat waren goeie spelers geweest, als je natuurlijk weer gaat wachten tot juli/augustus....
Veel spelers gaan voor zekerheid kiezen in deze periode.
Als centrale verdediger zou ik Ludovic Buysens eens polsen, einde contract bij Dender en ook De Schutter bij Deinze.
Voor de flank zou Karim Tarfi wel een aanwinst zijn, kan zowel links al rechts.
Of zoals DT hier al zei Tjendo De Cuyper.
Met het budget voor Cocchiere zal je De Oliveira ook wel kunnen halen denk ik.
En een betrouwbare ervaren doelman, Devriendt kan dan blijven als reserve.

Ik wed dat Devriendt zich de komende jaren ontpopt tot één van de beste doelmannen uit 1 Amateur.


20 Apr 2020, 8:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:
Allesweter schreef:
In het interview met vantjen is BVR zich al aan het indekken voor moest het tegen vallen komend seizoen
We moeten afwachten met transfers omdat we nog niet weten in welke reeks we zullen spelen
Het eerste wat hij dan zou aanhalen is dat de betere spelers niet konden wachten en elders hebben getekend
Volgens mij moeten de transfers het zelfde zijn om aan de kop te spelen in 2e amateur of om niet te degraderen in 1e amateur
Maar onze besten transfer zou ne nieuwen trainer zijn,



Ik zie dat de betere spelers uit onze reeks, oa van Capellen (broers Kil, Walen De Keyser) ook al een ploeg hebben of blijven, als je zegt dat je meer scorend vermogen zoekt dat waren goeie spelers geweest, als je natuurlijk weer gaat wachten tot juli/augustus....
Veel spelers gaan voor zekerheid kiezen in deze periode.
Als centrale verdediger zou ik Ludovic Buysens eens polsen, einde contract bij Dender en ook De Schutter bij Deinze.
Voor de flank zou Karim Tarfi wel een aanwinst zijn, kan zowel links al rechts.
Of zoals DT hier al zei Tjendo De Cuyper.
Met het budget voor Cocchiere zal je De Oliveira ook wel kunnen halen denk ik.
En een betrouwbare ervaren doelman, Devriendt kan dan blijven als reserve.

Stop daar eens mee, met dat gedoe van spelers te halen uit Antwerpen of Limburg of West-Vlaanderen.
Eendracht Aalst moet een club zijn die rekruteert in een straal van 25 km rond Aalst. Dan bouw je een regioclub die stevig verankerd zit in eigen streek. Geloof me, na de coronacrisis zal er slechts één manier zijn om te overleven als voetbalclub: terugvallen op eigen gemeente/stad/regio en een echte community club worden. Hoeveel supporters brengt een speler uit Kapellen mee, denk je?



Kleine nuances bij bovenstaande: het is niet omdat een speler bij een ploeg in Antwerpen zit, dat hij niet in uw strategie past hé. Het is immers niet zo dat de spelers altijd wonen waar ze spelen. De Schutter kan bij wijze van spreken op het PC-stadion pissen vanwaar hij woont... Bovendien is het voor een West-Vlaming dikwijls makkelijker om tijdens de week op tijd op de training te staan, dan van iemand die van de andere kant van Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant moet komen.

Het is dus duidelijk dat zo'n strategie niet alles bepalend moet zijn: ik denk dat de supporters liever terugdenken aan Depoitre, De Castro en Galucci dan aan Debaerdemaeker, Lievens, enz. Supporters vereenzelvigen zich met de spelers die successen boeken. Ik heb nooit iemand van de supporters weten zagen over de feestjes in vierde klasse omdat Troch en Verheyden van buiten uw straal van 25 km kwamen...

Bovendien beperkt zo'n strategie ook uw ambities: voor een kleinere club die zich op een bepaald niveau wil handhaven, is zo'n lokale verankering logisch omdat de spelers bijvoorbeeld na elke wedstrijd verwacht worden om iedereen van de supporters separaat te gaan groeten. Dan moet je idd geen 5 spelers gaan halen die van de andere kant van België moeten komen. Maar als je enerzijds aangeeft dat EA moet kijken naar 1ste Amateur en hoger, is het anderzijds wel een beetje triestig dat je dan uw spelersvijver gaat inperken tot binnen een straal van 25 km. Zeker omdat je niet alleen in die vijver vist... Je mag dan nog prat gaan op uw traditie, het is wel de realiteit van vandaag die zal bepalen wat er zal gebeuren en daarbij zal het koren al van heel jonge leeftijd opgepikt zijn door de 1A ploegen, het kaf dat nog goed uit de voeten kan door 1B en het kafkaf blijft over voor de rest...

Zou al leuk zijn dat er kwaliteit wordt aangetrokken: lang geleden dat er nog eens ne goeien Arnold of ne goeien Demba is neergestreken... Of dat hij dan uit mijn straat komt of uit Polen, maakt me veel minder uit...


Laatst gewijzigd door DT op 20 Apr 2020, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Apr 2020, 12:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
DT schreef:
filip.dhose schreef:
iendrachter schreef:


Ik zie dat de betere spelers uit onze reeks, oa van Capellen (broers Kil, Walen De Keyser) ook al een ploeg hebben of blijven, als je zegt dat je meer scorend vermogen zoekt dat waren goeie spelers geweest, als je natuurlijk weer gaat wachten tot juli/augustus....
Veel spelers gaan voor zekerheid kiezen in deze periode.
Als centrale verdediger zou ik Ludovic Buysens eens polsen, einde contract bij Dender en ook De Schutter bij Deinze.
Voor de flank zou Karim Tarfi wel een aanwinst zijn, kan zowel links al rechts.
Of zoals DT hier al zei Tjendo De Cuyper.
Met het budget voor Cocchiere zal je De Oliveira ook wel kunnen halen denk ik.
En een betrouwbare ervaren doelman, Devriendt kan dan blijven als reserve.

Stop daar eens mee, met dat gedoe van spelers te halen uit Antwerpen of Limburg of West-Vlaanderen.
Eendracht Aalst moet een club zijn die rekruteert in een straal van 25 km rond Aalst. Dan bouw je een regioclub die stevig verankerd zit in eigen streek. Geloof me, na de coronacrisis zal er slechts één manier zijn om te overleven als voetbalclub: terugvallen op eigen gemeente/stad/regio en een echte community club worden. Hoeveel supporters brengt een speler uit Kapellen mee, denk je?



Kleine nuances bij bovenstaande: het is niet omdat een speler bij een ploeg in Antwerpen zit, dat hij niet in uw strategie past hé. Het is immers niet zo dat de spelers altijd wonen waar ze spelen. De Schutter kan bij wijze van spreken op het PC-stadion pissen vanwaar hij woont... Bovendien is het voor een West-Vlaming dikwijls makkelijker om tijdens de week op tijd op de training te staan, dan van iemand die van de andere kant van Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant moet komen.

Het is dus duidelijk dat zo'n strategie niet alles bepalend moet zijn: ik denk dat de supporters liever terugdenken aan Depoitre, De Castro en Galucci dan aan Debaerdemaeker, Lievens, enz. Supporters vereenzelvigen zich met de spelers die successen boeken. Ik heb nooit iemand van de supporters weten zagen over de feestjes in vierde klasse omdat Troch en Verheyden van buiten uw straal van 25 km kwamen...

Bovendien beperkt zo'n strategie ook uw ambities: voor een kleinere club die zich op een bepaald niveau wil handhaven, is zo'n lokale verankering logisch omdat de spelers bijvoorbeeld na elke wedstrijd verwacht worden om iedereen van de supporters separaat te gaan groeten. Dan moet je idd geen 5 spelers gaan halen die van de andere kant van België moeten komen. Maar als je enerzijds aangeeft dat EA moet kijken naar 1ste Amateur en hoger, is het anderzijds wel een beetje triestig dat je dan uw spelersvijver gaat inperken tot binnen een straal van 25 km. Zeker omdat je niet alleen in die vijver vist...

Zou al leuk zijn dat er kwaliteit wordt aangetrokken: lang geleden dat er nog eens ne goeien Arnold of ne goeien Demba is neergestreken... Of dat hij dan uit mijn straat komt of uit Polen, maakt me veel minder uit...

Goh, ik ga niet beweren dat je niet een paar uitzonderingen kunt hebben die de regel bevestigen (om je ploeg ECHT te versterken), maar de overheersende visie moet erin bestaan dat Eendracht Aalst de leidende club is in de Denderstreek, zowel qua aantrekken van spelers voor 1ste elftal, rekrutering van jeugdspelers, aanspreken van supporters en aantrekken van sponsors.


20 Apr 2020, 13:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
filip.dhose schreef:
Goh, ik ga niet beweren dat je niet een paar uitzonderingen kunt hebben die de regel bevestigen (om je ploeg ECHT te versterken), maar de overheersende visie moet erin bestaan dat Eendracht Aalst de leidende club is in de Denderstreek, zowel qua aantrekken van spelers voor 1ste elftal, rekrutering van jeugdspelers, aanspreken van supporters en aantrekken van sponsors.


Dat kan je alleen als de Denderstreek op het hoogste niveau is vertegenwoordigd. Aangezien dat niet het geval is, moet je u neerleggen bij het feit dat je u hoogstens kan focussen op de best of the rest en dan nog. Het kan een leidraad zijn als je tussen twee vergelijkbare spelers moet kiezen, maar het mag nooit alles bepalend zijn op dit niveau, want je slaat uw eigen ruiten in. En je bent sowieso beperkt naar de interpretatie van de buitenwacht hé: zelfs als een club zich vandaag uitroept tot de parel van het Waasland, welke waarde wordt daar aan gehecht? Zelfs de goeie jeugd van die streek zit allang niet meer bij de Wase ploegen, laat staan dat er nog iemand wakker ligt van de Denderstreek... Oudenaarde dat top 2de amateur speelt, verliest momenteel zijn betere jeugdspelers uit zijn 1ste elftal aan Olsa Brakel dat top derde amateur speelt... Zal toch ook niet alleen voor de regio en het landschap zijn denk ik dan...


20 Apr 2020, 13:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
DT schreef:
filip.dhose schreef:
Goh, ik ga niet beweren dat je niet een paar uitzonderingen kunt hebben die de regel bevestigen (om je ploeg ECHT te versterken), maar de overheersende visie moet erin bestaan dat Eendracht Aalst de leidende club is in de Denderstreek, zowel qua aantrekken van spelers voor 1ste elftal, rekrutering van jeugdspelers, aanspreken van supporters en aantrekken van sponsors.


Dat kan je alleen als de Denderstreek op het hoogste niveau is vertegenwoordigd. Aangezien dat niet het geval is, moet je u neerleggen bij het feit dat je u hoogstens kan focussen op de best of the rest en dan nog. Het kan een leidraad zijn als je tussen twee vergelijkbare spelers moet kiezen, maar het mag nooit alles bepalend zijn op dit niveau, want je slaat uw eigen ruiten in. En je bent sowieso beperkt naar de interpretatie van de buitenwacht hé: zelfs als een club zich vandaag uitroept tot de parel van het Waasland, welke waarde wordt daar aan gehecht? Zelfs de goeie jeugd van die streek zit allang niet meer bij de Wase ploegen, laat staan dat er nog iemand wakker ligt van de Denderstreek... Oudenaarde dat top 2de amateur speelt, verliest momenteel zijn betere jeugdspelers uit zijn 1ste elftal aan Olsa Brakel dat top derde amateur speelt... Zal toch ook niet alleen voor de regio en het landschap zijn denk ik dan...
welke ruiten smijt je dan in ?

Hangt die vraag niet enorm af van het niveau dat je ambieert ? Als de de situatie nu rondom ons bekijk, ik teken meteen voor een club in 3e amateur, zonder schulden en met spelers uit die 25 straal (dat mag wel iets ruimer voor mij) waarover Filip het heeft.

Wel grappig dat hij dit nu aanraakt terwijl al langer de roep er is naar dit bestuur om eens met een visie te komen op de toekomst van deze club.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Apr 2020, 13:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Man van het Seizoen 2019-2020
Als dat dan de visie gaat zijn...enkel spelers van onder de kerktoren. Dan ben je sowieso gedoemd om te blijven sukkelen in heel lage reeksen. Nu ben ik ook fel gekant tegen het moderne voetbal waarin enkel geld primeert, maar om dan meteen terug te keren naar 50 of 60 jaar geleden, toen enkel de beenhouwer en de bakker sponsorden en meteen ook de spits en de doelman waren van de clubs...allemaal heel charmant, maar tenzij het voetbal over heel de wereld een ommezwaai van heb ik jou daar maakt zie ik het niet gebeuren, tenzij je als club de provinciale reeksen ambieert. Misschien had PLJ het daarover, toen ie zijn 5-jarenplan ambieerde? Lekker gezellig en ambitieloos in tweede of derde provinciale?


20 Apr 2020, 13:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst