Ex-spelers - Pagina 200 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3197 berichten ]  Ga naar pagina 1 198 199 200 201 202 214
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Ex-spelers
Timoilsjt schreef:
filip.dhose schreef:
witteken schreef:

a ok , omdat er 10 km verder een stadion staat.moeten wij eendracht aalst onze naam , clubkleuren, geschiedenis alles gewoon maar afgeven aan onze vijand , en dan alleen, gaan we ooit nog profvoetbal kunnen zien?
dus zonder dender zijn we niets? goed om te weten.

Je legt me woorden in de mond (of in de pen) die ik nooit gezegd/geschreven heb. Ik heb geschreven: "Denk je nu echt dat er in Aalst of omliggende gemeenten één burgemeester, schepen van ruimtelijke ordening of Gecoro is die het in zijn hoofd gaat halen om op zijn grondgebied nog een 1A/1B-stadion te laten bouwen?". Ik ben ervan overtuigd dat het ZEER ONWAARSCHIJNLIJK is dat er ooit in Aalst en omstreken nog een fonkelnieuw voetbalstadion voor 8.000 toeschouwers kan gebouwd worden.
Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden:
1) Eendracht Aalst speelt "ad vitam eternam" in de amateurklassen, met 1 Amateur als hoogst haalbare reeks, in een stadion dat perfect voor deze reeks geschikt is;
2) De Profliga en licentiecommissie zwakken de normen voor 1B-stadions af;
3) Als Eendracht Aalst ABSOLUUT naar het profvoetbal wil, dan gaat het in Denderleeuw spelen. Of dat nu via een fusie gebeurt, of via een Club/Cercle-AC/Inter-constructie, dat laat ik in het midden. Ik ben er tevens van overtuigd dat - INDIEN EA zou stijgen naar 1A/1B - dit de enige optie is die een politiek draagvlak zal vinden. Ik weet het: realisme en die-hard supporteren, zelden een geslaagd huwelijk. En, laat me nu eens dromen of de Nostradamus uithangen: binnenkort gaan gemeenten gedwongen moeten fusioneren, Denderleeuw wordt bij Aalst gevoegd, en dan spelen we ook op grondgebied van Groot-Aalst. :lol:


Niet akkoord met uw visie Filip.
Als er morgen iemand met geld staat te zwaaien die bereid is op Aalsters grondgebied een nieuw stadion te bouwen(of het huidige een totaalrenovatie te geven), dan komt dat er, en onze politici zullen op de eerste rij staan om 't lintje door te knippen en o pde foto te staan bij de opening.

Een bouwvergunning zal tevens geen probleem zijn. De Gecoro of whatever kan geen bouwvergunning weigeren omdat er 8km verder al een zelfde type gebouw staat. 't Zou nogal straf zijn dat morgen een bedrijf een terrein koopt om een nieuwe loods op te trekken en dat ze geen bouwvergunning (= nu omgevingsvergunning) zouden krijgen omdat er pakweg 8km verder nog een paar grote lege loodsen staan te verkommeren...
In pakweg Antwerpen liggen er veel meer grote 1A/1B-waardige voetbalstadions op een zakdoek dan hier bij ons. Om nog maar te zwijgen van Brussel: Tubize, Union, Anderlecht, RWDM, ...

Het enige dat mankeert is een investeerder, niet meer of niet meer. Is het geld er, komt er wel een grond en een stadion.

Stopt aub nu toch eens met altijd dat zelfde liedje over dat ongezellig (1A/1B-waardig) stadion van hier ewa verder. Dat is Denjer, weir zen Oilsjt.

Om het in Corona-termen te zeggen: ELK In ZIJN KOT! :lol: :EA:


om het er dan nog niet over te hebben dat je voor EA iets kan laten zetten ad E40 - commercieel veel interessanter ipv pakweg in Denderleeuwistan. en meteen aan de nieuwste vereisten (elk in een plexiglazen kotteke met automatische ontsmetters en biertap).

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mei 2020, 11:33
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ex-spelers
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat alles helemaal anders was gelopen als we die gronden van Movianto hadden gekregen. Gelamco stond daar toch klaar om stadion te bouwen/financieren? Dan hadden we zeker ook onze licentie in 1B gehaald.


06 Mei 2020, 11:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ex-spelers
Smetje schreef:
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat alles helemaal anders was gelopen als we die gronden van Movianto hadden gekregen. Gelamco stond daar toch klaar om stadion te bouwen/financieren? Dan hadden we zeker ook onze licentie in 1B gehaald.


Inderdaad,maar als je geen deftig business plan kan voorleggen heb je een probleem ;) als we daar dat stadion konden bouwen,dan zag de toekomst er heel rooskleurig uit en kon men hogerop kijken,terwijl we nu in de kelder van het voetbal zitten weg te kwijnen en de leegloop al enkele jaren bezig is.
De maquette die FDR ons ooit liet zien op een van de zovele vergaderingen op zijn bureel was prachtig,had zijn business plan even mooi geweest het stadion stond er al. ;)
Jammer maar een gemiste kans van FDR want dan ze een standbeeld gezet voor hem naast de zwerte maan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Mei 2020, 12:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
Smetje schreef:
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat alles helemaal anders was gelopen als we die gronden van Movianto hadden gekregen. Gelamco stond daar toch klaar om stadion te bouwen/financieren? Dan hadden we zeker ook onze licentie in 1B gehaald.

---
Ik krijg nu nog steeds enorme maagkrampen van de uitleg die onze huichelaars-club, (dat "ons stadsbestuur" heet) uit hun mouw toverden " : om prioriteit te geven aan Movianto : voor tewerkstelling aan Aalstenaars....
....Hoeveel Aalstenaars werken er bij Movianto ?...
Hoeveel Aalstenaars zouden er hun brood verdienen (werknemers en zelfstandigen) indien er een commercieel centrum was geweest, in en rond een EA-arena in 1B of 1 A ?
Om ook ons aangroeiend supporterspubliek nog niet te vergeten, én de eer van onze stad....
Ik kots van onze Aalsterse politici ! die zogezegd 'een hart' hebben voor AALST...!.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


06 Mei 2020, 13:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ex-spelers
witteken schreef:
DavidSeal schreef:
Still standing ! schreef:

(y) (y) (y)



:lol: :crazy: Van onze laatste 3 voorzitters die je daar opnoemt zijn de eerste twee of op de fles gegaan met hun bedrijf of in nauwe schoentjes verzeild geraakt.. Zulke sujetten moeten dan komen aanzetten met hun plannen voor den Iendracht?! Tja, ik zou als burgemeester/stadsbestuur ook al eens serieus twijfelen.
En laat dat nu net het probleem zijn elke voorzitter van de laatste 10 à 15 jaar kwam hier toe met een groots plan. Jammer genoeg verkochten ze allemaal veel gebakken lucht. Ze hadden allemaal een termijn waarop ze weer gingen aanknopen met de geschiedenis. Heeft dit stadsbestuur en de vorige geen fouten gemaakt? Jazeker, maar om hen nu als grote schuldige aan te wijzen is er toch ferm over!


En hoe komt het dat ze op de fles zijn gegaan ? Omdat ze er veel geld ingestoken hebben met de gedachte dat ze een deel konden recupereren door een nieuw of gerenoveerd stadion .
En daar zijn ze elke keer weer geflikt geweest door het stadsbestuur .
Hebben ze veel fouten gemaakt? Natuurlijk. Als ik zie hoe andere voorzitters bv in 1A fouten maken is het op een ander niet veel beter

Een oefenmatch kunnen we niet spelen , bij andere kleine ploegen is dat in juli een keer of 2 kassa kassa .
zelf overal in europa worden er oefenmatchen gespeeld behalve in aalst daar is het stadion niet veilig .
Zo te zien hebben wij het onveiligste stadion van heel europa , een stadion waar de stad eigenaar van is , de 2de grootste stad van oost vlaanderen .maar doen ze er iets aan ? ja laten kapot gaan en hopen dat er niemand meer komt die er zijn geld insteekt, dat ze de gronden kunnen gebruiken om er ocmw huizen op te zetten . hetzelfde verhaal op de zandberg tot op den draad versleten , grond eigendom van de stad en 350 jeugdspelers die ze jaar na jaar in de kou laten staan .

Het blijft gelijk wie er op dat moment voorzitter is , het is het stadsbestuur hun verdomde plicht om te zien dat hun accommodatie op en top in orde is . niet voor 1 of andere voorzitter maar wel voor hun inwoners
(supporters) , jeugd en alles dat een hart heeft voor den iendracht . gewoon hun plicht.


Ook wel juist dat laatste stuk! Tstad doet veeeeeel te weinig voor zijn grootste sportclub...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Mei 2020, 15:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Ex-spelers
Dit en de vorige stadsbesturen doen zeker veel te weinig moeite voor onze club. Er is ook daar geen visie, niet op lange maar ook niet op korte termijn. Maar de schuldbalans helt toch heel sterk over naar de onkunde bij onze opeenvolgende clubbesturen. Niet alleen vanaf het faillissement, maar ook daarvoor blonken we nu niet echt uit in professionaliteit en doorzichtigheid, laat staan dat er sterk gefundeerde plannen waren voor een uit te bouwen toekomst. Ja, onmogelijke dingen beloven, zoals over 5 jaar in 1B zitten en dergelijke. We zijn er ver mee gekomen...
Dit lijkt niet meer op te lossen, zelfs niet door in het stinkkot te gaan spelen.


06 Mei 2020, 16:21
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ex-spelers
tympanum2 schreef:
Dit en de vorige stadsbesturen doen zeker veel te weinig moeite voor onze club. Er is ook daar geen visie, niet op lange maar ook niet op korte termijn. Maar de schuldbalans helt toch heel sterk over naar de onkunde bij onze opeenvolgende clubbesturen. Niet alleen vanaf het faillissement, maar ook daarvoor blonken we nu niet echt uit in professionaliteit en doorzichtigheid, laat staan dat er sterk gefundeerde plannen waren voor een uit te bouwen toekomst. Ja, onmogelijke dingen beloven, zoals over 5 jaar in 1B zitten en dergelijke. We zijn er ver mee gekomen...
Dit lijkt niet meer op te lossen, zelfs niet door in het stinkkot te gaan spelen.


Bosj op, makker. Iendracht lijkt wel een magneet voor foute clubleiders. En ik klap het stad bijlange niet goed maar ze stonden borg voor 500.000€ en stel dat buiten de Okapi nog wat sportclubs soortgelijke financiële hulp vragen zullen de inwoners die niet sport-minded zijn snel van hun oren maken voor zulke ingrepen.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Mei 2020, 17:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
DavidSeal schreef:
tympanum2 schreef:
Dit en de vorige stadsbesturen doen zeker veel te weinig moeite voor onze club. Er is ook daar geen visie, niet op lange maar ook niet op korte termijn. Maar de schuldbalans helt toch heel sterk over naar de onkunde bij onze opeenvolgende clubbesturen. Niet alleen vanaf het faillissement, maar ook daarvoor blonken we nu niet echt uit in professionaliteit en doorzichtigheid, laat staan dat er sterk gefundeerde plannen waren voor een uit te bouwen toekomst. Ja, onmogelijke dingen beloven, zoals over 5 jaar in 1B zitten en dergelijke. We zijn er ver mee gekomen...
Dit lijkt niet meer op te lossen, zelfs niet door in het stinkkot te gaan spelen.


Bosj op, makker. Iendracht lijkt wel een magneet voor foute clubleiders. En ik klap het stad bijlange niet goed maar ze stonden borg voor 500.000€ en stel dat buiten de Okapi nog wat sportclubs soortgelijke financiële hulp vragen zullen de inwoners die niet sport-minded zijn snel van hun oren maken voor zulke ingrepen.

---
Ik vind het toch wel wat kort door de bocht, door steeds als argument te gebruiken, dat niet-sport-minded inwoners, kritiek kunnen spuwen, op de sport-uitgaven van het gemeentebestuur.
Er werd al zoveel geld verprutst voor andere doelstellingen....
Het gaat ook om het prestige van een gemeente, ook om de sportdeelneming van de lokale jeugd; Ook om de economische bloei rond en in het stadion. Tot slot de economische aantrekkingspool in- en buiten een middelgrote stad zoals Aalst....
Houdt men in andere gemeentes voor onze 1A en 1B Clubs, ...en andere amateurclubs, bij hun investeringen ook rekening met hun niet-sport-minded bevolking? Die deze uitgaven niet graag zien ???
Het probleem in Aalst, is dat de verschillende stadsbesturen van Aalst, nooit gemotiveerd waren om het Pierre Cornelisstadion (en hun supportersaanhang), nooit belangrijk genoeg vonden , om het complex grondig te renoveren, of ook niet te vervangen. Zelfs niet ten tijde van eerste klasse , of ook niet na een Europese campagne...
Eendracht AALST was enkel interessant voor politieke ego's , om in de schijnwerpers te lopen, als de sportieve prestaties ook blikvangers waren... Voor de rest interesseerden de accommodaties hen totaal niet....
Ik walg van deze lokale politici....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


06 Mei 2020, 20:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Ex-spelers
pattaboem schreef:
DavidSeal schreef:
tympanum2 schreef:
Dit en de vorige stadsbesturen doen zeker veel te weinig moeite voor onze club. Er is ook daar geen visie, niet op lange maar ook niet op korte termijn. Maar de schuldbalans helt toch heel sterk over naar de onkunde bij onze opeenvolgende clubbesturen. Niet alleen vanaf het faillissement, maar ook daarvoor blonken we nu niet echt uit in professionaliteit en doorzichtigheid, laat staan dat er sterk gefundeerde plannen waren voor een uit te bouwen toekomst. Ja, onmogelijke dingen beloven, zoals over 5 jaar in 1B zitten en dergelijke. We zijn er ver mee gekomen...
Dit lijkt niet meer op te lossen, zelfs niet door in het stinkkot te gaan spelen.


Bosj op, makker. Iendracht lijkt wel een magneet voor foute clubleiders. En ik klap het stad bijlange niet goed maar ze stonden borg voor 500.000€ en stel dat buiten de Okapi nog wat sportclubs soortgelijke financiële hulp vragen zullen de inwoners die niet sport-minded zijn snel van hun oren maken voor zulke ingrepen.

---
Ik vind het toch wel wat kort door de bocht, door steeds als argument te gebruiken, dat niet-sport-minded inwoners, kritiek kunnen spuwen, op de sport-uitgaven van het gemeentebestuur.
Er werd al zoveel geld verprutst voor andere doelstellingen....
Het gaat ook om het prestige van een gemeente, ook om de sportdeelneming van de lokale jeugd; Ook om de economische bloei rond en in het stadion. Tot slot de economische aantrekkingspool in- en buiten een middelgrote stad zoals Aalst....
Houdt men in andere gemeentes voor onze 1A en 1B Clubs, ...en andere amateurclubs, bij hun investeringen ook rekening met hun niet-sport-minded bevolking? Die deze uitgaven niet graag zien ???
Het probleem in Aalst, is dat de verschillende stadsbesturen van Aalst, nooit gemotiveerd waren om het Pierre Cornelisstadion (en hun supportersaanhang), nooit belangrijk genoeg vonden , om het complex grondig te renoveren, of ook niet te vervangen. Zelfs niet ten tijde van eerste klasse , of ook niet na een Europese campagne...
Eendracht AALST was enkel interessant voor politieke ego's , om in de schijnwerpers te lopen, als de sportieve prestaties ook blikvangers waren... Voor de rest interesseerden de accommodaties hen totaal niet....
Ik walg van deze lokale politici....


Hey chill. Weet dat dit forum en de inherente ‘big mouths’ allang niet meer staan voor de mening van de gemiddelde EA-supp..ver integendeel zelfs...

_________________
may the FORCE be with you.


07 Mei 2020, 1:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ex-spelers
Ten tijde FDR en de ‘big mouths’ er hun vrije tijd instaken om hun en jullie clubje probeerden te redden op allerhande manieren en tot een kot in de nacht er al hun vrije tijd instaken?toen zaten de naïevelingen rustig in hun zetel te wachten op wat nieuws.
Toen de ‘big mouths’ hier enkele jaren geleden het iendrachtforlive in een knutselden en er een gans weekend dag en nacht rondliepen,dit was ook om hun clubje te redden ook toen lag je waarschijnlijk rustig in de zetel te hopen dat het genoeg geld zou opbrengen voor ons clubje.
Dat zijn nu de mannen die een ander gaan uitmaken (y)
Als ik me vergis :) shoot
Hopelijk steek jij eens uw nek uit bij een volgende malaise ;)

Shame on you friend :fuck:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Mei 2020, 5:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Ex-spelers
En wie is dan die befaamde 'gemiddelde' EA-supporter? Of moet die post anders begrepen worden?
Ik ben anders heel blij dat die 'grote monden' er waren (en nu nog zijn).


07 Mei 2020, 10:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
't is een simpel gegeven:
1) de verantwoordelijkheid ligt bij het EA-bestuur EN het orgaan dat het stadion ter beschikking stelt voor de voetbalinfrastructuur, om er een goed werkend geheel van te maken. (het stadsbestuur)
Zowel voor de Aalsterse jeugd ; als voor de Aalstenaar die voetbalminded is (supporters), als voor de Aalsterse economische uitstraling, is Eendracht belangrijk.
2) de supporter draagt hierbij geen enkele verantwoordelijkheid. Zijn inbreng is enkel van morele aard voor de ploeg, en een stukje financiële steun (via inkomgeld en vertier).
Als indirecte pion is hij ook interessant voor de sponsors.
De supporters zijn in die zin wél zeer belangrijk; maar ze zijn evenwel niet verantwoordelijk.

"big mouths" laten zich horen omdat zij zich als supporter benadeeld voelen; in veel gevallen terecht. En zij hebben ook hun nut.
Maar supporters hebben géén énkel beslissingsrecht.
Of ook geen verantwoordelijkheid voor wat er mis loopt. We kunnen het wel aankaarten en daar houdt het dan op.
Het is niet aan de "big mouths" om andere supporters te verwijten; dat zij niks hebben gedaan en zodoende de "big mouths" niet hebben gevolgd.
Iedereen is vrij om de situatie te beoordelen, en een mislopen, al dan niet te aanvaarden (met pijn in het hart). Niet iedereen is "die hard'
Verbaal agressieve reacties, lossen toch niets op; omdat supporters geen beslissingskracht hebben.
Als EA failliet gaat, EA fusioneert, of er geen noodzakelijke sponsors bijkomen; dan kunnen wij dit enkel maar ondergaan.
Maar "big mouths" hebben niét het recht ...om andere supporters te kleineren...!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Mei 2020, 12:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Ex-spelers
pattaboem schreef:
't is een simpel gegeven:
1) de verantwoordelijkheid ligt bij het EA-bestuur EN het orgaan dat het stadion ter beschikking stelt voor de voetbalinfrastructuur, om er een goed werkend geheel van te maken. (het stadsbestuur)
Zowel voor de Aalsterse jeugd ; als voor de Aalstenaar die voetbalminded is (supporters), als voor de Aalsterse economische uitstraling, is Eendracht belangrijk.
2) de supporter draagt hierbij geen enkele verantwoordelijkheid. Zijn inbreng is enkel van morele aard voor de ploeg, en een stukje financiële steun (via inkomgeld en vertier).
Als indirecte pion is hij ook interessant voor de sponsors.
De supporters zijn in die zin wél zeer belangrijk; maar ze zijn evenwel niet verantwoordelijk.

"big mouths" laten zich horen omdat zij zich als supporter benadeeld voelen; in veel gevallen terecht. En zij hebben ook hun nut.
Maar supporters hebben géén énkel beslissingsrecht.
Of ook geen verantwoordelijkheid voor wat er mis loopt. We kunnen het wel aankaarten en daar houdt het dan op.
Het is niet aan de "big mouths" om andere supporters te verwijten; dat zij niks hebben gedaan en zodoende de "big mouths" niet hebben gevolgd.
Iedereen is vrij om de situatie te beoordelen, en een mislopen, al dan niet te aanvaarden (met pijn in het hart). Niet iedereen is "die hard'
Verbaal agressieve reacties, lossen toch niets op; omdat supporters geen beslissingskracht hebben.
Als EA failliet gaat, EA fusioneert, of er geen noodzakelijke sponsors bijkomen; dan kunnen wij dit enkel maar ondergaan.
Maar "big mouths" hebben niét het recht ...om andere supporters te kleineren...!


Maar het is tenenkrullend als je als big mouth wordt weggezet, wat trouwens in mijn ogen al een verwijt is, en die in het verleden die voeten van onder hun lijf hebben gelopen om toch iets te kunnen betekenen. Dat je dan al eens op een verwijt botst is des mensen. Ik zou het ook niet pikken.

Still Standing heeft wel een beetje gelijk, want "het feit dat niet meer reprensentatief zijn" zag je wekelijks in het stadion: geen sfeer, geen volk, geen beleving. Kwamen ze maar terug, jullie zogenaamde "big mouths"...Misschien is Still Standing binnenkort wel Last Man Standing. Veel voetbalplezier alvast met uw ploegske die zich dagelijks meer en meer vastrijdt....of is dat nu big mouth-isch?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Mei 2020, 12:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Ex-spelers
De man met de grootste 'big mouth' is dan onze voorzitter met zijn 5-jarenplan...
Fantastisch uitgevoerd! :fuck:


07 Mei 2020, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ex-spelers
pattaboem schreef:
't is een simpel gegeven:
1) de verantwoordelijkheid ligt bij het EA-bestuur EN het orgaan dat het stadion ter beschikking stelt voor de voetbalinfrastructuur, om er een goed werkend geheel van te maken. (het stadsbestuur)
Zowel voor de Aalsterse jeugd ; als voor de Aalstenaar die voetbalminded is (supporters), als voor de Aalsterse economische uitstraling, is Eendracht belangrijk.
2) de supporter draagt hierbij geen enkele verantwoordelijkheid. Zijn inbreng is enkel van morele aard voor de ploeg, en een stukje financiële steun (via inkomgeld en vertier).
Als indirecte pion is hij ook interessant voor de sponsors.
De supporters zijn in die zin wél zeer belangrijk; maar ze zijn evenwel niet verantwoordelijk.

"big mouths" laten zich horen omdat zij zich als supporter benadeeld voelen; in veel gevallen terecht. En zij hebben ook hun nut.
Maar supporters hebben géén énkel beslissingsrecht.
Of ook geen verantwoordelijkheid voor wat er mis loopt. We kunnen het wel aankaarten en daar houdt het dan op.
Het is niet aan de "big mouths" om andere supporters te verwijten; dat zij niks hebben gedaan en zodoende de "big mouths" niet hebben gevolgd.
Iedereen is vrij om de situatie te beoordelen, en een mislopen, al dan niet te aanvaarden (met pijn in het hart). Niet iedereen is "die hard'
Verbaal agressieve reacties, lossen toch niets op; omdat supporters geen beslissingskracht hebben.
Als EA failliet gaat, EA fusioneert, of er geen noodzakelijke sponsors bijkomen; dan kunnen wij dit enkel maar ondergaan.
Maar "big mouths" hebben niét het recht ...om andere supporters te kleineren...!


Zoals altijd weer veel bla bla bla ........ maar heel weinig inbreng ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Mei 2020, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3197 berichten ]  Ga naar pagina 1 198 199 200 201 202 214


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst