Ex-spelers - Pagina 201 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3197 berichten ]  Ga naar pagina 1 199 200 201 202 203 214
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ex-spelers
Still standing ! schreef:
pattaboem schreef:
DavidSeal schreef:

Bosj op, makker. Iendracht lijkt wel een magneet voor foute clubleiders. En ik klap het stad bijlange niet goed maar ze stonden borg voor 500.000€ en stel dat buiten de Okapi nog wat sportclubs soortgelijke financiële hulp vragen zullen de inwoners die niet sport-minded zijn snel van hun oren maken voor zulke ingrepen.

---
Ik vind het toch wel wat kort door de bocht, door steeds als argument te gebruiken, dat niet-sport-minded inwoners, kritiek kunnen spuwen, op de sport-uitgaven van het gemeentebestuur.
Er werd al zoveel geld verprutst voor andere doelstellingen....
Het gaat ook om het prestige van een gemeente, ook om de sportdeelneming van de lokale jeugd; Ook om de economische bloei rond en in het stadion. Tot slot de economische aantrekkingspool in- en buiten een middelgrote stad zoals Aalst....
Houdt men in andere gemeentes voor onze 1A en 1B Clubs, ...en andere amateurclubs, bij hun investeringen ook rekening met hun niet-sport-minded bevolking? Die deze uitgaven niet graag zien ???
Het probleem in Aalst, is dat de verschillende stadsbesturen van Aalst, nooit gemotiveerd waren om het Pierre Cornelisstadion (en hun supportersaanhang), nooit belangrijk genoeg vonden , om het complex grondig te renoveren, of ook niet te vervangen. Zelfs niet ten tijde van eerste klasse , of ook niet na een Europese campagne...
Eendracht AALST was enkel interessant voor politieke ego's , om in de schijnwerpers te lopen, als de sportieve prestaties ook blikvangers waren... Voor de rest interesseerden de accommodaties hen totaal niet....
Ik walg van deze lokale politici....


Hey chill. Weet dat dit forum en de inherente ‘big mouths’ allang niet meer staan voor de mening van de gemiddelde EA-supp..ver integendeel zelfs...


:lol: :plat: Mocht dit nu komen van iemand die zoiets ook, en om het in uw termen te zeggen "in real life" voor onze neus durft te zeggen zou ik er zelfs nog een zweem van bewondering kunnen voor hebben. Komaan man, vertel ons, wat deed jij al EXTRA voor onze club?!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Mei 2020, 11:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
DavidSeal schreef:
Still standing ! schreef:
pattaboem schreef:
---
Ik vind het toch wel wat kort door de bocht, door steeds als argument te gebruiken, dat niet-sport-minded inwoners, kritiek kunnen spuwen, op de sport-uitgaven van het gemeentebestuur.
Er werd al zoveel geld verprutst voor andere doelstellingen....
Het gaat ook om het prestige van een gemeente, ook om de sportdeelneming van de lokale jeugd; Ook om de economische bloei rond en in het stadion. Tot slot de economische aantrekkingspool in- en buiten een middelgrote stad zoals Aalst....
Houdt men in andere gemeentes voor onze 1A en 1B Clubs, ...en andere amateurclubs, bij hun investeringen ook rekening met hun niet-sport-minded bevolking? Die deze uitgaven niet graag zien ???
Het probleem in Aalst, is dat de verschillende stadsbesturen van Aalst, nooit gemotiveerd waren om het Pierre Cornelisstadion (en hun supportersaanhang), nooit belangrijk genoeg vonden , om het complex grondig te renoveren, of ook niet te vervangen. Zelfs niet ten tijde van eerste klasse , of ook niet na een Europese campagne...
Eendracht AALST was enkel interessant voor politieke ego's , om in de schijnwerpers te lopen, als de sportieve prestaties ook blikvangers waren... Voor de rest interesseerden de accommodaties hen totaal niet....
Ik walg van deze lokale politici....


Hey chill. Weet dat dit forum en de inherente ‘big mouths’ allang niet meer staan voor de mening van de gemiddelde EA-supp..ver integendeel zelfs...


:lol: :plat: Mocht dit nu komen van iemand die zoiets ook, en om het in uw termen te zeggen "in real life" voor onze neus durft te zeggen zou ik er zelfs nog een zweem van bewondering kunnen voor hebben. Komaan man, vertel ons, wat deed jij al EXTRA voor onze club?!!

--
...55 jaar lang supporter van EA. De Blavier-wedstrijd meegemaakt en intens beleefd. Mee geweest én ook mee georganiseerd naar onze wedstrijden in Sofia en Rome.
Enkel als "grote mond" staan schreeuwen tijdens vele wedstrijden (..én dus, niet naar andere supporters. op dit forum....).
Mijn entreegeld betaald voor het P Cornelisstadion. Mijn extra bijdrage betaald in de clubkantien, en dikwijlks ook andere steunmaatregelen. (attributen bvb)
Dit is voldoende als EA-supporter. Meer extra hoeft niet...!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Mei 2020, 20:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Ex-spelers
pattaboem schreef:
DavidSeal schreef:
Still standing ! schreef:

Hey chill. Weet dat dit forum en de inherente ‘big mouths’ allang niet meer staan voor de mening van de gemiddelde EA-supp..ver integendeel zelfs...


:lol: :plat: Mocht dit nu komen van iemand die zoiets ook, en om het in uw termen te zeggen "in real life" voor onze neus durft te zeggen zou ik er zelfs nog een zweem van bewondering kunnen voor hebben. Komaan man, vertel ons, wat deed jij al EXTRA voor onze club?!!

--
...55 jaar lang supporter van EA. De Blavier-wedstrijd meegemaakt en intens beleefd. Mee geweest én ook mee georganiseerd naar onze wedstrijden in Sofia en Rome.
Enkel als "grote mond" staan schreeuwen tijdens vele wedstrijden (..én dus, niet naar andere supporters. op dit forum....).
Mijn entreegeld betaald voor het P Cornelisstadion. Mijn extra bijdrage betaald in de clubkantien, en dikwijlks ook andere steunmaatregelen. (attributen bvb)
Dit is voldoende als EA-supporter. Meer extra hoeft niet...!


Een beetje zoals Jan met de pet ;) iedereen die komt kijken doet wat jij hier opsomde ,maar ge hebt er altijd die iets doen als de club echt in de stront zit en het is soms dankzij deze mensen met een “grote mond” dat je nog kan uw entreegeld betalen. :hmm:
Maar de supporters rekenen op uw steun bij een volgende malaise :D het moeten niet altijd dezelfde zijn e ;)
Die het opnemen om hun en jouw club te redden,maar ik heb er lang mijn buik van vol vriend,ik doe geen reet meer zolang onze Zonnekoning aan de macht is en onze club dieper en dieper in de stront steekt..... zwaai maar rustig met uw sjaal en zet vooral uw keelgat open zo red je zeker de club.
Ik vrees dat dit hier mijn allerlaatste post zal zijn,trek er jullie plan mee,ge zijt beter af met gatlikkers en naïevelingen :EA: :EA: :banana:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Mei 2020, 21:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
DavidSeal schreef:

:lol: :plat: Mocht dit nu komen van iemand die zoiets ook, en om het in uw termen te zeggen "in real life" voor onze neus durft te zeggen zou ik er zelfs nog een zweem van bewondering kunnen voor hebben. Komaan man, vertel ons, wat deed jij al EXTRA voor onze club?!!

--
...55 jaar lang supporter van EA. De Blavier-wedstrijd meegemaakt en intens beleefd. Mee geweest én ook mee georganiseerd naar onze wedstrijden in Sofia en Rome.
Enkel als "grote mond" staan schreeuwen tijdens vele wedstrijden (..én dus, niet naar andere supporters. op dit forum....).
Mijn entreegeld betaald voor het P Cornelisstadion. Mijn extra bijdrage betaald in de clubkantien, en dikwijlks ook andere steunmaatregelen. (attributen bvb)
Dit is voldoende als EA-supporter. Meer extra hoeft niet...!


Een beetje zoals Jan met de pet ;) iedereen die komt kijken doet wat jij hier opsomde ,maar ge hebt er altijd die iets doen als de club echt in de stront zit en het is soms dankzij deze mensen met een “grote mond” dat je nog kan uw entreegeld betalen. :hmm:
Maar de supporters rekenen op uw steun bij een volgende malaise :D het moeten niet altijd dezelfde zijn e ;)
Die het opnemen om hun en jouw club te redden,maar ik heb er lang mijn buik van vol vriend,ik doe geen reet meer zolang onze Zonnekoning aan de macht is en onze club dieper en dieper in de stront steekt..... zwaai maar rustig met uw sjaal en zet vooral uw keelgat open zo red je zeker de club.
Ik vrees dat dit hier mijn allerlaatste post zal zijn,trek er jullie plan mee,ge zijt beter af met gatlikkers en naïevelingen :EA: :EA: :banana:

--
Je vergist je Bakkie... Ik ben niét "jan-met-de-pet" maar wel een verwoed supporter van EA...Al 5 decennia lang ... Alle wee en glorie meegemaakt. Rasecht Aalstenaar en tegenover het PC-stadion geboren en opgegroeid. ...Met een haat tegenover Denderbrol . En alle andere clubs en instanties die "mijn club" ooit ernstig hebben benadeeld.
Eendracht is steeds mijn passie geweest. Ik beperk mij tot mijn mening, mijn aanmoedigingen aan onze ploeg, ons bestuur, en alle instanties die er bij betrokken zijn. (stad, sponsor, bestuur...)
Voor zover mijn hoedanigheid als supporter dit toelaat .
Lawaai maken en agressie uiten , omdat een aantal van hen in fout gingen, nl diegenen die de verantwoordelijkheid dragen.... Doet niks uit.
Er zijn maar een beperkt aantal elementen die daar wél iets kunnen aan doen: Dat zijn: "Geld (sponsors), een goed bestuur (daar is al vaker een gebrek aan geweest) en een enthousiast stadsbestuur (voor een stadion).
Supporters hebben bij deze elementen geen daadkracht. Er kunnen wel een aantal 'big mouths" opstaan om de schijnwerpers te spotten op de mankementen waar het fout loopt. Maar daar houdt het ook op, want ook zij redden daarmee de club niet ....
...En het is zéker niet aan die "big mouths" om andere gematigde supporters te verwijten , dat ze niks doen. Of dezelfde mening niet uitbundig delen...
Snapt men dan niet? ...Dat men de eendracht tussen supporters verziekt ?
Ook andere "niet-big-mouths", hebben eveneens een hart voor onze eendracht....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Mei 2020, 17:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
Kwestie om weer on-topic te gaan: Mike Smet naar Dender.


11 Mei 2020, 18:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Ex-spelers
DT schreef:
Kwestie om weer on-topic te gaan: Mike Smet naar Dender.


Nooit echt fan van geweest, liet zich vaak rollen in zijn rug.


11 Mei 2020, 18:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
AlostanA schreef:
DT schreef:
Kwestie om weer on-topic te gaan: Mike Smet naar Dender.


Nooit echt fan van geweest, liet zich vaak rollen in zijn rug.


Klopt, maar uiteindelijk toch geen onverdienstelijke carrière gemaakt... tot nu dan allez...


11 Mei 2020, 18:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
Ludovic Buyssens van Dender naar Olsa Brakel waar ondertussen een aantal ex-EA spelers zitten met Ringoot, Nelis en recent ook Capelleman. Intussen speelt ook de zoon van Serge Beerens daar nu.


19 Mei 2020, 8:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Ex-spelers
Miljan Mrdakovic op 38-jarige leeftijd overleden. Hij werd in 2002 geleend van RSC Anderlecht.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


23 Mei 2020, 22:06
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ex-spelers
Gruunwit schreef:
Miljan Mrdakovic op 38-jarige leeftijd overleden. Hij werd in 2002 geleend van RSC Anderlecht.


https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch ... ~a5fe9d86/


24 Mei 2020, 0:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Ex-spelers
Jules Bocandé schreef:
Gruunwit schreef:
Miljan Mrdakovic op 38-jarige leeftijd overleden. Hij werd in 2002 geleend van RSC Anderlecht.


https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch ... ~a5fe9d86/


Kwam in laatste seizoen Eerste Klasse met winterstop over van (beloften) Anderlecht.
Eén volledige match, één keer vervangen na 74 minuten, en één keer 15 minuten ingevallen.
Totaal: 179 speelminuten, geen doelpunten.
Van bij ons vertrokken naar OFK Belgrado.
Heeft gespeeld voor 23 (!) verschillende clubs op 17 jaar profcarrière. Nooit langer dan één seizoen bij dezelfde club gebleven. Kortste passage bij Ethnikos in Griekenland: 1 maand en 8 dagen! (bron: www.transfermarkt.de).
Er moet daar toch iets niet juist geweest zijn met die jongen. Pleegde zelfmoord met geweer. Sterkte aan zijn familie en vrienden.


24 Mei 2020, 6:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Ex-spelers
Er beweegt veel bij RWDM, want ze hebben hun tweede inkomende transfer in twee dagen voorgesteld. Naast Tracy Mpati heeft de club namelijk Yadi Bangoura binnengehaald. Hij verlaat zo RFC Liège.

Yadi Bangoura zal volgend seizoen niet meer aan het werk zijn bij RFC Liège. Hij trekt namelijk naar 1B waar hij bij RWDM zal voetballen. Yadi Bangoura werd de topschutter van RFC Liège en speelde een uitstekend seizoen.

Yadi Bangoura, die bij Geel en Aalst speelde voordat hij in 2018 bij RFC Liège speelde, heeft een tweejarig contract (met een optie voor een extra seizoen) getekend bij de club uit Molenbeek. Het is de tweede inkomende transfer van de club na de officiële bekendmaking van de komst van Tracy Mpati, een ex-speler van Union en Sporting Lokeren.

kon hier niet samenspelen met de grote klaas de rock. :hmm:


28 Mei 2020, 10:39
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Ex-spelers
waly 2 schreef:
Er beweegt veel bij RWDM, want ze hebben hun tweede inkomende transfer in twee dagen voorgesteld. Naast Tracy Mpati heeft de club namelijk Yadi Bangoura binnengehaald. Hij verlaat zo RFC Liège.

Yadi Bangoura zal volgend seizoen niet meer aan het werk zijn bij RFC Liège. Hij trekt namelijk naar 1B waar hij bij RWDM zal voetballen. Yadi Bangoura werd de topschutter van RFC Liège en speelde een uitstekend seizoen.

Yadi Bangoura, die bij Geel en Aalst speelde voordat hij in 2018 bij RFC Liège speelde, heeft een tweejarig contract (met een optie voor een extra seizoen) getekend bij de club uit Molenbeek. Het is de tweede inkomende transfer van de club na de officiële bekendmaking van de komst van Tracy Mpati, een ex-speler van Union en Sporting Lokeren.

kon hier niet samenspelen met de grote klaas de rock. :hmm:


Wat een domme transfer van Wetteren.


28 Mei 2020, 14:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
Moses Chunga schreef:
waly 2 schreef:
Er beweegt veel bij RWDM, want ze hebben hun tweede inkomende transfer in twee dagen voorgesteld. Naast Tracy Mpati heeft de club namelijk Yadi Bangoura binnengehaald. Hij verlaat zo RFC Liège.

Yadi Bangoura zal volgend seizoen niet meer aan het werk zijn bij RFC Liège. Hij trekt namelijk naar 1B waar hij bij RWDM zal voetballen. Yadi Bangoura werd de topschutter van RFC Liège en speelde een uitstekend seizoen.

Yadi Bangoura, die bij Geel en Aalst speelde voordat hij in 2018 bij RFC Liège speelde, heeft een tweejarig contract (met een optie voor een extra seizoen) getekend bij de club uit Molenbeek. Het is de tweede inkomende transfer van de club na de officiële bekendmaking van de komst van Tracy Mpati, een ex-speler van Union en Sporting Lokeren.

kon hier niet samenspelen met de grote klaas de rock. :hmm:


Wat een domme transfer van Wetteren.


Bwa, als er van in de voorbereiding gezegd wordt, wie de penalty's neemt, gaan ze daar veel plezier aan beleven... Elk seizoen goed voor een 10-tal doelpunten; smeerlapke eerste klas op het veld, eikel om tegen te spelen en fysiek een beest... Heb al veel mindere goden gezien... Ideale moment ook voor hem om het een niveau hoger te proberen... Lukt het niet (wat goed mogelijk is want RWDM had nu ook geen topjaar in 1ste Amateur en moet nu een reeks hoger aan de bak), heeft hij de ploegen voor het uitkiezen... Bovendien zitten er bij RWDM meer gasten met een vijs los dus gaat zich daar beter voelen dan bij EA ooit het geval was.


28 Mei 2020, 14:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
Dender blijft vissen in ex-EA spelersmateriaal: Wesley Van Belle zou binnenkort tekenen daar.


29 Mei 2020, 14:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3197 berichten ]  Ga naar pagina 1 199 200 201 202 203 214


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst