Transfers volgend seizoen - Pagina 409 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 407 408 409 410 411 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Allesweter schreef:
witteken schreef:
EENDRACHT AALST In het Pïerre Cornelisstadion toonde coach Bart Van Renterghem zich tevreden met de indeling in reeks B. “Op sportief vlak beschouw ik de B-reeks als de meest interessante om te oogsten in de titelstrijd. In de A-reeks zit je met derby’s als Ninove en Olsa Brakel waarin je tegen een fel gemotiveerde underdog opbokst. Dit met een groter risico op averij dan tegen pakweg Spouwen-Mopertingen ,waar de naam Aalst niet werkt als een rode lap,op een stier.”

Zowel in de Aalsterse spelersgroep als in de commerciële cel van de club heerst evenwel een uitgesproken voorkeur voor de A-reeks. In zoverre zelfs dat Aalst de vraag voorbereidt om naar de A-reeks te verhuizen en de coach dus moet inbinden. Centrale verdediger Gertjan Martens tekende voor twee jaar bij Knokke. (rwd)

je voelt aan alles dat iedereen nog achter de trainer staat .

Lijkt me nogal logisch dat de commerciële cel liever in de A reeks zou spelen,zal een pak meer inkomsten opbrengen tegen ploegen als Temse Lokeren en Ninove,dat is 2 maal vollen bak,tegenover de B reeks er geen kat meegaat op verplaatsing


Ik denk wel dat als EA alsnog naar de A-reeks gaat, dat Lokeren de omgekeerde beweging maakt. Denk dat iedere reeks wel een "publiekstrekker" wil... De ene reeks 2 en de andere geen, kan niet in een compromisland als het onze...

Ze hebben de reeksen in Tweede Amateurliga overduidelijk vastgelegd volgens een strikte geografische oost-west-verdeling. Als je er rekening mee houdt dat Temse-Lokeren in Daknam gaat spelen is dat correct. Maar Temse-Lokeren is eigenlijk geen fusieclub, het is gewoon Temse dat zijn naam aanpast en in een ander stadion gaat spelen. MAAR ... in de licentie van die club stond dat ze in Temse gingen spelen. En Temse ligt oostelijker dan Aalst. Mag een club zomaar eenzijdig een voorwaarde uit zijn licentie wijzigen?


13 Jun 2020, 8:11
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Allesweter schreef:
witteken schreef:
EENDRACHT AALST In het Pïerre Cornelisstadion toonde coach Bart Van Renterghem zich tevreden met de indeling in reeks B. “Op sportief vlak beschouw ik de B-reeks als de meest interessante om te oogsten in de titelstrijd. In de A-reeks zit je met derby’s als Ninove en Olsa Brakel waarin je tegen een fel gemotiveerde underdog opbokst. Dit met een groter risico op averij dan tegen pakweg Spouwen-Mopertingen ,waar de naam Aalst niet werkt als een rode lap,op een stier.”

Zowel in de Aalsterse spelersgroep als in de commerciële cel van de club heerst evenwel een uitgesproken voorkeur voor de A-reeks. In zoverre zelfs dat Aalst de vraag voorbereidt om naar de A-reeks te verhuizen en de coach dus moet inbinden. Centrale verdediger Gertjan Martens tekende voor twee jaar bij Knokke. (rwd)

je voelt aan alles dat iedereen nog achter de trainer staat .

Lijkt me nogal logisch dat de commerciële cel liever in de A reeks zou spelen,zal een pak meer inkomsten opbrengen tegen ploegen als Temse Lokeren en Ninove,dat is 2 maal vollen bak,tegenover de B reeks er geen kat meegaat op verplaatsing


Ik denk wel dat als EA alsnog naar de A-reeks gaat, dat Lokeren de omgekeerde beweging maakt. Denk dat iedere reeks wel een "publiekstrekker" wil... De ene reeks 2 en de andere geen, kan niet in een compromisland als het onze...


Ik tel 3 publiekstrekkers

Lokeren
Aalst
Lyra-Lierse


13 Jun 2020, 9:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
filip.dhose schreef:
DT schreef:
Allesweter schreef:
Lijkt me nogal logisch dat de commerciële cel liever in de A reeks zou spelen,zal een pak meer inkomsten opbrengen tegen ploegen als Temse Lokeren en Ninove,dat is 2 maal vollen bak,tegenover de B reeks er geen kat meegaat op verplaatsing


Ik denk wel dat als EA alsnog naar de A-reeks gaat, dat Lokeren de omgekeerde beweging maakt. Denk dat iedere reeks wel een "publiekstrekker" wil... De ene reeks 2 en de andere geen, kan niet in een compromisland als het onze...

Ze hebben de reeksen in Tweede Amateurliga overduidelijk vastgelegd volgens een strikte geografische oost-west-verdeling. Als je er rekening mee houdt dat Temse-Lokeren in Daknam gaat spelen is dat correct. Maar Temse-Lokeren is eigenlijk geen fusieclub, het is gewoon Temse dat zijn naam aanpast en in een ander stadion gaat spelen. MAAR ... in de licentie van die club stond dat ze in Temse gingen spelen. En Temse ligt oostelijker dan Aalst. Mag een club zomaar eenzijdig een voorwaarde uit zijn licentie wijzigen?

--
Strikt genomen -volgens de letter van de reglementen is dit inderdaad niet correct.
Wat dit betreft; denk ik, dat je gelijk hebt.
Maar ik veronderstel dat momenteel geen enkele club hiertegen zal protesteren, omdat de licentievoorwaarden overeenkomstig de vereiste stadionvoorwaarden, nooit ter discussie zullen kunnen staan.
De club die hiertegen in beroep zou gaan, riskeert gewoon weg, "verloren onkosten"... in deze crisistijden.
En die club zou zich ook wel mogelijks belachelijk maken.
Bovendien is een club zoals Lokeren door zijn supporters, financieel overal welkom.
...Tenzij dit (strikt) argument ooit kan gebruikt worden , naar aanleiding van een promotiediscussie...door een concurrerende club...
Om deze redenen, zou ik het wijs vinden, om Lokeren-Temse te ontwijken in hun reeks.
Want deze club heeft wel een budget om kampioen te spelen, en wij hebben niet dezelfde financiële kracht om daartegen op te boksen.
Als Lokeren tegen nieuwjaar nog geen leider is, versterken die zich nog meer ....tijdens de winterstop...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Jun 2020, 9:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Puur sportief gezien zie ik ons toch ook liever in de B reeks. Denk dat de A reeks moeilijker is.

Of je nu in de A of de B reeks speelt,met dit materiaal en zeker met deze trainer speel je nooit mee voor de titel
Ben benieuwd wie er nog gaat bijkomen ,want binnen de 2 jaar moesten we toch terug in 1 e amateur zitten volgens het bestuur.


13 Jun 2020, 10:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
met deze trainer zeker niet.


13 Jun 2020, 11:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Smetje schreef:
Puur sportief gezien zie ik ons toch ook liever in de B reeks. Denk dat de A reeks moeilijker is.

Of je nu in de A of de B reeks speelt,met dit materiaal en zeker met deze trainer speel je nooit mee voor de titel
Ben benieuwd wie er nog gaat bijkomen ,want binnen de 2 jaar moesten we toch terug in 1 e amateur zitten volgens het bestuur.


Goh, ge wil niet weten hoeveel 3-jarenplannen hier al op tafel hebben gelegen. Kijk, voor mij is het duidelijk. Maar het heeft 20 jaar geduurd om het te beseffen. Aalst is alle ambitie verloren omdat men er niet in slaagt het product Eendracht Aalst in al zijn geledingen uit te bouwen, aantrekkelijk te maken.
Je ziet dat aan alles: Gert-Jan Martens is alweer het schoonste bewijs. Hij zal wel te duur zijn geweest. Een ambiteuze ploeg gaat net inzetten op spelers met meerwaardes net om die ambitie te onderstrepen.

Tot in den treurnis al herhaald. Eendracht Aalst is dood. Niet meer comateus, zeker geen slapende reus. Gewoon ze dood als ne pier.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


13 Jun 2020, 11:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Bram schreef:
witteken schreef:
EENDRACHT AALST In het Pïerre Cornelisstadion toonde coach Bart Van Renterghem zich tevreden met de indeling in reeks B. “Op sportief vlak beschouw ik de B-reeks als de meest interessante om te oogsten in de titelstrijd. In de A-reeks zit je met derby’s als Ninove en Olsa Brakel waarin je tegen een fel gemotiveerde underdog opbokst. Dit met een groter risico op averij dan tegen pakweg Spouwen-Mopertingen ,waar de naam Aalst niet werkt als een rode lap,op een stier.”

Zowel in de Aalsterse spelersgroep als in de commerciële cel van de club heerst evenwel een uitgesproken voorkeur voor de A-reeks. In zoverre zelfs dat Aalst de vraag voorbereidt om naar de A-reeks te verhuizen en de coach dus moet inbinden. Centrale verdediger Gertjan Martens tekende voor twee jaar bij Knokke. (rwd)

je voelt aan alles dat iedereen nog achter de trainer staat .

Zonder het nu voor BVR op te nemen, dit zou hij in ALLE omstandigheden doen hoor. Zelfs als hij op handen gedragen werd. Die man redeneert gewoon op een volledig andere manier en kan daarbij abstractie maken van alles wat voetbal tot voetbal maakt.

Zo een aanpak is goed tijdens een 1e jaar en zeker als je op dat moment dan direct successen boekt, maar zoiets is gewoon nefast voor een groep waarmee je iets wilt opbouwen.


Daar heb je gelijk in Bram maar het is verdorie toch erg dat hij zelfs in 1 paragraaf die hij laat quoten, blijk geeft van niet te weten wat er in het amateurvoetbal omgaat. Haalt Spouwen aan bijv om te zeggen dat die zich niet zoals Brakel dubbel plooien, maar je gaat daar dit seizoen wel in blessuretijd de boot in terwijl dat een veredelde provincialer is. Hij pusht Ninove zelf in een underdogrol terwijl het in deze regio misschien wel de club is die de laatste jaren de grootste stappen vooruit heeft gezet. Bovendien kan in Ninove financieel meer als bij Aalst - Romero: moesten we niet hebben in de jeugd en uiteindelijk konden we hem niet meer betalen toen hij topscorer was in Hamme, Bael koos Ninove boven EA vorig seizoen, enz. Ik snap niet waar BVR van vroeger naartoe is: had idd ook al rare ideeën soms, maar startte meestal wel vanuit de kwaliteiten van zijn spelers en maakte het niet te moeilijk. Zag bijvoorbeeld in dat Filipovic meer goed kon doen vanuit een linker CV-positie dan als linksback. Nu lijkt het net het omgekeerde te zijn... Ofwel een ploeg vol tienen proppen ofwel allemaal aanvallers en niks van restverdediging meer... Met Nieuwjaar een CV met ervaring aantrekken, die hij dan als 6 laat starten... Mocht Ken Van Damme hier nog rondlopen, ik vermoed dat hij nog als zwervende spits rond Dekuyper had gestart..
Eeej, hoow! 't laatste dat ge mij moet verwijten is dat ik het opneem voor BVR hoor :)

_________________
If you never try, you'll never know


13 Jun 2020, 23:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Davy schreef:
DT schreef:
Als BVR slim is, pakt hij zijn telefoon en belt hij Seppe Brulmans die na 3 jaar basis bij Deinze niet mee mag promoveren.


Ze zullen naar jaarlijkse gewoonte wel de kaas van hun brood laten eten, en dan wat Leftovers van Gent overpakken. Maar geen zorgen, tis goed als er tegen februari wat versterking wordt gehaald... enfin ze hebben met dieje Corona het perfecte excuus... maar zonder had het net hetzelfde geweest.

Weer een jaar op dit elan.... jeeej

Seppe Brulmans ook naar patro


15 Jun 2020, 20:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Allesweter schreef:
Davy schreef:
DT schreef:
Als BVR slim is, pakt hij zijn telefoon en belt hij Seppe Brulmans die na 3 jaar basis bij Deinze niet mee mag promoveren.


Ze zullen naar jaarlijkse gewoonte wel de kaas van hun brood laten eten, en dan wat Leftovers van Gent overpakken. Maar geen zorgen, tis goed als er tegen februari wat versterking wordt gehaald... enfin ze hebben met dieje Corona het perfecte excuus... maar zonder had het net hetzelfde geweest.

Weer een jaar op dit elan.... jeeej

Seppe Brulmans ook naar patro


Oei, gaat dus met zijn voorzitter in duel moeten gaan om een strafschop te mogen nemen... Mja, product van Genk dus geen grote verrassing...


15 Jun 2020, 21:01
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2019, 13:48
Berichten: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ondertussen vroeg één van de vaste waarden uit de ploeg van vorig jaar, die nog een jaar onder contract ligt, zelf een transfer aan uit ongeloof in het plan van EA.

Bron: de speler zelf.

Maar verder loopt alles op wieltjes! Zegt weeral eens énorm veel over hoe men het allemaal aanpakt. :zzz: :zzz:

_________________
Nobody likes us, we don't care.


17 Jun 2020, 11:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
PatjeNiJuste schreef:
Ondertussen vroeg één van de vaste waarden uit de ploeg van vorig jaar, die nog een jaar onder contract ligt, zelf een transfer aan uit ongeloof in het plan van EA.

Bron: de speler zelf.

Maar verder loopt alles op wieltjes! Zegt weeral eens énorm veel over hoe men het allemaal aanpakt. :zzz: :zzz:


Benieuwd natuurlijk wie dat kan zijn!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Jun 2020, 12:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
PatjeNiJuste schreef:
Ondertussen vroeg één van de vaste waarden uit de ploeg van vorig jaar, die nog een jaar onder contract ligt, zelf een transfer aan uit ongeloof in het plan van EA.

Bron: de speler zelf.

Maar verder loopt alles op wieltjes! Zegt weeral eens énorm veel over hoe men het allemaal aanpakt. :zzz: :zzz:


Shit, Devriendt naar Plopsaland!!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Jun 2020, 13:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
of zeb 3e keeper.....


17 Jun 2020, 13:37
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hopelijk is het De "strijkplank" Neve.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Jun 2020, 13:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witzwet schreef:
Hopelijk is het De "strijkplank" Neve.


Los van het feit wie het ook is, zelfs al zou het een speler zijn die de supporters zouden willen zien gaan, is het maar de vraag wie er dan in de plaats zou komen hé... Gert Verheyen staat scherp, heb ik me laten vertellen en Scifo/Nilis zoeken ook nog bezigheden...


17 Jun 2020, 19:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 407 408 409 410 411 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst