Seizoen 2020 - 2021 - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Seizoen 2020 - 2021 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
De doelstelling is dus duidelijk: zoveel mogelijk onverwacht eerste staan.


17 Aug 2020, 18:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Volgens de veiligheidsraad zullen de voetbalwedstrijden mogen doorgaan voor een publiek van max 400 toeschouwers. En kan de burgemeester uitzondering verlenen om dit uit te breiden.
Zullen stappen worden gezet om het aantal toeschouwers in het Pc-stadion uit te breiden ?
En hoeveel maximum ?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


20 Aug 2020, 13:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
pattaboem schreef:
Volgens de veiligheidsraad zullen de voetbalwedstrijden mogen doorgaan voor een publiek van max 400 toeschouwers. En kan de burgemeester uitzondering verlenen om dit uit te breiden.
Zullen stappen worden gezet om het aantal toeschouwers in het Pc-stadion uit te breiden ?
En hoeveel maximum ?

---
Ik neem aan dat het EA-bestuur intussen een scenario of concept zal hebben klaar gemaakt, om een uitbreiding voor te leggen aan de Burgemeester.
Dit is toch in het allergrootste belang, zowel voor de supporters, als voor de inkomsten...

De Corona-crisis is wel al een heel tijdje aan de gang;
.. en de toeschouwersbeperking zat er al een tijdje aan te komen.
De uitzonderingsregeling door de Burgemeesters... lag ook al een hele tijd op tafel..
Het zou nuttig zijn voor ons supporters, daar ook over ingelicht te worden.
Welk overleg is er al gedaan ? En hoever kan/zal de burgemeester op de uitzonderingsregeling ingaan ?
...En dan, ... als dit te weinig blijkt ... De verdeelsleutel: ...eigen fans / bezoekers...?.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Aug 2020, 12:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
pattaboem schreef:
pattaboem schreef:
Volgens de veiligheidsraad zullen de voetbalwedstrijden mogen doorgaan voor een publiek van max 400 toeschouwers. En kan de burgemeester uitzondering verlenen om dit uit te breiden.
Zullen stappen worden gezet om het aantal toeschouwers in het Pc-stadion uit te breiden ?
En hoeveel maximum ?

---
Ik neem aan dat het EA-bestuur intussen een scenario of concept zal hebben klaar gemaakt, om een uitbreiding voor te leggen aan de Burgemeester.
Dit is toch in het allergrootste belang, zowel voor de supporters, als voor de inkomsten...

De Corona-crisis is wel al een heel tijdje aan de gang;
.. en de toeschouwersbeperking zat er al een tijdje aan te komen.
De uitzonderingsregeling door de Burgemeesters... lag ook al een hele tijd op tafel..
Het zou nuttig zijn voor ons supporters, daar ook over ingelicht te worden.
Welk overleg is er al gedaan ? En hoever kan/zal de burgemeester op de uitzonderingsregeling ingaan ?
...En dan, ... als dit te weinig blijkt ... De verdeelsleutel: ...eigen fans / bezoekers...?.

Hopelijk niks voor de bezoekers dan. Buiten de winstderving van de gemiste ticketverkoop zie ik alleen maar voordelen: eigen supporters besteden meer geld na de match, er moeten zoveel stewards niet zijn, minder politie nodig, plaats zat op de parking, ... En wat die winstderving van tickets betreft: hoeveel supps brengen de bezoekende ploegen gemiddeld mee? 100? 150? Wat geeft dat dan aan gemiste recette? 2000 à 2500 EUR? Met wat drank tijdens de rust erbij 3500 à 4000 EUR? En wat zijn de kosten die er tegenover staan? Het zou me echt niet verwonderen indien zou blijken dat het ontvangen van bezoekende supps in 2 Amateur een deficitaire aangelegenheid is.


21 Aug 2020, 22:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Dozje kennende zal het in Aalst zonder supporters zijn


21 Aug 2020, 22:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Burgemeesters kunnen uitbreiding toestaan maar kunnen ook beslissen om zonder supporters te spelen. En volgens mij is dat op dit moment nog steeds het geval in stad Aalst. Sportwedstrijden mogen er doorgaan maar zonder publiek.


23 Aug 2020, 7:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Morgen is er weer overleg in Aalst om de maatregelen (eventueel) te herzien. Kan dus zijn dat vanaf morgenavond het weer toegelaten is. Hopelijk doen ze dit ook, de provinciale clubs in Groot-Aalst zijn anders gedoemd om te verdwijnen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Aug 2020, 12:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Burgemeester D’Haese (N-VA) wil fans toelaten op sportwedstrijden: “Na overleg met de clubs en afhankelijk van de aanwezige capaciteit”

Aalst Sportclubs in Aalst blijven in het ongewisse over het aantal toeschouwers dat ze mogen toelaten bij wedstrijden. De veiligheidscel van vrijdag bracht geen versoepelingen met zich mee. Sportactiviteiten en -wedstrijden moeten plaatsvinden zonder publiek. Burgemeester Christoph D’Haese (N-VA) belooft nu wel in overleg te gaan met de sportclubs, te beginnen met de grote drie: Okapi Aalstar (basket), Eendracht Aalst (voetbal) en Lindemans Aalst (volleybal).

Duidelijk is het wel, het coronareglement voor sportclubs dat te raadplegen is op www.aalst.be: ‘Sportactiviteiten en -wedstrijden moeten plaatsvinden zonder publiek’, staat er te lezen. Wanneer er opnieuw fans worden toegelaten? De veiligheidscel van afgelopen vrijdag in Aalst bracht geen nieuws op dat vlak. De stad wil een coronaverantwoordelijke per (sport)club in Aalst. Die persoon moet sensibiliseren waar nodig en is het aanspreekpunt van de club.

Toch snakken sportclubs, groot en klein, naar een perspectief. “De nationale veiligheidsraad en de voetbalfederatie verdubbelen het aantal toegestane toeschouwers voor outdoor sportwedstrijden naar 400 personen, met mondmasker welteverstaan. In Aalst blijft de teller op 0 staan. Ook voor jeugdtrainingen en -wedstrijden waar amper 20 mensen komen naar kijken”, zegt Kenneth Demaret van Eendracht Aalst. “Nochtans is ons Pierre Cornelisstadion groot genoeg om op een veilige manier 400 fans te ontvangen. Als dit blijft duren is het de doodsteek voor het provinciaal voetbal en voor clubs als de onze in amateurliga.”

Burgemeester Christoph D’Haese (N-VA) zegt dat hij afspraken zal maken met de sportclubs van Aalst wat betreft het aantal toeschouwers. Eerst zal hij gesprekken voeren met de grote drie: Okapi, Eendracht en Lindemans Aalst. “Het aantal toeschouwers zal afhankelijk zijn van de beschikbare capaciteit. Ook met de kleinere clubs komt er een overleg”, zegt de burgemeester.hln


23 Aug 2020, 16:18
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 02 Apr 2020, 13:22
Berichten: 11
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Afgaande van de spelerskernen beschouw ik jullie samen met Londerzeel als de titelfavorieten. Lyra-Lierse, Hasselt en Bocholt zijn outsiders/eindrondekandidaten.

Lijken mij ook de enigste ploegen die in aanmerking komen voor een licentie 1ste nationale. ;)

Gaat sowieso een raar seizoen worden met eventuele breaks van enkele weken bij nieuwe opflakkeringen... Ik hou zelfs rekening met een scenario dat de hele competitie op een bepaald moment wordt geannuleerd...


25 Aug 2020, 15:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Seizoen 2020 - 2021
Bocholter vv schreef:
Afgaande van de spelerskernen beschouw ik jullie samen met Londerzeel als de titelfavorieten. Lyra-Lierse, Hasselt en Bocholt zijn outsiders/eindrondekandidaten.

Lijken mij ook de enigste ploegen die in aanmerking komen voor een licentie 1ste nationale. ;)

Gaat sowieso een raar seizoen worden met eventuele breaks van enkele weken bij nieuwe opflakkeringen... Ik hou zelfs rekening met een scenario dat de hele competitie op een bepaald moment wordt geannuleerd...


Ik kan me wel vinden in de vijf ploegen die je opnoemt maar zou toch eerder Bocholt en Hasselt naar voor schuiven ipv Londerzeel.


25 Aug 2020, 17:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst